Stran 1 od 2
Nakup karavana do 13.000 EUR
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 8:19 am
Napisal/-a bizi10
Pozdravljeni,
Sicer sem že precej pretuhtal kaj kupiti ampak da malo povprašam še vas za mnenje. Kupujem avto do 13.000 EUR za katerega veljajo naslednji pogoji:
- 2004/2005 letnik
- karavan
- dizel
- kilometri ali pod 60.000 km ali nad 120.000 km
- slovenski lastnik ali vozilo iz Nemčije
V ožji izbor so nekako prišli Mazda 6, Toyota Avensis, Citroen C5, Ford Mondeo, vsak od njih ima seveda neke prednosti in neke pomankljivosti. Zanima pa me kaj izbrati? Se splača dat malo več za Mazdo ali Toyoto, v smislu da naj bi bili bolj kvalitetni od ostalih dveh in naj bi bolje držali ceno, ali raje izbrati cenejšega Citroena ali Forda, ki bosta pa tudi bolj zgubila na ceni? In pa če lahko kdo okvirno pove koliko približno bo vreden 2004/2005 letnik teh zgornjih avtomobilov z dobro opremljenostjo leta 2012 npr?
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 8:33 am
Napisal/-a KARL ABARTH
Avtomobili so dokaj različni zato moraš sam pregledat, preizkusit in izbrat najboljše.
Osebno; TOYOTA je med tvojimi kandidati razred zase (posebno s kakšno boljšo npr. SOL opremo) - brez dvoma vredna doplačila. Edina "napaka" je agregat, ki ni najbolj živahne sorte.
Če je to zate pomembna lastnost - potem MAZDA 6.
LP
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 10:05 am
Napisal/-a Senad
tam pri kilometrih mi ni jasno zakaj pod 60 ali nad 120... ???
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 10:23 am
Napisal/-a AgitatoR
Samo kot info. Za ta denar dobiš novo Astro Classic.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:39 am
Napisal/-a bizi10
Senad je napisal/-a:tam pri kilometrih mi ni jasno zakaj pod 60 ali nad 120... ???
Pod 60k avto manj vožen in ima še kar dosti do velikga servisa, nad 120k avto je bil solidno vožen in ima narejen veliki servis. To samo pomeni da me tisti avti ki se po navitih cenah prodajajo z 90k-115k kilometri ne zanimajo.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:41 am
Napisal/-a bizi10
AgitatoR je napisal/-a:Samo kot info. Za ta denar dobiš novo Astro Classic.
Vem ja. Ampak ne vidim več poante v tem da bi drago kupil avto, ki mu bo cena v naslednjih letih strmo padla samo zato da bo nov avto. Čez 4 leta ga bom lahko pa za 7.000 EUR prodajal. To sem enkrat že naredil. Citroen Xsara 2.0 HDi kupljena 2004 za preračunano 13.500 EUR. Letos ko bo šele avgusta stara 4 leta in super ohranjena pa je ne morem prodat za 7.500 EUR...
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:07 pm
Napisal/-a ban
Kaj pa kakšna octavia combi, zraven dobiš res ogromen prtljažnik.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:07 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
bizi10 je napisal/-a:AgitatoR je napisal/-a:Samo kot info. Za ta denar dobiš novo Astro Classic.
Vem ja. Ampak ne vidim več poante v tem da bi drago kupil avto, ki mu bo cena v naslednjih letih strmo padla samo zato da bo nov avto. Čez 4 leta ga bom lahko pa za 7.000 EUR prodajal. To sem enkrat že naredil. Citroen Xsara 2.0 HDi kupljena 2004 za preračunano 13.500 EUR. Letos ko bo šele avgusta stara 4 leta in super ohranjena pa je ne morem prodat za 7.500 EUR...
Vendar ne smeš pozabit, da gre za nov avto in če predpostavljam, da z avtom ni bilo nobenih resnejših (beri:izrednih) okvar in operiram s SLO km povprečjem (20.000 km) si praktično samo gorivo točil, pa max. dodaj še stroške t.i. mini servisov (olje + filtri) + kakšno malenkost za t.i. potrošni material
Če primerjaš z rabljenim v t.i. črnem scenariju (beri : strošek t.i. velikega servisa, gum, katalizator ipd. ... da o kakšni večjih-skritih napakah niti ne razmišljamo) lahko k ceni v startu hitro-mirno dodaš 1.000 - 2.000 EUR (ali celo več) da se boš vsaj približno tako zanesljvo in brezskrbno kot z novim vozil
Osebno sem v tej dilemi vsekakor za novega - z dobrim popustom si v razredu GOLF zelo blizu novega
LP
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:27 pm
Napisal/-a bizi10
Tu se pa nebi strinjal. Omejitev kilometrov sem dodal ravno zaradi stroška velikega servisa torej ali bom kupil takega ki ima še 60.000 km do velikega servisa ali pa takega ki ga je že dal skozi. O skritih napakah je pa tako da nikoli ne veš, ampak bi moral bit pa res črn scenarij da bi na dodatno podrobno pregledanem avtu bilo za 2.000 EUR skritih napak in tudi če bi bile bi za njih nekdo odgovarjal. Je pa razlika ali se pelješ v Avensisu 2004 letnik ali v Astri Classic 2008 letnik tako s stališča udobja kot varnosti in vsekakor ne v prid Astri Classic. Po drugi strani kje je razlika? Lahko preplačam nov avto in zgubim v naslednjih 4 letih 6-7.000 EUR+ stroški servisov na uradnem pooblaščenem servisu ali pa kupim rabljen avto ne vem recimo za 11.000 EUR in že v štartu privarčujem kakšne 3.000 EUR. Lahko vozim k serviserju ki mi ne bo dvakrat dražje sevisov računal. Vmes se pa seveda vozim v avtu višjega kakovostnega razreda, pa še na ceni bo manj zgubljal skozi leta kot nova Astra Classic. (Pa da ne bo to zdaj samo napad na Astro je isto tudi drugje s kakšnimi starimi Picassoji ko zadnje zaloge čistijo itd.)
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:35 pm
Napisal/-a Gnusmas7
to se ti najbolj splaca, ce te ne moti oblika avta, je pa seveda spodnji srednji razred
je bencinar vendar 7 litrov kombinirano kuri
slabo leto star, manj kot 10.000 prevozenih, 1 lastnik, 2krat prenovljen oz faceliftan, neunicljiv motor ter menjalnik
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1893651#
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:45 pm
Napisal/-a xsAMOR
Pri Citroenu C5 bi imel veliki servis najbrz pri 160kkm, kot pri mojem PSA-jevcu. Samo za info, pa srecno pri izbiri
LP

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:46 pm
Napisal/-a bizi10
Ni slab. Oblika sicer ne briljira ampak drugače je pa dobra ponudba.
Drugače sem pa pozabil omenit da cena do 13.000 EUR ne pomeni da mora bit za 13.000 EUR lahko je tud okrog 10-11k pa ne bo nič narobe

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:49 pm
Napisal/-a bizi10
ban je napisal/-a:Kaj pa kakšna octavia combi, zraven dobiš res ogromen prtljažnik.
Octavija bi prišla v poštev ampak šele faceliftan model ta je pa zaenkrat še predrag.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 2:27 pm
Napisal/-a fare
Vse to so igrače!
Mercedes Cdi 220 pa si rešen ne glede na kilometre!
lp
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 2:32 pm
Napisal/-a ban
bizi10 je napisal/-a:ban je napisal/-a:Kaj pa kakšna octavia combi, zraven dobiš res ogromen prtljažnik.
Octavija bi prišla v poštev ampak šele faceliftan model ta je pa zaenkrat še predrag.
Sej v mislih sem mel octo II, za ta denar bi že dobil kakšno.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 2:33 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
bizi10 je napisal/-a:Tu se pa nebi strinjal. Omejitev kilometrov sem dodal ravno zaradi stroška velikega servisa torej ali bom kupil takega ki ima še 60.000 km do velikega servisa ali pa takega ki ga je že dal skozi. O skritih napakah je pa tako da nikoli ne veš, ampak bi moral bit pa res črn scenarij da bi na dodatno podrobno pregledanem avtu bilo za 2.000 EUR skritih napak in tudi če bi bile bi za njih nekdo odgovarjal. Je pa razlika ali se pelješ v Avensisu 2004 letnik ali v Astri Classic 2008 letnik tako s stališča udobja kot varnosti in vsekakor ne v prid Astri Classic. Po drugi strani kje je razlika? Lahko preplačam nov avto in zgubim v naslednjih 4 letih 6-7.000 EUR+ stroški servisov na uradnem pooblaščenem servisu ali pa kupim rabljen avto ne vem recimo za 11.000 EUR in že v štartu privarčujem kakšne 3.000 EUR. Lahko vozim k serviserju ki mi ne bo dvakrat dražje sevisov računal. Vmes se pa seveda vozim v avtu višjega kakovostnega razreda, pa še na ceni bo manj zgubljal skozi leta kot nova Astra Classic. (Pa da ne bo to zdaj samo napad na Astro je isto tudi drugje s kakšnimi starimi Picassoji ko zadnje zaloge čistijo itd.)
Ti iz prakse ilustriram pasti takšnega nakupa oz razmišljanja – zgolj znamko bom zamolčal (če te zanima ti jo brez težav »na privat« zaupam), da ne nastane kregarija (pogost pojav tu na forum-u)
Dobro poznam lastnika + njegov ex-avto razreda AVENSIS – kupil je novega, letno je prevozil cca 40.000 km, bil je redno servisiran pri pooblaščenem serviserju, drugače pa nikoli karamboliran oz huje poškodovan.
Pri cca 150.000 km oz skoraj 4 letih so mu naredili predračun servisa – spisek popravil je veljal cca 2.000 EUR – po lastnikovih izjavah je šlo za t.i. velik servis + komplet gume + katalizator oz izpušni sistem (beri:uničen na račun rje) + nekaj malenkosti.
Avto je enostavno prodal in kupil drugega.
Skratka nič posebnega – zgolj reciva temu malce večji servis oz redno vzdrževanje – ki pa se po lastnikovih izjavah pri 4 leta starem avtu ne splača.
Primer pa ni osamljen; torej pazi da ne kupiš kakšen tak primerek – na zunaj solidno ohranjen avto, ki mu brez težav glede na videz prisodiš bistveno manj km (kar nekateri preprodajalci tudi v praksi izvedejo s tem, da »zbijejo« km)
LP
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 3:55 pm
Napisal/-a In_Liner
kaj pa focus...velik prtljažnik malo pije dobro pelje veliko na izbiro za reltivno malo denarja
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 5:27 pm
Napisal/-a bizi10
KARL ABARTH je napisal/-a:bizi10 je napisal/-a:Tu se pa nebi strinjal. Omejitev kilometrov sem dodal ravno zaradi stroška velikega servisa torej ali bom kupil takega ki ima še 60.000 km do velikega servisa ali pa takega ki ga je že dal skozi. O skritih napakah je pa tako da nikoli ne veš, ampak bi moral bit pa res črn scenarij da bi na dodatno podrobno pregledanem avtu bilo za 2.000 EUR skritih napak in tudi če bi bile bi za njih nekdo odgovarjal. Je pa razlika ali se pelješ v Avensisu 2004 letnik ali v Astri Classic 2008 letnik tako s stališča udobja kot varnosti in vsekakor ne v prid Astri Classic. Po drugi strani kje je razlika? Lahko preplačam nov avto in zgubim v naslednjih 4 letih 6-7.000 EUR+ stroški servisov na uradnem pooblaščenem servisu ali pa kupim rabljen avto ne vem recimo za 11.000 EUR in že v štartu privarčujem kakšne 3.000 EUR. Lahko vozim k serviserju ki mi ne bo dvakrat dražje sevisov računal. Vmes se pa seveda vozim v avtu višjega kakovostnega razreda, pa še na ceni bo manj zgubljal skozi leta kot nova Astra Classic. (Pa da ne bo to zdaj samo napad na Astro je isto tudi drugje s kakšnimi starimi Picassoji ko zadnje zaloge čistijo itd.)
Ti iz prakse ilustriram pasti takšnega nakupa oz razmišljanja – zgolj znamko bom zamolčal (če te zanima ti jo brez težav »na privat« zaupam), da ne nastane kregarija (pogost pojav tu na forum-u)
Dobro poznam lastnika + njegov ex-avto razreda AVENSIS – kupil je novega, letno je prevozil cca 40.000 km, bil je redno servisiran pri pooblaščenem serviserju, drugače pa nikoli karamboliran oz huje poškodovan.
Pri cca 150.000 km oz skoraj 4 letih so mu naredili predračun servisa – spisek popravil je veljal cca 2.000 EUR – po lastnikovih izjavah je šlo za t.i. velik servis + komplet gume + katalizator oz izpušni sistem (beri:uničen na račun rje) + nekaj malenkosti.
Avto je enostavno prodal in kupil drugega.
Skratka nič posebnega – zgolj reciva temu malce večji servis oz redno vzdrževanje – ki pa se po lastnikovih izjavah pri 4 leta starem avtu ne splača.
Primer pa ni osamljen; torej pazi da ne kupiš kakšen tak primerek – na zunaj solidno ohranjen avto, ki mu brez težav glede na videz prisodiš bistveno manj km (kar nekateri preprodajalci tudi v praksi izvedejo s tem, da »zbijejo« km)
LP
Ja verjamem da dobiš lahko vsega boga in da je to neke vrste loterija. Ampak lahko bi rekli da tudi pri novem avtu nikoli ne več kakšen dan so imeli delavci ko so ga sestavljali.

In če naletiš na takega da niso imeli dneva, pa še tik pred malico je bil sestavljen potem si ga tud pri novem naj.... :P
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 6:55 pm
Napisal/-a AgitatoR
Drugače pa sam sebi pljuvaš v skledo.
Če kupiš nov avto za postavljen znesek, ga pet let voziš in ga prodaš za ceno kakršna bač že bo - nekje polovica novega, raje manj.
Če kupiš rabljen avto za dani znesek, ga pet let voziš, je po petih letih star blizu 10 let in ga boš prodal ravno tako za pol cene ali manj.
Edina razlika je v tem, da bi bil nov avto razred nižji.
Pa ti ne solim pameti, zgolj preprosta matematika, odločitev je tko tvoja.
Objavljeno: Sr mar 12, 2008 7:15 pm
Napisal/-a Patrik_A3
jaz sem tudi za novi avto. Tukaj vsaj veš kaj kupiš,imaš garancijo itd. V bistvu kakšnega narediš takšnega imaš. Tam pri rablenem pa sploh ne veš na kaj boš naletel....