Stran 1 od 3

Lancia Thesis

Objavljeno: Če nov 01, 2007 3:35 pm
Napisal/-a Andraz3d
Zanima me nakup executive avtomobila, tako da mi je tale Lancia precej padla v oci.

Prosim vse za mnenja o avtomobilu, SWAT (ja, vem, da bi moral bit O )analiza :). Ma ok, pozitivne in negativne lastnosti in kaj je paziti, ce ima kdo izkusnje.

Predvidevam, da je servisiranje takega avta drago. A vseeno, koliko drago? In kje ga servisirat?

hvala vsem.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 3:52 pm
Napisal/-a maniaxxx
U bistvu ni neki drago vzdrzevanje, servisiras lahko na pooblascenih servisih ( ja se vedno obstajajo :D ), oziroma v skrajni sili na alfa romeo ali fiat servisih ( podkožno je avto pač derivat alfe 166 ipd ). Torej slabosti so tudi podobne kot pri drugi italijanih..kak ropot tu pa tam, kak lucka zagori za brezveze, naceloma pa ni prolemov. Za voznjo priporocam JTD, za uzivanje pa seveda v6 ...je pa avto supred duper specialno luksuzen in je cist neki druzga od tako opevanih nemskih vozov :D

npr tole :shock:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1682256#

Lepota in lusksuz :oops:

Men majo te lancie res najlepse sedeže in blago ( alcantara) na sedežih...to bi jaz mel v svojem avtu hehe

Objavljeno: Če nov 01, 2007 3:53 pm
Napisal/-a user562
Jest kot laik ti povem sam to malo para veliko muzike.Glede srvisiranja je drago ce ga servisiras na poblascenem servisu,ce ga kje drugje ali sam niti ni tako in z neoriginalnimi deli.Samo to je pri takih avtih kar tezko.Pozanimaj se na fiat forumu kako in kaj.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 4:26 pm
Napisal/-a Andraz3d
mogoce ima kdo kaksnega serviserja za priporocit? Tudi za alfe recimo? V koncni fazi se zanimam tudi za 166

in btw, kaksen link do rabljenih avtomobilov v italiji? Se spominjam, da je mel mobisux vcasih to, pa je seveda vse krepnilo tam :).

Objavljeno: Če nov 01, 2007 4:29 pm
Napisal/-a maniaxxx
Pooblaščen Stepančič v okolici celja. S kje pa si?

Objavljeno: Če nov 01, 2007 5:07 pm
Napisal/-a lizard
Pri nas doma je ena :)
Sicer sem že parkrat na tem forumu povedal kako dober avtomobil je to ampak vseeno... lahko včasih uporabiš malo searcha ;)

Kakovost izdelave je prvovrsta in takoj ko se vsedeš v avtu, se zaveš da sediž v zelo luksizni "ladji", tudi materijali so sijajni; usnje ali alcantara, mahagonijev les, magnezij (baje ker je dražji kot aluminij :))... Pri notrajosti je sodeloval še nek priznani psiholog, da bi se v avtu počutil čim bolj sporščeno; tako da brez problema lahko trdimo da ima ena najboljših notranjosti trenutno na trgu. Zraven vsega je vsaka malenkost na elektriko, pa še zvok ima res super kvaliteto kot v kakšni koncertni dvorani, saj so z Bosom sodelvali kar precej pri razvoju.

Zunanjost; enim lepa drugim grda, vmes jih kaj dosti ni, meni osebno najlepši avto v klasi. Zadnje luči so poplnoma v LED tehnolgojij, naprej pa so vse opremljene z Bi-Xenon. Če jo boš vzel, se tudi zavedaj da boš zelo na očeh javnosti, saj iz lasntih izkušenj vem, da se ljudje vzmes kar ustajivo na cesti in gledajo kaj se pelje mimo njih.

Skratka vse Thesiske po vrsti so res zelo zelo opremljene, imaš dejansko vse kar ti srce poželi. Tudi pelje se zelo komfortno, za kar skrbijo elktronski blažilniki imenovani Skyhook, ki jih najdemu tudi v Maseretijevi limzuini in mislim, da lahko za vsako kolo posebej v zgolj 1 sekundi sistem odloči med 100 različnimi opcijami in izbere najugodnješo za trenutno situacijo.

Žalostno je le to, da cene tako hitro padajo napram nemški kokurenci čeprav je avto več kot konkurenčen, ampak zate je to le plus.

Torej če kupiš, kupi Emblemo, ker razik v ceni med Executive in Emblema kaj dosti ni, je pa Emblema bolje opremljena.

Servisiranje je seveda klasi primerno in je pač dražje, ampak pač ne kupuj avto če nimaš za benzin in servis. Točnih cen ti ne morem podati, ker pač varirajo - odvisno kje serviraš in kaj vse menjaš.
Tudi sam bi ti predlagal Stepančiča :)

Problemi avta so predvsem elektornski, se včasih kaj prižge, ampak tudi samo izgine; sicer pa ko imaš avto s preko 20 računalniki je to sprejemljivo.

Najdejš pa jih pa precej na mobile.de in tudi n autoscout-u.
Najbolje bo da vzameš 2.4 M-Jet, če pa hočeš zvok pa V6.

LP, vejrjamem da sem ti še preveč povedal, me je malo zaneslo.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 5:15 pm
Napisal/-a Andraz3d
gorenjski konec...

lizard in ostali, z dobavo fake delov najbrz ni problem, dokler gre za skupno fiat zadevščino, problem pa najbrž nastane tam, kjer so deli unique?

lizard, kako je s hrupom v notranjosti?

in se ena rec: avtomatski menjalnik. Da ali ne? V smislu zanesljivosti, vzdrzevanja in kvalitete (voznih lastnosti) tega lancinega menjalnika?

Objavljeno: Če nov 01, 2007 5:25 pm
Napisal/-a lizard
Aja hrup v notranjosti sem pozabil.. zadeva je res zelo zadušena, tak da se ne boj... Sicer pa ni samoumenvo, da če je avto tako dober, da ni tudi dobro izoliran, sploh ker ima Bose ozvočenje in če ta hoče pridi v veljavo mora biti avto zelo zadeušen ;)... Ne pozabi da se cene novih začnejo nad 40.000 €, za tak denar dobiš vsako malenksot pošlihtano.

Glede menjalnika; mi imamo ročnega; in ta je soliden; za avtomatskega pa nevem kako je, ampak kaknših negativnih kritik še nisem zasledil; baje da dela kot se šika.

Vedi da to ni avto za kaknšo preveč športno vožnjo, za to imaš Aflo 166. Sicer lahko voziš športno, ampak nekak ne paše k karakterju in eleganci ki obdaja ta avto.

Skratka vedi, da je v avtu vse na visokem nivoju (nič bat za kaknše hibe), ker so v sam razvoji vložili ogormno denarja, ki pa žal al pa tudi ne nikoli ni bil poplačan, znamki je manjkal imidž in ji še menjka da bi na trg splavili tako drage avto kot Thesis, ne glede na kvaliteto.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 7:22 pm
Napisal/-a Maxx
Na gorenjskem mislim da je dober serviser Ambrož v Lahovčah.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 7:27 pm
Napisal/-a vugy
ja je dober...smo pri njem servisirali puntota l.2000 ko smo ga meli...in so bli zelo vredu.......in če bi šli še enkrat kupovat fiata bi šli k njemu verjetno

Objavljeno: Če nov 01, 2007 8:45 pm
Napisal/-a xandrej
Jaz ti bom mogoče pomagal samo s tem, da je avto fenoomenalni. Ko ga vidim se ustavim in pogledam to eleganco na 4 kolah prav paše v to sivino srebrnih 4 krogecov in uiber avtom... Lancia Thesis ZMAGOVALKA!!!

Objavljeno: Če nov 01, 2007 9:11 pm
Napisal/-a Ivan36
Moram pohiteti a ste videli koliko ima km prevoženih in je že 2 lastnik letnik 2005 :shock: ker obstaja možnost prilagojenih km ene 56000 bi ji pasalo saj ima lep volan in ostalo je še ohoho res dobri materijali za kupiti takoj saj je cena za A4 letnik 2002 / 03 priporočam. ;)
Drgač smo imeli Themo letnik 89 2.0 i.e. in je bilo ok vseh 120.000 km niti elektronika ni zajeb... 8)

Objavljeno: Če nov 01, 2007 10:11 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Glede servisiranja : če ima resnično-verodostojni podatki servisno knjigo, naj ti serviser zaupa strošek vzdrževanja za npr. nadaljnih 100.000 km. V samem začetku pa se moraš zavedat, da stroški servisiranja pri takšnem avtomobilu niso majhni oz zanemarljivi. Sicer pa naj povedo lastniki malce več o tem.

Pa pazi, da ne kupiš kakšen primerek kjer je lastnik "pozabil" avto servisirat (beri:visoka cena naslednjega servisa - redni servis + odpravljanje morebitnih napak oz pomanjkljivosti).


LP

Objavljeno: Če nov 01, 2007 10:39 pm
Napisal/-a phoebus
Dobro, za thesis (ki je tudi meni UAU) ne vem stroškov, lahko pa povem izkušnjo za safrana- ko ga pelješ na pooblaščeni servis plačaš kot nor (nikoli nisem pustil manj kot 50 "jurjou"), odkar sem si našel popoldanca pa mi naredi čuda za veliiiko manjše zneske in je na koncu še najdražja stvar olje :D

Res je da je thesis veliko novejši in ti ga je, vsaj na začetku "škoda" vozit pod kozolec in "stric" mogoče še nima računalnika zanjo, ampak ko najdeš pravega ne bi smelo bit katastrofe. Je pa res da to ni golf ali clio in da je vzdrževanje vseeno dražje.

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 7:29 am
Napisal/-a Andraz3d
hvala vsem!

se tole: mp3 radio... ga rec ima (emblema), ima mogoce AUX priklop? Ja, vem, malenkost, pa ravno to me moti pri alfi 166 recimo :)

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 1:12 pm
Napisal/-a lizard
Skoraj sigurno ga nima... Ampak poslušat mp3 v takem avtu je škoda časa; kajti mp3 kvaliteta zvoka je precej slabša od audio in pri tako dobri ozvočitvi kot jo ima avto pride slabša kvaliteta kar precej do izraza. Mp3 se da na slušalke fajn poslušat, ampak ko imaš enkrat 10+1 makasmalno optimalno vgrajene Bose zvočnike, je stvar, vsaj za moja ušesa neprijetna. Se pa nekak da sigurno kje naštimat; mislim da sem nekje enkrat bral kako zadeva (torej da priključiš iPOD ali podobno) narest v avtih ki tega nimajo, ampak nevem kje.

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 1:29 pm
Napisal/-a bass
Za ta denar nimaš bolj luksuznega avta. Vsaj zase vem, če bi kupoval limuzino bi se najprej ozrl za thezisko 2,4jtd. Vzdrževanje pa tudi ni drago (vsaj za 166z enakim motorjem ne), tako pravijo in tu je dokaz.

Slika[/img]

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 3:32 pm
Napisal/-a Ivan36
A se hecaš z MP3 ali kaj saj nisi resn no z BOSE ozvočenjem se posluša AUDIO CD in to originale :!: :twisted: pa potem boš verjetno še 15 col gume gor nataknu, da bojo cenejše :P :roll:

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 4:04 pm
Napisal/-a xandrej
Ja vzel si mi iz jezika... Pol pa iz nekih čungalung dol potegnjenih pa ipod pa neke take.... Pa še poleg 2345 radijskih postaj.. To je nepotrebna navlaka... Dober radio z CD pa je rešeno, pa obvolanske komande pri tako veliki zverini, da se slučanjo nebi radil kam naprezat in samo voziš pa se smejiš... :vrum :vrum :vrum :vrum :EE :EE :EE

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 8:11 pm
Napisal/-a Ivan36
Pa če se prav spomnim ima ta model serijsko NAVI v Connectu ?
http://www.lancia.it/ še link na ta model in ostali 8)

Executive


Bellezza, stile e comfort. L'allestimento Executive di Lancia Thesis esprime tutta la cura e l'attenzione che Lancia riserva alla propria clientela.
La dotazione di serie è di altissimo livello e propone il volante e il pomello leva cambio in pelle, gli alzacristalli elettrici anteriori e posteriori con sensore di sicurezza, il bracciolo centrale anteriore con vano e bocchetta climatizzata, il climatizzatore automatico bi-zona (o, a richiesta, multi-zona), il Cruise Control, gli interni in Alcantara® o Tessuto Lancia fresco lana, il Lancia Code, il sensore pioggia, il sistema infotelematico CONNECT, il volante con comandi audio, telefono, vocali e CONNECT, gli attacchi Isofix per il trasporto dei bambini, i cerchi in lega da 16" in stile classico, il lunotto privacy.


Tra gli optional spiccano l'impianto Hi-Fi Bose® Sound System con CD changer, il televisore, il tetto apribile a celle solari, il sensore di parcheggio anteriore e posteriore, la selleria in pelle nappa "Poltrona Frau", i sedili anteriori e posteriori comfort ventilati, riscaldati, adattativi e con massaggio schienale/cuscino e il key-less system, il dispositivo automatico per l'accesso e l'avviamento della vettura.