Stran 1 od 4

Kupim cross motor!

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 7:31 pm
Napisal/-a SamoK
Torej, kupujem krosko 125ccm. Nekje od 98 do 01, ohranjeno, redno vzdrzevano, skratka pripravljeno na sezono. Znamka ni toliko pomembna (razen Kitajske robe), cena pa do 1500€!

Ce ima, kdo kaj takega ali pozna koga ko prodaja, mi naj prosim javi na PM ali na kramberger.samo@gmail.com



PS. ne zaklepat ali brisat objave :pray:

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 7:42 pm
Napisal/-a Sky_Walker
Pozdravljen,

Tudi pri nas smo navdušeni nad cross motorji imamo kar 4 cross motorje pri hiši, sam imam Yamaho YZ450F.Torej motor boš imel za vožnjah po progah ali za brezpotja?Si začetnik ali že imaš kilometre s krosarjem za sabo?

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 7:53 pm
Napisal/-a SamoK
sem zacetnik, zato kupujem nekaj cenejsega.. imam pa dosti kilometrov z 4-kolesnikom, ki pa sem se ga navelical. Motor bo za "izlete" po brazpotjih, hehe se dobro, da sem doma pod pohorjem :D

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 8:20 pm
Napisal/-a Sky_Walker
Heh torej če boš kupil 125 mej zraven vedno kako flašo goriva ker 2-taktni motor zelo trošijo.Tako da bi gledal na tvojem mestu kakšnega 4-taktnega pa tudi manj stroškov je z vsem.Glede pohorja pa je tak da vedno manj se bo vozlo gori zaradi zelenih tako da se že rihtajo proge:)

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 8:28 pm
Napisal/-a SamoK
vidim, da se spoznas na zadevo.. mi poves, kaj bi bilo najbolje preverit, ko kupujes rabljen motor? torej nasplosno kaj je najbolje pregledat, da ti bo sluzil se nekaj casa..
ker gledam motorje za dokaj male dnare, ko je ze vse "zjahano" in se ne bi rad nategnil..

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 8:30 pm
Napisal/-a gregga
2-taktni so res kar pozresni....kolegu je Honda CR 250 spila ceu tank, na dobri 2 uri norenja :D :D ...sicer pa, ti zelim velk uspehov pri nakupo in pri voznji !!
sam mas zlo mali budget za motor !?!...1500€ ni velik :)

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 8:44 pm
Napisal/-a Sky_Walker
Moraš bit pozorn recimo pri kick štarterju ali ima luft, recimo da ti zagrabi štarter komaj na polovici vhoda, felne poglej, na njih piše leto izdelave + dodaš 1 leto in imaš letnik motorja, kdaj bi naj bil izdelan razen če je bila menjana felna. Poglej da nimajo amortizerji t.i. lufta, poglej tudi kiler kako je z njim, vglavnem stvari je ogromno, upam da boš vse razumel ker sem po domače napisal:D

Objavljeno: Pe feb 29, 2008 11:39 pm
Napisal/-a ManIAK
Sky_Walker je napisal/-a:Tako da bi gledal na tvojem mestu kakšnega 4-taktnega pa tudi manj stroškov je z vsem.


Si prepričan... ? Si seštel stroške servisiranja? 4T cross motor mora imeti olje menjano vsakih 5 ur. Če slučajno kaj čohne, maš taki strošek že z ventilami da glava peče, medtem, ko pri 2T pol cenej prideš skoz ob morebitni okvari. Če boš potegnal računico skup, boš ugotovil, da so stroški vzdrževanja pri obeh nekje tam, tam.... Zaj je samo odvisno vožnja katerega ti bol ugaja...? 2T boš mogu precej kuplat in gnat v obrate, medtem, ko 4T, samo pohodiš in že leti... Sam sm se pred kratkim odloču za 4T.
Je pa to prva liga šport :tomidelej:

p.s: za 1,5k€ boš dobil solidno ohranjen 2000letnik. Le če boš iskal ;)

Objavljeno: So mar 01, 2008 10:39 am
Napisal/-a SamoK
ve mogoce kdo za kak obiskan motoristicni forum?

vbistvo 125ccm 4T je zelo malo in ze tako ni v tem cenovnem rangu neke izbire, tako da se bom osredotocil bolj na druge stvari (ohranjenost, vzdrzevanje..). Ko se pa tega navadim pa pride 250ccm 4T :D

Objavljeno: So mar 01, 2008 1:55 pm
Napisal/-a Sky_Walker
ManIAK je napisal/-a:
Sky_Walker je napisal/-a:Tako da bi gledal na tvojem mestu kakšnega 4-taktnega pa tudi manj stroškov je z vsem.


Si prepričan... ? Si seštel stroške servisiranja? 4T cross motor mora imeti olje menjano vsakih 5 ur. Če slučajno kaj čohne, maš taki strošek že z ventilami da glava peče, medtem, ko pri 2T pol cenej prideš skoz ob morebitni okvari. Če boš potegnal računico skup, boš ugotovil, da so stroški vzdrževanja pri obeh nekje tam, tam.... Zaj je samo odvisno vožnja katerega ti bol ugaja...? 2T boš mogu precej kuplat in gnat v obrate, medtem, ko 4T, samo pohodiš in že leti... Sam sm se pred kratkim odloču za 4T.
Je pa to prva liga šport :tomidelej:

p.s: za 1,5k€ boš dobil solidno ohranjen 2000letnik. Le če boš iskal ;)

Olje treba menjat vsakih 5 ur???to pa nebo držalo,razen če res tekmuješ z krosko, vsaj to sem zvedel od Sašo Kraglja ki dirka za yamaho.Nasledni tedn mi bo naredil servis in mi bo menjal bat tako da ti povem kolko pride veliki servis.Pa tudi pri 2T motorjih treba bat menjavat bolj pogosto (naj bi se na 40ur) če ne že prej

Objavljeno: So mar 01, 2008 2:19 pm
Napisal/-a jay
od mašata bruder ima 250ccm, to trga gate :shock: bom se mogoče kaj tam okoli pripeljal spomladi 8)

Objavljeno: So mar 01, 2008 2:19 pm
Napisal/-a jay
od mašata bruder ima 250ccm, to trga gate :shock: bom se mogoče kaj tam okoli pripeljal spomladi 8) sicer pa mislim, da tvoj sosed ima zelo dosti znanja in izkušenj z motorji ;)

Objavljeno: So mar 01, 2008 2:57 pm
Napisal/-a ManIAK
Sky_Walker je napisal/-a:
ManIAK je napisal/-a:
Sky_Walker je napisal/-a:Tako da bi gledal na tvojem mestu kakšnega 4-taktnega pa tudi manj stroškov je z vsem.


Si prepričan... ? Si seštel stroške servisiranja? 4T cross motor mora imeti olje menjano vsakih 5 ur. Če slučajno kaj čohne, maš taki strošek že z ventilami da glava peče, medtem, ko pri 2T pol cenej prideš skoz ob morebitni okvari. Če boš potegnal računico skup, boš ugotovil, da so stroški vzdrževanja pri obeh nekje tam, tam.... Zaj je samo odvisno vožnja katerega ti bol ugaja...? 2T boš mogu precej kuplat in gnat v obrate, medtem, ko 4T, samo pohodiš in že leti... Sam sm se pred kratkim odloču za 4T.
Je pa to prva liga šport :tomidelej:

p.s: za 1,5k€ boš dobil solidno ohranjen 2000letnik. Le če boš iskal ;)

Olje treba menjat vsakih 5 ur???to pa nebo držalo,razen če res tekmuješ z krosko, vsaj to sem zvedel od Sašo Kraglja ki dirka za yamaho.Nasledni tedn mi bo naredil servis in mi bo menjal bat tako da ti povem kolko pride veliki servis.Pa tudi pri 2T motorjih treba bat menjavat bolj pogosto (naj bi se na 40ur) če ne že prej


Dobr, če si vestn vzdrževalc bi blo fajn da ga menjaš vsakih 5ur. V menjalnbiku pa vsakih 10ur. Ampak če maš yamaho, pol tak mislim da maš vseskup... Vlek servis z menjavo bata in podobno te bo prišu okrog 500€. Pa pozanimaj se kolko pride en ventil, če ti slučajno rukne... ;) Ne preferiram nobenga motorja, ne 4T in ne 2T, ampak ko si potegneš črto boš kr hitro prišu na podobn znesek...

drugač pa je rabljen motor najtežje kupit. Fajn je, da veš od koga je bil, al pa če ima lastnik kake račune da ti potrdi menjavo bata in podobno... Če pa boš že kupu brez teh 2h pogojev, si daj enen 200€ še na stran, pa daj motor potem temeljito pregledat. Daa boš vedov na čem si. Jaz bi na tvojem mestu iskal yamaho al pa hondo, tudi suzuki je zelo dober, vendar imajo 4T probleme z posedanjem ventilov. Kawasaki je tud fajn, vendar se na ostale 3 dolgo čaka na dele in pa majčekn so dražji...

tak da... odločitev je tvoja.

Objavljeno: So mar 01, 2008 3:27 pm
Napisal/-a joco
kupš husqvarno 360 kubno dvotaktno pa bo ful letel sam strošk bo pa tut :lol:

Objavljeno: So mar 01, 2008 10:18 pm
Napisal/-a zuzek
SamoK je napisal/-a:ve mogoce kdo za kak obiskan motoristicni forum?

vbistvo 125ccm 4T je zelo malo in ze tako ni v tem cenovnem rangu neke izbire, tako da se bom osredotocil bolj na druge stvari (ohranjenost, vzdrzevanje..). Ko se pa tega navadim pa pride 250ccm 4T :D

www.enduro-si.com - thef forum za endure in crosse

jaz pa imam enduro 125 20KM pa bi rad menjal za crossa :D

Objavljeno: Ne mar 02, 2008 1:54 pm
Napisal/-a SamoK
jay je napisal/-a:od mašata bruder ima 250ccm, to trga gate :shock: bom se mogoče kaj tam okoli pripeljal spomladi 8) sicer pa mislim, da tvoj sosed ima zelo dosti znanja in izkušenj z motorji ;)


Ja, Stanko.. je fural kros 40let, ampak je zmeraj nekje v tujini, bo pa sel verjetno zraven, ko se bo kupovalo.

Objavljeno: Ne mar 02, 2008 2:47 pm
Napisal/-a yolle
Definitivno svetujem nakup Yamaha yz250 po možnosti /F(4T)
->cena tam od 1500€dalje

Navora več kot dost, gre dovolj pa tud normalno se da z njo vozit ker dost enakomerno vleče, poraba 6L na 2h(ampak dvomim da boš tolk cajta zdržu gor :) , ti bodo prejt roke odpovedale). Menjaš svečo na 40h, ostalo pa ni tasga stroška:(tts,ketn sprey,guma....)
Sm k kupuješ bod previdn, mej sabo človeka k je en kup stvari....

Objavljeno: Ne mar 02, 2008 3:24 pm
Napisal/-a zuzek
ko kupš poglej motorje k so ispravni to pomeni, da je biw potrošni material menjan redno:
- zobniški set
- filter
- nove gume
- ploščice

redno morajo bit menjana vsa olja, servis vilc.
glede uporabe, motor mora bit pred usako vožnjo ogrevan (2t) mešanica motul ali TTS, cenejša olja so manj kvalitetna (preizkusil), po vsaki vožnji namazana ketna.

VSE NI TREBA DA JE MENJAL KUPEC :lol: SAMO MANJ KOT JE MENJAL VEČ BOŠ MORAL TI
:D
potem še če imaš za vikende jaz menjam tako pri enduri:
- 1x letno filter
- 1x letno vsa olja (v mašini, zavorna..)
- na 2 leti bat pri crossi

sej sm ti dal stran, tam ti pomagajo..

lp

Objavljeno: Sr mar 05, 2008 9:58 am
Napisal/-a SamoK
hvala vsem za odgovore. zuzek sem povprasal tudi na hardenduro forumu in zaenkrat so mi ze kr fajn pomagali, tak da hvala.

evo.. zanimajo me vasa mnenja o naslednjih motorijih! Jih mogoce, kdo pozna? Kateri letniki so po vasi oceni? Je cena razumna? Vidite kaki feler (napako) ze na sliki? Imajo ti modeli kaksne hibe na katere je dobro biti pozoren?

Skratka cimvec.. Hvala.

Kawasaki KX125
http://www.bolha.com/oglas3052702

Yamaha yz125
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1845164#

Suzuki RM 125
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1901998

Honda cr125
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1877093#

Objavljeno: Sr mar 05, 2008 11:19 am
Napisal/-a ManIAK
kawasakija bi jaz tu kr odmislu. Je prestar in precenjen... Druge 3 bi se pa splačalo it malo pobližje pogleda...