Stran 1 od 1

Vse o Toyoti Celici

Objavljeno: To mar 11, 2008 3:42 pm
Napisal/-a bvb
Živjo ima kakšen forumaš ta avto in bi malo povedal svoje izkušnje z njim. Seveda ste pa tudi vsi ostali dobrodošli, da poveste svoje mnenje. Meni je avto med najljubšimi pa še tam letnik 2003 z nekaj manj kot 100k km ni tako drag. Okrog 10 000€. Za to ceni pa nudi veliko HP pa tudi opreme ima nekaj.

Objavljeno: To mar 11, 2008 9:58 pm
Napisal/-a FBR
105kw ----------> nepremičnina


Sem bil zelo razočaran nad performansam. Marsikateri avto z od 80 do 100 kw gre veliko bolje kot ta celica. 140 kilovatna je najbrš druga zgodba, a vprašanje če je to to, kar bi nekdo od nje pričakoval.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:19 am
Napisal/-a Mare9mm
V primerjavi s čim FBR? Z Renault dizelico? Se težko strinjam...
Takole, preden komu kapo odnese, vozil sem že veliko avtov, imel več kot 2 leti 1.5 Megane II in zaradi pogostega servisa prevozil vse nadomestne Renaulte (in enga Logana) kar jih Real in Pleško pramoreta. Sem bil zelo razočaran nad performansam. Če se smem enako izrazit. :lol:

Nazaj na temo, skoraj 2 leti lastnik Celice 105 kW letnik 2000, težko najdem 80kW avto, ki bi šel bolje. Mogoče kakšna mala raketa, ki ima boljše razmerje HP/kg. Če ga znaš voziti, se avto zelo dobro vozi. Na ovinkih se drži ceste, po ravnini za moje pojme čisto dobro "potegne". Jaz imam usnje, 6 prestav, avtoradio s 6cd-changerjem, naredil sem en "redni" servis in 2x dal avto preventivno pregledat(Na Toyota Center Ljubljana in ACLovše Domžale). Vedno vse brez problemov.

Čeprav ta motor slovi po porabi olja, moja ne žre nič. Porabo imam okoli 9 - 9,5 l, večinoma tankam 100 oktanca, če se le da. Drugače pa dolivam samo Vitrex.

Naredil sem cca.20.000 km z njo in sem zelo zadovoljen.
Tudi moja je z avtom zadovoljna, ker ima velik prtljažnik in ker jaz sedim precej vzravnano in naprej, je tudi na zadnji klopi kar nekaj prostora. Sicer kot pri vsakem kupeju verjetno ni toliko udobja za provozit 1000 km v 10 urah na zadnji klopi, ampak do Portoroža bi pa šlo. No, pa še ena fotka za konec:

Slika

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 7:27 am
Napisal/-a nebivedu
Počakaj pol leta, subaru dela za toyoto novo celico z boxer mašino in bo turbak z 265KM.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 10:13 am
Napisal/-a FBR
Mare9mm je napisal/-a:V primerjavi s čim FBR? Z Renault dizelico? Se težko strinjam...
Takole, preden komu kapo odnese, vozil sem že veliko avtov, imel več kot 2 leti 1.5 Megane II in zaradi pogostega servisa prevozil vse nadomestne Renaulte (in enga Logana) kar jih Real in Pleško pramoreta. Sem bil zelo razočaran nad performansam. Če se smem enako izrazit. :lol:



:cry

No,...hehehe.... kar poberi kapo. Da greš pa 1.5 dizla primerjat s tem je pa res smešno. Ne bodi užaljen in potem zato blatiti vse kar vidiš pri meni napisano/risano.


Taka je bila moja izkušnja z avtom, ko sem ga vozil in na žalost se ni izkazal pri pospeških,... ostalega tako nisem omenjal. In ja, bil je točno tak z 6. prestavami. Ko sem na AC potegnil do konca, mi je brez problema sledil nek kangoo/berlingo??? (karkoli je že bil). S punco sva se samo spogledala....ne hvala. Kakorkoli že, za moje pojme in te konje popolno razočaranje.


PS: Drugič če hočeš performanse ne kupuj 1.5 dci-ja ampak 1.9 oz 2.0 dci :P (joke)

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:21 am
Napisal/-a CupraR
Ni raketa, pa vednar 8,7 do sto in 205 končne ni slabo za teh 143ps..
+avto je dost lahek..

Tako da še tako čipan 90ps Berligo ni šans da gre mimo, če voziš Celico tako kot treba.
In kaj to pomeni?? Če boš mel v 5,6ti pr 130 in boš potegnu, valda da ne boš šel mimo, navora ni velik, pod 4500-5000rpm se pr takem motorju nič ne dogaja. En dizl z manj ps bo lagano sledil :D

Nočem bit pamtn, sam v vsakem primeru morš avto dobr poznat da veš kje vleče in da lahko max izkoristiš.
Takle motor treba nad 5000-55000rpm gnat če hočš da bo km šlo, in pr 130km/h če hočš da potegne treba dat v 3jo oz 4to (to bo Mare bolj vedu) in ga v obrate pognat..
Takrat bo pa mal bolj šlo..

Mam podoben japonski motor (ima enako max moč pr 6500rpm oz se navor podobno dviguje) in na žalost (men sicer sede) treba zelo menjalnik uporabljat, če hočš da gre km..

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:49 am
Napisal/-a Blinder
CupraR je napisal/-a:Mam podoben japonski motor (ima enako max moč pr 65000rpm......


:lol:

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:52 am
Napisal/-a CupraR
Zares smešno...

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:20 pm
Napisal/-a INFINITI
Dobre so te male celice. Če se ne motim je malo več olja pojedla le 192 KM TS verzija?

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 1:20 pm
Napisal/-a FBR
CupraR je napisal/-a:Ni raketa, pa vednar 8,7 do sto in 205 končne ni slabo za teh 143ps..
+avto je dost lahek..

Tako da še tako čipan 90ps Berligo ni šans da gre mimo, če voziš Celico tako kot treba.
In kaj to pomeni?? Če boš mel v 5,6ti pr 130 in boš potegnu, valda da ne boš šel mimo, navora ni velik, pod 4500-5000rpm se pr takem motorju nič ne dogaja. En dizl z manj ps bo lagano sledil :D

Nočem bit pamtn, sam v vsakem primeru morš avto dobr poznat da veš kje vleče in da lahko max izkoristiš.
Takle motor treba nad 5000-55000rpm gnat če hočš da bo km šlo, in pr 130km/h če hočš da potegne treba dat v 3jo oz 4to (to bo Mare bolj vedu) in ga v obrate pognat..
Takrat bo pa mal bolj šlo..

Mam podoben japonski motor (ima enako max moč pr 6500rpm oz se navor podobno dviguje) in na žalost (men sicer sede) treba zelo menjalnik uporabljat, če hočš da gre km..


S tem se povsem strinjam.
-----------------------------------------------

Še vedno pa sem bil negativno presenečen. Domači MG F me z zelo podobno konjenico (ima res kkšno kilco manj) veliko bolj nasmeji :D

Objavljeno: Če mar 13, 2008 7:49 pm
Napisal/-a Mare9mm
FBR je napisal/-a:No,...hehehe.... kar poberi kapo. Da greš pa 1.5 dizla primerjat s tem je pa res smešno. Ne bodi užaljen in potem zato blatiti vse kar vidiš pri meni napisano/risano...PS: Drugič če hočeš performanse ne kupuj 1.5 dci-ja ampak 1.9 oz 2.0 dci :P (joke)


LOL, se mi je zdel, da bo nesporazum... :lol: Nisem mislil primerjat 1.5 dizla, pa tudi ti nisi napisal konkretno kaj misliš. Tako kot je Cupra napisal, kakšen dizel ima sigurno več navora pri nizkih obratih. Celica tudi nima neke vrtoglave končne, jaz sem komaj prilezel na 200 km/h. Zato je povsem možno, to kar si napisal na avtocesti. :oops:

Jaz nad pospeški in performansami nisem razočaran in dejansko se mi zdi, da za naše razmere ta avto težko označiš za nepremičnino. OK v Ameriki, kjer se do 300 HP, al pa če nimaš kakšen twin-turbo V6 with NOS (...I need two bottles, the big ones...) :P spolh ne smeš pogovarjat o pospeških in performansah, ampak pri nas kjer kraljujeta Clio 1.2 in Polo 1.4, pa mislim, da o tem ni govora. :roll:

Kot rečeno, ni pa to nobena raketa in s 140 konji tega tud nobeden ne trdi. ;)

Objavljeno: Če mar 13, 2008 8:32 pm
Napisal/-a FBR
Ne sej je fora v tem, da so bila moja pričakovanja glede pospeškov prevelika.

Mi je pa zato bila sama lega avta in notranjost zelo uredu. Tudi nad preglednostjo sem bil presenečen.

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 7:43 pm
Napisal/-a bvb
A celice imajo samo prednji pogon ali obstaja kakšna z zadnjim?

Ta avtomobil mi je sanjski. Namen ga imam kupiti kljub moji mladosti (komaj 19 let). Denarja imam privarčevanega že veliko, nekaj ga bom še naslužil in nekaj "nafehtal". Čez leto ali dve bi se pa odločil za nakup, ko bi avto rabil tudi za študijsko "fijakanje".

Malo gledam po avto.net. Res, da so Toyote zelo kvalitetne nevem, če bi kupoval avtomobile nad 100k km - no, če bi ga že, bi ga kupil od prekleto pazljive osebe, ki se je znala avtomobila paziti.

Okrog 10 000€ ne preveč km, registracija pride koliko za 143 konjski avto, koliko so kaj dragi servisi in koliko kaj kuri ( baje da okoli 10l) in pa seveda pomoje, da servise ni treba obiskovati tako pogosto (upam no) =)


http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1942191#

Tole bi bila sanjska varianta =))

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 8:29 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
Oh ja sj celice so zlo uredu avti samo tale k si dav link mi nikakor ne potegne tist spojler zadi bi dav dol 8)

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 9:13 pm
Napisal/-a TOYOTA
sam imam 2 , sicer starejši, ampak bvb s tem avtom ne boš zgrešil nič, kot si napisal je lepa, ima kar v redu motor in za 105 kw kar solidno vleče, ne vem kako so ga drugi vozili da ga je lovil kongoo!?!, poraba je res okrog 10 , na avtocesti zlahkoto prideš na 8,5....opreme je tudi nekaj in tudi servisi niso dragi ..vendar bi res rajši vzel ts različico, ampak to sem jaz.....
srečno z nakupom

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 9:23 pm
Napisal/-a Mare9mm
Men je tale, k si dal link, huda. Spredn in zadn spojler, pa pragi so original Toyota dodatna oprema, pa 190 konjska je. Avspuh ni original. Edin oglas mi je sumljiv. Cena je zelo ugodna, ampak avto je ali iz Nemčije, Italije ali pa kje čist X. Slike v oglasu niso slikane pri nas. Pa pretiraval je pri pomagalih na podvozju, pa samo 4x airbag je,ne 6...pa še par bednih je naložu tale Bane... :lol:

Bi jo blo treba it pogledat. :D

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 11:58 pm
Napisal/-a bvb
Meni je tudi cena malo sumljivo nizka. Ene 2000 € bi mogla bit dražja. Res pa je, da bi moral zadevo pogledati v živo preden bi kaj sodil =)