Stran 1 od 1
::: Ford Mondeo 1.8 ali 2.0tdci :::
Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:51 am
Napisal/-a border_
Lepo pozdrav!
Odlocujem se za nakup drugega avtomobila pri hisi. Pa me zanima kaj menite o nakupu Ford Mondeo. Cene so nekje za bencinarje in dizle enake okoli 6.000 eur.
Gledam od letnik 2001, dalje...
Kaj je bolse vzeti, da bo manj reskanten, dizel ali bencinar?
Predlagate za ta denar kateri drugi avto?
Kaj se kaj kvari pri teh avtomobilih, na kaj moram biti pozoren, ko bom kupoval avto?
Objavljeno: Pe okt 12, 2007 8:46 am
Napisal/-a audi-fan
Če mene vprašaš vzemi 1.8 bencinca. Sem ga imel sam in bil zelo zadovoljen. Poraba se je gibala od 7-9 litrov na 100km.
Problemov nisem imel, je prostoren in udoben, cene rezrvnih delov in servisov pa so ugodne.
Za kaj več pa povprašaj na:
http://www.ford-team.si/modules/cjaycontent/
LP
P.S pazi na rjo pod spodnjim robom vrat, se pojavlja pri nekaterih modelih (slaba serija

ops: )
Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:31 pm
Napisal/-a border_
Kolega ima MONDEO 2001 dizla... ima gor 450.000 km, pa avto se kr gre... re pa je, da ga lepo vozijo in redno servisirajo.
Menda so menjali vodno pumpo 250 eur original. 2 leti garancije.
Dons je bil prodan en diesel za 5.500 eur. Pa za enega 1.8 bencimnarja vem (nima servisne), drgac lepo ohranjen za 5.600 eur.
Kaj pa pravite na GIA 2.0 bencinar? Cena nekje 6.500 eur.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 11:33 am
Napisal/-a border_
aha...
ja sj... dizla bi mel... sam ko so kr navite cene... ce gledam 1 latsnik in realni km...
bencinarji so dost cenje... nekje okol 6000 eru... 1.8... in na tega tud apeliram...
gledam pa letnike 2001 dalje...
Se kak nasvet? Zdej vem rja pod vrati... se kaj?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 1:13 pm
Napisal/-a UDO1
Mi mamo mondeota letnik 02, 1.8 125 konjev. Kupili sm onovega, sedaj ima cca 125k km. V zadnjih 23k km je uspel spiti praktično vso olje ... mislim da cca 4,5 litra. Tudi sicer je kar nekaj stvari crknilo - bencinska pumpa (70k sit), 2* neka plastična posodica pri olju (2*30k), ene 6x so crknale luči (pozicijske in kratke), cca polovica crknjenih lučk na armaturki, akumolator.
Avto je sicer odlično zvočno izoliran, ampak zunaj ima vseeno kr robat zvok. Pelje se lepo, super požira luknje na cesti. Poraba je okoli 9l, s tem da ima večino mestno vožnjo pa še malo starejši človek je in mu avto nemalokrat tuli na obratih. Še kr solidno za njegovo vožnjo bi reku.
Zaključek: soliden avto za to ceno, ni pa (vsaj naš) brez napak...
Objavljeno: Po okt 15, 2007 8:43 pm
Napisal/-a border_
UDO1 ej ful ti hvala za realen opis.
Ravnokar mi je nekdo rekel, da Ford Mondeo 2.0 GHIA ima nekaksen poseben vzig. Tako, da ko prvic zalaufas ne vzge, drugic sele motor zalaufa - baje varnost. Je to res? Ali pac gre za okvaro na motorju?
Objavljeno: Po okt 15, 2007 8:55 pm
Napisal/-a bass
Tale je pa bosa
Jaz bi vzel 130hp 2.0 dizla. Ta motor avtu res pristoji.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:07 pm
Napisal/-a Drocky
js ti pa priporočam 2.0tddi, ki ma 115 konjev ampak so ti konji taki kot se šika in so popolnoma dosti za ta avto. Meli smo ga eno leto in ni blo nobenih problemov z njim, edino na računalnik smo ga enkrat dali priklopit, da so updatali motorno elektroniko, potem ga je kupla sestra in isto ni blo do danes na avtu nobenih problemov, zdej pa ga bojo vrjetno prodali ker zidajo hišo in pač rabijo denar.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:10 pm
Napisal/-a f.taunus
border_ je napisal/-a:UDO1 ej ful ti hvala za realen opis.
Ravnokar mi je nekdo rekel, da Ford Mondeo 2.0 GHIA ima nekaksen poseben vzig. Tako, da ko prvic zalaufas ne vzge, drugic sele motor zalaufa - baje varnost. Je to res? Ali pac gre za okvaro na motorju?
Poseben vzig

Tisti, ki ga tako vziga, naj obisce najbližji servis. :P
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:21 pm
Napisal/-a mrož
Gen|uS je napisal/-a:js ti pa priporočam 2.0tddi, ki ma 115 konjev ampak so ti konji taki kot se šika in so popolnoma dosti za ta avto.
Tak avto je bil pri hiši dve leti. Z eno besedo - traktor. Na avtocesti se je bilo lepo voziti z njim, vse ostalo pa ni bilo kakšno posebno uživanje. Je drugačen zelo dober avto, ampak ta mašina pa res ni kul.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:39 pm
Napisal/-a Drocky
@morž: dokler ni šel na update softwarea je bil težek za vozit, ker je bla turboluknja ogromna, pri 2k obratov je pa dobesedno se mu vtrgalo, po updateu je pa bil prav prijetn za vozit

Objavljeno: Po okt 15, 2007 9:54 pm
Napisal/-a fare
Mislim da je vseeno kaj vzameš, ker po statistiki foruma sodeč boš mogel in 1.8 in 2.0 mašino skoz nekaj šraufat!
Objavljeno: To okt 16, 2007 12:40 am
Napisal/-a bass
Kje pa je ta statistika? Ali malo na pamet govoriš...?
Fordovi dizli imajo skupen vod in niso ravno traktorji. Osebno sem vozil 115 konjskega in se mi ni zdel nek traktor, čisto kultiviran motor.
Je pa dejstvo, da je to križarka, na volanu ni kaj dosti feedback-a in ko sem se usedel nazaj v svojo alfeto se mi je zdelo, da vozim gokart.
Objavljeno: To okt 16, 2007 4:41 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Pri dizlih je težava ta, da je v Slo. slabši dizel kot v severnih državah (ko je predvidena menjava naftnega filtra pri 40-60k km). Potem pa seveda pride svinjarija do šob...pa zna malo po žepu udarit. Rešitev je menjava naftnega filtra na vsak redni servis (na nekaterih servisih že sami to vedo).
Imamo doma 2.0tdci, trenutno ima cca 150k km in dela tako kot more
lp
Objavljeno: To okt 16, 2007 5:53 pm
Napisal/-a seicento
sem voznik mondea 2,0 tdci v orginalu je mel 130 km zdaj mal dodatka
izredno zadovoljen je pa res da niti malo nesmes zanemarit avta
drugac so posledice
lp
Objavljeno: To okt 16, 2007 5:54 pm
Napisal/-a seicento
tankat pa samo na mol-u ali pa omv vem iz izkusen

Objavljeno: To okt 16, 2007 9:57 pm
Napisal/-a Drocky
zato pa sem predlagal tddi, ki nima skupnega voda in ni občutljiv na nafto. Mi z njim nismo meli res nobenih problemov, edino amortizerje smo menjali, ker so pač meli že tolko kilometrov za sabo