Stran 1 od 2

razlika punta 1.2 8v in 1.2 16v

Objavljeno: Po jul 09, 2007 3:57 am
Napisal/-a cvetko
dober dan

Imam vprašanje, za vas čisto spošno za mene totalnega laika pa ne.

Zanima me razlika v teh dveh motorjih. Kaka je poraba ? Je ista ali različna ? Kakašna je vzdržljivost motorja ? Kateri motor se manj kvari.... ITD....

Hvala za odgovore

LP Blaž

Objavljeno: Po jul 09, 2007 12:54 pm
Napisal/-a fifi
Bistveno boljši je 16v, ki je za ta avto kar nekako optimalen motor. Sem ga že vozil in zelo dobro gre za svojo konjenico. Prav tako je zanesljivejši od 8v, ker nima težav s pokanjem tesnila glave motorja. Poraba je primerljiva z 8v verzijo s tem, da je motor precej živahnejši. Mojemu očetu porabi med 5.5 in 8 litri, povprečje je pa nekje 6.5-7 litrov pretežno kratkorelacijske vožnje. Če imaš možnost, definitivno vzemi Punta s 16v motorjem.

Objavljeno: Po jul 09, 2007 1:52 pm
Napisal/-a wavemaker
definitivno je boljši 16 ventilec. jaz imam 8v in je res kar precej podhranjen, če si malo bolj obtežen in s klimo.
Je pa res, da ima 8v boljši navor pri nižjih vrtljajih, 16v moraš pa bolj priganjati, ampak potem tudi gre... Jaz sem se fajn zajebal, ker sem kupil 8v, je pa res, da je 16v-jev manj, pa kr dražji so. Razen, če gledaš model po letu 2003. Teh je pa kr dosti.

Objavljeno: Po jul 09, 2007 4:44 pm
Napisal/-a fifi
No, v praxi bom rekel, da se mi je 16v verzija tudi pri nižjih vrtljajih zdela povsem dovolj prožna in avto dobro potegne kljub temu, da ima po podatkih maximalni navor šele pri 4500 obratih(tu nekje, mogoče je tut malce nižje). Seveda pa se motorček zares razživi šele nad 4000 obrati, kjer 8v mašina le še tuli in ne da nič od sebe. 8)

Objavljeno: Po jul 09, 2007 5:13 pm
Napisal/-a marinaio
uzami 16v jaz mam 8v in ga kr zmanjka...mislim je podhranjen

jaz mam tudi eno vprašanje ki je zlo podobno al pa tudi ne pa da ne odpiram nove teme bom kr tle vprašal
imamo starega punta l.97 ¸1.2 60KM in ima 115.000km (ga prodajamo tko da če koga zanima naj me kontaktira) in punta 2002, 1.2 60KM z 23.000km pa niso prevrteni nazaj prej ga je mela ženska in se je malo vozila....no pa me zanima zakaj gre ta stari dosti, dosti bolše...mislim pospeški pa lepše povleče???

cvetko sorry ker ti smetim temo :roll:

Objavljeno: Po jul 09, 2007 5:51 pm
Napisal/-a marinaio
se mi je kr zdelo...pa kakšna je varjanta da bi ta problem rešu??

Objavljeno: Po jul 09, 2007 6:50 pm
Napisal/-a wavemaker
marinaio je napisal/-a:se mi je kr zdelo...pa kakšna je varjanta da bi ta problem rešu??


ja ena stvar je, da zmanjšaš težo :) , samo to je bolj hec
druga stvar, če je zamorjen, potem ga je dobro včasih malo bolj prtisnt, v obrate, ampak ne kar takoj, postopoma. Pa glej, da ga redno servisiraš, če ima tako malo kilometrov, je bil lahko le 1x na servisu. Malo filtre menjat, olje, potem pa počasi sterat.

Moj je tud zamorjen, po ravnini več k 155 ne gre. Pač gledam bolj na porabo. Še vseeno pa nikoli nikjer ne delam kolone...

Objavljeno: Po jul 09, 2007 6:56 pm
Napisal/-a erixon
A ni ta novejši punto lažji od tastarega?

Objavljeno: Po jul 09, 2007 9:17 pm
Napisal/-a batek
Fiat Punto Hatchback (99-03)
Weight 875 kg
0-60 mph 13.8 s
Power Output 60 bhp
Valves 8
Torque 102 Nm 75 lb-ft
Top Speed 96 mph

Fiat Punto Hatchback (94-99)
Weight 880 kg
0-60 mph 14.0 s
Power Output 60 bhp
Valves 8
Torque 98 Nm
Top Speed 99 mph

Velike razlike v KG ni, tko da.........

Objavljeno: Po jul 09, 2007 9:51 pm
Napisal/-a marinaio
wavemaker je napisal/-a:
marinaio je napisal/-a:se mi je kr zdelo...pa kakšna je varjanta da bi ta problem rešu??


ja ena stvar je, da zmanjšaš težo :) , samo to je bolj hec
druga stvar, če je zamorjen, potem ga je dobro včasih malo bolj prtisnt, v obrate, ampak ne kar takoj, postopoma. Pa glej, da ga redno servisiraš, če ima tako malo kilometrov, je bil lahko le 1x na servisu. Malo filtre menjat, olje, potem pa počasi sterat.

Moj je tud zamorjen, po ravnini več k 155 ne gre. Pač gledam bolj na porabo. Še vseeno pa nikoli nikjer ne delam kolone...


ja samo verjetno to traja preden bo spet malo bol poskočen??

Objavljeno: Po jul 09, 2007 10:04 pm
Napisal/-a cvetko
no jaz kupujem puntota pa sem zato vprašal tam nekje do 3700 - 4000 €. Hvala za odgovore. Če ve keri za kakega 16v ! Naj pove. Pa taka cena nekje. Ni problema glede teme, saj je to zato, da se informiramo.

lp Blaž

Objavljeno: To jul 10, 2007 4:12 pm
Napisal/-a cr33p
Če kupuješ 16v, potem vzemi sportinga.

Imaš 6 prestav, 4x AB, športni sedeži, športno podvozje, klima, AR z subwooferjem in CD strežnikom, lite feltne, pragovi, spojler, športni volan,...

Za ta denar je to definitivno best buy. Poleg tega pa sploh ni zaspan v nizkih obratih (kot tu pišejo), ker so prestave precej kratke.

Objavljeno: To jul 10, 2007 5:44 pm
Napisal/-a marinaio
mi smo govorili o 60 konjskih "mašinah".. :)

Objavljeno: To jul 10, 2007 6:13 pm
Napisal/-a cr33p
Ime teme je "razlika punta 1.2 8v in 1.2 16v", torej? :?

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 12:05 am
Napisal/-a tili
Sam za tak dnar ti ne boš Sportinga dobu. Sam mam ELX 1.2 16V letnik 2000, prevoženih 63000km avto pa se še žal ne prodaja . Če se znaš po pameti vozit pije pod 5l, potegne pa še prevč :lol: .

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 1:33 am
Napisal/-a fifi
Pod 5 litrov je zelo penzionistična večinoma dolgorelacijska vožnja. Če se voziš bolj na kratke razdalje in dinamično, bo poraba prej 6.5-7 litrov kot pa 5. :lol:

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 6:39 am
Napisal/-a cr33p
Za 4.000€ se je pred kratkim prodajal en rumen sporting, letnik 01, vsa možna oprema, 90k km, od prve lastnice.

Tudi za tak denar se ga dobi, vendar je treba vedet, da se ti avti redko prodajajo.

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 6:42 am
Napisal/-a cvetko
Evo en nakup sem že zamudo! Ja totega 16 v bom po vsej verjetnosti vzel, mislim da se prodaja za 3700. Samo kaj ko je v škofji loki :D jaz pa z ormoža :D. Bomo že nekak rešli. totih puntekov 1.2 pa jih je dosta!

LP Blaž