Stran 1 od 5

Izkušnje z novim passatom

Objavljeno: Če feb 14, 2008 12:45 pm
Napisal/-a bluesman
Lep pozdrav,

zanimajo me vaše praktične izkušnje z novim VW passatom. Ogledujem si predvsem limuzino comfortline z paketoma exclusive in business. Najbolj me zanima a je motor z 105KM dovolj močan, ker me mika tisti z 140KM. Kakšna je realna poraba pri obe motorjih?

Zanima me tudi kvaliteta izdelave, občutek pri vožnji (a je kaj podoben starim passatom letnik 1998), preglednost. Skratka vaše izkušnje.

Re: Izkušnje z novim passatom

Objavljeno: Če feb 14, 2008 2:48 pm
Napisal/-a Sonny
bluesman je napisal/-a:Lep pozdrav,

zanimajo me vaše praktične izkušnje z novim VW passatom. Ogledujem si predvsem limuzino comfortline z paketoma exclusive in business. Najbolj me zanima a je motor z 105KM dovolj močan, ker me mika tisti z 140KM. Kakšna je realna poraba pri obe motorjih?

Zanima me tudi kvaliteta izdelave, občutek pri vožnji (a je kaj podoben starim passatom letnik 1998), preglednost. Skratka vaše izkušnje.


Jah jaz imam izkušnje z novim sicer je fsi bencinar ampak ok. Ne vem kaj je zate dovolj močno, folk se vozi okoli z raznimi avtomobilil z 75 ali 90 konji pa so čisto zadovoljni. Meni osebno avto predstavlja užitek in bi raje vzel več konjev. Že teh 150KM, ki jih jaz vozim bi raje povečal. Ampak zagotovo bi pa tudi čisto v redu preživel z 105, pač bolj prevozno sredstvo.

Vožnja je udobna, neravnine lepo požira in tudi v ovinke gre dovolj prepričljivo in predvidljivo. Sedi se dobro, ni mi težko najti primeren položaj za volanom. Menjalnik itak hvalijo po testih in tudi sam nimam pripomb. Pogrešam pa kombinacijo športnih sedežev z alkantaro in usnjem iz prejšnjih passatov. Vožnjo težko primerjam, ker je bil prejšnji (ravno 1998 je bil) spuščen in mi je verjetno bil zato bolj fajn. Kvaliteta izdelave je pomojem boljša, pri prejšnjem (sicer je res imel že ful kilometrov) so se ročaji že pošteno oluščili, armatura je škripala, če si malo bolj močno pritisnil s prstom, pri tem passatu pa mi deluje bolj čvrsto vseskup. Preglednost (karavana) je dobra v kolikor imaš še parkirne senzorje (spredaj in zadaj). Potem res ni problema, definitivno vredno vsakega evra. Evo tako na hitro... Če imaš možnost vzami še dsg.

Objavljeno: Če feb 14, 2008 2:55 pm
Napisal/-a xandrej
Passat je ja uiber slovenski avto vreden vsakega evra... Ti samo kupi pa dizeljn naj bo ga boš takoj prodal čez 5 let.

Objavljeno: Če feb 14, 2008 3:02 pm
Napisal/-a alesdrolec
majo pr frendu 20tdi pa laufa ful dobr peleš se pa notr k papež :D

Objavljeno: Če feb 14, 2008 3:13 pm
Napisal/-a blind3k
Nedolgo mel priložnost primerjat 1.9TDI 105KM in 2.0TDI 140KM

Definitivno je 105KM premalo za tak avtomobil, saj boš verjetno tudi včasi na avtocesti in še kako pride prav teh 35KM več. Pri 1.9TDI sem pogrešal multifunkcijo(testni 2.0TDI je mel), prav tako gretje sedežov sem pogrešal pri šibkejšem, zato če boš zel novega obvezno obkljukat ti dve stvari. Prav tako PDC zadaj obvezno, naprej pa po želji. Preglednost je sicer solidna, ampak ti PDC zelo olajša vse skupaj. Če ni prevelik strošek, še vzami xenonske žaromete zraven in boš mel nakoncu solidno opremljeno vozilo.
Če boš delal veliko kilometrov oz. največ na AC, priporočam še avtomatski menjalnik, da je udobje popolno.

Objavljeno: Če feb 14, 2008 3:24 pm
Napisal/-a Sonny
Zakaj mu pa priporočaš avtomatski menjalnik, če dela večino kilometrov na avtocesti ? A ni bolj logično ravno obratno, saj na avtocesti ne menjaš prav veliko prestav. Ne me narobe razumet, jaz sem v vsakem primeru za avtomatika ampak ne štekam pa tega z avtocesto.

Objavljeno: Če feb 14, 2008 3:47 pm
Napisal/-a blind3k
kombinacija tempomat + avtomatik + dizel in avtocesta, je verjetno najbojše. Saj za moje osebno počutje in udobje.
Saj v mestu je tudi uporaben, ampak vseno včasi menja ko to ni potrebno, pa čeprav se uči tvoje vožnje.

Objavljeno: Če feb 14, 2008 3:52 pm
Napisal/-a burka
Mel opravka konkretno s 2.0 tdi 140hp motorjem, super avto, sicer sem vozil tistega z highline opremo, avto je vsekakor vreden nakupa. Poznam par voznikov konkretno tega passata 2005 ali novejsi, pa zaenkrat ni imel nihce pripomb. Aja pa ozvocenje ga v tem avtu seka, ze v originalu.

Lp, Burka

Objavljeno: Če feb 14, 2008 4:12 pm
Napisal/-a sašo5
....bod pameten....- laguno kup :lol: pa boš :wiihuu :rofl

Objavljeno: Če feb 14, 2008 4:27 pm
Napisal/-a DIrk
Osebno sem mel opravka samo z 2.0tdi karavan, letnik 2005. Motor dsobro potegne, pelješ se lepo, preglednost ni ne vem kaj, vendar pa so ta dotični avto po 17.000km vrnili v tovarno, ker tovarna ni znala odpraviti napake na motorju. avto se je sicer pelajl, vendar je bilo pogosto slišati "mu mu"! Tovarniška razlaga: MU defekt, vrniti avto

Od prijatelja oče ima prav tako 2.0 tdi, so mu ko je bil avto star pol leta menjali vztrajnik pod garancijo (serijska napaka)

Kljub vsemu zapisanemu pa bi povdaril da sta bila to avta iz začetka proizvodnje, tako da verjetno teh napak ni več

Objavljeno: Če feb 14, 2008 4:49 pm
Napisal/-a matia
moj oče vozi letnik 06 z 2.0 140 KM mašino. ne vem a je to že z novo tehnologijo ali ne. avto je super. potegne več kot zadosti poraba je majhna (povprečna je 6.5) položaj za volanom je tud super. sedaj ima avto 45000 prevoženih pa je seveda brez problemov. s preglednostjo pravi da nima težav ko ga vozim pa jaz pa ugotavljam da bi parkirni senzorji včasih prišli prav, predvsem zato ker je bočna linija precej visoka. naš pasat je comfortline predvsem zaradi udobnejših sedežev. v highlinu so vsaj takrat bili prav sedeži s kombinacijo 2 usnjev (brušeni in ne) pa niso bili tolko udobni. vem da je moj oče potem doplačal nekaj stvari da izgleda kot highline in ga je prišel zelo ugodno.
pa svetujem ti, da kupiš avto pri Avtohiši Slak v Trebnjem. bili so zelo korektni, naredli prepis za staro vozilo na novega lastnika, dali res veliko popusta. ko bi morali avto prevzet in se je oče že peljal ponj so ga poklicali da avta ne more prevzeti saj so ugotovili da je rahlo poškodovan od toče. ko je sam potem videl kaj je bilo je rekel da nebi nikol opazil, tisti teden je šla pa po celi sloveniji toča in bi avto prevzel ko bi pa doma opazli bi se lahko avtohiša lahko sklicevala da se je to nam naredilo. počakali smo še 14 dni na nov avtomobil in zato dobili še 200 000 popusta. res korektno. vem da bi oče brez oklevanja enak avto kupil še 1x

pa dober nakup

Lp matia

Objavljeno: Če feb 14, 2008 5:00 pm
Napisal/-a cordo
Mene zanima kolk popusta v praksi se pričakuje na Karavana?

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 10:15 am
Napisal/-a SIMY001
Se strinjam pri Slaku v Trebnjem sem tudi jaz kupil avto in seveda sem zadovoljen.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 10:48 am
Napisal/-a Kael
blind3k je napisal/-a:Nedolgo mel priložnost primerjat 1.9TDI 105KM in 2.0TDI 140KM
Definitivno je 105KM premalo za tak avtomobil, saj boš verjetno tudi včasi na avtocesti in še kako pride prav teh 35KM več. Pri 1.9TDI sem pogrešal multifunkcijo(testni 2.0TDI je mel), prav tako gretje sedežov sem pogrešal pri šibkejšem, zato če boš zel novega obvezno obkljukat ti dve stvari. Prav tako PDC zadaj obvezno, naprej pa po želji. Preglednost je sicer solidna, ampak ti PDC zelo olajša vse skupaj. Če ni prevelik strošek, še vzami xenonske žaromete zraven in boš mel nakoncu solidno opremljeno vozilo.
Če boš delal veliko kilometrov oz. največ na AC, priporočam še avtomatski menjalnik, da je udobje popolno.

Motor 1.9 TDI s 105 KM (5 prestav = 6 prestav, ker so ta pri 105KM motorju enako nastavljena, oziroma so pri 6st menjalniku toliko krajša, da se pri 110 pelješ z obema menjalnikoma na enako obratih) je definitivno za avto velikosti pasata pasata definitivno premalo. Zakaj?
Kot prvo je motor že v praznemu Seat Leonu komaj kos svojim nalogam, če hočeš od njega kaj več kot šparovno vožnjo. V touranu naprimer, je ta motor povsem neuporaben. Drugi minus 1.9 TDI motorja je strahovita požrešnost, če začneš dinamično vozit: poraba gre takoj na 8-9L, avtocesti okoli 160, oziroma s trugo na strehi pri 140 blizu 10 v Leonu... motor 2.0 in 140KM ima bistveno boljše razporejenih tistih 6 prestav, motor je dovolj močan za tak avto, kar se pozna, ob normalni vožnji tudi na porabi: pri potovanjih na avtocesti je ta tudi po debel liter in več nižja, vožnja pa je mnogo prijetnejša, saj ne poslušaš ropotanja, ter motor deluje na nižji obratih, prehitevanja pa so mnogo lažja. Recimo v Touranu in s tem motorjem so prehitevanja bolj podobna tovornjakarskih dirkam na avtocesti.
Edina svetla točka 1.9 TDI motorja s 105 KM je v tem, da zna, v kolikor si nezahteven voznik, je poraba nafte bistvena, prekleto šparoven in cenejši pri zavaorvanju in plačilu raznih dejatev. Namreč v primeru, da se držiš pravil varčne vožnje (ni naglih pospeševanj, ni dirkanja po avtocesti nad 105-110 na uro) bo poraba brez težav, kljub trugi na strehi in zimskim gumam pod 6L, kar je svojevrsten dosežek. Pa vendar, se da enako šparovno vozit tudi 2.0 motorjev, s to razliko, da imaš dovolj moči na razpolago ko jo potrebuješ. Če ti denar ni ovira, vsekakor 2.0, 1.9 TDI pa prej pelji, preden kupiš. Pa ne zdej praznega avta peljat: fukni v kuferaun 2 potovalki (ali nekaj s podobno težo), ženo / punco, pelji po avtocesti 115 npr in pritisni v klancu na gas. Avto ti v hrib ne bo vlekel, četudi boš gas držal do podna. No takih dogodkov, pri 140KM ni.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 12:49 pm
Napisal/-a sašo5
...vsekakor definitivno bolje 2.0 (6 prestav, 16 ventilov) ampak ko pa enkrat 1.9 peljemo h Matjažu na "izganjanje lenobe" je pa motorček prekleto dober in pri normalni vožnji še bolj varčen - tudi 2.0, ko se preganja lepo papca (pri 200 v šesti je po BC-ju 12.5 lit; golf 1.9/90 čipan je 200 full in kaže popolnoma enako - 12.4)(passata sem peljal po števcu 220 in je kazal 13.8 lit/100))

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:14 pm
Napisal/-a hartge
Vozu sem bencince in dizle, 2.0TDI gre zelo dobro, da ne govorim kako lepo "zvizga" TSI masina :)

Moti me pa zelo rocna, katera je "gumb" levo od volana, ni mi prakticno.

Udoben je ...

lp

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 4:07 pm
Napisal/-a bass
Udobje je relativno.

Meni ima absolutno pretrde sedeže - kot bi na klopci v parku sedel.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 4:56 pm
Napisal/-a Templar
vozil že kako dobro leto nazaj 2.0tdi. Avto je pri 30tkm spil vse olje in je bilo treba sredi nemčije dolivat olje, izdelava dotičnega avtomobila je bila katastrofa, na vsakem spoju kakega AC viadukta je bil cel orkester čričkov ko je streslo avto, avto se mi zdel nazaj zelo slabo pregleden tako da PDC obvezno kupit, sedež sicer dobro električno nastavljiv pa je imel malo "hoda" tako da si na vsakem zaviranju malo cvikal da te bo katapultiralo.

Same zmogljivosti so dobre, lepo vleče motor, hitro pobegne, malo glasen na začetku.

Objavljeno: So feb 16, 2008 5:18 am
Napisal/-a bluesman
Torej,

hvala vsem za napisano. Po prebranem je moj izbor naslednji:

VW Passat 2.0tdi Comfortline, paketa business in exclusive.

V teh dveh paketih je vključeno skoraj vse razen navigacije. A je kdo sprobal novo navigacijo? Baje je kr fina. :roll:

Objavljeno: So feb 16, 2008 7:28 am
Napisal/-a Nasty
Sosed ima 2,0 TDI karavan.
Pred kratkim mu je šla turbina. Na turbino so čakali več, kot 2 tedna.
Na servisu so mu zatrdili, da je to tovarniška napaka. In, da tovarna
nima na zalogi toliko turbin. Zato toliko čakanja. :lol:
Drugač so mu pa menjali tudi že vse štiri amortizerje.
Pa pravi, da olje "žre". Saj to je pa za 2,0 TDI tako ali tako znano.

Da bi bilo kaj drugega narobe, pa ni rekel.