Stran 1 od 1
Fiat punto grande
Objavljeno: So okt 06, 2007 1:10 pm
Napisal/-a Dariooo
no tako, odlocam se za nakup novega punta grande 1.3 multijet, 5-vratnega.
Torej zanima me, ce se mi nakup splaca, glede na to da bi avto imel recimo enih 10 let, glede na to da zdaj ga rabim js za se vozit okoli, cez kakih 5 let pa bo kot 2. avto pri hisi poleg druzinskega, pa me zanima ce bo zdrzal tolko brez nepotrebnih stroskov (razna popravila, okvare, polomi..itd)??
Pa me se zanima kaj predlagaste kej od konkurentov, kot recimo renault clio storia 1.5dci, Polo tdi pa recimo se kaka skoda fabia tdi in mogoce se ibizo tdi (ceprav ta je ze malo drazja).
Drugo mislim da ne pride vec nic v upostev, ker al je manjse al drazje vse ostalo. Mo predvsem me zanima za puntota, ker mi je lep pa niti ni tako drag.
Lep pozdrav pa hvala za pomoc
Objavljeno: So okt 06, 2007 2:17 pm
Napisal/-a tha_man
10 let brez stroškov? Tovarna garantira trenutno 3 leta (v akciji, normalno je 2 leti), tk da ti tega res nihče ne more garantirat, za nobeno znamko. Je pa možno, če imaš res, ampak res, srečo

Objavljeno: So okt 06, 2007 2:30 pm
Napisal/-a kljukec
kup ceeda- maš 5 let čist mir, 7 pa na motorju pa menjalniku

Objavljeno: So okt 06, 2007 2:47 pm
Napisal/-a wavemaker
Za tako dolgo obdobje je res težko reči. Tudi model je še dokaj nov (ni še izkušenj na dolgi rok). Lahko se bo kasneje pokazalo, da imajo ti modeli pač neke hibe, kot jih imajo drugi modeli. Npr. tesnilo glave ali ECU pri puntu mk.2.
Če hočeš biti brez skrbi je najbrž res najboljša izbira kia cee'd. Samo če se ti ne zdi, potem nimaš kaj...
Objavljeno: So okt 06, 2007 3:22 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Najbolje je da si dobro pregledaš in preizkusiš čim več kandidatov, pa izbereš kar je zate naj.
Če daješ poudarek zanesljivosti in zadovoljstvu kupcev - poglej si kakšno statistiko, pa daj po tvoji presoji pri izbiri temu ustrezno dodatno težo.
Osebno bi med tvojimi kandidati izbral FABIO 1,9 TDI - kot prvo je avto svež, kar pomeni, da bo akutalen cca 5-6 let, drugo je splošna kakovost (materiali, izdelava ... ), ki je boljša kot pri FIAT-u (če ga vzamemo za primerjavo, ker je omenjen med kandidati), pri pogonskem sklopu gre za preizkušeno tehniko, ŠKODE pa imajo sodeč po anketah zadovoljne lastnike - veliko njih bi kot naslednji avto spet izbralo ŠKODO.
Od tistih, ki jih nisi omenil pa TOYOTO YARIS dizel, ker je preprosto povedano TOYOTA - pri dolgoročnem nakupu ima njena kakovost + zanesljivost veliko težo.
LP
Objavljeno: So okt 06, 2007 3:34 pm
Napisal/-a IcEm4n
glede mašine mislm da ne bo lih problemov (pač vemo, kaj so tnove JTD mašine). Kar se konkurentov tiče: omenjeni clio lih ne spada poleg grandeja (kvečjemu Clio III). Kaj pa tnova Corsa, ki ima identično mašino kot grande (cenovno je pa tud isto).
Za prihodnjost je pa težko govorit, lahko se ful kvar, lahko je pa brez napak.
Re: Fiat punto grande
Objavljeno: So okt 06, 2007 4:31 pm
Napisal/-a sašo5
Dariooo je napisal/-a:no tako, odlocam se za nakup novega punta grande 1.3 multijet, ....
Pri teh "malih" vozilih ne glede na kilometre, ki jih prevoziš, je kupovanje dizla brez veze......1.4 punto ima porabo 6.5, dizel 1.3 pa 5.5, sedaj pa še samo "pokukaj" na ceno obeh in "vrzi" na papir številke in ti je že brez "ekonomskega faksa" vse jasno....vsaj meni.
P.S Osebno sem za grande punto 1.4 8V -77 konjičkov....ima sestra že skoraj eno leto, nobenih težav.
P.S.1...ko je nekdo omenjal tesnilo na glavi:obvezno jim na servisu zabičat pri prevoženih 5000 tisoč, da se sname "ventil dekl" in zategne glava....velja za vse bencince, grandeja in prejšnjega modela.......sicer bodo "vrli" serviserji rekli, da se to ne dela ampak jim zabičat, da to treba napravit (prejšnjega 2002 let. 1.2 je sestra vozila skoraj pet let - prodan lani pri 160.000 b.p. )
Re: Fiat punto grande
Objavljeno: So okt 06, 2007 4:36 pm
Napisal/-a maniaxxx
sašo5 je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:no tako, odlocam se za nakup novega punta grande 1.3 multijet, ....
Pri teh "malih" vozilih ne glede na kilometre, ki jih prevoziš, je kupovanje dizla brez veze......1.4 punto ima porabo 6.5, dizel 1.3 pa 5.5, sedaj pa še samo "pokukaj" na ceno obeh in "vrzi" na papir številke in ti je že brez "ekonomskega faksa" vse jasno....vsaj meni.
P.S Osebno sem za grande punto 1.4 8V -77 konjičkov....ima sestra že skoraj eno leto, nobenih težav.
P.S.1...ko je nekdo omenjal tesnilo na glavi:obvezno jim na servisu zabičat pri prevoženih 5000 tisoč, da se sname "ventil dekl" in zategne glava....velja za vse bencince, grandeja in prejšnjega modela.......sicer bodo "vrli" serviserji rekli, da se to ne dela ampak jim zabičat, da to treba napravit (prejšnjega 2002 let. 1.2 je sestra vozila skoraj pet let - prodan lani pri 160.000 b.p. )
Pri grandeju so imeli akcijo dizel za ceno bencinarja torej se splača. drugo dizel bo porabil okoli 5, bencinar ne manj kot 7, torej se splača...plus da dizel s 75 konji je po zmogljivostih bližje 95 konjskemu puntu, 77 konjski se ne more niti priblizno primerjat.
Kot dokaz ti lahko navedem kar moj primer, kolega ima corso s 70 konjskim dizlom, jaz z 90 konjskim bencinarjem in v vsakodnevni voznji ne cutis razlike v voznji, prej mas obcutek da dizel gre boljse ker ima veliko vecji navor, plus da se mu klima ne pozna v taki meri. Razliko v zmogljivostih opazis le pri neposrdni primerjavi pa še to ko priganjas avto do skrajnih meja.
Objavljeno: So okt 06, 2007 4:58 pm
Napisal/-a sašo5
....mogoče...v našem(sestrinem) primeru je bil ta bencinc 2.4 milj.....1.3 multijet pa 3.1...(vsakodnevne vožnje 25 km ji kaže b.c. 6.6(pa ni neki šofer, da bi znala konstantno pri 2500 v višjo prestavljat -včasih kr tuli

)
P.S . če pa praviš, da sedajni razlike v ceni (sam nisem spremljal)pol pa ni dileme, imaš popolnoma prav - disel in pika.
Objavljeno: So okt 06, 2007 8:01 pm
Napisal/-a IcEm4n
no, k sm jst kupoval corso, sm že od samega začetka mislu samo na dizla (takrat še 75KM, zdj mam 90KM), no pol kasnej sm razmišlju že o 1.4 in 1.2 (kao češ, dost cnej pa še ista konjenica (oz. skor ista, če govorim za 1.2). Sicer testne vožnje pred nakupom nism delu in sm zaupu dizlu (ker je blo pač velik dobr povedanga o njem) in sm zlo zadovoljen. Sm pa kkšne 14 po tistem, ko sm dobil avto, šel testirat 1.2 (ker sm moral lih očetov avto peljat na servis (20k km)) (sprva sem hotel 1.4 (pač da bi primerju isto konjenico bencinar : dizel)) in res ni primerjave (pa čeprov je 10 konjev manj).
5,5l/100km je pa le ob težki nogi oz. če se skor celo pot cjaziš v koloni, na odprti cesti je kmot 5 litorv ali manj
Objavljeno: So okt 06, 2007 9:38 pm
Napisal/-a Dariooo
jah to vem da med dizlom in benzincem ni neke razlike v porabi ampak tko kot je nekdo omenu je velika razlika v voznji v prid dizla, ker ima vec navora, pa se se ga da cipat (v tem primeru bi vzel 1.3 multijet 75konjev in mislim da na enih 90 bi moral pridet s cipom).
drugace pa kia ima lahko garancijo ampak mi vseeno ne disi.S tisitim da ne bom imel nobenih stroskov z avtom 10 let pa je nemogoce, ker js tko pravim....nobena stvar ni vecna, tako da prej al slej kej crkne, ampak js ciljam da je tega cim manj, ter ce ze je kaj, da so kosi cim cenejsi.Fiat pa mislim da nima tako dragih kosov.
jah toyoto jaris sm tudi ze gledal ampak je drazja od punta, pa tudi manjsa se mi je zdela, tko da ne pride v upostev.
Lep pozdrav
Objavljeno: So okt 06, 2007 11:07 pm
Napisal/-a Kael
Dariooo je napisal/-a:jah to vem da med dizlom in benzincem ni neke razlike v porabi ampak tko kot je nekdo omenu je velika razlika v voznji v prid dizla, ker ima vec navora, pa se se ga da cipat (v tem primeru bi vzel 1.3 multijet 75konjev in mislim da na enih 90 bi moral pridet s cipom).
drugace pa kia ima lahko garancijo ampak mi vseeno ne disi.S tisitim da ne bom imel nobenih stroskov z avtom 10 let pa je nemogoce, ker js tko pravim....nobena stvar ni vecna, tako da prej al slej kej crkne, ampak js ciljam da je tega cim manj, ter ce ze je kaj, da so kosi cim cenejsi.Fiat pa mislim da nima tako dragih kosov.
jah toyoto jaris sm tudi ze gledal ampak je drazja od punta, pa tudi manjsa se mi je zdela, tko da ne pride v upostev.
Lep pozdrav
Ni avta, katerega nakup bi se splačal, razen kakega 40 let starega super ohranjenega oldtimerja, ki mu skokovito raste cena

. Drugače, pa to, kako ti bo avto služil, je v osnovi res odvisno od tega kaj kupiš (Fiat npr. ni ista kvaliteta kot BMW), vendar pa mnogo prinese tudi to, kako boš za avto skrbel in vozil. Za marsikatero okvaro je pogosto kriva neustrezna vožnja, kot pa napaka proizvajalca. Sicer nebi obstajalo toliko avtomobilov tudi slabših znamk, ki zdržijo po 15 let, nekateri pa imajo z mnogo mnogo dražjimi avti same probleme. Nekaj bo serijskih in skritih napak - se strinjam, a mnogim ki jih poznam pa so z avtom precej na sevisu, pa se nič ne čudim. Ker nimajo nobenega odnosa do avta.
Svoj glas dam dizlu, edino vprašaj se če v tvojem voznem seznamu niso same relacije po 2, 3, 4 km. Če so boš, dizla čist uničil. Kot veš, se dizel dlje časa ogreva, posledično s tem dlje tudi traja, da se segreje olje v motorju, ki služi mazanju motorja (ne res ane...). In max sposobnost mazanja dobi, malo po tem, ko se motor ogreje na 90 stopinj. In do takrat je tudi obraba motorja mnogo večja (to je razlog, zakaj se naj nebi priganjalo mrzlega motorja, ampak se ga vozilo v čim nižjih obratih). Sedaj je verjetno jasno ne, zakaj pri dizlu kratke relacije niso ql ane? Ker skos voziš hladen motor in posledično obrabljaš precej bolj motor, kot je treba.
Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:52 am
Napisal/-a Dariooo
Kael je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:jah to vem da med dizlom in benzincem ni neke razlike v porabi ampak tko kot je nekdo omenu je velika razlika v voznji v prid dizla, ker ima vec navora, pa se se ga da cipat (v tem primeru bi vzel 1.3 multijet 75konjev in mislim da na enih 90 bi moral pridet s cipom).
drugace pa kia ima lahko garancijo ampak mi vseeno ne disi.S tisitim da ne bom imel nobenih stroskov z avtom 10 let pa je nemogoce, ker js tko pravim....nobena stvar ni vecna, tako da prej al slej kej crkne, ampak js ciljam da je tega cim manj, ter ce ze je kaj, da so kosi cim cenejsi.Fiat pa mislim da nima tako dragih kosov.
jah toyoto jaris sm tudi ze gledal ampak je drazja od punta, pa tudi manjsa se mi je zdela, tko da ne pride v upostev.
Lep pozdrav
Ni avta, katerega nakup bi se splačal, razen kakega 40 let starega super ohranjenega oldtimerja, ki mu skokovito raste cena

. Drugače, pa to, kako ti bo avto služil, je v osnovi res odvisno od tega kaj kupiš (Fiat npr. ni ista kvaliteta kot BMW), vendar pa mnogo prinese tudi to, kako boš za avto skrbel in vozil. Za marsikatero okvaro je pogosto kriva neustrezna vožnja, kot pa napaka proizvajalca. Sicer nebi obstajalo toliko avtomobilov tudi slabših znamk, ki zdržijo po 15 let, nekateri pa imajo z mnogo mnogo dražjimi avti same probleme. Nekaj bo serijskih in skritih napak - se strinjam, a mnogim ki jih poznam pa so z avtom precej na sevisu, pa se nič ne čudim. Ker nimajo nobenega odnosa do avta.
Svoj glas dam dizlu, edino vprašaj se če v tvojem voznem seznamu niso same relacije po 2, 3, 4 km. Če so boš, dizla čist uničil. Kot veš, se dizel dlje časa ogreva, posledično s tem dlje tudi traja, da se segreje olje v motorju, ki služi mazanju motorja (ne res ane...). In max sposobnost mazanja dobi, malo po tem, ko se motor ogreje na 90 stopinj. In do takrat je tudi obraba motorja mnogo večja (to je razlog, zakaj se naj nebi priganjalo mrzlega motorja, ampak se ga vozilo v čim nižjih obratih). Sedaj je verjetno jasno ne, zakaj pri dizlu kratke relacije niso ql ane? Ker skos voziš hladen motor in posledično obrabljaš precej bolj motor, kot je treba.
jah kaj se splaca al ne...ce smo ze tu, se avta sploh ne splaca kupovat, ker je vse kar das za avto vrzen denar, ampak danes smo v takem svetu da brez avta ne mores bit...bog pomagaj...osli in konji niso vec moderni
jah sej, js pravim da ko kupis avto je tombola...lahko bo vse ok..lahko te bo samo zafrkaval.
no moje relacije bodo po 20km na dan v eno smer, tako da predvidevam da ga nebi smel hitro zjebat
LP