Stran 1 od 3
VAG 1.4 16v 75KM
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 7:07 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Sem sicer uporabil iskalnik, vendar verjetno ne dovolj natančno/pravilno pa kakorkoli že...zanimajo me informacije o omenjenem motorju (polo, golf, lupo, ibiza, cordoba, audi a2).
poraba, vzdrževanje, vzdržljivost, kakšne serijske napake?
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 7:17 pm
Napisal/-a black
Podn od podna,j***a....Večjega sekreta od motorja še nism vidu.
Nobene moči,nič živahnosti,preglasen,trokiranje brez kakršnega koli razloga,poraba pa 8,5

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 8:15 pm
Napisal/-a Drasoss
1.4 16v and 1.6 16v engines have plastic timing belt pulleys which can shatter after about 40,000 miles, throwing off the belt, now failing regularly, though fortunately the belts are rarely flung off when this happens. (Led to advice from VAG to change timing belts and tensioners and pulleys at 4 years or 40k miles). Alarming number of water pump failures on 1.4s leading to timing belt failure as early as 4 years and 37,000 miles.
vec na
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=449& oziroma
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 8:21 pm
Napisal/-a Kukec
black je napisal/-a:Podn od podna,j***a....Večjega sekreta od motorja še nism vidu.
Nobene moči,nič živahnosti,preglasen,trokiranje brez kakršnega koli razloga,poraba pa 8,5

se podpišem...vsaj to velja za golf 4... avto spolh ni za avtocesto, da ga pa solidno pelješ pa morš kr gas tiščat, zarad tega pa je pol poraba tut okol 8L
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 8:55 pm
Napisal/-a el_diablo
Kukec je napisal/-a:black je napisal/-a:Podn od podna,j***a....Večjega sekreta od motorja še nism vidu.
Nobene moči,nič živahnosti,preglasen,trokiranje brez kakršnega koli razloga,poraba pa 8,5

se podpišem...vsaj to velja za golf 4... avto spolh ni za avtocesto, da ga pa solidno pelješ pa morš kr gas tiščat, zarad tega pa je pol poraba tut okol 8L
imel avto s takim motorjem,se strinjam z zgoraj omenjenim.
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 8:57 pm
Napisal/-a cr33p
Isto jaz.
golfTDI je napisal/-a:Kukec je napisal/-a:black je napisal/-a:Podn od podna,j***a....Večjega sekreta od motorja še nism vidu.
Nobene moči,nič živahnosti,preglasen,trokiranje brez kakršnega koli razloga,poraba pa 8,5

se podpišem...vsaj to velja za golf 4... avto spolh ni za avtocesto, da ga pa solidno pelješ pa morš kr gas tiščat, zarad tega pa je pol poraba tut okol 8L
imel avto s takim motorjem,se strinjam z zgoraj omenjenim.
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:19 pm
Napisal/-a UDO1
Jst sm bil tut telo razočaran nad tem motorjem v fabiji. Tko brezvezen motor se mi zdi - nikamor ne gre, pa še pije relativno dost - splohglede na to kak gre...
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:45 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Glej motor 1.6 16V kolega ga ma v golfu in je čist zadovoljiv,glede 1.4 16V pa takole super za v lupota ostalo je pa že pretežko.

Objavljeno: So nov 17, 2007 9:56 am
Napisal/-a C4V4L13R
hmm...zanimivo, še dobr, da sm vprašu
copy paste iz nekaj testov:
Ne gre mu sicer prav nič očitati, saj je to kultiviran, umirjen motor in
povsem pričakovano zmogljiv. Tudi pretirano požrešen ni: porabi dobrih šest litrov
in pol. Seveda se lahko tudi s tem motorjem peljete zelo dinamično, hitro
Moči ni na pretek, jo je pa dovolj, da povprečen voznik (brez športnih ambicij)
ne bo razočaran. Smisel paketa (po našem mnenju) naj bi bil običajnemu avtu dodati
nekaj športnega pridiha. Značaj motorja je kljub na videz skromni "konjenici" živahen, kar pride do izraza predvsem v mestnem prometu.
Dober motor
Motor je prav tako miren in enakomerno teče. Če pomislim še na ugodne zmogljivosti, se zdi precej dobra izbira, poraba pa je glede na zmogljivosti dovolj ugodna. S predstavitve se spomnim šibkejših trivaljnikov, ki so imeli menjalnike s čudno izračunanimi prestavnimi razmerji, ki so hitro pokazali pomanjkanje moči. 75 konjev močan 1,4-litrski štirivaljnik je tokrat moj občutek o voznih zmogljivostih pola izboljšal
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=4515
kaj naj si zdej mislim?
verjetno precej odvisno v kakšnem avtu je an? lupo, polo, ibiza (tam do 2001 letnik, k so bli še mal manjši) pa audi a2 (aluminjasta karoserija, cca 900kil) verjetno niso tok švoh al?
nism prčakvou tazga odziva hmm...
Objavljeno: So nov 17, 2007 10:33 am
Napisal/-a Blinder
Motor ima za svojih 75 km visok navor - 125 nm. Zdej kolko od tega navora ima pri nizkih obratih ne vem

Najvecjo moc ima pri nizkih 5000 rpm, rdece polje po merilnikih nekje na 5800.
Porabo mora imet manjso v primerjavi z 1.4 100 km, zaradi daljsih prestav.
Objavljeno: So nov 17, 2007 12:05 pm
Napisal/-a black
Ne gre mu sicer prav nič očitati, saj je to kultiviran, umirjen motor in
povsem pričakovano zmogljiv. Tudi pretirano požrešen ni: porabi dobrih šest litrov
in pol. Seveda se lahko tudi s tem motorjem peljete zelo dinamično, hitro
Moči ni na pretek, jo je pa dovolj, da povprečen voznik (brez športnih ambicij)
ne bo razočaran. Smisel paketa (po našem mnenju) naj bi bil običajnemu avtu dodati
nekaj športnega pridiha. Značaj motorja je kljub na videz skromni "konjenici" živahen, kar pride do izraza predvsem v mestnem prometu.
Dober motor
Motor je prav tako miren in enakomerno teče. Če pomislim še na ugodne zmogljivosti, se zdi precej dobra izbira, poraba pa je glede na zmogljivosti dovolj ugodna. S predstavitve se spomnim šibkejših trivaljnikov, ki so imeli menjalnike s čudno izračunanimi prestavnimi razmerji, ki so hitro pokazali pomanjkanje moči. 75 konjev močan 1,4-litrski štirivaljnik je tokrat moj občutek o voznih zmogljivostih pola izboljšal
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=4515
Ne verjemi tega.Popolna laž.
V mestnem prometu ja...

S semaforja spelat moreš kar pošteno gas nabit drugače se začneš premikat po polžje.
To govorim iz izkušenj s Polotom letnik 04
Objavljeno: So nov 17, 2007 2:21 pm
Napisal/-a Kael
75 KM motor ti je minimum, če se pelješ kdaj dlje od špara s čim več kot dvem čipsim v ptrlažniku in enim sopotnikom + prižgano klimo za avtomobile razreda Ibiza, Polo in podobno. Manj od teh konjev, so vsa prehitevanja, avtoceste, vožnja s klimo samomor in katastrofa za denarnico: npr Seat Ibiza, Letnik 2000 mi je pila dobrih 9L ob normalni vožnji če sem mel prižgano klimo.
75 KM motor v avtu veliko Seat Leon, Golf IV pa je v kombinaciji s kakšno klimo še večje sranje - poraba bo, razen če boš pospeševal tako, da te bodo še avtošole prehitevale blizu 10L s prižgano klimo in kakšno malenkostjo v ptrlažniku - tako, da razen če si res na psu, ozrioma voziš kot upokojenci, si tega motorja ne kupuj. Vozil v prejšnji verziji Leona in sem kolegu, lastniku Leona rekel, da ga naj da vpisat v zemljiško knjigo.
Objavljeno: So nov 17, 2007 2:36 pm
Napisal/-a UDO1
Če imaš možnost, ga preizkusi. Mogoče ti zna bit celo ok, če si res nezahteven in mogoče navajen voziti malo konjičkov. Mene je odvrnila predvsem posrednost - ko sem pritisnil na gas, do takrat, ko se je avto dejansko odzval je minila skoraj sekunda. Pa vrti se ravno ne rad, čeprav je 16V.
Mislim, pa da glede zanesljivosti ni tako problematičen.
Objavljeno: So nov 17, 2007 6:55 pm
Napisal/-a mrož
Po mojih izkušnjah je volkswagnov motor 1.4 z 80 konji povsem solidna zadeva. Ima precej navora in to kar hitro, ne samo v visokih obratih, pospeški in odzivnost sploh nista tako katastrofalni, poraba pa je 6,5 l.
Objavljeno: So nov 17, 2007 7:06 pm
Napisal/-a Petersilj
Zanimivo zanimivo. Meni 1.4 16v 63kW popije točno 7.0 litre. Tudi prehitevam. Pa nikoli ne vozim samo dva čipsa v prtljažniku. Očitno so drugi res veliki dirkači v primerjavo z mano.
Malo za hec:
75hp Octavia lahko tudi prehiteva
http://youtube.com/watch?v=adNwxA03UvI
Objavljeno: So nov 17, 2007 7:16 pm
Napisal/-a C4V4L13R
hja nč...fajn bi blo probat.
sicer ne vem pol kako preživijo tisti z golfi sdi al pa golfi 1.4 (jih ni malo) pa s poloti 1.0 al pa corsami 1.0 ...
no ja sj...probal bomo, pa bomo vidl
hvala za informacije
Objavljeno: So nov 17, 2007 7:41 pm
Napisal/-a Kael
mrož je napisal/-a:Po mojih izkušnjah je volkswagnov motor 1.4 z 80 konji povsem solidna zadeva. Ima precej navora in to kar hitro, ne samo v visokih obratih, pospeški in odzivnost sploh nista tako katastrofalni, poraba pa je 6,5 l.
No še malo pa se bomo vozili z bencincem z nižjo porabo kot z dizlom? Kaj potem svojega golfa / leon / oktavijo nosiš, da ti tak mal žre?
C4V4L13R: za avto velikosti Ibiza in Polo imaš nekje 75 konjev, če ne rabiš dirkalnika, kot sem napisal dovolj, da se sposodbno pelješ in da ti pri 130 na avtocesti ne ruži, kot da pelješ formulo 350 na uro. Se pravi, za te avte, bo 75 konejev dovolj, a je hkrati npr 1.4 60KM za ibizo občutno premalo: čim hočep voziti s spodobnimi pospeški, mogoče prižgano klimo, je poraba 8L, če malo teraš 9L+. A po drugi strani, če pozabiš klimo, se lahko voziš tudi s 6,5 L, a tisto potem ni vožnja, ampak matranje samega sebe. S tem motorjem (1.4 60 KM) se da vozit tut za 5.4 L / 100 km (malo pojačan tlak, 90 na uro, zavtrje tovornjaka)... samo v realnem, v take ekstreme ne boš šel. Tako, da za rang golfa IV rabiš 1.6 motor... čeprav o motorju 1.6 pri Golfu V in Seat Leonu ne bom zgubljal besed (katastrofa...). V splošnem tudi drži, da več konjev kot ima motor, več goriva porabi (pogledaš npr specifikacijo kateragakoli proizavajlca motorjev in porabe goriva), vendar realnost ni vedno enaka... če moreš ti šibkejši motor tuk bolj terat, ti hitro poraba poskoči v nebesa. Primer: v Seat Leonu 1.6 (102KM) ali Golfu, je ta motor živa katastrofa, če se hočeš normalno pelat je poraba med 9 in 10L s klimo, če voziš bolj varčno okoli 8L... in smeh: podoben stil vožnje pa Leon 2.0 TFSI je bila poraba 8.5 L... smešno mar ne, pa 98 KM razlike (jasno tudi povsem druga tehnologija). Podobno je pri maminem Touranu: kup si motor 1.9 TDI s 105 KM (avto pa tehta 1.7 tone) in potem tišči gas do daske - poraba 9 L (!dizel). Več bi naredila če bi vzela 2.0 140 KM mašino... a glej zlomka: sam imam z njenim avtom porabo 6,0 - 6,5 L / 100km. Nauk: če že vzameš švoh mašino, pa češ potencial, da ker je manjši motor, bo manj žrl izpolnit, potem moreš tako tudi vozit - sam pa itak najbolj veš, kakšne prioritete imaš.
Kar se tiče pa Golfa V in SDI motorja je pa tako: če iščeš res preverjen motor, ki je "110 na uro dovolj", ne prehitevaš in ne voziš "kamp prikolice seboj", čep najnižje stroške vzdrževanja v povezavi s vzdržljivim motorjem, je odgovor na dlani: Golf SDI... saj se preživi. Ampak po drugi strani se človek vpraša, kaj je normalnemu človeku (pusti 70 letne atije, ko tudi 350 konjsko makino pelejo, kot da jih ma 50) je, da recimo toliko plača znamko, potem pa kupi SDI motor - razen našteteta razloga. Pa veš, da raje kupim drugo znamko, pa spodoben motor.
Objavljeno: So nov 17, 2007 8:58 pm
Napisal/-a Black Leon
@Kael zakaj nej bi bil 1.6 16V katstrofa?
Objavljeno: So nov 17, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Drocky
kolega ma golfa 4 z tem motorjem in men se ne zdi preveč len, pa tut na avtocesti je solidn. Sem mel mazdo dizel z 41kw(ki je kr dosti lažja od golfa) pa sem ga na avtocesti komaj dohajal, pri končni mi je pa tak ušel. Očitno ga je treba znat pelat. Porabo pa nimam pojma kako ma.
Objavljeno: So nov 17, 2007 9:21 pm
Napisal/-a vugy
moj passat tudi ni tak katastrofalno len...je 1.6 16 ventilec 74 kw....je res da pritisneš gas pa malo rabi da razmisli drgač pa ko razmisli pol pa gre vredu.....popolnoma normalno...pa poraba je tudi normalna nekje 8 - 8,5 L