Stran 1 od 7

VW Touran (izkušnje)

Objavljeno: So mar 22, 2008 6:58 pm
Napisal/-a dborov
Zanimajo me pozitivna in negativna mnenja lastnikov omenjene znamke!! :D

Objavljeno: So mar 22, 2008 7:06 pm
Napisal/-a urbn
Lej klele morš mal uporabt iskanje ker o Touranu je bilo že veliko povedano. Sicer pa imamo doma tanovega Tourana in avto lahko samo hvalim ne zato ker ga imamo doma ampak zato ker je dobro in kvalitetno izdelan. Imamo pa tega z 1.9 TDI agregatom kr je za normalne vožne čist dobr. Drugač ti bo pa o Touranih kaj več lohk povedal uporabnik Kael .
Lp

Objavljeno: So mar 22, 2008 9:19 pm
Napisal/-a Drocky
sicer nevem velik o njem, dost ljudi ga hvali, tak da neki že more bit na tem :)
Mam pa eno velko grajo na račun sedenja na zadnjih sedežih. Na njih se sedi kot na klopci, nobenega bočnega oprijema, tut prostora za kolena je malo, povrhu vsega je pa še prag tak hudičevo visok, skor tolk kot pri kangooju. Pravtako tut prtljažnik nima nevem kolk prostora(sam to je vrjetno hiba večine tak velkih enosporstorcev).Mene je v tem smislu razočaral.

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 12:31 am
Napisal/-a zupi13
Jst lahk povem sam oto, da mamo v familiji 1.9 TDI 105 KM, pa je tri dni po glavnem servisu (zobati jermen, ipd.) pri A2S v CE, avto crknil (turbina, Bosch črpalka, IC). Škode za 3500 EUR.....

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 4:13 am
Napisal/-a Lumpy_
A kar vse je crknilo naenkrat? Turbo prepihalo, bosch pumpa šla v falus, IC.... IC je crknil? Kak ti lahko IC crkne? :roll:

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 6:04 am
Napisal/-a SENATOR
Poznam 3 primere pri katerih je 2.0 Tdi motor crknu pri 80.000 km .........baje da imajo tej motorji probleme. :?

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 7:57 am
Napisal/-a JaNi|86
Mi imamo 2.0 tdi in v slabem letu je cca 40k km prevoženih in večjih težav še ni bilo, seam pa slišal da se hitro pri kaki elektroniki zalomi :twisted:

Re: VW Touran (izkušnje)

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 8:12 am
Napisal/-a Kael
dborov je napisal/-a:Zanimajo me pozitivna in negativna mnenja lastnikov omenjene znamke!! :D

Če maš kakšen višek denarja, potem pojdi v najbližji center, kjer podajajo Tourane, naroči Cross verzijo v oražni barvi, podvozje pa zahtevaš na višino serijskega avta. Kako temu avtu paše ta oranžna zunanjost in notranjost - res hudo, če kupuješ novo vozilo, pa ciljaš na višje nivoje opreme, je ta verzija avta vsekakor poslastica za oči. Drugače je pa s tem avtom takole:

- kdaj 1.9 TDI motor: če se boš vozil sam (npr: tako kot moja stara ki je ta avto kupla zarad prevažanja psa) in so tvoje relacije večinoma navadne ceste, narediš pa precej kilometrov, potem bo res dovolj 1.9 TDI motor s 105 KM in 5 ali 6 prestavam (prestavna razmerja 5 st in 6 st menjalnika so skoraj identična, zato je motor 1.9 TDI s 5 st menjalnikom, in motor s 6 st menjalnikom pri slabih 110 na 2000 rpm). S tem se seveda odpvoeduješ kakšnim konkretnejšim prehitevanjim in podobnem. Avto gre toliko da se premika in če pri praznem šaltaš klimo, se ne bo poznalo. Tudi poraba ob mirni nogi je lahko brez težav, ob striktnem šaltanju v mestu pri okoli 7.5 l / 100km, relacijska vožnja, avtocesta, v koliko potuješ okoli 110 pa okoli 6.3 l / 100km.

- kdaj ne 1.9 TDI motor: če tvoja potovanja zajemajo avtoceste, oziroma rad voziš okol 130+, voziš tudi ljudi s seboj in tudi od naloženega avta zahtevaš premikanje, je vsekakor boljši nakup 2.0 TDI s 140 KM (več ne potrebuješ za smrtnika). Prva stvar ki jo pridobiš s tem motorjem so normalna prestavna razmerja in bistveno nižji obrati pri 140 na uro - tako dejansko lahko normalno potuješ tam 130-140 na uro po avtocesti brez da ti bo dizelske obrate nabijalo v kabino (Touran je spodobno izoliran, vendar se pri 140 motor vrti že s skoraj (par rpm manj) 3000 rpm in je prekleto glasen). Posledica tako nastavljenih prestavnih razmerij je, da bo Touran porabil na avtocesti pri višjih hitrostih tudi po liter in več goriva manj na 100 km kot bi ga sicer -> namreč 1.9 TDI motor pri hitrostih nad 110 začne žret kot k****a in poraba ti takoj skoči od 9 - 10.5 litra na 100 km (npr: samo furanje gas bremza po mestu boš takoj čez 10l, podobno tudi avtocesta 150-160 iz celja do graca in nazaj, poraba 9.4 litra / 100km).

- vozne lastnosti in okretnot: zaradi mini avtobus oblike res ladja, vendar pa zaradi velikih oken povsod, je parkiranje take ladje v ozek kot mnogo lažje od marsikaterega drugega avta (z ali brez parktronicom - Tourana laže parkiram od svojega Leona) - tako da s tem tudi v mestu, v koliko je dovolj metrov na razpolago ni problemov. Drugače pa je položaj za volanom dober, sedeži v Highline opremi so super (priporočam v primeru nižje opreme doplačilo za ledveno oporo - po nekaj urah furanja, boš prišel z avta tak k si šel noter) stikala in podobne zadeve na mestu, preglednot tudi. Avto se lepo drži ceste , kar pa pretiravaš, zelo zelo dobro (preizkušal z letnimi gumami goodyear na letališču, se moraš res potrudit, da ga spraviš iz smeri) popravlja elektronika - in tu pridemo do prvih dejstev: avto je spredaj težek, zadaj pa lahek, zato na ta avto NUJNO sodijo dobre pnevmatike, sicer boš imel v dežju in snegu, avto nevozen, ker tudi elektroniko nebo pomagala - sicer se boš fural skozi približno tako, kot da ti je spustila guma in te bo cikcak zanašal skozi ovinke (rezultat na sava eskimo s3 4leta starih gum na tem avtu). Druga stvar: športno podvozje in 17" platišča (225/45/R17) bosta že iz v osnovi trdega avta za naše ceste naredila tank - na avtocestah je ql, na povprečnih slovenskih cestah, polnih lukenj pa te ne bo rukalo ampak dobesedno premetavalo po avtu, zato bo vožnja z serijskim podvozjem in 16" pnevmatikami mnogo mnogo bolj udobna. "Zelo pametna" odločitev so ravno športno podvozje + 17" platišča pri 1.9 TDI motorju saj ti bosat ukdarla še tistih nekaj konjev ki jih ne požre teža in vodila v višje bolj tišanje na gas - mama navija obrate tam do 3500 (mrzu, topu, sredn ogret) in ma porabo okoli 8.5 l / 100km s letnimi gumami in omenjenim podvozjem, medtem ko sedaj pozimi s savinimi R15 kolesi in isto vožnjo beleži liter nižjo porabo. Če dam stran, da je s temi kolesi nevarna na cesti, je avto mnogo bolj odzien kar se pospeškov tiče in tudi sam sem zabeležil dodatnega pol litra nižjo porabo. Nagibanja pri serijskem podvozju je sicer nekoliko več. Osebno bi vzel 16" kolesa 205/55, saj tudi menjava gum za 17" ni zanemarljiv strošek, k temu pa dodaj še dejstvo, da Touran na 16" še izgleda, na 15" pa izgleda kot nakupovalni voziček.

- notranjost in uporabnost: razen Tourana cross je tudi highline oprema živa žalost kar se notranjosti tiče: vse sivo, mrtvaško, malo le pri highline opremi poživi notranjost kakšen kromiran del. Prostora za sedet je tako zadaj kot spredaj (trije zici) več kot dovolj, prtlažnik je v osnovi velik, sicer pa lahko tako ali tako sedeže vržeš ven, noter zložiš stvari in problem rešen - z vidika družinskega avtomobila je stvarca res uporabna, posebej pohvalna so ogromna zadnja vrata, skozi katera dobiš marsikatero stvar - predlagam le doplačilo za ravno dno prlažnika, s katerim je furanje stvari okol mala malca (posej nakladanje in razkladanje). Odlagalnih mest imaš dovolj.

Drugače mamo 20.000 prevoženih in problemov z avtom ni, so pa tako moji stari kot sodelavcu menjali celoten radio zaradi odpovedi (no še več, očitno ma VW težave s tem, saj so ga tudi meni v Leonu...). Druga težava o kateri slišim od sodelavca pa je, da naj bi imeli 1.9 TDI Tourani težave z motorju: avtomatsko vklapljanje ventilatorja ob ugasnjenem avtu in podobne bučke. Upam da zna o tem povedat kej več kdo drug. Če te še kaj zanima, piši.

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 8:14 am
Napisal/-a Kael
zupi13 je napisal/-a:Jst lahk povem sam oto, da mamo v familiji 1.9 TDI 105 KM, pa je tri dni po glavnem servisu (zobati jermen, ipd.) pri A2S v CE, avto crknil (turbina, Bosch črpalka, IC). Škode za 3500 EUR.....

Ne krivi tehnike VW Tourana če si tak i****, da voziš VW na servis na A2S v Celje... nič nima namreč veze s tem tvoj avtomobil, ampak nesposoben servis. V podjetju katerega direktor je od mame frajer, so zafukali xyz audijev - vedno crknal po servisu...). Vozite VW na servis V MB, Seat pa v drešinjo vas!!!!!.

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 10:52 am
Napisal/-a wiliamskis
Po znančevem poizvedovanju o Touranu, je izvedel, da 2.0tdi motorjem zelo rade pokajo glave, poleg ostalih malenkosti... Še najboljši motor za družinsko vožnjo je 1.9 105ps.

Objavljeno: To mar 25, 2008 12:08 pm
Napisal/-a povh
Bom kar v to temo napisal.
Doma kupujemo novega enoprostorca. Odločamo se med Touranom 1.9, 105km trendline, ter Opel Zafiro 1.9cdti, 120km, enyoj.
Ker imamo z vw že veliko dobrih izkušenj smo bili na začetku že odločeni za tourana, potem sva pa šla z očetom pogledat zafiro naju je pa čist navdušla.
Torej tehnično sta avtomobila zelo podobna, touran ima malo večjo nosilnost, pa malo je grši, zafira pa ima boljše sedeže glede prilagodljivost, sploh tista dva dodatna v podnu sta zanimiva, pa tudi sedi se zadaj boljše. Zafira je cenejša le moteče je da moraš vzet leasing, da je cenejš, namesto da bi lepo naštel denar in to je to.

Zanima me kaj priporočate vi glede servisov, življenske dobe, glede na to da ima zafira fiatov 1.9jtd motor. Z opli nimamo še nobenih izkušenj.

Objavljeno: To mar 25, 2008 8:21 pm
Napisal/-a dborov
Kael ,Hvala za izčrpni povzetek.
Ja nabavil sem Tourana letnik 05 1,9 TDi 105Km Hig. oprema (vse ,kar imajo veliki)130.000km prevoženih. alu.16col plati., let.pnev. 205-55-Potenza RA50 -nora guma

Vtisi:
-motor super ,dober navor, za prehitevanje potreben premislek,
-poraba goriva (mestna 7l , zunaj 5-6l),
- položaj voznika dober,
- tam pa tam se slišijo črički -me ne moti,
- stabilnost na cesti in ovinkih odlična (športno podvozje,dobre gume).

Trenutno sem zadovoljen z njim ,mi služi!

Sledi vprašanje : Ali motor čipati ali ne?? Kako vse to vpliva na motor,črpalko,ležaji? Naj bi bili motorji 1.9 in 2.0 po zgradbi enaki!!

Lp Dborov

Objavljeno: To mar 25, 2008 9:25 pm
Napisal/-a maniaxxx
povh je napisal/-a:Bom kar v to temo napisal.
Doma kupujemo novega enoprostorca. Odločamo se med Touranom 1.9, 105km trendline, ter Opel Zafiro 1.9cdti, 120km, enyoj.
Ker imamo z vw že veliko dobrih izkušenj smo bili na začetku že odločeni za tourana, potem sva pa šla z očetom pogledat zafiro naju je pa čist navdušla.
Torej tehnično sta avtomobila zelo podobna, touran ima malo večjo nosilnost, pa malo je grši, zafira pa ima boljše sedeže glede prilagodljivost, sploh tista dva dodatna v podnu sta zanimiva, pa tudi sedi se zadaj boljše. Zafira je cenejša le moteče je da moraš vzet leasing, da je cenejš, namesto da bi lepo naštel denar in to je to.

Zanima me kaj priporočate vi glede servisov, življenske dobe, glede na to da ima zafira fiatov 1.9jtd motor. Z opli nimamo še nobenih izkušenj.


Zafiro uzamte..ne bo vam žal, Pa pri oplu se da doplačat za garancijo do 5 let brez omejitve km...potem res nimate skrbi.

Objavljeno: So mar 29, 2008 10:38 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
mi imamo tourana..letnik 2003 150t km pa do zdaj ni bilo dobenih problemov..razen žarnice rade crknejo :D ..drugače pa nimamo pripomb

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 11:15 am
Napisal/-a sonic
Malo obnavljam temo. V bližnji prihodnosti se zna zgoditi, da bo treba kupiti tourana ali kaj podobnega (you-know-why :) )

Opazil sem, da ima Touran edini od VW-jev na sredinski konzoli zaslon (za radio ali navigacijo) postavljen čisto na dnu, nad njim pa gumbe za climatronic.
Me zanima, zakaj je tako?
Če vzameš vgrajeno navigacijo, a ne bi bilo bolje, da je zaslon čim višje, ne pa da moraš navigacijo gledat nekam v dno in s tem pretirano umikat pogled s ceste??

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 10:39 pm
Napisal/-a xxl
-s touranom 1,9 TDI sem naredil 220 000km.Veliko so ti že povedali drugi (še posebaj Kael).Tam nekje okrog 50 000 km je škrtal menjalnikit iz 1. v 2.,menjali so puše spredaj,ne vem kaj so čarali na zadnji premi,ker je nekaj kložnalo,so pa porihtali.Potem so na 170 000 km zamenjali vstrajnik(baje zdržijo cca 150 000km je povedal serviser) in turbo,zdaj je odpovedala 6. prestava.Pri kolegu je pri podobnih km nagajal menjalnik (1. v 2.),zadnja prema,pri drugem znancu je odpovedal menjalnik pri 40 000km.Vsi 1,9 TDI.Tako pač je,ni rečeno,da so vsi takšni,ampak to ni nič novega za ta model.

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 10:51 pm
Napisal/-a snoopek
zupi13 je napisal/-a:Jst lahk povem sam oto, da mamo v familiji 1.9 TDI 105 KM, pa je tri dni po glavnem servisu (zobati jermen, ipd.) pri A2S v CE, avto crknil (turbina, Bosch črpalka, IC). Škode za 3500 EUR.....


hja, to je pa A2S, nimaš kaj... ti je že Kael vse povedal :P pa sorry za off

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 11:09 pm
Napisal/-a chevy
@povh: na tvojem mestu bi se raje odločil za Zafiro, ker FIAT-ovi JTD dizli so zelo zanesljivi in imajo common-rail tehnologijo. Touran-ov je TDI je preglasen zame (črpalka-šoba). Kot je napisal @speedfreak imaš lahko pri Oplu 5 letno garancijo. Če prebereš poste nekaterih uporabnikov boš videl, kaj se dogaja s Touran-i oz. kakšne probleme so imeli.

LP

Objavljeno: Če nov 06, 2008 12:00 am
Napisal/-a snikerson
sploh nisem vedel ta a2s, da so taki nesposobneži, če je vse kar govorite res, morm opozorit fotra, namreč lani je tam kupil audija :shock:

Objavljeno: Če nov 06, 2008 9:44 am
Napisal/-a Tyler
A je kdo čipal Tourana 1.9 TDI?Ma kdo kakšne izkušnje?
Thanks
lp,T