Stran 1 od 1

Jeep Cherokee 2.5TD

Objavljeno: Če jun 14, 2007 2:08 pm
Napisal/-a lisko
Stvar je taka...
Najdu sem enga, ki je 96 letnik in se prodaja za 2500 evrov. Finta pa je u tem da je celi zrisan ( uporabljal se je pač za namene đipa) in mal obrukan ( male praskice) , prevoženih ma 300.000km. Prodaja ga sicer en handler ampak sem zvohu kdo je lastnik. Lastnik je en veterinar kater ga ke pač uporabljal za službene namene za to tudi tok km. Je pa ta gospod star 50 let in je lepo delal z njim ( z izjemo kilometrov)

AVtek ob ogledu ni bil niti opran....motor ni bil pretirano masn ( pač kot 11 let star avto) , nima rje in pelje se ga relativno dobro , tudi malenkosti delajo ( el. okna, zaklepanje,pogoni,diferincjali...)

Gospod je prvi lastnik in ima vse papirje.

Zaj pa stvar je taka. ali kupit tega in v njega vložit 2000 evrov in bo avtek kot nov ( in pa vedu bom kaj imam) Ali kupit enga ki je 96 letnik ter očuvan za 6000 evrov pa je lahko maček v žaklju....

Ma kdo kaj izkušenj s temi motorji? ker 300 tisoč km.....Skrbijo me predvsem: turbina, sam motor in pa prenosi. Za pleh mi ni problem. ga porihtam.. prešpricam če je treba....

Kot primerjava je moja petka mela 340.000km ko sem jo kupu... nardil z njo 50000km in nardil generalko.... pred generalko je mel še vedn 27 kompresije ( 22 je spodnja meja) in je trošu liter olja na 10000km ( kar še sedaj). Po generalki je zdaj narjenih že 60000km pa še vedn nisem menjal kuplunge ( se prav ma zdej 110.00km z moje strani bog ve kok je mela že prej prevoženih) ...vžiga dober pa tud menjalnik je dober čeprav renoji niso nikol blesteli po dizl motorjih in dobrih menjalnikih...

Kak pa je s temi sklopi pri đipu???

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:35 am
Napisal/-a Mrcina
Cheerokeja smo imeli, sicer ne dizel ampak bencinarja. Kupuj samo, če je vsa elektrika in mehanski sklopi v redu, drugače ti 2000€ ne bo nikada dovolj za poštimat stvari. Motor, menjalnik sta načeloma zelo vzdržljiva. Problem je elektrika (razne šipe in podobne drobnarije), mi smo imeli težave z amortizerji in polosovinami. Ko nam je šla polosovina (oziroma obe) sem šel povprašat za ceno originalne, ki je bila takrat 180k+DDV!!!! Ena! Rabljene in ponaredke pa je težko dobit. No, za dizla lažje. Naš je imel na števcu 140kkm, ampak dvomim v to, v resnici jih je bilo najbrž krepko čez 200kkm. V štirih letih smo tako na avto dali zelo malo, samo olja in filtre, ampak po štirih letih bi morali vložiti pa vsaj 3000€ da bi bil avto sploh za na cesto. Raznih električnih drobnarij sploh štel nisem! Je pa v štirih letih dal čez vsakršne možne rabe in zlorabe brez jamranja ali pritoževanja!

Tako da fajn preglej v kakem stanju so prenosi in podvozje, če je to OK ni problema, služil bo še dolgo...

Lp Mrcina

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 9:21 am
Napisal/-a nebivedu
Cherokee ni pravi terenc, to je u bistvu ojačan in dvignjen karavan. klopi so sicer vsi ojačani tako kot pri terencih in vzdržijo zelo dolgo časa.

Jaz bi vprašal tipa, če dovoli prevoz v mozirje do marolta 4x4 da ga tam on pregleda(kar se pogonskih sklopov tiče - polosovine, menjalnik, diferenciali, zapore(če jih ima)) in se šele potem dogovarjal o ceni in o prodaji.

Če je cena tako nizka je lahko tudi zaradi kakih napak, ki jih sedaj ne boš videl, stale te bodo pa celo premoženje.

Pleh je pa pleh in to se da vse hitro poštimat.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 9:54 am
Napisal/-a Ivan36
Ehmm jaz mislim, da je ta motor od VM iz Italije ga imajo tudi Voyger in še nekaj je absolutno prešvoh je bil tudi v Themah torej tudi v Cromi in AR 164 kar veselo v iskanje kako najdi in mislim, da se ena Ar z skoraj novim motorjem prodaja na Avto net. 8) Potem pa ČIP TUNING in Gassssa. :shock: :shock: :shock:

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 12:05 pm
Napisal/-a Pero
Pri avtu z 300.000 se lahko marsikaj zgodi, zato premisli če rabiš tak avto? To le ni petka in deli so neprimerno dražji.

Se mi pa ta motor ne zdi prešvoh, pospešek 13 do 100 ? Kaj še več rabiš za terenca? Navor je pa podoben kot pri 4.0 bencin. Da je AR z 11 do sto podhranjena? Se mi ne zdi za dizla iz devetdesetih. A je bil takrat kakšen drastično hitrejši dizel?

Ne pa iskat 2.1 Cherokeeja z Renaultovim motorjem, tisto je pa res prešvoh.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 1:26 pm
Napisal/-a Ivan36
Pero je napisal/-a:Pri avtu z 300.000 se lahko marsikaj zgodi, zato premisli če rabiš tak avto? To le ni petka in deli so neprimerno dražji.

Se mi pa ta motor ne zdi prešvoh, pospešek 13 do 100 ? Kaj še več rabiš za terenca? Navor je pa podoben kot pri 4.0 bencin. Da je AR z 11 do sto podhranjena? Se mi ne zdi za dizla iz devetdesetih. A je bil takrat kakšen drastično hitrejši dizel?

Ne pa iskat 2.1 Cherokeeja z Renaultovim motorjem, tisto je pa res prešvoh.


Ar 164 in podobni ja samo Jeep 4 X 4 ter reduktorji in 5m dolžine in teža vsaj 1700kg pa ni isto je pa faj ta motor ker ko ti je dolgcajt malo popravljaš ali pa pereš dvorišče od olja so pa sigurno eni boljših motorjev.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:13 pm
Napisal/-a lisko
Temo zaklepam in se nadaljuje v popravilih....moja napaka pač da sem dal dve temi.