Stran 1 od 2
Novi Polo
Objavljeno: Ne avg 12, 2007 4:32 pm
Napisal/-a bistri21
zdravo!Kupujem Novega Polota in sicer 1.4 80KM Sportline(avtomatksa klima,potovalni rac.,tempomat,radio z 6cd,ugl vsa oprema razn usnja)!Zanima me ali ima kdo izkusnje z takim autom s tako mašino?Ugl zanimajo me use dobre in slabe lastnosti!Hvala
Objavljeno: Ne avg 12, 2007 9:56 pm
Napisal/-a adis
teško je za nov avto povedat ali ima slabe lastnosti, če že kupuješ tak avto, ki je nov potem ti je lahko vseeno ker boš imel garancijo ter bo nov avto, predvidevam da si nekaj "podobnega" peljal ali pa se bil že peljan v njem ker si že izbral avto katerega boš kupil
naredi testo vožnjo pa boš videl ali ti avto "sede" ali ne...
Re: Novi Polo
Objavljeno: Ne avg 12, 2007 9:59 pm
Napisal/-a Petersilj
bistri21 je napisal/-a:zdravo!Kupujem Novega Polota in sicer 1.4 80KM Sportline(avtomatksa klima,potovalni rac.,tempomat,radio z 6cd,ugl vsa oprema razn usnja)!Zanima me ali ima kdo izkusnje z takim autom s tako mašino?Ugl zanimajo me use dobre in slabe lastnosti!Hvala
Priporočam ogled sesterskih modelov: IBIZA in FABIA. Boš pošteno presenečen, za isti denar morda dobiš tudi usnje.

Objavljeno: Ne avg 12, 2007 10:02 pm
Napisal/-a bass
Vozil vse 3, kar pri polotu ostani, je daleč spredaj pred ostalima dvema.
Objavljeno: Po avg 13, 2007 1:06 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Razlike POLO:IBIZA (aktualna) :FABIA (predhodnica akutalne) so.
Od manjših oz praktično zanemarljivih (motorji, podvozje ... ) do večjih (kvaliteta materialov, izdelave, motorna paleta ... ).
LP
Objavljeno: Po avg 13, 2007 3:23 pm
Napisal/-a bass
hladni je napisal/-a:bass je napisal/-a:Vozil vse 3, kar pri polotu ostani, je daleč spredaj pred ostalima dvema.
Pri enakih delih je daleč spredaj??...no fabia je celo malo naprednejša od ostalih 2 ,ker je novejša. Na testu je žal fabia potolkla polota ter corso pa še nekaj je blo ne vem kaj.
Zakaj se eni ne morejo navadit na dejstvo, da je škoda popolnoma enakovredna polotu!! Ni vse kar ima polo,golf znakec, božje, čeprav odpreš havbo pri fabii in kr butne vate 100 znakov vw,audi,seat,škoda, na motorju,kablih,radiu,podvozju...itd.
LP!
Jaz osebno se za VAG ne zmenim kaj dosti in sem čisto nepristranski. Polo ima interier ene par stopničk višje od "konkurentov" in meni notranjost veliko pomeni, ko kupujem avto, saj tam sedim.
Materiali v polotu so bistveno boljši, tudi podvozje je pri fabii premehko, pri ibizi pretrdo, pri polotu pa je odlično in presenetljivo progresivno.
Objavljeno: Po avg 13, 2007 3:33 pm
Napisal/-a Petersilj
bass je napisal/-a:hladni je napisal/-a:bass je napisal/-a:Vozil vse 3, kar pri polotu ostani, je daleč spredaj pred ostalima dvema.
Pri enakih delih je daleč spredaj??...no fabia je celo malo naprednejša od ostalih 2 ,ker je novejša. Na testu je žal fabia potolkla polota ter corso pa še nekaj je blo ne vem kaj.
Zakaj se eni ne morejo navadit na dejstvo, da je škoda popolnoma enakovredna polotu!! Ni vse kar ima polo,golf znakec, božje, čeprav odpreš havbo pri fabii in kr butne vate 100 znakov vw,audi,seat,škoda, na motorju,kablih,radiu,podvozju...itd.
LP!
Jaz osebno se za VAG ne zmenim kaj dosti in sem čisto nepristranski. Polo ima interier ene par stopničk višje od "konkurentov" in meni notranjost veliko pomeni, ko kupujem avto, saj tam sedim.

Materiali v polotu so bistveno boljši, tudi podvozje je pri fabii premehko, pri ibizi pretrdo, pri polotu pa je odlično in presenetljivo progresivno.
Ko sem kupoval avto sem gledal to trojko. (Stara) Fabia je imela vsaj v osnovi porazno notranjost, ibiza nič posebnega, celo malce pusto, polo pa je bil v osnovi (trendline?) poden od podna: ista suhoparna plastična notranjost, slabi materiali, kolesca širine 165mm itd.
Objavljeno: Po avg 13, 2007 5:26 pm
Napisal/-a mrož
Od te trojice je polo absolutno spredaj. Notranjost imajo nekateri za dolgočasno, ampak fabia in še posebej ibiza sta še veliko hujši. Poleg tega je v polotu največ prostora, najboljši sedeži od te trojice, všeč so mi tudi predalčki in police ter nastavljivost sedežev in volana. Kot je že nekdo napisal, ima dobro nastavljeno podvozje. Motor 1.4 (80 KM) je spodoben. Pospeški so solidni, ampak nič posebnega, ima kar precej navora, kar se še posebej pozna pri vožnji v klanec. Poraba je nizka, povprečje je 6,5 litra. Pozna se, da je to lahek avto (kakšnih 100 kg manj od večine ostalih v razredu), tako da je 80 KM pravzaprav dovolj. Podvozje je res v redu, ni ne premehko ne pretrdo in tudi lega je dobra, priporočam pa vsaj 185 široke gume (osnovne so 165). Pohvalim lahko tudi menjalnik. Ročica teče kot po maslu, res lepo. Tudi razmerja so v redu.
Minus pa so vrata, ki se odpirajo in zapirajo zelo na trdo. Zadnja klop bi bila lahko malo bolj prilagodljiva. Lahko bi imel luknje v strehi za montiranje prtljažnika.
Objavljeno: Po avg 13, 2007 8:32 pm
Napisal/-a Media3
Pa še to: kmalu pride novi model.
Se pravi, če se ti ne mudi raje počakaj. Pa kupi novi model oz. bodo stare ponujali za lepo ceno.
Objavljeno: Po avg 13, 2007 8:38 pm
Napisal/-a Tattoo-
Media3 je napisal/-a:Pa še to: kmalu pride novi model.
Se pravi, če se ti ne mudi raje počakaj. Pa kupi novi model oz. bodo stare ponujali za lepo ceno.
Če bo čakal na novega Polota, bo pa še kar nekaj časa čakal...pride namreč šele v prvi polovici 2009!
@bistri21: Na tvojem mestu bi malo pogledoval tudi proti Polotu z dizelskim motorjem...
Objavljeno: Po avg 13, 2007 9:24 pm
Napisal/-a Media3
Tattoo- je napisal/-a:Media3 je napisal/-a:Pa še to: kmalu pride novi model.
Se pravi, če se ti ne mudi raje počakaj. Pa kupi novi model oz. bodo stare ponujali za lepo ceno.
Če bo čakal na novega Polota, bo pa še kar nekaj časa čakal...pride namreč šele v prvi polovici 2009!

@bistri21: Na tvojem mestu bi malo pogledoval tudi proti Polotu z dizelskim motorjem...
Aha, jest sem mislil da bo že 2008.
Kdaj pa potem ibiza pride?
Objavljeno: Po avg 13, 2007 10:12 pm
Napisal/-a mrož
Tattoo- je napisal/-a:@bistri21: Na tvojem mestu bi malo pogledoval tudi proti Polotu z dizelskim motorjem...
Pri čemer je treba opozorit, da ima 1.4 dizel tri cilindre in je precej glasen. Seveda pa ti prodajo tudi 1.9 s 105 konji.
Objavljeno: To avg 14, 2007 8:37 am
Napisal/-a bistri21
Ja sj glih zato k je 3-cilindrski,drgac je pa 1.9 TDI precej drag in se brez opreme!
Objavljeno: To avg 14, 2007 9:59 am
Napisal/-a mr.teddy
Sm bil jst tut proti 3-cilindercu pol sm ga pa kupu glih zaradi finančnih razlogov, ker je bil 1.9 skoraj 4000 EUR dražji, kar se pa glasnosti mašine tiče sploh ni tko hudo (je očetov audi glasnejši) pa čez čas postane bolj tiha kot npr. pri novem avtu, saj pri meni se pozna, da je že mašina ulaufana. Ko sem avto kupoval sm vozil oba 1.4 80 km in 1.4 TDi 80km in se na koncu odločil za nakup tdi-ja, saj je v območju med 1800 in 3100 obrati veliko bolj živahnejši pa tudi več navora ima. Če te zanima se lahko zmenma pa lahko prideš probat, poleg tega imaš še tu navoljo chip-tuning (RSR ga navije na 105km).Končna hitrost je pa pri bencinarju in dizelu enaka.
Objavljeno: To avg 14, 2007 10:31 am
Napisal/-a Kael
1.4 TDI se baje povsem spodobno pelje, samo vendar ena opomba: 1.4 TDI s 70 KM je brez DPF filtra. 1.4 s 80KM pa ima DPF filter -> čigar vzdrževanje je mnogo dražje. Predem sem sam se na koncu odločil za Leona sem gledal ali Ibizo 1.9 TDI s 100 KM ali pa 1.4 TDI s 80 KM, pa je bila 1.9 TDI malenkost dražja od 1.4 TDI s 80 KM, a oba modela dosti držaja napram 1.4 TDI s 70 KM.
Objavljeno: To avg 14, 2007 12:48 pm
Napisal/-a simply
Sam bi ostal kar pri 1.4 motorju bencincu. Imam predsodke pred 3 valjniki TDI, pač motor mi ne dopade. Če zmoreš se stegni proti 1.9 TDI. Je pa kar krepko dražji in po moje nepotreben vložek.
Motor, ki si ga izbral je novejši in tudi poraba je manjša od prejšnjega 1.4 motorja z 75KM.
Res je pa, da je Fabia novejša, imaš nekaj možnosti, ki jih pri polu ni :
* v belo pobarvana streha
* smerni žarometi oziroma prižiganje meglenk v ovinkih...
* možnost 16 colskih platišč z gumami 205/45/16 z majhnim doplačilom
* zelo uporaben in na pogled simpatičen maxi dot potovalni računalnik.
Objavljeno: To avg 14, 2007 1:03 pm
Napisal/-a Media3
Kael je napisal/-a:1.4 TDI se baje povsem spodobno pelje, samo vendar ena opomba: 1.4 TDI s 70 KM je brez DPF filtra. 1.4 s 80KM pa ima DPF filter -> čigar vzdrževanje je mnogo dražje. Predem sem sam se na koncu odločil za Leona sem gledal ali Ibizo 1.9 TDI s 100 KM ali pa 1.4 TDI s 80 KM, pa je bila 1.9 TDI malenkost dražja od 1.4 TDI s 80 KM, a oba modela dosti držaja napram 1.4 TDI s 70 KM.
Zakaj je vzdrževanje dražje?
Objavljeno: To avg 14, 2007 1:43 pm
Napisal/-a simply
Mogoče zaradi DPFa.
Objavljeno: To avg 14, 2007 2:24 pm
Napisal/-a Media3
simply je napisal/-a:Mogoče zaradi DPFa.
To vem ja
A ga je treba menjati, a je še kakšna stvar drugačna...
Zanima me...Pač kok več stane vzdrževanje.
bistri21
Objavljeno: To avg 14, 2007 5:12 pm
Napisal/-a ilija
polo ni avto armatura podvozje ropota digtunge spuščajo olje poznam osebo ki je pri 20.000km vrnila prodajalcu avto na dvorišče in ga pustila ker je nezadovoljna z avtom in poblaščenim servisem vw