Stran 1 od 3
VW DOHC 1.4 16V
Objavljeno: To maj 20, 2008 1:33 pm
Napisal/-a myster
lp. zanima me nekaj malega o VW motorjih DOHC 1.4 16V z 74kW (101hp).Kako se obnesejo ti motorji in koliko so vzdržjivi? Zanima me tudi, koliko pokuri (če gledamo za polota).Sm isku kaj o teh motorjih oz. avtih pa nism nč najdu.
Kaj pomeni sploh DOHC in zakaj ima ta vrsta motorjev več konjev kot "običajni 1.4 16V" (75hp).
Objavljeno: To maj 20, 2008 1:41 pm
Napisal/-a Dr.M3
Objavljeno: To maj 20, 2008 2:00 pm
Napisal/-a Gregamax
Jst mam polota l.01 14 16V 101 HP in ti lahko rečem da ima avto sedaj prevoženih nekaj čez 108000 km in do sedaj nisem imel niti ene samcate okvare na motorju! Sicer si ga jst lastim 2 leti in v teh dveh letih sm naredu okrog 40000 km! Ti lahko še povem da ima max moč na 6000 obr/min in da ga je potrebno priganjati v obrate začne pa pošteno pospeševat tam nekje po 4000 obr/min! Jst z enim rezervoarjem (45l )delam tam nekje od 650 do 700 km!
Re: VW DOHC 1.4 16V
Objavljeno: To maj 20, 2008 5:10 pm
Napisal/-a RedBaron
myster je napisal/-a:lp. zanima me nekaj malega o VW motorjih DOHC 1.4 16V z 74kW (101hp).Kako se obnesejo ti motorji in koliko so vzdržjivi? Zanima me tudi, koliko pokuri (če gledamo za polota).Sm isku kaj o teh motorjih oz. avtih pa nism nč najdu.
Kaj pomeni sploh DOHC in zakaj ima ta vrsta motorjev več konjev kot "običajni 1.4 16V" (75hp).
Saj je 1.4 16V 75KM tudi DOHC, razlika je pa v elektroniki in pa verjetno še v čem (kakšna odmične gred ipd).
Sicer pa obstaja tudi 80 KM ( polo) in 85 KM (fabia, roomster, ibiza...) različica motorja
Konkretno ti lahko povem, da je razlika med 75 in 85KM motorjem v drugi elektroniki in pa v večji dušilni loputi (uradna razlaga). Ima pa 85KM verzija manjšo porabo kot 75KM - spet uradni podatek.
Objavljeno: To maj 20, 2008 5:16 pm
Napisal/-a maniaxxx
Gregamax je napisal/-a:Jst mam polota l.01 14 16V 101 HP in ti lahko rečem da ima avto sedaj prevoženih nekaj čez 108000 km in do sedaj nisem imel niti ene samcate okvare na motorju! Sicer si ga jst lastim 2 leti in v teh dveh letih sm naredu okrog 40000 km! Ti lahko še povem da ima max moč na 6000 obr/min in da ga je potrebno priganjati v obrate začne pa pošteno pospeševat tam nekje po 4000 obr/min! Jst z enim rezervoarjem (45l )delam tam nekje od 650 do 700 km!
Pol ti žre glih ene 5 litrov....buče :P
Ta motor je čist solidna stvarca, s klasičnimi vw napakcami ( lmm ipd ), poraba je okol 7 ob povprečni vožnji, če ga pritisneš pa okoli 9..po mestu je tud precej požrešen, vendar ne drastično več kot ostali motorji podobne moči in velikosti.
Re: VW DOHC 1.4 16V
Objavljeno: To maj 20, 2008 5:30 pm
Napisal/-a baroax
RedBaron je napisal/-a:myster je napisal/-a:lp. zanima me nekaj malega o VW motorjih DOHC 1.4 16V z 74kW (101hp).Kako se obnesejo ti motorji in koliko so vzdržjivi? Zanima me tudi, koliko pokuri (če gledamo za polota).Sm isku kaj o teh motorjih oz. avtih pa nism nč najdu.
Kaj pomeni sploh DOHC in zakaj ima ta vrsta motorjev več konjev kot "običajni 1.4 16V" (75hp).
Saj je 1.4 16V 75KM tudi DOHC, razlika je pa v elektroniki in pa verjetno še v čem (kakšna odmične gred ipd).
Sicer pa obstaja tudi 80 KM ( polo) in 85 KM (fabia, roomster, ibiza...) različica motorja
Konkretno ti lahko povem, da je razlika med 75 in 85KM motorjem v drugi elektroniki in pa v večji dušilni loputi (uradna razlaga). Ima pa 85KM verzija manjšo porabo kot 75KM - spet uradni podatek.
1.4 75km je DOHC in 1.4 101 je DOHC, ma če pa mister sprašuje kaj pomeni DOHC pol je nejkonej prav povedal DOHC pomeni dvojna odmična.
lp Baro.
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:05 pm
Napisal/-a myster
hvala vam za razlago in odgovore...no pač zvok mi je zelo ql že ob navadnem izpuhu, pa za mene sploh ni len...sm mel šanso pelet in je men zdel zelo poskočen.še nekaj. bral sem, če pri 16V motorji se naj bi delal na 10kkm nastavitve ventilov, če ma ročno nastavljive. a je pri tem motorju pomankljivost, al ma to kako bolje nareto?
kaj bi moral pri teh motorjih bit pozoren?
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:18 pm
Napisal/-a Gregamax
speedfreak je napisal/-a:Gregamax je napisal/-a:Jst mam polota l.01 14 16V 101 HP in ti lahko rečem da ima avto sedaj prevoženih nekaj čez 108000 km in do sedaj nisem imel niti ene samcate okvare na motorju! Sicer si ga jst lastim 2 leti in v teh dveh letih sm naredu okrog 40000 km! Ti lahko še povem da ima max moč na 6000 obr/min in da ga je potrebno priganjati v obrate začne pa pošteno pospeševat tam nekje po 4000 obr/min! Jst z enim rezervoarjem (45l )delam tam nekje od 650 do 700 km!
Pol ti žre glih ene 5 litrov....buče :P
Ta motor je čist solidna stvarca, s klasičnimi vw napakcami ( lmm ipd ), poraba je okol 7 ob povprečni vožnji, če ga pritisneš pa okoli 9..po mestu je tud precej požrešen, vendar ne drastično več kot ostali motorji podobne moči in velikosti.
In če bi si malo preračunal bi vidu da je poraba tam nekja med 6,5l do 7l na 100 km a ne 5l kot si ti reku! Ma pa ta motor eno mano ki je pa ta da zelo rad pije olje!
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:22 pm
Napisal/-a myster
speedfreak je napisal/-a:Gregamax je napisal/-a:Jst mam polota l.01 14 16V 101 HP in ti lahko rečem da ima avto sedaj prevoženih nekaj čez 108000 km in do sedaj nisem imel niti ene samcate okvare na motorju! Sicer si ga jst lastim 2 leti in v teh dveh letih sm naredu okrog 40000 km! Ti lahko še povem da ima max moč na 6000 obr/min in da ga je potrebno priganjati v obrate začne pa pošteno pospeševat tam nekje po 4000 obr/min! Jst z enim rezervoarjem (45l )delam tam nekje od 650 do 700 km!
Pol ti žre glih ene 5 litrov....buče :P[quote]
če bi si izračunu, bi pršu od 7-7.6 litrov...
jst z 1.0motorjem nardim 650km z 38l, gume pa so 185 široke, tk da je to vlk za motor...z 165 gumami sm pa naredu isto kilometrino z 36litri...vozim predvsem dinamično...max poraba je bla 500km-40litrov, kar je to 8litrov.nikol je še nism mogu povišat:P...hehe...kar pa je zanimivo pr 1.0 motorju, da šiba tut več ko 160 po ravnini

, ampak pospeški so

no ja...tk ko mi je edn reku...primerljive s koledarju...
ne verjamete (preizkušu nov mobitel, ko sm naletu na to...):

Objavljeno: To maj 20, 2008 6:23 pm
Napisal/-a maniaxxx
pol pa ti men povej kdaj si natankal 45 litrov v ta avto?..js mam 45 litrski rezervoar pa ko se mi lucka przge natocim cca 36, 37 litrov noter...od tu moji preracuni...tudi ce jih 40 natankas je to pod 6 litrov poraba, kar lahko pri tem motorju sosezes le in izklučno na relacijo in z max 90 km/h.
off..skoda fabia karavan 1.2 ( 47kw ) gre tudi do 190 po števcu...poraba po AC nad 130 okoli 13 litrov :P
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:36 pm
Napisal/-a Gregamax
Meni jih je ratalo not spravit 44 l pa če vrjameš al ne!Sam je bil pa čist prazen in se kazalec za gorivo ni niti malo več dvignu in me je poln tank prišel celih 50 € po prejšnjem ceniku ne po novem!
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:41 pm
Napisal/-a myster
ja jst se furam relacije velenje. slovenj gradec...in se vmes najde kak šlepar ali pa kak šofer skos hudo lukno ki se fura 50 ali manj...furam se pa tut v šempeter ali cele pa vedn grem po AC (to so moje relacije...)...počas se bom začel furat v MB in moram met mal močnejši motor, ker tega je škoda terat po AC...aja pa diznla nočem :P pa turbinca tut ne...
še vedn ne vem na kaj naj bom pozorn pri teh motorjih...
Objavljeno: To maj 20, 2008 6:41 pm
Napisal/-a maniaxxx
Gregamax je napisal/-a:Meni jih je ratalo not spravit 44 l pa če vrjameš al ne!Sam je bil pa čist prazen in se kazalec za gorivo ni niti malo več dvignu in me je poln tank prišel celih 50 € po prejšnjem ceniku ne po novem!
js sm jih spravu ze 50 not

..sej ne bomo se zdej prepiral okol litrcka porabe, skratka je cool motor ..
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:09 pm
Napisal/-a Gregamax
Lej jst ga mam dve leti in z motorjem nism imel nobenih problemov do sedaj razen olje zna pit in meni ga pije tam nekje okrog 1l na 5000 km kar pravijo da je normalno za ta motor! Sicer v servisni knjigi piše da je čist normalno da popije do 1l na 1000 km!edino kar mi je v teh dveh letih na avtu šlo je bla elektronika na alternatorju ter razbilo mi je potisni ležaj pa akumolator ki je bil še original not! Drugih nevšečnosti pa nisem imel! Z avtom sem zelo zadovoljen!
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 8:32 am
Napisal/-a MatejW
Sam mam 1.8 16V DOHC motor od vw, zadovoljn, pije malo oz. skoro nič olja, je pa žejn bencina
za 1x zadovoln,...
(knocking on wood)
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 4:46 pm
Napisal/-a aklan86
Kot so ti že povedali, ta motor pije olje (zelo), sploh nad 160.000km. Meni se je zdel zaspan (v primerjavi z mitshubishijevim 1.6 100KM kot dan in noč), v fabiji je za na AC praktično neuporaben (5000rpm pri 150km/h).
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 5:08 pm
Napisal/-a Psepi
aklan86 je napisal/-a:Kot so ti že povedali, ta motor pije olje (zelo), sploh nad 160.000km. Meni se je zdel zaspan (v primerjavi z mitshubishijevim 1.6 100KM kot dan in noč), v fabiji je za na AC praktično neuporaben (5000rpm pri 150km/h).
Hmm.. Ne vem, meni se zdi 75HP za polota dovolj za normalnega uporabnika... Žal nimam slike, ampak smo ga na AC stisnili tudi čez 180km/h... Je pa res da ni temu namenjen in ropota nad 150 tako da ni za nikamor
Je pa res, da je redko kateri motor 1.4 atmosferc sploh primeren za neke relacije... Tudi šparovčki niso... Malo OFF a za primerjavo, prej sem imel alfo 145 1.4 Twin Spark, ki premore okoli 103-105hp.. Avto za tako težo (1200kg) je vse prej kot len, in v praksi se je pokazal na dragu hitrejši kot recimo Hyundai Coupe z 115HP, toda vseeno avto roko na srce če res nisem vozil kot penzionist mi je pil 9,5L kolegov polo pa 8-8,5

... Tako da ne vem od kje spet nebuloze , da pijejo 1.4 motorji po 5-6L... No mogoče že, samo če ga daš meni za vozit (pa bom vozil normalno) dvomim da mi bo kaj takega kazalo...
Dejansko najbolj varčen bencinar kar sem in jih že z veseljem vozim se mi zdi Hondin 1.8 Vtec... Gre solidno , ob šparanju in mučenju pije 6,5-7,2L ob normalni vsakodnevni uporabi pa okoli 7,7L/100km...
Objavljeno: Če maj 22, 2008 1:24 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Meni 1.4 v ibizi pokuri povprečno okoli 7l, minimum sem imel 6.4, maximum pa do sedaj 7.9
lp
Objavljeno: Če maj 22, 2008 1:31 pm
Napisal/-a Blinder
aklan86 je napisal/-a:Kot so ti že povedali, ta motor pije olje (zelo), sploh nad 160.000km. Meni se je zdel zaspan (v primerjavi z mitshubishijevim 1.6 100KM kot dan in noč), v fabiji je za na AC praktično neuporaben (5000rpm pri 150km/h).
Manj kot 5000.
Objavljeno: Če maj 22, 2008 1:56 pm
Napisal/-a Gregamax
To sploh ni res da je za na avtocesto neuporaben! mi smo bili štirje v mojem avtu plus klima je bila prižgana pa je šel po števcu in po ravnem brez problema 210 km/h a ko sem bila sam not je šel po števcu 230 km/h po ravnem! Prej sem pa imel polota 1.4 60 KM in je imel 200 na števcu in prav tolko je števec na avtocesti kazal samo to je šlo v dolino! Je pa res da je pri tej hitrosti zelo žejen!