Stran 1 od 1
Polo 1.4 vs Fabia 1.4
Objavljeno: Sr sep 05, 2007 8:22 pm
Napisal/-a SkIDiver
Torej zanima me primerjava med Polotom letnik 99 z 1.4 motorjem in Fabio letnik 01-02 z 1.4 motorjem.
Zanima me predvsem razlika v udobju in zanesljivosti. Stroški vzdrževanja so vrjetno nekje isti.
Kako je z rjavenjem pri Fabii?
Skratka, če ima kdo izkušnje s katerim od teh dveh vozil bi bilo dobrodošlo, če jih napiše. Mogoče tudi napake, ki se pojavljajo pri enem in drugem, strošek popravila oz odprave napak in na kaj biti pozoren pri enem in drugem vozilu pri nakupu.
Objavljeno: Če sep 06, 2007 9:09 am
Napisal/-a Andraz3d
Sam lastnik, solastnik fabie 1.4 16 v
plusi:
- zelo fajn podvozje
- dobre bremze
- fajn ogrevanje sedezev
- zelo nizki stroski vzdrzevanja, ceprav je osem ventilc še cenejsi
- vsake toliko, enkrat letno, mi kaze, da mam zasvinjan izpusni sistem, kar ponavadi uganse na malce daljsi poti, ko se mal spuca
- popolnoma nič rjavenja
- relativno velika zanesljivost
- poraba
- meni se zdi motor hiter, le pri nizkih vrtljajih so novejsi bencinarji boljsi
- prostornost, vedno znova sem presenecen
- kuler v sovoznikovem predalu dela fajn
- sedezi so zelo dobri
minusi:
- bež notranjost se umaže forever
- peta prestava bi bila lahko daljsa
- klima je bolj švoh oz. tista pol avtomatika ni ravno primerljiva s pravo avtomatiko
- na menjalniku se takoj odlepi tista krom nalepkica
- elektronske šipe, enaki problemi kot pri ostalih Skodah/vw, lahko dol pade pa je treba menjat, stane 160 evrov.
- meglenke so samo kozmetika
- prtljazna vrata se vcasih ne zaprejo s prve, je treba dvakrat
- poraba pri visokih hitrostih (nad 140)
- skripljejo amortizerji oz. neki okoli njih, izkljucno pozimi, ko postane mraz, morm dat na servis
dosedaj izven servisni problemi:
- menjan motorcek ene šipe (okol 160 evrov)
- dvakrat spihan izpusni sistem (brezplacno)
- pokvarjen napenjalec jermena, 300 evrov
- 100k km menjana baterija
Kupil sem rabljeno fabio, overall zelo zadovoljen, sem slisal da osem ventilska malce več porabi. Jest mam povprecje poleti okoli 6.8, pozimi 7.2
Kar se polota tice, mislim da je identicen avto z mogoce malce bolj fenci armaturo. In najbrz kaksen drazji material v notranjosti
Objavljeno: Če sep 06, 2007 9:22 am
Napisal/-a ban
Polo l. 99 je predhodnik tega zdejšnjega polota in je v celoti gledano sigurno slabša izbira kot fabia ki je novejši letnik. Leta 2000 so naredil mejhen facelift, novga polota z okroglim lučkam pa šele leta 2001. Tud sam sem mel nekej let fabio in sem bil z njo zadovoljen, tisto škripanje okol amortizerjev so pa verjetno gumice stabilizatorja, klasična napaka. Jst bi izbral fabio, razen če bi mel na voljo novejšga polota, l. 01 naprej potem bi vzel polota.
Objavljeno: Če sep 06, 2007 9:38 am
Napisal/-a bass
Fabia, nedvomno, vsaj če primerjaš ta letnik.
Objavljeno: Če sep 06, 2007 11:16 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
Andraz3d, meglenke so itak povsod navadna kozmetika. Doma imam dva avta z njimi, pa se ne spomnim, da bi jih kdaj prižgal.
Kar se tiče šip je tako. Če imaš prav nesrečo so stroški taki, kot jih je Andraz3d opisal, ker ti lahko zamota zajlo okrog motorčka in potem ti ga skuri (po tvoji krivdi seveda). Ponavadi pa to ni noben strošek. Ko ti pade šipa (če ti sploh pade) zamenjaš samo plastike ki držijo šipo, ki pa so zelo poceni (vsaj tako je pri Octavii 1, če ima nov sistem dviga šip. 9 let imam avto, pa do zdaj sem enkrat menjal,tako da se zaradi tega ne bi sekiral).
Glede škripanja pa so ponavadi krive gumice stabilizatorja. Strošek je 1500 bivših sit (beri: silikonski spray).
Stare Fabie nisem probal, bil sem pa kot sovoznik in me je res navdušila. Nova seveda še toliko bolj. 1,4 16V (85KM) je vsaj v tanovi glasen. Nekateri kritizirajo, da je motor "mrtev" na nizkih obratih, a vendar je mene ravno v tem območju presenetil z lepo in udobno vožnjo.
Vseeno si prvo zrihtaj testno vožnjo
Objavljeno: Če sep 06, 2007 11:21 am
Napisal/-a phoebus
Meglenke niso kozmetika, kar bi blo dobro s kako batino povedat tistim ki jih imajo prižgane v mestu dan in noč. In ni "lepšega" kot meglenke ko se začne mračit, tla so pa malo vlažna- ne vidiš po K nič.
Meglenke normalno nimajo haska pri "normalnih" hitrostih, ker so usmerjene tako da učinkujejo pri nizkih (do 30) hitrostih. In bumbarji ki jih imajo(te) prižgane nonstop si to zapomnite- če hočete nizek avto si kupite nizkega, ne pa da slepite vse nasproti vozeče.
Da pa ne bom čisto offtopic, bi pa med naštetima izbral fabio. Novejša, večja, bolj udobna, bolj varna,...
Objavljeno: Če sep 06, 2007 11:30 am
Napisal/-a Andraz3d
Ahm, na novi oktaviji so meglenke recimo super, prav tako so na bravotu recimo, pa na audiju a4... to kar mam hands on izkusnje.
Objavljeno: Če sep 06, 2007 1:17 pm
Napisal/-a sonček
Andraz3d je napisal/-a:Sam lastnik, solastnik fabie 1.4 16 v
plusi:
- zelo fajn podvozje
- dobre bremze
- fajn ogrevanje sedezev
- zelo nizki stroski vzdrzevanja, ceprav je osem ventilc še cenejsi
- vsake toliko, enkrat letno, mi kaze, da mam zasvinjan izpusni sistem, kar ponavadi uganse na malce daljsi poti, ko se mal spuca
- popolnoma nič rjavenja
- relativno velika zanesljivost
- poraba
- meni se zdi motor hiter, le pri nizkih vrtljajih so novejsi bencinarji boljsi
- prostornost, vedno znova sem presenecen
- kuler v sovoznikovem predalu dela fajn
- sedezi so zelo dobri
minusi:
- bež notranjost se umaže forever
- peta prestava bi bila lahko daljsa
- klima je bolj švoh oz. tista pol avtomatika ni ravno primerljiva s pravo avtomatiko
- na menjalniku se takoj odlepi tista krom nalepkica
- elektronske šipe, enaki problemi kot pri ostalih Skodah/vw, lahko dol pade pa je treba menjat, stane 160 evrov.
- meglenke so samo kozmetika
- prtljazna vrata se vcasih ne zaprejo s prve, je treba dvakrat
- poraba pri visokih hitrostih (nad 140)
- skripljejo amortizerji oz. neki okoli njih, izkljucno pozimi, ko postane mraz, morm dat na servis
dosedaj izven servisni problemi:
- menjan motorcek ene šipe (okol 160 evrov)
- dvakrat spihan izpusni sistem (brezplacno)
- pokvarjen napenjalec jermena, 300 evrov
- 100k km menjana baterija
Kupil sem rabljeno fabio, overall zelo zadovoljen, sem slisal da osem ventilska malce več porabi. Jest mam povprecje poleti okoli 6.8, pozimi 7.2
Kar se polota tice, mislim da je identicen avto z mogoce malce bolj fenci armaturo. In najbrz kaksen drazji material v notranjosti
pri nas imamo tud fabio 1.4 16v in 60 tkm.
Enkrat je bil hec, brat je nekam šu po 100m pa naredi pok-poč potem pa sva gledala in ugotovila, da je sprednji feder poču pri vrhu cca 10 cm, veš kako je glede na to, da je l.00 ta fabia, ki jo imamo je bil za tiste čase l.00 odličen nakup, golf 4 so bile drage drug avto pa mu ni bil všeč, danes pa je drugače, jaz bi vzel nekaj drugega, ker fabia mi dlih ni ne vem kako lepa v tem sedanjem času l.07. Avto ni bog vej kako velik in tud ni ne vem kako prostoren, trije ljudje zadaj komaj sedijo in to mladi....jaz bi se ozru po drugih modelih še morda karavan.
lp
Objavljeno: Če sep 06, 2007 1:21 pm
Napisal/-a CupraR
Ibiza ti ne pride v poštev?? da še mal otežim izbiro :P
Objavljeno: Če sep 06, 2007 4:33 pm
Napisal/-a myster
mamo doma polota sam je 1.0 mašina 99 letnik.
kar se tiče je do zdej na tem polotu crknal je bil nastavek za ključavnico ko 1x avto ni hotel vžgati (8k SIT).ostalo je redni servis...
že več kot eno leto ga skos teram tudi do 5000 obr/min, ker je pač 1.0 mašina, ki je prešvoh zame...do zdj še ni kaj narobe.čričkov tudi ni v amaturki...je vredu avto, sam tk ko so ti rekl: kupi raje 01 letnik, ki je velik lepši.
lp
Objavljeno: Pe sep 07, 2007 6:30 am
Napisal/-a ban
Men se pa zdi da je fabia s svojimi slabimi 4 metri zelo prostoren avto za ta razred, poglej si mal kolk placa ma konkurenca. Oblika je res mogoče mal zastarana, moraš vedt da je bil ta avto načrtovan leta 99, en facelift so naredil l. 05. Spredej se dobr sedi, placa je dost, zadej pa tud ni tako slabo, razen če maš 2 metra. Used se v prejšn A4, golfa4 pa boš vidu da je zadej še manj placa čeprou je avto precej večji.
Objavljeno: Sr sep 12, 2007 9:09 am
Napisal/-a SkIDiver
Na kaj je treba bit pozoren pri nakupu fabie z 1.4 8V (MPI)motorjem?
Objavljeno: Če sep 13, 2007 8:05 am
Napisal/-a SkIDiver
Objavljeno: Če sep 13, 2007 8:38 am
Napisal/-a Andraz3d
1.4 8 ventilska malce vec kuri, ima pa cenejse vzdrzevanje od 16 ventilske.
pazi na: skripajoce podvozje, zapiranje sip. To kar se mene tice.
Objavljeno: Pe sep 14, 2007 8:07 am
Napisal/-a SkIDiver
Avto kupljen. Poraba

Če vozi punca 5.5, če vozim jaz 4.8
Sicer se pozna 5kW manj. Felicia 1.6 je imela 55kW ampak je tole povsem OK. Mal je zamorjena, ker jo je imel starejši gospod. Drugače pa je super avto. Nobenih čričkov, podvozje v piko.
Treba jo bo spolirat(pri grmovjih ni ravno pazil) pa optiko nardit.
Objavljeno: Pe sep 14, 2007 8:29 am
Napisal/-a ban
A si pol kupu tisto rdečo fabulo al polota?
Objavljeno: Pe sep 14, 2007 8:43 am
Napisal/-a SkIDiver
Rdečo fabio je kupila, punca.