Stran 1 od 2
Nakup MG - ZR Sport 160
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 1:18 pm
Napisal/-a Gorgh
Pozdravljeni,
zanima me mnenje o zgoraj omenjenem avtu, ker bi ga rad kupil, natančneje, če kdo pozna avto in kaj se je dogajalo z njim....kaj omembe vrednega?
V mislih imam pa tale avto
[/img]
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1638814
hvala in lp
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 1:44 pm
Napisal/-a Ivan36
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 2:02 pm
Napisal/-a rover416
mg je dober avto motor zlo zdrzi.mam kolega v it.ko ma predelanga na tubo stock motor 250km.pa je naredu ze 200k km
pa se laufa k metk

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 2:10 pm
Napisal/-a Blinder
Res jih je v italiji dosti vec ko pri nas. Na rallyju jih je nekaj, samo so mislim vsi 1.4.
Ej ce ga kupis mi moras dat en giro :P
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 2:58 pm
Napisal/-a Gorgh
ja, ja, to vem, da je avto nasploh dober kot MG in use

pač roverjevi oz. hondini motorji, to mi je jasno, ima brat že MG - F in vem, da dela ko urca....bolj me je zanimalo, če kdo pozna lastnika oz. avto sam ter, da ve kaj se je dogajalo z avtom...ima mi namreč nekam malo km (53.000km)....

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 3:03 pm
Napisal/-a CupraR
Nima nobene veze z Hondinim motorjem..
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 3:18 pm
Napisal/-a im nobody
rover
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 5:05 pm
Napisal/-a Gorgh
CupraR je napisal/-a:Nima nobene veze z Hondinim motorjem..
aja? To pa res nisem vedu...a nima kao od Roverja mašino, sam ta Rover ma pa od Honde, vendar s par svojimi dodelavami!??? Vedno sm mislu, da je to tko....
no, dons sem avto šu pogledat, in ga sprobat, pelje se res fenomenalno, nism sicer nažigal normalno, kva si bo pa un mislu, ampak tko, da se dobi en filing....pa še lep je v živo ko strela....
zaenkrat moti samo neznana zgodovina avtomobila, pripeljan je iz Italije, torej brez servisne knjižice, homologacija na mestu, bode me če je bil zaleten or smthng...sicer sem gledal malo bolj podrobno in se nikjer ne vidi, da bi bla barva kje bolj novejša/lepša....
drugače pa ena a!
Objavljeno: Po nov 05, 2007 12:44 am
Napisal/-a Blinder
Motor je roverjev - serija K.
Objavljeno: Po nov 05, 2007 10:50 am
Napisal/-a Sigor
veliko o teh avtih si lahko prebereš tukaj:
http://forums.mg-rover.org
Objavljeno: Po nov 05, 2007 12:17 pm
Napisal/-a Gorgh
ja,poznam, hvala! Sem prevohal
sam k***, jst bi še zmer rad zvedu kej o konkretnem avtu, ki ga mogoče kupim....
Mi lahko kdo pove, ki ve zanesljivo ,katere gume so serijsko montirane na ta avto!?
Pač ko si kupu ZR 160 '02, katere gume so prišle v paketu gor
hvala še enkrat za pomoč!
avto je res lep in si ga res želim met, ampak da nom kupu kej sfukanga na konc, glede na to, da ni serijske in tip "ne ve" kaj se je dogajal z njim prej....
Objavljeno: Po nov 05, 2007 2:14 pm
Napisal/-a Sigor
Motor le dobro poglej, to so motorji K-series, ki imajo večkrat težave z igubo hladilne tekočine, posledično pa tud s tesnili na glavi. Res dobro poglej, da ni kje kakih sledov hladilne, da bi kje spuščala, ali pa da bi se kje mešala olje in voda. Drugač pa: lep je, ja, res. Pa ceno zbit, seveda, če ga boš kupil.
Žal nič ne vem o konkretnem avtu.
Za gume pa ne vem, si mislil katera firma ali dimenzije? Če so gor original MG felne, pol v redu.
Objavljeno: Po nov 05, 2007 2:37 pm
Napisal/-a Gorgh
feltne so original MG gor, sam tko, informativno me zanima, katera znamka gum se je dajala na te avte serijsko.....ko si pač kupil avto (nov) so verjetn vsi mel iste....katere
Nejke berem da michelin, ampak sam tko, informativno me zanima...ker gume ki so na tem avtu so že dokaj pri koncu, in v kolikor km niso vrteni nazaj, obstaja možnost da bi ble še originalne gor, morm dons še letnco gum pogledat....
ravno zarad teh km me mal matra, ker jih je nekam malo, in zato poizvedujem mal
Dons gre še klepar zravn, da povoha pleh, če se kje očitno vid, da je bil zaleten, jst nism nč vidu
hvala, bom pogledu tudi to!
lp,
Objavljeno: Po nov 05, 2007 2:59 pm
Napisal/-a Sigor
Jaz vem za dve znamki gum, ki jih je Rover (kar je zelo blizu MG-ju) dajal gor na serijo 200, ki je tud ztelo blizu Mg ZR, gume Miclhelin in Pirelli (moj 214 SI je leta 1997 prišel iz tovarne obut v gume Pirelli). Lahko, da so bile še kake poleg teh.
Poglej letnice in če se ujemajo z letnikom avta pol je velika verjetnost, da so gor še prve, in pri tolkih kilometrih so lahko že tud slabe, sevea odvisno od načina vožnje, ampak z avtom, ki ima 160 konjev, se gum po moje lih ne špara.
Objavljeno: Po nov 05, 2007 7:25 pm
Napisal/-a shalej
Moj Rover 200 je imel good year gume original, je pa letnik 99 in ima 14 col velike feltne. Zgleda da so menjavali z leti tudi opremljevalca.
Objavljeno: Po nov 05, 2007 7:47 pm
Napisal/-a Gorgh
No, sem prišel nazaj in z majstrom, avto je definitvno bil štrihan lih da ne okol in okol, cel avto...sprednji blatnik, vezna stena je bila štrihana in klepana (desna stran - se je vidl), leva vrata in desni bok, in baje še nekaj na desni strani....
Kar me niti ne moti, pač je bil zaleten in je zdej uštiman, jebat ga, še vedno pa me moti in bode v oči to, da ne vem kaj se je dogajalo s samo mašino, ki naj bim ela le 53k km....
gume sem preveril, so bile letnik 2004, šipe use so letnik 2002, opazil pa sem še olje na sami mašini pri dihtngi....olje je bilo nabrano v dolžini 2 cm (drugje ni bilo sledi olja okol in okol) na robu ob tesnilu (pri bloku) in me sam zanima, če je to kakšn nevarn znak!?
Kaj zelo dobrega verjetno ni, ampak vseeno, kapljica olja, se nabere skor pri vsaki mašini....
prilagam sliko, kje natančno je bil ta 2 cm dolg oljni, je označeno....je to znak za bejz stran od avta, ali nič hujšega!?
kot pravim, me avto izredno matra, lih da ponoč kej spim, avto je lep ko strela, je redek, in drugega na slovenskem trgu ni ki bi se prodajal, zato še malček vztrajam.....
hvala še enkrat in lp,
Objavljeno: Po nov 05, 2007 8:56 pm
Napisal/-a Nejko87
tesnilo glave... menjaš če ti do velikega servisa zdrži skupaj... če ne prej...
drugače če je avto samo obutan okoli in okoli ni take panike...
panika je če je bil močno zaleten.. da je bil na mizi... in slabo narejen..
potem ga začne zvijati.. itd...itd...
razen če si eden takih ki so nori na prvo barvo...
u glavnem pogovori se s kleparjem koliko je bil zaleten, če se kje vidi da je bil na mizi, kako je bilo zrihtano... itd.. itd..
cena more it dol.
lp
Objavljeno: Po nov 05, 2007 9:05 pm
Napisal/-a Blinder
Tesnilo glave je bolj spodaj kot tole oznaceno na slikci. Naj me kdo popravi ce se motim - tole oznaceno na sliki je tesnilo pokrova glave ventilov.. tako nekako

no moj ima na istem mestu tut veselo umazano od olja, pa ni za se sekirat za to...
Glede tesnila glave upajmo da imaš ze popravljeno v primerjavi s starejsimi roverji. Ze lotus elise naj nebi vec imel teh problemov, ker so mu pri lotusu naredili nekaj sprememb.
Menjalnik pri zr160 mislim da ima ista prestavna razmerja kot lotus elise - lepo priblizana

to ti je uzitek za vozit.
Objavljeno: Po nov 05, 2007 9:17 pm
Napisal/-a Nejko87
Blinder je napisal/-a:Tesnilo glave je bolj spodaj kot tole oznaceno na slikci. Naj me kdo popravi ce se motim - tole oznaceno na sliki je tesnilo pokrova glave ventilov.. tako nekako

no moj ima na istem mestu tut veselo umazano od olja, pa ni za se sekirat za to...
Glede tesnila glave upajmo da imaš ze popravljeno v primerjavi s starejsimi roverji. Ze lotus elise naj nebi vec imel teh problemov, ker so mu pri lotusu naredili nekaj sprememb.
Menjalnik pri zr160 mislim da ima ista prestavna razmerja kot lotus elise - lepo priblizana

to ti je uzitek za vozit.
ups, nisem dobro pogledu

ops:
Objavljeno: To nov 06, 2007 9:59 am
Napisal/-a Sigor
Po sliki sodeč gre za slabo tesnilo pokrova ventilov, kar je pri teh motorjih še kar pogosto. Res ne zgleda lepo, ni pa to nobena katastrofa, pa še sam ga lepo lahko menjaš. Ampak ta motor zdrži 200.00 brez težav, če mu daješ redno dobro olje in vse ostalo, kar zahteva.
Če so gume letnik 2004 in precej obrabljene, pol je možno, da ma avto še enkrat tolko kilometrov, saj bi lahko v dveh letih obrabil gume pri nekje 50 do 60 tisoč prevoženih in potem še v nadaljnih letih približno enako. To je moje razmišljanje.
kar se pa pleha tiče, ti avti imajo v osnovi zelo dober pleh, ki tud po desetih letih ne rjavi, razen tam, kjer je bilo kaj popravljano, to vem iz lastnih izkušenj. Skupaj s kleparjem ocenita, kolk močne so ble poškodbe, pol se pa odloči. Kot je že nekdo zapisal, če so samo manjše praske, ni težav, v Italji so itak vsi avti bolj kot ne podrsani, problem je lahko le, če je bilo podvozje kaj premaknjeno. Ja, pa ceno vsekakor zbit, in to ne za malo.