Stran 1 od 2

Mi lahko svetujete??GOLF 4 1.9tdi

Objavljeno: Po jun 25, 2007 1:51 pm
Napisal/-a MuRiCi
Lep pozdrav.Kaj kdo pozna tega golfa :?: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1500648 :?: kolegica kupuje avto,in lih ta golfič se ji najbolj dopade.......zaj me pa zanima,če kdo kaj ve v zvezi s tem avtom(je bil razbit,je kaj narobe z njim.......itd) hvala za morebitne informacije. :D :lol:

Objavljeno: Po jun 25, 2007 2:38 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Če jo ne moti cena 18 palčnih pnevmatik in to da ja avto čipan, potem bi se veljalo avto ogledat, pa tudi športno vzmetenje zna biti za žensko, če ni kakšen avtomobilistični zanesenjak, krepko pretrdo in avto prenizek, dvomim da gre prednji odbijač pri parkiranju čez robnik brez "hrskanja".

Vsekakor pa bi bilo koristno videti servisno knjigo oziroma se prepričati v realnost kilometrov. Drugače pa je ponudba golfov TDI (115 ali 130 konjev) v Sloveniji skromna, cena pa krepko zasoljena ... Cena tega je še precej znosna, če je dobro ohranjen seveda.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 3:37 pm
Napisal/-a Kael
Z lastnikom se naj poizkusi dogovoriti, da se avto zapelje na AMZS, pa tipi malo celega pregledajo, pa bodo hitro povedali, ali avto v splošnem kaj fali. Če je bil razbit ali ne, lahko ugotoviš tako, da na AMZS mimogrede še preveriš avto s merilcem laka - magari pojdi z njo, sej veš, da babe vidijo barvo in potem "iiiiiiiiiii ko je luškan, pa kako VEEEEEEEELIKA KOLESA" :D :D :D. Pr moji punci je avto prodaj, če ma vsaj 18" in hude felge + črna barva (pod pokrov se še spomnala nebi pogledat). Tudi avto dvignit pa spodaj pogledat nebi škodlo :).

Še pomembno - generalka: mi smo doma imeli Seata Toleda 1.9 TDI 110 KM, obstaja pa tudi 130 konjski, ampak bistvo je, da imata oba dva TDI motorja generalko do 120.000 - se pravi: menjava obeh jermenov, filtrov in podobnih zadev. Prepričajta se ALI JE BILO to narejeno ali ne. Potem pa se da začet pogovarjat o nakupu. Sam avto izgleda lep, malo pa bo že pazila ko bo parkirala. Nasedeš danes mimogrede tudi z povsem serijskim avtomobilom.

Stanje motorja: sam nisem noben strokovnjak za motorje, vendar pa se da stanje avta oceniti tudi po tem, koliko žejen je motor - kot omenjeno imeli smo Toleda, ki je imel (kolikor je meni znano) motorje iz Golfa IV. Poraba 1.9 TDI 110 KM je bila ob nežni vožnji okoli 5l, ta ima čip, kar pomeni nižjo porabo ob nežni vožnji pa 20 konjev več - torej bi morala se dati peljati, v kolikor je motor izpraven ob nežni vožnji vsaj pod 6l s prižgano klimo. Velja seveda za neko relacijo, ne cjazenje po mestu.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 3:55 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Kael je napisal/-a:Še pomembno - generalka: mi smo doma imeli Seata Toleda 1.9 TDI 110 KM, obstaja pa tudi 130 konjski, ampak bistvo je, da imata oba dva TDI motorja generalko do 120.000 - se pravi: menjava obeh jermenov, filtrov in podobnih zadev. Prepričajta se ALI JE BILO to narejeno ali ne. Potem pa se da začet pogovarjat o nakupu. Sam avto izgleda lep, malo pa bo že pazila ko bo parkirala. Nasedeš danes mimogrede tudi z povsem serijskim avtomobilom.


No no no, generalka je pa veliko prehud izraz za to kar si napisal. Temu se reče večji servis, o generalnem popravilu se začne govoriti šele takrat, ko se vsaj glava motorja dol odšraufa, pa obročke menja itd kar spada zdraven in za omenjene motorje naj res ne bi bilo to potreba pred 300.000 ali pa še pozneje če je pametno vožen. Čip tuning pa mu tle ne dene glih dobro ...

Objavljeno: Po jun 25, 2007 4:17 pm
Napisal/-a Kael
Generalka je bila mišljena v pomenu VELIKEGA servisa, ki MORA biti pri teh kilometrih narejen; to zagotovo vem, ker smo tudi mi vozili Toleda na servis. Se pa opravičujem za napačen izraz. In ko menjaš jermen in podobne zadeve ki so potrebne je tudi cena servisa kar zasoljena, razen če poznaš.

Kar se tiče pa čip tuninga: nekateri trdijo da je to QL, drugi trdijo da je to smrt za motor. Komu verjeti, prepuščam posamezniku, četudi naj bi potem avto ob normalni vožnji manj žrl, lepše pospeševal in tako napej. Moj Leon TDI čipa nebo videl, čeprav imam možnost celoten postopek dobiti opravljen zastojn. Niti pod razno nebo nihče šaril po elektroniki mojega avta. Že tako potenciala tega avta s 105 konji niti približno ne izkoristim.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 4:51 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Vsak berač svojo malho hvali in to se je potreba zavedati tudi pri nakupu rabljenega vozila.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 5:44 pm
Napisal/-a Corleone
Naj dodam to, da poznam delavnico pred katero je avto slikan, tam namreč deluje avtoličar btw...

Čeprav to še nič ne pomeni ;)

Objavljeno: Po jun 25, 2007 5:54 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Pa še moj nasvet glede ugotavljanja naknadnega barvanja: Nisem še videl naknadno barvanega avta, ki nebi imel v barvi vsaj nekaj malega smetk, torej se da to kaj hitro ugotoviti. Poleg tega se preveri vse gume okoli stekel in vrat, saj šlamparji to hitro slabo zaščitijo in pihnejo barvo tudi kamor ni potreba. Vglavnem če veš kje in kaj gledat, se hitro ugotovi ličarska dela na avtu, če pa je toliko dobro narejeno, da se ne vidi potem pa OK, je kvalitetno popravljeno in se nimaš kaj preveč sekirat, pa tudi preveč razbito ni moglo biti.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 5:57 pm
Napisal/-a rimkilla
glede dvojnega barvanja lahko tut mehanik ugotovi če je dvojno pobarvan!!z eno napravco k jo prsloni na pleh in ugotovi debelino laka!in če je prevelika kot nej bi bla je biu avto tm prebarvan čez, kar lahko pomeni da je bil ruknjen tm in pobarvan in popravljen!tko je zame moj stric preveru!

Objavljeno: Po jun 25, 2007 6:05 pm
Napisal/-a Mate
Mislim da mora imeti ta motor veliki servis opravljen pri 90k km.

Glede porabe, po mestu bo s tem avtomobilom zelo težko šla pod 6 litrov. Poraba čipanega motorja je pa ob podobni vožnji praktično enaka kot z nečipanim. Vsaj jaz nisem opazil nobene razlike.

Objavljeno: Po jun 25, 2007 6:53 pm
Napisal/-a adis
najlažje je ugotovi problem na avtu z samo diagnostiko, tako lahko tudi pogledaš realne kilometre itd.itd...... samo turbina če bo ok potem je zmagala

Objavljeno: To jun 26, 2007 8:02 am
Napisal/-a Peugeotek
Poglej raje kak drugi avto tega razreda!!
Saj ne obstaja na svetu samo ta švabski GOLF!!!
Glej MEGANA!!!!

Objavljeno: To jun 26, 2007 8:18 am
Napisal/-a Andy
lep golf samo se mi zdi malo veliko 10k evrov dat za 4ko :?

Objavljeno: To jun 26, 2007 1:18 pm
Napisal/-a Pavel_P
Peugeotek je napisal/-a:Poglej raje kak drugi avto tega razreda!!
Saj ne obstaja na svetu samo ta švabski GOLF!!!
Glej MEGANA!!!!

Malo bolj resno svetuj no :? . Kdo bo pa upošteval tak nasvet. Kvečjemu delaš škodo renaultu :roll:

Objavljeno: So jun 30, 2007 1:13 pm
Napisal/-a cc
v nobenem primeru ta golf ni vreden vec k 9000€...

Objavljeno: So jun 30, 2007 1:26 pm
Napisal/-a abbe
cc je napisal/-a:v nobenem primeru ta golf ni vreden vec k 9000€...


po cem to sklepas ce vzamemo da avto ni biu razbit in da je z njim vse ok?

Objavljeno: So jun 30, 2007 3:42 pm
Napisal/-a cc
enostavno je precenjen....sam sm meu zelo lepega crnega in odlicnega (enakega) golfa, veliko opreme, redno servisiran, kupljen v Slo, feltne, itd....edina slaba (kakor za koga) stvar je bla da je biu SDI..prodal se je za 7000€...za zensko bi biu tak cist ok, ne rab 150KM, itd....moje mnenje.. ;)

Objavljeno: So jun 30, 2007 5:58 pm
Napisal/-a Falco'
to je pač tvoje mnenje. sem pa avto že nekaj krat videl v živo in zgleda precej lep, pač felge naredijo svoje, čeprav mi pa barva ni všeč.

Objavljeno: So jun 30, 2007 8:35 pm
Napisal/-a Slicker
v eni temi se je govorilo že o dotičnem golfu. to je baje člouk ki uvaža razbite avtomobile in jih pol kupi sestavla. in baje precej slabo.