Stran 1 od 3
Vw golf 4 Gti ali 2.3V5
Objavljeno: To jan 08, 2008 6:47 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
LP! NA tem območju sem amater zato bi vas prosil da mo pomagate pri nakupu avtomobila..
Odločam se med vw golf IV 1.8T 20v gti (110kw - 150ps) in vw golf IV 2.3 v5, 4x4 (125kw - 170ps)
1.Zanimajo me lasnosti teh dveh motorjev (vzdržljivost, pomankljivosti..itd.)
2.Poraba (pri normalni vožnji in tudi pri hitri vožnji)
Hvala za odgovore!

Objavljeno: To jan 08, 2008 6:51 pm
Napisal/-a im nobody
jaz osebno bi se odločil za 1.8 turbo zato ker te mašine vsi hvalijo maš ceneje registracijo za tega če ti je pa premal pa čipaš na 180.in imaš še 10 konjev več kokr 2.3
Objavljeno: To jan 08, 2008 7:04 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
Hvala im nobody..
še ma kdo kake podatke glede porabe enga in drugega..

Objavljeno: To jan 08, 2008 7:19 pm
Napisal/-a Walker_P
Js oseb bi vzel 2.3 mašino in ne 1.8T. Zakaj? Nimam pojma.
Objavljeno: To jan 08, 2008 7:24 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
absolutno 1.8T
Objavljeno: To jan 08, 2008 7:24 pm
Napisal/-a Dr.M3
Ena stvar je. Pri 2.3 ti ni treba skrbeti za turbino. Je pa lahko dražje vzdrževanje zaradi 4x4.
Objavljeno: To jan 08, 2008 7:28 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Odvisno kaj hočeš od avta, če imaš v mislih kakšne predelave je definitivno bolj prikladen 1.8t, je pa res da imaš pri V5 syncro in zadovoljivo moč. Če ti finančno stanje dopušča vzemi 1.8 N/A syncro, kupiš še motor 1.8t, vložiš vanj še 4-5 k E, pa si zmagu:).
Odvisno v kakšnem stannju boš dobil katerega od teh, oz kater letnik boš kupoval. Ve se kdo so ciljna skupina golfov in A3 1.8t.
Dober nakup želim.
Ni mi pa jasno zakaj vsi jokate tolk zarad turbin??? Še kakšno leto 2 pa bo večina bencinarjev tudi imela pomoč pri dihanju! Vem za primer 1.8t s skoraj 400 kkm, pa je bil na turbini menjan samo ležaj.
Tudi baba ti pobegne če jo teraš mrzlo, hehe.
Objavljeno: To jan 08, 2008 7:59 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
Objavljeno: To jan 08, 2008 8:01 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
Ja letnik bom uzev 2002 ali pa 2003....
Poraba?????

Objavljeno: To jan 08, 2008 8:03 pm
Napisal/-a AudiBoy
poraba je sledeca:
Golf GTI:
mestna: 10,9 l/100km
kombinirana: 7,9 l/100km
zunaj: 6,2 l/100km
Golf 2.3:
mestna: 14 l/100km
kombinirana:9,9 l/100km
zunaj: 7,5 l/100km
to naj bi bili tovarniski podatki
pospeski (0-100km/h):
gti - 8,5s
2.3 - 8,8s
nevem... gti mi ze zaradi imena GTI bolj disi :P
Objavljeno: To jan 08, 2008 8:13 pm
Napisal/-a Pavel_P
AudiBoy je napisal/-a:poraba je sledeca:
Golf GTI:
mestna: 10,9 l/100km
kombinirana: 7,9 l/100km
zunaj: 6,2 l/100km
Golf 2.3:
mestna: 14 l/100km
kombinirana:9,9 l/100km
zunaj: 7,5 l/100km
to naj bi bili tovarniski podatki
pospeski (0-100km/h):
gti - 8,5s
2.3 - 8,8s
nevem... gti mi ze zaradi imena GTI bolj disi :P
mk4 GTI so imeli tudi 2.3 v5
klik
Po teh podatkih ima tudi nekoliko boljši pospešek
Objavljeno: To jan 08, 2008 8:18 pm
Napisal/-a AudiBoy
@PavelP: sem opazil da je tudi 2.3 gti, ma ga nisem podrobno pogledal... pac, samo opazil sem ga...
Objavljeno: To jan 08, 2008 8:31 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Poraba, 8-10, tud za 7.5 se da prpelat kam, ampak zlo nežno, kar pa je nad 10 se ti j... za vsak dodaten liter, ker je pač občutek zlo dobr.

Objavljeno: To jan 08, 2008 8:40 pm
Napisal/-a evilson
Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.
Lp,
Matej
Objavljeno: To jan 08, 2008 9:37 pm
Napisal/-a Pavel_P
evilson je napisal/-a:Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.
Lp,
Matej
Sam si pa v nižjem razredu po prostornini

(1.8t)
Objavljeno: To jan 08, 2008 9:51 pm
Napisal/-a el_diablo
Dr.M3 je napisal/-a:Ena stvar je. Pri 2.3 ti ni treba skrbeti za turbino.
no nehaj s takimi,kot da je toliko posla z njo.se ji je res treba toliko posvečati al kaj?že par let vozim TDI-je,pa si še nikoli nisem reku:joj,morm turbino čuvat,joj koliko posla mam z njo itd.

Objavljeno: To jan 08, 2008 9:56 pm
Napisal/-a el_diablo
Pavel_P je napisal/-a:AudiBoy je napisal/-a:poraba je sledeca:
Golf GTI:
mestna: 10,9 l/100km
kombinirana: 7,9 l/100km
zunaj: 6,2 l/100km
Golf 2.3:
mestna: 14 l/100km
kombinirana:9,9 l/100km
zunaj: 7,5 l/100km
to naj bi bili tovarniski podatki
pospeski (0-100km/h):
gti - 8,5s
2.3 - 8,8s
nevem... gti mi ze zaradi imena GTI bolj disi :P
mk4 GTI so imeli tudi 2.3 v5
klikPo teh podatkih ima tudi nekoliko boljši pospešek
edini pravi GTI je 1.8T,vse ostalo pa so le razni modeli z GTI opremo.tok da se smešno sliši če ma nekdo 2.3 V5,z GTI opremo,pa pravi da GTI-ja vozi.

Objavljeno: To jan 08, 2008 10:03 pm
Napisal/-a Dr.M3
golfTDI je napisal/-a:Dr.M3 je napisal/-a:Ena stvar je. Pri 2.3 ti ni treba skrbeti za turbino.
no nehaj s takimi,kot da je toliko posla z njo.se ji je res treba toliko posvečati al kaj?že par let vozim TDI-je,pa si še nikoli nisem reku:joj,morm turbino čuvat,joj koliko posla mam z njo itd.

Ko/če ti crkne bo pa jok in stok. Dokler dela je ok. Zato...
Potem so pa razne teme: "kje najceneje obnoviti turbino in podobno". Pač treba je računati tudi s tem da ti lahko turbina odpove poslušnost.
beri: če bi jaz kupoval turbo motor in to že kar precej star bi imel pripravljenih še kar nekaj dodatnih EUR v primeru okvare turbine ... Pač še ena stvar ki lahko drastično poveča stroške "vzdrževanja" v primerjavi z atmosfercem. nepremičnine pa noče verjetno imeti nihče.
Objavljeno: To jan 08, 2008 10:07 pm
Napisal/-a im nobody
preden kupiš avto ga pelješ k mehaniku da pregleda rečmo v tem primeru turbino..če je u kurcu avta ne vzameš če je vredu avto kupiš ga mrzlega na goni in vročega na ugašaš plus redni servisi oziroma rednii pregledi tekočin in tako naprej...je kaj težkega tle?pa te nima kaj bit strah za turbino
Objavljeno: To jan 08, 2008 10:07 pm
Napisal/-a evilson
Pavel_P je napisal/-a:evilson je napisal/-a:Porabe pri nobenemu ne bos imel pod 9! Ti garantiram. registracija je povsod ista, ker sta v istem rangu (100kW-130kW). 1.8T se pa da chipat na 190hp in 290Nm. 2.3 pa ostane na 170hp. Je pa 4motion zakon.
Lp,
Matej
Sam si pa v nižjem razredu po prostornini

(1.8t)
Če se ne motim je od 1.8-2.5 isto. Več je potem nad 2.5!
Če se motim me popravte.
LP,
Matej