Stran 1 od 1

AUDI S8 361 KM versus Jaguar XJR 363 KM

Objavljeno: Če jan 24, 2008 1:10 pm
Napisal/-a Matej001
Pozdrav,

mene pa zanimajo sledeče stvari, če je mogoče na tem forumu kdo, ki ima kaj izkušenj s tema dvema avtomobiloma bom zelo vesel.
Odločam se namreč med tema dvema avtomobiloma, letnik 1999-2001, cene okrog 15000 eur v Nemčiji.

Kaj je boljša izbira?
Kdo ima kakšne izkušnje z S8?
Predvidevam, da vas je več takih za audi kot za jaguar.
A kdo pozna kakšnega mehanika specialista za audije, predvsem za mal hujše zadeve S6, S8, A8 in podobno

Za audi je lahko problematično le menjalnik, zavore, ostalo gre...
Jaguar??

Prosim, da mi odgovorite le tisti, ki imate izkušnje, in imate preverjene informacije

Bom zelo vesel, če kdo ve za kakšnega mehanika ali ljubitelja, ki se spozna na top modele obeh znamk bom zelo vesel kontakta...če bo zaupanja vreden, bo kmalu dobil novo stranko za sevisiranje avta;))

Hvala in lp.

Matej

Objavljeno: Če jan 24, 2008 1:28 pm
Napisal/-a Shebo
Izkušenj s takšnimi avtomobili nimam, vendar ti zagotavljam, da boš prej našel dobrega mehanika za Audija kot pa za Jaguarja. Zavedaj se, da je Audijev veliko več na cesti kot Jagov...

Do kje pa bi ti hodil na servis (razdalja)? Poznam enega dobrega mehanika za VAG grupo. Nahaja se pa v Zburah pri Škocjanu na Dolenjskem. Edino zelo muhast delovni čas ima...

Objavljeno: Če jan 24, 2008 2:04 pm
Napisal/-a rini
Lastnikov jaguarjev je verjetno največ v Angliji.

Zato poglej:
http://www.whatcar.co.uk/car-review-readers.aspx?MA=3&RT=2647&Submit1=GO

Objavljeno: Če jan 24, 2008 9:23 pm
Napisal/-a HrabiaMol
Doma je S8 modelno leto 2000, tiptronic. Izkušnje so take, da veliki servis (jermeni, pumpa, šponerji,...) košta 1k € pri popoldancu material in delo. Avto ima porabe okoli 14,5l. Seveda je odvisno od vožnje, ta podatek velja za mešano. Zadnjih 4000km imam sicer 13,5l, ampak sem bil 3 krat na zelo dolgi relaciji. Zadnje ploščice stanejo 23€:) Prednji končniki 13€/kos. To pa je vse kar ti vem povedati o stroških, drugih ni bilo. Pri hiši je 3 leta. Če te kaj konkretnega zanima kr vprašaj.

Objavljeno: Pe jan 25, 2008 2:59 pm
Napisal/-a Matej001
Hrabia mol hvala za prve info.
prosil bi te še za kakšno mnenje. Odločam se za točno tak model kot ga imaš ti doma kot praviš. Servis bi, itak, opravljal pri popoldancu, tako da me niti ne skrbi preveč za take dele kot so zavore, razne roke in končniki, filtri itd...vem za hibe S8 kot so prešvoh zavore, pa da se končnike in roke menja kot olje skoraj, temu veliko pripomorejo tudi naše ceste.
no da so ploščice samo 23 eur mi je čudno, sploh za S8, razen mogoče kakšna škart roba, ko dvakrat pri 230 zabremzaš in ti jih zalimana diske...no kakorkoli..
Mene bolj zanima naslednje:
ali kupiti avto za cca. 12000 eur ima vsak cca. 200.000 KM prevoženih..kaj se pri teh kilomtrih pojavlja..najbolj me skrbi avtomatski menjalnik,,koliko to zdrži in kakšni so stroški menjave..recimo vem za jeepa to niso ne vem kakšni stroški..slabga jurja z delom in maš za stotisoč km mir.
Torej ali je bolje dat 5000 eur več in kupiti avto z 140.000 km, kjer pa spet lahko crkne menjalnik.
Saj bi vzel ročnega, vendar se ga težko dobi in tudi se mi zdi da avtomtika bolj paše v ta avto..
Torej zanima me še:
-avtomatski menjalnik, koliko zdrži in stroški popravila..menjava vem da je :roll:
-ali so diski, ploščice kakšni posebni, torej ali je treba originalne kose gor dajat al paše tud kej drugega
-pogon quattro, a so tukaj kakšni problemi, je treba kaj menjat
-elektronika mislim da deluje??
-kakšni drugi felerji?
Sploh me zanima ali so deli motorja, in podvozja isti kot za A8 4.2 310 KM facelift ali je vse drugo?
Hvala, M.
-

Objavljeno: Pe jan 25, 2008 3:41 pm
Napisal/-a bass
Jaz bi vzel audija izključno zaradi servisiranja. Na summit ziher nebi vozil, ker so težki idioti, popoldanca za jaguarja pa še nobenega nisem videl.
Mi je pa XJR ena lepših limuzin na tržišču, še posebej FL. Gentelmans car.

Objavljeno: Pe jan 25, 2008 3:54 pm
Napisal/-a blind3k
pa zato jaz poznam enega odličnega popoldanca za jaguarja. Sicer pri njem neboš moral prit kar tak in rečt rad bi mel zaj servis, amapk se 2tedna ali več vnaprej zmeni, se nabavi material(v lastni ali njegovi režiji) in potem naredi. Servisira tudi ostale znamke, ampak je bol poznan za servisiranje višjega razreda.
Če te resno zanima, me kontaktiraj na PS in se potem naprej pogovarjava o kontaktu dotične osebe.

glede avtomatskega menjalnika pa je tak, da če je avto bil lepo vožen(vedno obvezno ogret, se ni divjalo z njim ipd. reči), bo menjalnik zdržal brez problema še saj enkrat tolko kot ma trenutno kilometrov.

Objavljeno: Pe jan 25, 2008 4:28 pm
Napisal/-a maxp
Sh3bO je napisal/-a:Izkušenj s takšnimi avtomobili nimam, vendar ti zagotavljam, da boš prej našel dobrega mehanika za Audija kot pa za Jaguarja. Zavedaj se, da je Audijev veliko več na cesti kot Jagov...

Do kje pa bi ti hodil na servis (razdalja)? Poznam enega dobrega mehanika za VAG grupo. Nahaja se pa v Zburah pri Škocjanu na Dolenjskem. Edino zelo muhast delovni čas ima...


Lahko poveš kateri mehanik je to ker sem iz teh koncev doma pa me zanima ???

Objavljeno: Po jan 28, 2008 6:35 pm
Napisal/-a martinh
Roman Lesjak ;)

Objavljeno: To feb 05, 2008 4:06 pm
Napisal/-a Matej001
Še enkrat oživljam temo, če ima kdo še kakšna mnenja glede jaguarja, servisov, vzdržljivosti..še zmeraj se nisem povsem odločil, po eni strani me mika S8, ker imam občutek, da bo bolj vzdržljiv in lažje za vzdrževat, je pač audi, ki jih je v naši deželi precej, tudi s8
A ima kdo kakšne izkušnje še z JAguarji, pozna koga, kakšna je vzdržljivost menjalnika, elektronike...sploh bom vesel vsakega nasveta..
Hvala za info.

P.S. Zakaj bi bil summit beden servis za Jaguarja?

Objavljeno: To feb 05, 2008 4:18 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Kar se tiče jaguarja, daj raje prste stran ker to so tako muhasti avtomobili, in naj ti sploh ne pride na misel kak popoldanc ker so zelo občutljivi na vse neoriginalne vključno z oljem ki je ne wem kak oh in sploh. In sem že videl kar nekja novejših jagov na summitu z konkretnimi težavami zaradi popoldancev, ribnjene mašie in podobno.

Objavljeno: To feb 05, 2008 4:24 pm
Napisal/-a snikerson
če hočeš ekskluziv vzem jaguarja, to je pa tut edina točka njemu v prid, moje mnenje :D

Objavljeno: To feb 05, 2008 5:53 pm
Napisal/-a mire

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 10:31 pm
Napisal/-a HrabiaMol
Matej001 je napisal/-a:Torej zanima me še:
-avtomatski menjalnik, koliko zdrži in stroški popravila..menjava vem da je :roll:
-ali so diski, ploščice kakšni posebni, torej ali je treba originalne kose gor dajat al paše tud kej drugega
-pogon quattro, a so tukaj kakšni problemi, je treba kaj menjat
-elektronika mislim da deluje??
-kakšni drugi felerji?
Sploh me zanima ali so deli motorja, in podvozja isti kot za A8 4.2 310 KM facelift ali je vse drugo?
Hvala, M.
-


Sori za pozen odgovor. Ploščice so mislim da ferodo. Isti klinac je vse kar kupiš. Original so tako ali tako od mislim da ATE (ne da se mi zdele gledat) z drugo škatlo. Tok stanejo:)
Quattro je popolnoma zaprt mehanski sklop kjer se praktično nima kaj pokvarit. Z elektroniko ni bilo nobenih problemov do sedaj. Kar se menjalnika tiče, naš ima 250kkm in ni videt da bi šlo karkoli k hudiču v kratkem. Deli podvozja so več ali manj vsi drugačni od A8 4.2 kateregakoli, delov motorja pa je kar nekaj enakih.