Jst ne vem kdaj bo nekaterim potegnilo .... poceni avto iz tujine na katerem uvoznik še zasluži je poceni z razlogom in to ne zato ker bi bil dealer dobrega srca
Na forumu je pred časom nekdo spraševal če se mu splača kupit služben avto ki so ga vozili vsi mislim da je bil 3 leta star cca 180k kilometrov vsa pobuškan in potrebna menjava vztrajnika, sklopka avto je bil konkretno cenejši od enako starih recimo ohranjenih pa so bili vsi pametni da se ne splača ....
Pa kake avte misliš da se dealerju splača kupovat v tujini točno take potem pa olepšat, zvrtet kilometre dat pisno garancijo ki ni vredna papirja na katerem je napisana in to je to...
Zdej če veš da kupuješ šrot mora bit toliko bolj poceni da kriješ predvidena popravila
Problem je v tem ker večina kupuje šrot iz tujine misleč da kupuje ok avto potem pa pri 100k crkujejo stvari ki bi morale zdržat 3x toliko nobenmu pa ne vklopi da ima morda avto 300k
So pa tudi izjeme ki delajo kljub nategu BP sam to je tako kot imaš človeka ki nezdravo živi pa dočaka 100 let. Sej ne rečem da ni možno ni jih pa ravno veliko takih ...