Stran 1 od 3

Kateri 4x4 avto

Objavljeno: Če apr 17, 2008 8:48 am
Napisal/-a watt4
Pozdravljeni

Rad bi kupil avtomobil z štirikolesnim pogonom, ker imam do hiše slabšo makedamsko pot. Zato vas prosim za nasvet kaj mi priporočate do 6000 evrov.

Hvala za odgovore

Objavljeno: Če apr 17, 2008 8:53 am
Napisal/-a nebivedu
Subaru legacy ali pa subaru forester od cestnih avtomobilov, od terencev pa mitsubishi pajero. Toyota in nissan sta za 6000 evrov ali prestara, ali pa preuničena.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 8:54 am
Napisal/-a alesdrolec

Objavljeno: Če apr 17, 2008 9:02 am
Napisal/-a nebivedu
No prvi trije so j***a in hkrati drago za vzdrževanje. Honda ima samo 2WD pogon in šele ko zakopljejo prva kolesa se vklopi zadnji pogon, tako da ti to odsvetujem. Frontera je daleč od tega, da bi bila vzdržljiv terenec, toyota rav4 je pa od vseh teh še najboljša izbira.
Doma imam sicer kratko verzijo, ampak s 125KM je odlična izbira. Ne jemlji pa te toyote pri avtodelti, ker je od italjanskega elektra in je zgonjena ter bila razbita in popravljena, razen, če jo greš pogledat s kakim mehanikom, ki bo zatrdil da je avto vredu.
Sam sem jo vzel tam in je bila od elektra, motor odličen in brez problemov, pa so prvi mesec (ker so dal tok garancije) imeli kar nekaj popravil - recimo ko so dajal notri radio(prej ga avto očitno ni imel) so skurili nekaj kablov in so zadnje luči par dni po prevzemu komplet odpovedale, tako da so imeli avto tam nekaj časa da so pogruntal in odpravili napako. Pa ob podrobnejšem pregledu se vidi, da je bila razbita, seveda je bila "dobro" popravljena s strani avtodelte, kjer so morali potem še enkrat popravit in poštrihat zadeve tako kot se zagre - v garancijskem roku in popravilu seveda.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 9:44 am
Napisal/-a Sriple Tix
Glede Honde se ne strinjam s tvojo trditvijo.
Sam si lastim petvratni model in ceprav HR-V ne bom hvalil z ne vem kaksnimi terenskimi zmogljivostmi, ker jih enostavno ne premore (kupil sem pac avto, kakrsnega potrebujem), se 4WD vklopi ob najmanjsem zdrsu pogonskih koles (cesar navadno niti ne cutis) in ne caka, da zakopljejo.
Avto vozim predvsem po makadamskih ter kaksni slabse vzdrzevani gozdni cesti (Pokljuka, Jelovica...) in tam se obnasa svojemu namenu povsem zadovoljivo.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 10:50 am
Napisal/-a nebivedu
Sriple Tix je napisal/-a:Glede Honde se ne strinjam s tvojo trditvijo.
Sam si lastim petvratni model in ceprav HR-V ne bom hvalil z ne vem kaksnimi terenskimi zmogljivostmi, ker jih enostavno ne premore (kupil sem pac avto, kakrsnega potrebujem), se 4WD vklopi ob najmanjsem zdrsu pogonskih koles (cesar navadno niti ne cutis) in ne caka, da zakopljejo.
Avto vozim predvsem po makadamskih ter kaksni slabse vzdrzevani gozdni cesti (Pokljuka, Jelovica...) in tam se obnasa svojemu namenu povsem zadovoljivo.


Kaj pa pomeni zdrs kolesa drugo kot to da zakoplje - zame je to oboje isto - kolo se zavrti v prazno? Dokler si na ravni cesti tega ne čutiš, pozna se pa po kakem ledenem strmem klancu. Pa v ovinku ko prednji par koles zdrsi, te vklop zadnjega pogona porine naravnost, kar pa ni ravno dobra lastnost - tej hondi manjka stalni 4x4 z možnostjo zaklepa centralnega diferenciala, pa bi bila odličen avto.

Pa mene pri tej hondi motijo dragi servisi za ta avto in predvsem to, da večina mehanikov za honde nima pojma o 4x4 pogonu in ga preprosto ne znajo niti redno vzdrževati, kaj šele servisirat. Za denar, ki ga daš za hondo, lahko kupiš subaru foresterja, kjer pa dobiš kvaliteto in vzdržljivost, pa enako drage servise, le da tam na servisu vedo, kako se stvari streže. Poraba je enaka, s tem da ima forester 2.0 mašino honde pa 1.6 (zavarovanje pa pride enako, cestnina pa je za forija dražja).

Je pa še ena varinata - 5 vratna vitara 2.0 V6 - 136KM. Odličen avto z zadnjim pogonom in priklopljivim prednjim pogonom. Prostora v izobilju, visok strop, ter zmerna poraba za tako mašino - 8 do 9 litrov. Ko si na cestah voziš z zadnjim pogonom, po slabših cestah in po snegu pa z 4x4. Servisi so poceni, rezervni deli tudi, pa še ogromno je kopij rezervnih delov, ki so pa zelo poceni. Naprimer prednje ploščice stanejo celih 19 evrov - nove z garancijo.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 5:28 pm
Napisal/-a alesdrolec
glede frontere poznam enga privatnika k ma kamnolom...jo ma za nafto furat...
sneg, makedam, klanc...nč jo ne ustav!!! testirano v vseh možnih pogojih!

Objavljeno: Če apr 17, 2008 5:46 pm
Napisal/-a INFINITI
Samo BTW - Če bi radi kaj izvedeli je glede 4X4 nebivedu tukaj pač tata-mata; tako da priporočam, da se držite tega kar vam človek pravi ;)

Objavljeno: Če apr 17, 2008 6:03 pm
Napisal/-a SamoK
INFINITI je napisal/-a:Samo BTW - Če bi radi kaj izvedeli je glede 4X4 nebivedu tukaj pač tata-mata; tako da priporočam, da se držite tega kar vam človek pravi ;)


ce je tak, pa bi ga vprasal kateri 4-kolesni je najboljsi?

Objavljeno: Če apr 17, 2008 6:35 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Škoda Octavia 4x4 :P

Objavljeno: Če apr 17, 2008 6:49 pm
Napisal/-a nebivedu
alesdrolec je napisal/-a:glede frontere poznam enga privatnika k ma kamnolom...jo ma za nafto furat...
sneg, makedam, klanc...nč jo ne ustav!!! testirano v vseh možnih pogojih!


Ja samo to so izjeme, večina fronter ima zelo velike probleme z gnitjem pleha in z mašinami, sploh sport varinate z 2.0 mašino, ker je avto pretežak za tako mašino.

Lahko pa gremo mal testirat. Doma imam 4 komade s 4x4 pogonom.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 7:26 pm
Napisal/-a joco
En vprašanje za nebivedu-ja: kaj je pa fora pajerota pinin? a ta pinin pomen samo to, da gre za 3 vratni model?

Objavljeno: Če apr 17, 2008 8:04 pm
Napisal/-a alesdrolec
joco je napisal/-a:En vprašanje za nebivedu-ja: kaj je pa fora pajerota pinin? a ta pinin pomen samo to, da gre za 3 vratni model?
sm 90% prepričan da je to tamal ja
glede frontere pa pač govorim iz izkušenj :D
vem pa da se nebiveu najbl spozna na terence tuki okol ja...

Objavljeno: Če apr 17, 2008 8:51 pm
Napisal/-a nebivedu
Pajero pinin je odgovor na toyoto rav in vitaro. Navaden pajero je večji in močnejši pa tut drag, pinin je pa pomanjšana varianta. Imša p oboje in 3 in 5 vratne.
Luškan avtek, pa bencinar.

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 5:59 am
Napisal/-a M
nebivedu je napisal/-a:No prvi trije so j***a


Koliko je Honda jajce sicer ne bi vedel, sem pa prepričan, da bo potrebe watt4 več kot zadovoljila (mogoče celo bolje kot Legacy, ker je le malce višja), sploh glede na hude offroad zahteve, ki jih watt4 ima:

"Rad bi kupil avtomobil z štirikolesnim pogonom, ker imam do hiše slabšo makedamsko pot."

Plezanja po sipinah torej ne bo...

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 6:27 am
Napisal/-a nebivedu
M je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:No prvi trije so j***a


Koliko je Honda jajce sicer ne bi vedel, sem pa prepričan, da bo potrebe watt4 več kot zadovoljila (mogoče celo bolje kot Legacy, ker je le malce višja), sploh glede na hude offroad zahteve, ki jih watt4 ima:

"Rad bi kupil avtomobil z štirikolesnim pogonom, ker imam do hiše slabšo makedamsko pot."

Plezanja po sipinah torej ne bo...


Hondin pogon in subarujev pogon sta kot dan in noč. Medtem ko se subaru pri 200.000km prevoženih šele dobro ogreje za delo, honda do takrat že razpade. Subaru ima AWD pogon, ki je stalni in brez problemov - do sedaj še nisem slišal, da bi kdo uničil menjalnik ali prenose z normalno vožnjo po makadamskih poteh ali celo po gozdnih vlakah, medtem ko za hondo slišim kr dost pripomb glede pogona in mašine. Mašina je namreč premalo močna za tako težo in ima porabo visoko, ter zelo visoko obrabo delov motorja, ki pa se z vleko prikolice še poslabša, medtem ko subaru ravno v tem primeru pride do izraza, (robustnost, vzdržljivost). Sej je tukaj gor par ljudi, ki so videli, kaj vse sem delal s subarujem, ki je imel čez 300.000km prevoženih, pa 50.000km sem samo dolival olje in podobno, pa tist avto še vedno dela in na Vogel vozi pijačo še danes, brez kakega velikega servisa. Kaj takega tudi ob čisto normalni vožnji honda ne bo zdržala.


Pa še tole: Opel Frontera spada v razred majhnih terencev in je isti razred kot vitara in feroza. Celo teste delajo tako, da te tri avtomobile primerjajo. Ampak za po cesti je od teh treh najboljša vitara, sledi ji feroza, sami nemci na nemškem testu pa so popljuvali svojga opla. Za po terenu se pa malo obrne, je pa feroza najboljša, vitara za njo, frontera pa je daleč zadaj(spet popljuvana od nemcev). Overall pa je price performance bila takrat feroza. Tako všečna po obliki, kot po njenih terenskih sposobnostih ter po predimenzioniranem podvozju, ki zdrži res velike šoke.

Objavljeno: To apr 22, 2008 5:45 am
Napisal/-a watt4
Hvala vsem za nasvete.
Nebivedu je priporočal Subaru legacy ali pa subaru forester. Mene pa zanima kakšen pa je subaru impreza compact.

Objavljeno: To apr 22, 2008 7:54 am
Napisal/-a Evan
watt4 je napisal/-a:Hvala vsem za nasvete.
Nebivedu je priporočal Subaru legacy ali pa subaru forester. Mene pa zanima kakšen pa je subaru impreza compact.


Za denar, ki si ga pripravljen odšteti (6 kilo E) in namen za katerega boa avto uporabljal vzemi Subaruja, kateregakoli. V primeru da se bos odločil za NEturbo verzijo in za navaden menjalnik dobis itak zraven se reduktor, tako da nimas kaj falit. Stalni 4x4 + zadnji LSD (ne vsi letniki, preveri) pa itak zmore vec kot bos potreboval za dostop do hiše.
Če se vseeno ne bi odločil za Subaruja, ti priporočam da se odločiš za avto z stalnim 4x4; to sta pa: stari model RAV4, stari Outlander, pa najbrz se kateri.

Objavljeno: To apr 22, 2008 8:39 am
Napisal/-a nebivedu
watt4 je napisal/-a:Hvala vsem za nasvete.
Nebivedu je priporočal Subaru legacy ali pa subaru forester. Mene pa zanima kakšen pa je subaru impreza compact.


Dober avto, ampak prenizek.

Recimo Rav4, ki jo je predlagal Evan je odličen avto in za 6k evrov dobiš že letnik 1998 ali 1999. Letnik 1998 imam doma in sem zadovoljen s 125KM mašino. Pospeške ima za terenca orenk hude.

Objavljeno: To apr 22, 2008 10:02 am
Napisal/-a bzzero
nebivedu je napisal/-a:Letnik 1998 imam doma in sem zadovoljen s 125KM mašino. Pospeške ima za terenca orenk hude.


off: Cist tko me zanima, sem ze ene parkrat hotu vprasat. Kolk avtomobilov pa ti imas? :D (ne hecam se, resno vprasanje je)