Nizka poraba in mesto gresta pa težko skupaj... posebej če imaš v mislih, da bi kupil avto, ki bi pil 3L, 4L po mestu - preprosto utopija. Razen seveda, če se pogovarjamo o mesti vožnji sredi noči, ko ni nikjer nobenega zastoja. Še tako šparoven motor ne more izničiti porabe v prostem teku, ko stojiš po par minut, nenehnega pospeševanja in zaviranja - drugo je seveda relacijska vožnja...
Če bi sam iskal avto za mestno vožnjo, bi vzel nekaj iz koncerna Audi / Seat / Skoda / Volkswagen s SDI motorjem, npr: Seat Ibiza SDI, Polo SDI in podobno. Motorji so po poročanju vseh neuničljivi relativno malo porabijo - vendar v kolikor so te mestne vožnje daljše, npr po nekaj kilometrov. Če pa se vsakič pelješ samo 500m, je pa tudi SDI-ja, oziroma malo manj bencinskega avta, škoda. Dokler je motor mrzel, je mehanska obraba motorja dosti večja, kot potem ko je topel in dokler se ne ogreje, tudi pridno papcca nafto/bencinčka. Drugače pa lahko precej goriva prihraniš tudi s pametnim izbiranjem časa vožnje, poti po kateri greš in da paziš kako pospešuješ in zaviraš z motorjem. Recimo, dokler sem študiral v Mariboru, sem fural Ibizo 1.4 bencinca, če sem tiščal po mestu, fural v konicah - slabih 9L / 100km, ko pa sem vozil skrbno, temparature so bile nižje pa je bila poraba okoli 7,6 L / 100km.
Seveda pa, če gre za vozilo, namenjeno izključno mestni vožnji, s poceni vzdrževanjem, mogoče ni slaba izbira tudi
http://www.fiat.si/konfigurator/razlicica.asp?TipVozila=Punto%203v, kot novo vozilo, ki pride skromnih 8.000 €, poraba teh 1.2 motorjev pa je tudi zanemarljivo majhna.
- mogoče omembe vredna za podoben denar sta še Renault Clio Storia 1.2 16V za 9.000 €, Clio Storia 1.5 DCI (dizel - smešno nizka poraba) -> sploh 1.5 DCI je znan kot zelo majhnen porabniko goriva, vendar Renault je pač renault
Kot novo vozilo bi omenil še Seat Ibizo 1.2 s 70 KM SportRider, ki pride 9700 € in na kar še lahko zrihtam popust (več na PM), je pa tudi kar precej avta za ta denar, poraba realno pa bi znašala okoli 6.5 - 7 L v primeru mestne vožnje.