Stran 1 od 1

nakup lancie kappe 2.0 turbo sw

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:14 am
Napisal/-a Sandi
Zanimam se za nakup tega avtomobila, pa me zanima vaše mnenje o njem?
Kako je z pokvarljivostjo, serijske napake, varnost, vzdržljivost, motor...
Uglavnem rabil bi čim več informacij...
avto je letnik 99', stau je tri leta, če bi ga kupil bi prvo seveda velik servis naredu, prevoženih ma 160.000, uvožen je bil pa iz italije tako da ma kšno "buškico", kupil bi pa od znanca.
Upam da je kakšen lastik tega avtomobila na tem forumu :)
hvala, lp

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:29 am
Napisal/-a dms
Samo informativno upasam,a niso vcasih temu avtu rekl kraljica odstavnih?Mislim da o kvaliteti to pove vse.

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 12:25 pm
Napisal/-a Drocky
če je tri leta sal pod streho je ok, še pa je stal pod milim nebom pa ni ok. Sem mel tempro ko je stala 2 leti pod milim nebom, povrh vsega še pod drevesom in je vlaga nardila svojo škodo na elektični napeljavi. Je blo treba skor vse konetorje pregledat pa še je včasih kej zatajilo. Drugače pa mislim da ma uporabnih Holland kappo sam nevem keri motor.
Če pa je od znanca avto pa tak vrjetno veš če je mel z avtom kake probleme.

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 12:49 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pred približno 3 mesci sem vozil to zadevo, za to konjenico me je razočarala, še bolj pa me je razočarala lega (serijsko podvozje).

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 12:59 pm
Napisal/-a phoebus
Kappa (in thema, pa thesis,...) ni bila nikoli mišljena za "dobro držanje ceste" ampak je bila bolj mišljena za požiranje neravnin in plavanje na oblačku.

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 4:17 pm
Napisal/-a Sandi
Ja ta znanec jo je pripeljau iz italije pa je ni vozu. stala mu je zunaj sedaj ene 2 mesca. on je drugače tud avtomehanik pa bi mi tud on naredu ta veliki servis pa to kar bi naredu zdej če bi jo kupiu... mogoče bi jo celo na plin predelau, samo me zanima cena takšne predelave, in pa pokvarljivost. mislite da se splača?
zanima me tudi če obstaja kakšen lancia forum, verjetno bi tm kej več vedl o tem avtu?
lp,

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 5:01 pm
Napisal/-a Ivan36
Daj raje vpraš o kakem 1.8t motorju se bo kar vsulo idej :D

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 5:03 pm
Napisal/-a Sandi
Ivan36 je napisal/-a:Daj raje vpraš o kakem 1.8t motorju se bo kar vsulo idej :D

hehe
:lol: :lol:
lp,

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 5:11 pm
Napisal/-a L Kappa
Ne pozabi, da ima 2.0 20VT kar 162kW, kar pomeni visoko porabo in najvišji razred pri registraciji.
Če govoriš o 2.4 JTD je bistvena razlika v porabi in višini registracije.

Vzdrževanje razen velikih servisov je poceni.

Veliki servisi :
- vsakih 105.000 cca 850€
- komplet sklopka cca 500€
- komplet zadnje vzmetenje (samo pri SW) min 1500€ (elektronsko krmiljeno vzmetenje, vsaka stran po 650€ + delo, kopij ni)

Največ boš izvedel na naslednjih forumih :
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/list.php?f=60
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/index.php?f=2
nekaj malega na :
http://forum.alfa-klub.com/viewforum.php?f=6

LP

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 5:37 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
če avto dolgo stoji tud ni vredu, pa naj bo to zunaj al znotraj! V cilindru se lahko pojavi korozija-rja in pri zagonu motorja lahko pride do obrabe obročkov, kar lahko pomeni tudi da ti bo pol pilo olje!

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 9:58 pm
Napisal/-a Sandi
aha no hvala glede nasvetov.
sedaj me pa zanima na katere stvari morm bit pozoren(kšne lučke na armaturki, ropot, čudno obnašanje itn..) ko grem avto gledat in/oz. kaj use morm preverit če dela tako kot treba :? npr: kako naj bi preveriu če je zadnje vzmetenje uredu, če je sklopka uredu, za korozijo pa tako nevem če bi lahko kako preveril ali pač :?:
da se ne bom čez en mesc tolku po glavi :?
no najlepša hvala lp,

Objavljeno: Po jan 14, 2008 9:11 am
Napisal/-a L Kappa
Preveri kako tesnijo motor, menjalnik in volanska letev. Elektronska regulacija zadnjega vzmetenja zelo verjetno dela OK, le amortizerji so lahko že iztrošeni. Preveri jih z nihanjem, kot navadne. Preveri zglobe na sprednji torziji (nova je 300€) in zračnost volanske letve - obnova min 200€ (ne končnikov - letve). Preveri tudi tesnost izpuha, predvsem je kritičen izpušni kolektor (240€), ki ga je zelo težko zavariti. Preveri signalke na armaturi, če ob kontaktu zasvetijo in nato ugasnejo (Code, Airbagi, Check), med vožnjo pritisni na Check, če bo kaj prijavil. Preveri vsa vrata, če se zaklepajo-odklepajo (daljinsko centralno zelo rado odpove, predvsem daljinsko), ob odprtju vrat mora posvetiti lučka na vratih spodaj in spredaj pod armaturo, zadaj pa na vratih spodaj in na stebričku (stikala za lučke in kontrolo zaprtih vrat so integrirana v ključavnici, enako motorček centralnega zaklepanja, kos cca 100€), vpetje sedežev in zračnost naslonjal. Predvsem pa preveri delovanje pretočnega termostata in delovanje obeh stopenj ventilatorja na hladilniku, tek in odzivnost motorja in zavore. Jaz bi reskiral 100€ in šel na AMZS na kompleten test. Če je vse OK, itak ni panike, če ni, je 100€ zanemarljiva vrednost, ki jo izgubiš. Pa tudi če prodaja kolega ali žlahtnik pazi - tega avta se ne da prodati zlahka, tako, da ni nič čudnega, če stoji že par let. Pločevina, če ni poškodovana ne rjavi, preveri pa sprednja vrata in sicer notranjo stran okvirja vrat, spredaj pri vetrobranskem steklu nad zgornjim tečajem vrat. Tam zaščitna guma sname barvo in tam rado rjavi na punktiranih točkah (kjer je pločevina vrat točkovno varjena) in na obrobah blatnikov (tisti rob, cca 1 cm, ki je zavit navznoter) ob spoju z odbijačem, kjer kamenčki stolčejo barvo, če ni zaščitne plastike. Preveri tudi ali svetijo vse žarnice na zadnih vratih (prtljažnih) ker na prehodu s karoserije na vrata rado prekine kakšno žico (popravilo ni predrago). Preveri še, če se spuščajo/dvigajo stekla v vratih in če karoserija tesni (vlaga pod tepihi). Ventilator kabine lahko da samo en zvok - piš vetra. Vsak drugi zvok pomeni, da se poslavlja - popravilo je drago. Preveri še, če deluje loputa za notranjo cirkulacijo zraka in ostale lopute za usmerjanje zraka v kabini (imajo pvc prenose, ki radi počijo - motorček se sliši, loputa pa ne giba) in tipalo za temperaturo v kabini (je na desni ob volanu, izvleči rešetko in preveri, če se notri vrti ventilatorček - če se ne, klima ne dela pravilno)

Vsekakor pa imej ob ogledu v glavi številke, ki sem jih navedel v prvem postu.

Toliko na 'kratko' ...

LP

Objavljeno: To jan 15, 2008 4:33 pm
Napisal/-a Sandi
L Kappa je napisal/-a:Preveri kako tesnijo motor, menjalnik in volanska letev. Elektronska regulacija zadnjega vzmetenja zelo verjetno dela OK, le amortizerji so lahko že iztrošeni. Preveri jih z nihanjem, kot navadne. Preveri zglobe na sprednji torziji (nova je 300€) in zračnost volanske letve - obnova min 200€ (ne končnikov - letve). Preveri tudi tesnost izpuha, predvsem je kritičen izpušni kolektor (240€), ki ga je zelo težko zavariti. Preveri signalke na armaturi, če ob kontaktu zasvetijo in nato ugasnejo (Code, Airbagi, Check), med vožnjo pritisni na Check, če bo kaj prijavil. Preveri vsa vrata, če se zaklepajo-odklepajo (daljinsko centralno zelo rado odpove, predvsem daljinsko), ob odprtju vrat mora posvetiti lučka na vratih spodaj in spredaj pod armaturo, zadaj pa na vratih spodaj in na stebričku (stikala za lučke in kontrolo zaprtih vrat so integrirana v ključavnici, enako motorček centralnega zaklepanja, kos cca 100€), vpetje sedežev in zračnost naslonjal. Predvsem pa preveri delovanje pretočnega termostata in delovanje obeh stopenj ventilatorja na hladilniku, tek in odzivnost motorja in zavore. Jaz bi reskiral 100€ in šel na AMZS na kompleten test. Če je vse OK, itak ni panike, če ni, je 100€ zanemarljiva vrednost, ki jo izgubiš. Pa tudi če prodaja kolega ali žlahtnik pazi - tega avta se ne da prodati zlahka, tako, da ni nič čudnega, če stoji že par let. Pločevina, če ni poškodovana ne rjavi, preveri pa sprednja vrata in sicer notranjo stran okvirja vrat, spredaj pri vetrobranskem steklu nad zgornjim tečajem vrat. Tam zaščitna guma sname barvo in tam rado rjavi na punktiranih točkah (kjer je pločevina vrat točkovno varjena) in na obrobah blatnikov (tisti rob, cca 1 cm, ki je zavit navznoter) ob spoju z odbijačem, kjer kamenčki stolčejo barvo, če ni zaščitne plastike. Preveri tudi ali svetijo vse žarnice na zadnih vratih (prtljažnih) ker na prehodu s karoserije na vrata rado prekine kakšno žico (popravilo ni predrago). Preveri še, če se spuščajo/dvigajo stekla v vratih in če karoserija tesni (vlaga pod tepihi). Ventilator kabine lahko da samo en zvok - piš vetra. Vsak drugi zvok pomeni, da se poslavlja - popravilo je drago. Preveri še, če deluje loputa za notranjo cirkulacijo zraka in ostale lopute za usmerjanje zraka v kabini (imajo pvc prenose, ki radi počijo - motorček se sliši, loputa pa ne giba) in tipalo za temperaturo v kabini (je na desni ob volanu, izvleči rešetko in preveri, če se notri vrti ventilatorček - če se ne, klima ne dela pravilno)

Vsekakor pa imej ob ogledu v glavi številke, ki sem jih navedel v prvem postu.

Toliko na 'kratko' ...

LP


najlepša hvala za tako izčrpno novodilo :!:
seveda sporočim če sem avto kupil :)
lp,

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 11:02 pm
Napisal/-a Sandi
torej avto je doma :)
trenutno sem za avtom zelo zadovoljen saj vse dela tako kot je treba, razen gretja voznikovega sedeža in hupe :) drugače pa me je avto zelo prepričal z svojimi voznimi lastnostmi saj mi je na prvem mestu udobje šele na drugem neke dirkalne sposobnosti avtomobila, čeprav ima avto veliko zalogo moči :twisted: pa je če ga normalno voziš zelo tih in uglajen. uglavnem jaz sem zaenkrat zelo zadovoljen z avtom, edino kar me še sedaj zanima je kaka bo poraba tega avta. pričakujem tm 10-11l upam pa da ne bo veliko več :-P bom naložu še slikce ;)
lp,

Objavljeno: Če feb 07, 2008 3:30 pm
Napisal/-a Nejko87
če je tok časa stala bodo crkovala tesnila, semeringi, cevi za vodo...
ni pa nujno, možnost je veliko večja :)

Objavljeno: Če feb 07, 2008 4:42 pm
Napisal/-a L Kappa
Torej si zadevo nabavil.

Vabljen na http://lancia-klub.si/forum/index.php

LP