Stran 1 od 2
Koliko prevoženih km ima lahko avto, da ga še upaš kupit ?
Objavljeno: To maj 06, 2008 5:31 pm
Napisal/-a NoFX
Koliko prevoženih kilometrov ima lahko avto, da ga še upaš kupit ??
Ko sem kupil prvi avto je imel 125.000. Zdaj pa se zanimam za nakup enega, ki ima čez 200.000 prevoženih, sicer pa mi je kar všeč.
Objavljeno: To maj 06, 2008 5:48 pm
Napisal/-a michelin
do 150.000km saj v večini motorji držijo okoli 300.000km ob rednem vzdrževanju

Objavljeno: To maj 06, 2008 5:52 pm
Napisal/-a hribko
do 100 000,zame osebno je 200 000 že preveč
Objavljeno: To maj 06, 2008 5:52 pm
Napisal/-a Ivan36
Samo večje litraže so lahko tudi čez 200.000 km

vedno kupujem za do 2500€ kar pa ni mogoče, da bi imela ta vozila samo 145.000km

Pogoj je 1 lastnik in nakup v avtohiši najboljše vedno isti

pa za celo družino pol .Pa naj ima še servisno knjigo in navodila za uporabo tudi mora imeti ter knjigo za avtoradio s kodo če je original not

takemu vozilu jaz vedno zaupam in še nikdar kupil krš
Glasoval do 200.000km

Objavljeno: To maj 06, 2008 5:55 pm
Napisal/-a Ivan36
Ja moram napisati, da so to vozila stara okol 5 do 6 let samo kilometrino imajo veliko pol ga imam pa še jaz ene 4 leta

Objavljeno: To maj 06, 2008 6:11 pm
Napisal/-a imilet1
raje 200.000 ali vec,pa vozenega na relacijah kot pa 150.000 vozenega po centru....
Objavljeno: To maj 06, 2008 6:24 pm
Napisal/-a blind3k
lahko tudi žel 200.000km, glavno da je avto optično in tehnično v top stanju.
Kaj ti pomaga avto z 120.000km in nonstop mrzel v obratih, kot pa 220.000km in lepo vožen in redno servisiran.
Pa tudi sama čistoča avtomobila ti veliko pove....
Objavljeno: To maj 06, 2008 6:30 pm
Napisal/-a monster_d
odvisno od motorja oz avta, prav tako od znamke, ohranjenosti in vzdrzljivosti, rednih oz nerednih servisev.
Malo lovsko uprasanje, en avto je pri 100.000km mogoce ze dvomljivo kupiti, enega pa pri 200.000 ni.
Objavljeno: To maj 06, 2008 6:33 pm
Napisal/-a maniaxxx
pod 50kkm si izpustil...100000 km je že veliko, če delaš 35kkm na leto kot jaz..pol imas v 2 letih avto s 170kkm

Objavljeno: To maj 06, 2008 6:51 pm
Napisal/-a black
Jaz pri kupovanju sploh ne gledam kilometrov.Gledam splošno stanje avta.
Pa raje kupim dve leti starega z 150.000km kot 10 let z 50.000km
Objavljeno: To maj 06, 2008 7:14 pm
Napisal/-a deki988
Tlele je en primerek: 1. lastnik, pa potrjena servisna, lepo ohranjen,......
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2057517#
Samo jst mislim da je avto že svoje dau skozi.
Časi ko je motor pri 300.000 še vedno predel k urca, so šli mimo... Nedavno sm opizil nekje oglas Audija 80 1.6TD let. 89 če se ne motim pa je mel 560t prevoženih in originalno turbino not!

Pr Laguni tam ogrog let. 01 pa že pr 100t gre falit... Tko da nevem, mal je tud odvisno od znamke pa od modela, samo prihajajo časi ko bomo plačevali samo še znamko, kvaliteta pa itak bo enaka pousod...
Moje misljenje pač!

Aja glasovau pa sm do 200.000 prevoženih!
L.p. Dejan
Objavljeno: To maj 06, 2008 7:23 pm
Napisal/-a fare
1. avto sem podedoval z 135.000km in vozil do 235.000 pol se uspesno prodal
2. avto sem kupil testni z cca 2500km
3. pa bom kupil med 100.000 in 150.000 zaradi denarja
Objavljeno: To maj 06, 2008 7:33 pm
Napisal/-a sejjaretun
1. avto sem kupil z 550.000km prevoženimi,audi 100 2.5 TDI.nobenih težav nisem imel,kot bi vozil avto z 100.000km.
kilometri niso tolk pomembni kot je ohranjenost ter brezhibnost.
glasoval čez 200.000km
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:20 pm
Napisal/-a nebivedu
kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:32 pm
Napisal/-a maniaxxx
nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Vsa čast teb, ampak dvomm da boš turbino doma sam obnovoli, da boš crknjen računalnik doma na novo skup spacal ipd...pri današnjih avtomobilih lahko vse manj sam doma narediš ampak plačuješ drage serviserje. Pri starejših avtih je pa itak vse tok predimenzionirano da kamot zdržijo 300kkm in več, pa še sam jih lahk popravljaš ( če znaš, jaz nimam pojma o tem :P ). za mojo trenutno kanto, ki ima 60kkm, si ne predstavljam kako bo zgledala z 200kkm in več, medtem ko en star npr mercedes ali subaru zgleda pri tej kilometrini kot nov lahko.
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:48 pm
Napisal/-a nebivedu
speedfreak je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Vsa čast teb, ampak dvomm da boš turbino doma sam obnovoli, da boš crknjen računalnik doma na novo skup spacal ipd...pri današnjih avtomobilih lahko vse manj sam doma narediš ampak plačuješ drage serviserje. Pri starejših avtih je pa itak vse tok predimenzionirano da kamot zdržijo 300kkm in več, pa še sam jih lahk popravljaš ( če znaš, jaz nimam pojma o tem :P ). za mojo trenutno kanto, ki ima 60kkm, si ne predstavljam kako bo zgledala z 200kkm in več, medtem ko en star npr mercedes ali subaru zgleda pri tej kilometrini kot nov lahko.
Jst sm prešaltal iz subaruja na daihatsuja, ker je cenejši in ker imam rad terenca. Feroza ima 400.000, charade 4x4 pa 210.000 (charade je trenutno zamenjava za ferozo, ker ferozo obnavljam komplet). Obe mašini sta na zunaj enaki, razlika je samo v hodu bata, ki je v 1.3 mašini krajši, ostalo je vse enako. Generalka za tako mašino me pride 108 evrov za rebuild kit(vse dihtunge, vijaki, tefloni in batni obročki) in 75 evrov za komplet jermene, vodno pumpo in napenjalce.
Elektroniko na teh avtomobilih dobiš za 20 evrov (računalnik). Sicer pa sam ne maram elektronike v avtomobilih in imam raje frgazer verzije avtomobilov.
Kar se tiče obnove turbine - lahko jo obnovim doma, če so vsaj kolikor toliko čitljive številke na ležaju, da lahko dobim točno tak ležaj, ki je tukaj najbolj pomembna zadeva. Rabim še prešo, da ga vprešam in to je vse (prešo ima kolega, tako da pri njem vse lahko naredim). Je pa najbrž ceneje kupit rabljeno turbino , ker so cene danes zelo nizke.
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:51 pm
Napisal/-a deki988
speedfreak je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Vsa čast teb, ampak dvomm da boš turbino doma sam obnovoli, da boš crknjen računalnik doma na novo skup spacal ipd...pri današnjih avtomobilih lahko vse manj sam doma narediš ampak plačuješ drage serviserje. Pri starejših avtih je pa itak vse tok predimenzionirano da kamot zdržijo 300kkm in več, pa še sam jih lahk popravljaš ( če znaš, jaz nimam pojma o tem :P ). za mojo trenutno kanto, ki ima 60kkm, si ne predstavljam kako bo zgledala z 200kkm in več, medtem ko en star npr mercedes ali subaru zgleda pri tej kilometrini kot nov lahko.
Na to sm tud jst mislu

Že če pogledamo staro S claso pa ta novo od Mercedesa grem stavit da npr. let. 95 bo naredil trikrat več km brez kakšnih problemou, kot pa let. 05 ko pa ma že na samem začetku kakšne težave. Trdit pa useeno ne morem ker nism ne enega ne druzga meu...
Več k je elektronike slabš po mojem je....
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:56 pm
Napisal/-a nebivedu
deki988 je napisal/-a:Več k je elektronike slabš po mojem je....
To jst pravim že dolgo časa.
Objavljeno: To maj 06, 2008 8:59 pm
Napisal/-a wid
speedfreak je napisal/-a:pod 50kkm si izpustil...100000 km je že veliko,
če delaš 35kkm na leto kot jaz..pol imas v 2 letih avto s 170kkm 
kaj?
Osebno me ful moti, če ma avto dosti prevozenih, neglede na ohranjenost in intervale servisov...
Objavljeno: To maj 06, 2008 9:01 pm
Napisal/-a deki988
nebivedu je napisal/-a:deki988 je napisal/-a:Več k je elektronike slabš po mojem je....
To jst pravim že dolgo časa.
Zdej mas miljon teh kontrolnih lučk za vsako stvar posebej, pa še vednokakšen krat kaj ne deluje pravilno.
Pr starejših modelih pa je bla ena lučka in če je ona gorela je palo in če ni pač ni užgalo po domače rečeno...
