Stran 1 od 1

Mini (morris, cooper...)

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 12:45 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Kako je kaj s temi malimi škatlicami? Sicer cena je dokaj navita, ampak to je relativno gledano. vrtijo se tam okoli 700-800k bsit, če po eni strani pogledaš je prekleto drag za letnik 1980-1985, po drugi strani pa so nekateri že oldtimerji, kar tudi nekaj pomeni.

Samo kako je to kaj z vzdrževanjem? Mašina ne more bit kaj komplicirana za mehanike po mojem, vprašljive so bolj druge zadeve, kot rja, podvozje pa to...

Kolk se to kej splača nabavit?

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 1:27 pm
Napisal/-a abbe
edin kar ti znam povedat je to da majo colske sraube pa da bos tesko kj sraubau po avtu.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 1:45 pm
Napisal/-a Gobavc
Pa za rez. dele bo verjetno treba čez mejo pogledat. Šraufi so pa colski ja.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 2:54 pm
Napisal/-a ruco555
tko...šraufi kot so rekli že ostali so res colski...
tko da če se boš odločil za nakup takega avta, ti priporočam čimprej nakup kompleta colskih ključev...
glede motorja in vzdrževanja, ni motor nič posebnega...ma pač par svojih zanimivosti, ampak nobenega čudeža...
glede rezervnih delov...pri nas imam vsaj jaz slabe izkušnje...več al manj nabavljam vse iz tujine...predvsem iz italije (pač bližina), če ne se pa naroči prek neta direkt iz anglije...počakaš kak teden, ampak za enkrat še ni blo problemov...smo vse dobili...
če te zanima kej več PM...pa se lahko kej več pomeniva...

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 3:02 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Zna bit problematično ker je isto olje za motor in menjalnik pa opilki plavajo povsod.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:49 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ruco555 je napisal/-a:tko...šraufi kot so rekli že ostali so res colski...
tko da če se boš odločil za nakup takega avta, ti priporočam čimprej nakup kompleta colskih ključev...
glede motorja in vzdrževanja, ni motor nič posebnega...ma pač par svojih zanimivosti, ampak nobenega čudeža...
glede rezervnih delov...pri nas imam vsaj jaz slabe izkušnje...več al manj nabavljam vse iz tujine...predvsem iz italije (pač bližina), če ne se pa naroči prek neta direkt iz anglije...počakaš kak teden, ampak za enkrat še ni blo problemov...smo vse dobili...
če te zanima kej več PM...pa se lahko kej več pomeniva...

hja...avto je definitivno ikona in mi je všeč...sicer z idejo je na dan prišel moj frend

malo sem skeptičen še glede rje pa tega...kako je to z restavriranimi avtomobili, kakšen '77 letnik verjetno nima lih bleščečga pleha

če se pa vrnemo za 20 let nazaj...a so meli ti avtomobili kakšno posebno hibo?

trenutno se samo toliko zanimam, ker mi je avto res interesanten, vendar če dobor pomislim, za isti denar dobim 20 let mlajši avto...sej vem ni primerjave, pa vendar :roll:

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:59 pm
Napisal/-a berlingoman
Jest bi na tvojem mestu,če ti je ušeč takoj nabavu
po možnosti unga cooperja,z original litimi felgnami :!:

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 9:09 pm
Napisal/-a berlingoman
...zdej pa gremo na realnost:

sploh ni problem tisti colski vijak in matica,sploh dons ko se vse dobi ampak..
če še nisi mel oldtimerja ti ga glih ne priporočam,ker boš zgubu veselje do avtov..

..to je avtek ki potrebuje redno vzdrževanje in mazanje,
kdo tukaj se še spomne da je imel npr.fiček mazalice vsakih 1500 km si mazal :shock:
da ne govorimo da se je olje menjaval na 5000 km..
in tak mini ponavad ni doživel takega luksuza v svoji 30 letni zgodovini
zato je pa v takem bogem stanju

...če bi dobil minija od prve lastnice z 40000 km,potem bi bilo takoj za kupit,
ali pa da ga kupiš od ljubitelja ki ga je redno vzdrževal,pa tudi cenil,
vse ostalo se pa na žalost ne splača.če nisi glih mehanik(dober)
in klepar v isti osebi,potem ga ne kupuj.

...drugače bi ga pa jaz takoj mel...

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 9:10 pm
Napisal/-a C4V4L13R
se razume, tak avto ne moreš samo vozit, definitivno potrebuje posebno pozornost...samo toliko vprašam, ker je res zanimiv...