Stran 1 od 2
1992-1997 civic 1.6 vti ALI 1992-1996 E 36 BMW M3 ?
Objavljeno: Po nov 19, 2007 7:56 pm
Napisal/-a Hebel
ne morem se odločit med 1992-1997 civic 1.6 vti ALI 1992-1996 E 36 BMW M3
nagibam se bolj k hondi,ker mi je všeč da se višje vrti kot BMW pa regist, je ceneje
samo po drugi strani je pa M3 luksizni pa še močnejši pa rezek zvok ima
vti naj bi imela okol 7 sek do 100 medtem ko M3 6 sek
a kdo ve kakšni so kej pospeški do 200
se da hondo natunat da gre kot M3 ker če hondo kupim dam vsak let 100 jurjev manj za registracijo pa bi ta denar lahko v hondo vrgu
kateri avto ima boljšo lego,vzdržljivost
kakšni so kaj vaši nasveti hvala lp
Objavljeno: Po nov 19, 2007 8:03 pm
Napisal/-a Falco'
vsekakor je M3 nekaj razredov višje,tako po zmogljivostih kot legi, o kakovosti pa bi se dalo precej pokomentirat. predvsem zato, ker za dobro E36 M3 boš moral odštet krepko preko 10.000€, tiste zmahane in 100-krat karambolirane pa so že za 7.000€, dočim VTija za tak denar moreš dobit že dobrega, mimogrede kolega ima namen prodat odličnega vtija, kar lepo predelanega (samo motor) za okrog 7.000€, več na PS.

Objavljeno: Po nov 19, 2007 8:04 pm
Napisal/-a AudiFreak
Vti: 7,3 s
M3: 6,0 s
Objavljeno: Po nov 19, 2007 8:05 pm
Napisal/-a black
Primerjat greš civica z M3
BMW brez debate
Objavljeno: Po nov 19, 2007 11:56 pm
Napisal/-a CupraR
Eno je konkreten športni avto, drugo pa drvarnica brez navora in celih 160ps..
Enostavno ni za primerjat, če govorimo o stock zadevah.
PA btw VTI +95 je že težji in ima celih 8,0 do sto.
Lahko pa rata zanimiva zadeva, vendar z precej vložka (podvozje, zavore itd...). Fajn podvozje, NA +200ps itd...
Objavljeno: To nov 20, 2007 12:18 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Tukaj ni primerjave ker ima honda 160ps bmw pa če je med prvimi (3.0-286ps) kasnejši (3.2-321ps).Imaš dve možnosti avto ki se vrti in avto ki dejansko gre.

Objavljeno: To nov 20, 2007 12:01 pm
Napisal/-a AXioN
Kupi raje m3, honda vti letnik 96 je veliko drazja, samo na avto.net poglej.
Objavljeno: To nov 20, 2007 12:23 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
AXioN je napisal/-a:Kupi raje m3, honda vti letnik 96 je veliko drazja, samo na avto.net poglej.
ja, ampak se že pri prvi registraciji vsota stroškov izravna :P
Objavljeno: To nov 20, 2007 12:35 pm
Napisal/-a Tu_Nera
brez razmišlanja BMW
Objavljeno: To nov 20, 2007 2:41 pm
Napisal/-a tristan01
Mislim, da avtor teme ni dorastel takemu avtomobilu. Ne hondi, še manj pa M3. V vsakem primeru je to športen avtomobil, ki je lahko jama brez dna, če ni dobro vzdrževan. Vsekakor je za nadebudnega lastnika Honda precej cenejša. Registracija za BMW stane krepko čez 1000 EUR, da ne omenjam gum, kjer za spodoben komplet tudi ni dovolj 1000 EUR. Seveda pa tudi vzdrževanje takega stroja ni poceni. Potem pa je tu še tveganje, ki je pri takih avtomobilih izredno veliko, ker zgodovina ponavadi ni znana. Skratka kot so že drugi povedali tak avto je težko kupiti, še težje pa primerno vzdrževati.
Poleg vsega pa sta to dva povsem različna avtomobila. Honda s 160KM in FWD, proti M3 s skoraj enkrat več (286 oz 321) KM in RWD, brez raznih magičnih ASR, ASC, TC in podobne elektronske navlake. Vse kar imata ta dva avtomobila skupnega, je podobna okvirna cena.
LP Tristan01
Objavljeno: To nov 20, 2007 3:19 pm
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
tristan01 je napisal/-a:Mislim, da avtor teme ni dorastel takemu avtomobilu. Ne hondi, še manj pa M3. V vsakem primeru je to športen avtomobil, ki je lahko jama brez dna, če ni dobro vzdrževan. Vsekakor je za nadebudnega lastnika Honda precej cenejša. Registracija za BMW stane krepko čez 1000 EUR, da ne omenjam gum, kjer za spodoben komplet tudi ni dovolj 1000 EUR. Seveda pa tudi vzdrževanje takega stroja ni poceni. Potem pa je tu še tveganje, ki je pri takih avtomobilih izredno veliko, ker zgodovina ponavadi ni znana. Skratka kot so že drugi povedali tak avto je težko kupiti, še težje pa primerno vzdrževati.
Poleg vsega pa sta to dva povsem različna avtomobila. Honda s 160KM in FWD, proti M3 s skoraj enkrat več (286 oz 321) KM in RWD, brez raznih magičnih ASR, ASC, TC in podobne elektronske navlake. Vse kar imata ta dva avtomobila skupnega, je podobna okvirna cena.
LP Tristan01
Čisto prav si povedal ''JAMA BREZ DNA'', se spravjo kupovat take jajce predihane in zgonjene pa sigurn so ble še razbite tut. Ne vem kdo jih bo tankal ko gre bencin skoz gor. Pol jim pa kaj crkne, o mi nosl hladilnike rihtat pa sem jim reku, da se ne bo dal zrihtat pol pa jamrajo in stokajo kolk košta nov. Tako je, če si hotel met tak avto, si mogu prej mal razmislit kako je potem, ko kaj crkne pol pa ni dnrja za popravila in je vse drago. Pa za gume zmečeš velik dnarja, gor bi pa mel tiste najcenejše, tolk da je. Tako da ne se šponat za take avtomobile ki jih potem ne boste morali vzdrževati.

Objavljeno: To nov 20, 2007 4:37 pm
Napisal/-a CupraR
Pol damo lastniku nasvet:
Civic 1.5 90ps oz BMW 318

da mu bo lažje, ker vseh pojmov zgleda ni razčiščenih

Objavljeno: To nov 20, 2007 4:45 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Mogoče ima pa veliko denarja tako kot tisti ki je kupoval Mercedesa E500 pa ga je skrbelo za porabo.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 4:59 pm
Napisal/-a Hebel
v bistvu sploh ni šlo tolko za primerjavo ampak obadva avtomobila sta mi všeč in ko sem videl da sta okvirni ceni rabljenih blizu sem hotel izvedeti še kaj več o m3, ker nisem neki poznavalec, sprva sem se odločal o civicu,zarad nižjih stroškov itd
samo potem sem malo gledal m3 pa sem videl da rabljeni niso tolko dražji pa bolj luksuzni so in so me pritegnili samo sedaj ko sem slišal mnenja glede vzdrževanja pa da je težko dobit dobrega m3 za ta dnar bom zaradi tega verjetno izbral hondo
edino neki me še zanima za m3- recimo da bi ga iz nemčije uvozil ,ker ta na sliki mi za 7000 evrov deluje lepši kot tisti na avtonetu za 7000 evrov sam lahko da videz vara
poleg tega če bi bilo za m3 treba vsak mesec ene 400 evrov fliknt za vzdržvanje to še ne bi bil tak problem,samo bi pa rad bolj natančno zvedel kolkrat si pr m3 kaj zjebe,znuca na mesec,če ne voziš na 2000 obratih:)
tega sem našel na mobil.de za 7,200 Evrov iz nemčije
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 10:14 pm
Napisal/-a mito155
ok... zdej pa dost... hecaš še oz. provociraš?
nekdo je napisal in to drži... dober m3 stane vsaj 12k€, stroški za redne servise in bencin krepko presegajo razum... vti je odličen avto za vsak dan, z nepreveliki stroški in dejansko odlično mašino. Po zmogljivosti ju primerjat je brez veze, ker ni discipline da ne bi m3 šel mimo vti-je... kot zanimiva alternativa vti-ju med bmw-ji je model e36 325 ali 328... ceneje, bistveno ceneje in še vedno odlično...
lp
Objavljeno: Če nov 22, 2007 8:50 pm
Napisal/-a Falco'
picek, jaz vem za odličnega VTija, za okrog 7.000€, če te zanima, piši.
Objavljeno: Pe nov 23, 2007 11:48 am
Napisal/-a bigturbo
poglej vzami si hondo in to je to Bmw je super avto ga sploh ne morš primerjati s hondo to k dan pa noč u vseh področjih,da pa vzameš M3 morš pa imeti recimo da vzameš tega za 7200eur zbiješ ceno na 6800eur,nadomestne tablice iz nemčije do sem ki veljajo 5dni 100eur+DMV cca 600-700eur,stroški do slovenije bencin ,cestnina,če ga ne greš sam iskati recimo da ti ga gre iskati človek,ki se s tem ukvarja vzame od 300-800eur odvisno od tipa ,potem da ga registriraš brez bonitete je osnovno zavarovanje cca 1050eur ,pa ko to vse plačaš moraš imeti še najmanj 3-5 tisoč eur na rezervi za popravila,stroške in podobne,potem ga pa kr vzami!

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 1:08 pm
Napisal/-a Spidojc
Nevem kva vi mislte,a da na BMWju je pa treba vsak dan menjat batne obročke pa na 14dni bate pa na en mesc ojnice.... mislm folk ej,nebi reku če bi bil turbo,tist je pol mal hitrej kej narobe,sam tut tist dela če znaš...,ok sej so stroški iz takmu avto,sam tolk velki pa tut ne,ok pa sej kej crkne kšn senzor al pa kej sam necrkne pa tut vse na enkrat da bi mogu pol v enmu mescu 3000€ gor vršt,lohk se bo pa 2 leti še brez problema vozu sam benci olje filtri...potrošni materijal pač,sam je pa treba lepo ravnat iz takmu avto,ne pa ko k kšni kekci k sm jih tmle na R gledu ,stojijo zuni 2-3 ure pol pa v avto pa takoj gas do konca, k bi ga kr...... rajš ne rečem.
Objavljeno: Pe nov 23, 2007 1:17 pm
Napisal/-a mito155
Spidojc je napisal/-a:Nevem kva vi mislte,a da na BMWju je pa treba vsak dan menjat batne obročke pa na 14dni bate pa na en mesc ojnice.... mislm folk ej,nebi reku če bi bil turbo,tist je pol mal hitrej kej narobe,sam tut tist dela če znaš...,ok sej so stroški iz takmu avto,sam tolk velki pa tut ne,ok pa sej kej crkne kšn senzor al pa kej sam necrkne pa tut vse na enkrat da bi mogu pol v enmu mescu 3000€ gor vršt,lohk se bo pa 2 leti še brez problema vozu sam benci olje filtri...potrošni materijal pač,sam je pa treba lepo ravnat iz takmu avto,ne pa ko k kšni kekci k sm jih tmle na R gledu ,stojijo zuni 2-3 ure pol pa v avto pa takoj gas do konca, k bi ga kr...... rajš ne rečem.
povprašaj kdaj koga ki je tak avto imel in ga vzdrževal... 6l najdražjega castrol olja , 6 x svečke po 25€ za kos... bremze.. in pa to ni reno ali fiat kjer stane najdražja stvar 200€... M je dražji iz stališča vzdrževanja že glede na 330i, pa tut ta ni ravno zastojn... lep M3 stane 12k€ in nazgor, vse ostalo je... hmmmm... neznana zgodovina in pa veliko kilometrov... pravi izziv če se otepaš denarja... VTi je tukaj zraven skoraj kot avto za reveže.... poceni, hitr avto za malo denarja in nizkimi stroški je fiat punto GT... ga imam (imava

) že 4 leto in vse dela bp...
lp
Objavljeno: Pe nov 23, 2007 1:25 pm
Napisal/-a Spidojc
Ja kva a ti mislš da jest nevem da je vse dražje,sam a svečke pa olje vsak dan menjaš pa nalivaš,edina panika je pri takem avtu poraba pa gume,pa če se zgodi kšna večja okvara je mal več panike,sej vm pravm nevem kva vi tle mislte.