Stran 1 od 1
a kdo pozna tega fiat coupeja
Objavljeno: Ne avg 26, 2007 6:33 pm
Napisal/-a Golden eye
Objavljeno: Ne avg 26, 2007 7:17 pm
Napisal/-a Mad
... lep avto - tip ga ima že nekaj časa lastnik je iz Šmarij pri Kopru... kar se tiče ohranjenosti je zelo lepo ohranjen, motor vem da ima dobro servisiran (servisira ga moj kolega) pred letom dni je zamenjal turbino ... mislim da je avto B.P. ... L.p. Mad
Objavljeno: Ne avg 26, 2007 10:48 pm
Napisal/-a Scorp
Meni zgleda zelo v redu...
Objavljeno: Po avg 27, 2007 6:07 pm
Napisal/-a jome888
a nima neki zjebanga motorja (kuri več olja ku bencina)
vsaj jast imam takšne info glede tegale avta
lp, pero
Objavljeno: Po avg 27, 2007 6:53 pm
Napisal/-a Golden eye
reku je da kur 1l olja na 3000 km. to mi je mal sumljiv?!
Objavljeno: Po avg 27, 2007 7:20 pm
Napisal/-a INFINITI
To ni nč sumljiv je kar normalno
Objavljeno: Po avg 27, 2007 7:54 pm
Napisal/-a Frizzy
Avto je bil tudi v celoti na novo barvan v Italiji, vsaj tako je pisalo nekaj časa nazaj

Objavljeno: Po avg 27, 2007 7:57 pm
Napisal/-a Karletto
INFINITI je napisal/-a:To ni nč sumljiv je kar normalno
; avto je specjalen
Objavljeno: Po avg 27, 2007 8:18 pm
Napisal/-a Mad
... Pa kaj bi vi, da bi vam turbinar, ki ima konje in mogoče ta izvedba celo motor - od Lancie Delte Integrale vračal olje nazaj ???

Cosworth spije tudi če je dober - to količino od Kopra do Ljubljane - seveda če ga stiskaš če ga voziš počasi recimo do 5000 vrtljajev pa ti bo držal trikrat več časa - Turbinaši začnejo tlačiti mešanico zraka že z nadtlakom pa količino benzina imajo dosti večjo kakor avtomobili brez turbine in ko pride do eksplozije ne glede na to koliko je motor dober del tega pritiska udari mimo batnih obročkov v karter zato se oljne pare izgubljajo čez odušek ... če želiš zmanjšati porabo olja enostavno iz oduška spelješ cev v hladilec plinov - separator, kjer se olje kondenzira in vrača ali v karter ali pa se ga zbira v posodo pa ročno prelije v motor ... L.p. Mad