Stran 1 od 8

Nakup avta Megan Grandtour - kateri motor (bencin ali dizel)

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:24 pm
Napisal/-a spitbox
Lepo pozdravljeni!
Imam kar velik problem. S punco kupujeva avtomobil Megan Grandtour (letnik 04-05). Sedaj se je problem pojavil pri izbiri motorja.
Na forumih sem zasledil, da se za krajše razdalje bolj priporoča bencin motor.
Doma sva v mestu in oba delava zelo blizu doma, tako da avtomobila za pot v službo ne bova uporabljala. Med tednom bi ga uporabljala za krajše razdalje (pot v trgovski center, obisk prijateljev, staršev cca. 10km največ). Med vikendom pa sigurno planirava daljše izlete (okrog 100 km in tudi več). Torej kateri motor priporočate, dizel ali bencin. Moram priznat, da se jaz osebno nagibam k dizel motorju, zelo mi je všeč majhna poraba teh motorjev.
Tudi pri moči motorja sem še v dilemi... Na avtomobilu bova vozila tudi kolesa in razno opremo za šport. Vendar nobenih prikolica ali kaj težjega. Kakšno moč motorja priporočate za umirjeno ter varno vožnjo. Obeva največ pomeni varnost v avtomobilu in nisva navdušenca hitre vožnje z ogromnimi povzpeški.
Torej kakšna je dejanska razlika med 101 KM in 86 KM?

Ali bi spodaj omenjeni avto zadovoljiv najine potrebe v smislu moči motorja in vrste (dizel)
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2065662#

Opazil sem, da je grantour-ov na bencin motor zelo malo. A to pomeni da so ti avtomobili namenjeni le za osebe, ki delajo veliko dnevnih km?

Upam, da mi boste pomagali se znebiti dileme.

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:28 pm
Napisal/-a adis
omenjeni link na katerem je avto mislim, da bi bila izvedba z malo močnejško konjenico boljša zaradi same teže avtomobila za katero mislim da krepko presega 1.5 tone...
saj bo avto moral "potegniti" npr. v klanec ali pa pri samem pospeševanju boš potreboval malo več "navora"

glede dileme bencin ali diesel tega je bilo spisano na forumu že nekaj 10+ strani...tako da svetujem branje oz. uporabo iskalnik-a...

danes niti ni tako pomembno ali imaš diesel-a ali bencin-ca ;)

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:34 pm
Napisal/-a speed3
Vzami 1.5 dci 105 km, se ravno lepo pelje. Sibkejsi je absolutno preslaboten, te bo zivciralo. Poraba tega je pa v praksi po avtocestah (voznja po omejitvah) med 5.5 - 6.0 l. Seveda v mestu naraste za kak liter.

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:39 pm
Napisal/-a spitbox
Torej oba predlagata, da raje dizel glede na najine potrebe?

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:44 pm
Napisal/-a marjan novak
Tudi sam razmišljam o takem avtu. Odločil sem se za l 06, ker so prenovcljeni in brez napak, tudi motorji so modificirani. Ave prepoznaš po po "nasmejanem" odbijaču.
Sam si ne bi upal kupovati dizla do l 05.
Če tovarna izdela model z določenim motorjem, pomeni. da je za normalno uporabo popolnoma dovolj, tudi če ima 66 kw.
Moja kilometraža je trikrat večja od tvoje in tudi sam razmišljam o bencinarju, ki pa ga je skoraj nemogoče dobiti. Če že je na razpolago ima višjo ceno od dizla.
Priporočam TPV Novo Mesto. Avti so od lizing hiš iz Italije, temeljito pregledani in pripravljeni.
LP

Objavljeno: So maj 17, 2008 7:47 pm
Napisal/-a denis099
absolutno bencinarja in ne dizla!!! mi mamo laguno dci in je katastrofa. dci motorji pri renaulti so relativno vzdržljivi vendar so deli zeloooooooo dragi,tako da ti ne priporočam nikakor dizla! tudi dražje je nafta. prihranil boš kratkoročno samo kak liter ali dva na 100km,vendar ko boš mel servis predvsem veliki servis te bo kap. 1000 eur je katalizar, zobati jermen tud fuuul drag,tako da absolutno bencinar. js vem iz lastnih izkušenj,in ne iz teorije kot drugi.

lp

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:04 pm
Napisal/-a lumpii
denis099 je napisal/-a:absolutno bencinarja in ne dizla!!! mi mamo laguno dci in je katastrofa. dci motorji pri renaulti so relativno vzdržljivi vendar so deli zeloooooooo dragi,tako da ti ne priporočam nikakor dizla! tudi dražje je nafta. prihranil boš kratkoročno samo kak liter ali dva na 100km,vendar ko boš mel servis predvsem veliki servis te bo kap. 1000 eur je katalizar, zobati jermen tud fuuul drag,tako da absolutno bencinar. js vem iz lastnih izkušenj,in ne iz teorije kot drugi.

lp

Pa ne strašite folka tle no.....
Katalizator ne crken pri dizlu vsaj do 300.000 kilometrov.
Zobati jermen košta toliko kot za podobne avte z bencinskim motorjem - ker pri zobatem jermenu ni razlike.
Šponar oz. napenjalec pa je pri bencinarju 1.6 16V dražji ker je avtomatski.
Jermenica odmične gredi je pri npr bencinarju 5X dražja od dizelske različice......

Pri dieslu je problem le slaba nafta.....
Ponavadi se zapaca EGR ventil, pa še to po neumnosti voznika, ker preveč špara z obrati in se zapaca - treba ga je kerkrat pošteno v obrate spravt da vrže ven saje....:)

Ponavadi pa je problem bolj voznik - lastnik dizelskega avta..... Zjutraj se mudi na šiht in ga veselo stisne mrzlega, to je pa z turbino smrt.....

Se pravi mrzlega ne tiščat več kot 2000 obratov, ko je pa segret pa nič šparat, ni potrebe, ko pa se približuješ cilju, zmanjšaj obrate da se turbina umiri in malo pohladi ( orati turbine gredo tudi do 150.000 obratov v minuti ) preden pa ga ugasneš pa še malo pustiš teči motor. Jaz ga vedno pustim cca 15 -30 sekund laufat na mestu.....
Po dolgi in hitri vožnji pa ga lahko pustiš tudi minuto dve, da se turbinca umiri in ohladi.......

To so več ali manj problemi na DCI renaultovih motorjih......
Jaz vozim že 3 avto DCI iz koncerna renault pa še nisem nobene turbine menjal, razen na enem pumpo, pa še to je bila tista ta cenejša ( ne bosch pumpa ) ampak tista ki črpa nafto do bosch pumpe.

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:08 pm
Napisal/-a spitbox
Ta zadnji post me je malo potoložil, drugače pa opažam da imate zelo različne mnenja glede vrste motorja. Sem si tudi prebral teme o dizel ali bencin vendar nekega zaključka nisem znal potegniti...

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:18 pm
Napisal/-a zupi13
Jst mam trenutno dizla, pa se na delo vozim 7 km, pa razmišljam, da bom zamenjal za bencinca, ker se mi do službe niti ne ogreje dobro na delovno temperaturo (po kazalcu). Tist liter kolkr mi manj pije kot prej bencinc, bom pa že prebavil na račun miru, ko ne bo več ropotanja...

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:21 pm
Napisal/-a adis
spitbox je napisal/-a:Ta zadnji post me je malo potoložil, drugače pa opažam da imate zelo različne mnenja glede vrste motorja. Sem si tudi prebral teme o dizel ali bencin vendar nekega zaključka nisem znal potegniti...


vzami pač tistega, ki ti je bolj pri srcu...imel sem bencinarja in sedaj imam dizla in sem nad njim fenomenalno presenečen ;)

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:41 pm
Napisal/-a lumpii
spitbox je napisal/-a:Ta zadnji post me je malo potoložil, drugače pa opažam da imate zelo različne mnenja glede vrste motorja. Sem si tudi prebral teme o dizel ali bencin vendar nekega zaključka nisem znal potegniti...

- pa je res velik na račun dalšega segrevanja motorja in posledično kabine pozimi.
Je pa res, da imajo modeli z avtomatsko klimo sistem za hitro odrositev, pihati toplo pa dejansko začne po 1 prevoženem kilometru....

Objavljeno: So maj 17, 2008 9:35 pm
Napisal/-a fare
Bencinar 2.0 16v !
;)

Objavljeno: So maj 17, 2008 9:58 pm
Napisal/-a Dazi
marjan novak je napisal/-a:Tudi sam razmišljam o takem avtu. Odločil sem se za l 06, ker so prenovcljeni in brez napak, tudi motorji so modificirani. Ave prepoznaš po po "nasmejanem" odbijaču.
Sam si ne bi upal kupovati dizla do l 05.
Če tovarna izdela model z določenim motorjem, pomeni. da je za normalno uporabo popolnoma dovolj, tudi če ima 66 kw.
Moja kilometraža je trikrat večja od tvoje in tudi sam razmišljam o bencinarju, ki pa ga je skoraj nemogoče dobiti. Če že je na razpolago ima višjo ceno od dizla.
Priporočam TPV Novo Mesto. Avti so od lizing hiš iz Italije, temeljito pregledani in pripravljeni.
LP


Sam komentiral bi TPV. Kakor sem prebral na tem forumu na avtohiša ni ravno na najboljšem glasu, zato ti jo defenitivno odsvetujem....

Objavljeno: So maj 17, 2008 10:12 pm
Napisal/-a simimedi
Zdravo,

jaz sem si takega megane omislil slabo leto nazaj ( link do moje teme, će te slučajno zanima http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=54892)in do danes me nikakor ni razočaral. Osebno sem se odločil za bencinarja ravno zaradi kratkih razdalij ki jih z avtom delam, sem pa vzel 2.0 motor. Mogoče se sliši precej a ti lahko rečem, da si kar težko predstavljam kako se voziš z 1.6 ali še huje z 1.4. Že moj 2.0 nima slia večjih pospeškov kot clio 1.4 ker je avto dokaj težak, imam pa 6 prestavo, ki ti na daljših potovanjih zna precej znižati porabo. Drugače pa mislim, da so megani renaulti z najmanj napakami - imata ga tudi dva kolega in to Dci brez vsakršnih težav - en ravnokar kupuje novega megana. Drugače mislim da neglede ali se odločiš za dizla ali bencinarja je dobra izbira - odsvetujem ti le 1.4 motor ki je po moje preslab za tak težek avto.

LP

Simimedi

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:04 am
Napisal/-a spitbox
Sem probal dizel motor, sicer senica in mi je bila vožnja zelo všeč.
Največ mi v avtomobilu pomeni varnost, varčnost in zmerna cena vzdrževanja. Razni povzpeški in moč motorja mi ne pomeni kaj dosti. DO sedaj sem vozil puntota letnik 98, potem si lahko predstavljate razliko med meganom.
Z dizelskim dci motorjem 101 KM bi porabil okrog 5l/100km kar se mi zdi resnično odlično.
Sam se nagibam v dizlu, edino kar me je strah, da bi omenjen motor trpel na kratjših relacijah in imel posledično zaradi tega dražje vzdrževanje...

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:23 am
Napisal/-a spitbox
pomoje bi delal okrog 20 000 km / na leto. Od tega večinoma vožnje med vikendi - izleti s kolesi zadaj, mekaj pa tudi med tednom (shopingi, obisk znancev itd.)

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:43 am
Napisal/-a FBR
Bi samo par stvari mogoče dodal:

1.5 dci je za normalno vožnjo in šparovno vožnjo. Zato ker je dizel z navorom se bo še kam premaknil, a ne računati na čudeže.

Če delaš tedensko oz. letno zelo malo kilometrov je pravi odgovor bencin.
Če boš hodil res vsak teden na vsaj malo daljše izlete je že boljša izbira dizel.
Tudi na kratkih relacijah ni tak problem za dizla sploh če ga boš vsak vikend pretegnil
z malo daljšo vožnjo in gasom do podna :) in če boš pozimi pazil, da ga po mestu
mrzlega pač ne moreš terat v obrate...

Glede varnosti ni nobene razlike, ker ima vsak megan avtomatično 6 air-bagov, če je coupe pa 8! Tako da tukaj nimaš kaj izibrati.

Sicer pa glede na opisano dva posta višje, kaj ti največ pomeni, se mi zdi da je zate pravi odgovor 1.5dci (100KM).

Upam, da sem ti vsaj malo pomagal.

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 10:06 am
Napisal/-a _Pancho_
Sam sem imel 1.9 dCi grandtour-ja in bil zelo zadovoljen; letno naredil približno 18.000km. Glede motorja s turbino sem mnenja, da je potrebno paziti na turbino. Pri zagonu motorja - vožnja z nizkimi obrati, brez priganjanja, da se vsaj nekoliko ogreje olje(minutka); pred ugašanjem motorja (vsaj 30sek.) zopet vožnja z nizkimi obrati in mogoče počakat vsaj še kakšno sekundico z ugašanjem motorja.
Za nezahtevnega voznika, ki vozi po omejitvah, mogoče malenkost hitreje vendar še vedno umirjeno, sta dovolj motorja 1.6 16v ali 1.5 dCi (105KM).

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 10:27 am
Napisal/-a Krneki
Sam se vozim vsak dan v eno smer 28km, pa se nagibam k nakupu bencinarja.
Če kupuješ dizla, ti vsaj priporočam 1,5dci z 105km, pa po možnosti SLO lastništvo.

Teh uvoženih avtov me malo strah. Če so z lizing hiš, so bili lastniki podjetja.
Po moje je to enako kot služben avto kje v SLO na firmi. Tak avto vozi več oz. veliko ljudi, pa vprašanje koliko pazijo na samo vozilo.

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 10:36 am
Napisal/-a denis099
[
lp[/quote]
Pa ne strašite folka tle no.....
Katalizator ne crken pri dizlu vsaj do 300.000 kilometrov.
Zobati jermen košta toliko kot za podobne avte z bencinskim motorjem - ker pri zobatem jermenu ni razlike.
Šponar oz. napenjalec pa je pri bencinarju 1.6 16V dražji ker je avtomatski.
Jermenica odmične gredi je pri npr bencinarju 5X dražja od dizelske različice......

Pri dieslu je problem le slaba nafta.....
Ponavadi se zapaca EGR ventil, pa še to po neumnosti voznika, ker preveč špara z obrati in se zapaca - treba ga je kerkrat pošteno v obrate spravt da vrže ven saje....:)

Ponavadi pa je problem bolj voznik - lastnik dizelskega avta..... Zjutraj se mudi na šiht in ga veselo stisne mrzlega, to je pa z turbino smrt.....

Se pravi mrzlega ne tiščat več kot 2000 obratov, ko je pa segret pa nič šparat, ni potrebe, ko pa se približuješ cilju, zmanjšaj obrate da se turbina umiri in malo pohladi ( orati turbine gredo tudi do 150.000 obratov v minuti ) preden pa ga ugasneš pa še malo pustiš teči motor. Jaz ga vedno pustim cca 15 -30 sekund laufat na mestu.....
Po dolgi in hitri vožnji pa ga lahko pustiš tudi minuto dve, da se turbinca umiri in ohladi.......


veš to vsi vemo kar si napisu glede turbine itd itd.. Poznam mehanika ki dela na RSL Levec, pooblaščeni servis za Renault, ki je reku da nikol dizla kupvat razn če ga res ful rabiš, da nardiš ogromno km. pa si povedu kolk slučajn pride turbina če ti crkne,kr lahk se nardi sploh pri dci motorjih. Ogromno je raziskav glede pokvarljivosti in tam je renault na nuli,kar je dejansko res. če že renaulta potem bencinerja.
lp