Stran 1 od 1
Honda CRX - Kupim
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 5:04 pm
Napisal/-a davorkat
Živjo,
pozna kdo kako ohranjeno Hondo CRX l. 94+ ?
Hvala in LP
Davor
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 6:09 pm
Napisal/-a Tinč
Punca bo v roku 1 meseca prodajala lepo ohranjeno CRX-o. Več info pa na ZS.
Objavljeno: So sep 20, 2008 8:47 pm
Napisal/-a DeNiŠ
mene pa zanima mnenaja o hondah crx esi 125 km !! letnik od 96 naprej . men se zdi malo preveč denarja za tak letnik:D drgač mi pa avto lep ko p.....

:D
Objavljeno: So sep 20, 2008 10:13 pm
Napisal/-a CupraR
DeNiŠ je napisal/-a:mene pa zanima mnenaja o hondah crx esi 125 km !! letnik od 96 naprej . men se zdi malo preveč denarja za tak letnik:D drgač mi pa avto lep ko p.....

:D
Simpl, ekonomija. Avti nikakor niso vredni tega dnarja, vendar je le targa, dvosed, veliko povpraševanje, zato držijo cene. Zmogljivosti so slabše kot pr 5G Civicu, pelje se tut mal slabše. Drugače pa esi dost rizičen motor (velik smo pisal o temu) zaradi porabe olja, če avto ni "z glavo" vožen..
Objavljeno: So sep 20, 2008 10:33 pm
Napisal/-a DeNiŠ
hehe....kuk teh avto je voženih z glavo...se mi zdi da le redki ..in ti se ne prodajajo!! a 160km različica je kei bolša al ista pesem !
Objavljeno: So sep 20, 2008 10:43 pm
Napisal/-a Blinder
Samo tisto cudo od avta ima motor pa pogon spredaj

oblika pa je ferrari gto wannabe. Jaz ze zaradi tega bi jo skenslal
Objavljeno: So sep 20, 2008 11:00 pm
Napisal/-a CupraR
DeNiŠ je napisal/-a:hehe....kuk teh avto je voženih z glavo...se mi zdi da le redki ..in ti se ne prodajajo!! a 160km različica je kei bolša al ista pesem !
Pr esi 125 ps je problem premajhen hladilnik (se hitr pregreje-pije olje posledično), VTI so precej bolj vzdržljivi motorji, vendar te crx 160ps so pa še precej bolj redke in še precej dražje..
Objavljeno: Ne sep 21, 2008 4:00 am
Napisal/-a DeNiŠ
torej je bolša izbira 160ps kot 125ps ?? bomo še preštudiral....pr 160 mi pa zavarovanje ne diši:S:D
Objavljeno: Ne sep 21, 2008 9:18 am
Napisal/-a pocesnkII
pred mesecem sem jaz svojo prodal z 2.2. vti motorjem

drugace ti pa priporocam da naredis slednje
kupis avto ohranjen , gledas samo karoserijo motor te zanima le toliko da je esi in da o lavfal do doma. kupis torej kupis dobro karoserijo z zanic ESI motorjem in naredis swap na vti, ko das vti motor motr naredis se generalko in vola imas prakticno odlicen avto z skoraj novim motorjem. zavarovanje pa ostane na 1.6 125hp
tko bi jaz neredu ce bi se še kdaj lotil kaksnega takega projekta
p.s. lahko pa utaknes notr tut h22 (2.2. vti 200hp) motor tako kot sem ga jaz.

Objavljeno: Ne sep 21, 2008 10:30 am
Napisal/-a CupraR
DeNiŠ je napisal/-a:torej je bolša izbira 160ps kot 125ps ?? bomo še preštudiral....pr 160 mi pa zavarovanje ne diši:S:D
Definitivno, oz upoštevaj post Pocesnka.
Sam soory razlika v zavarovanju je tolk majhna (cca 125 eur pr 0% bonusa) da je beden argument. P. če maš mal bonusa je to lih 2 tanka bencina.
Objavljeno: Ne sep 21, 2008 1:37 pm
Napisal/-a DeNiŠ
ja tovojo crx sm gledu

lambo vrata ane

ja sam ka pa ko na tehničnem gleda paprije pa te fore ?? al ni treba nič homologirat če menjaš motor ??
Objavljeno: Ne sep 21, 2008 1:40 pm
Napisal/-a CupraR
Če menjaš motor, po zakonu naj bi delal homologacijo, če jo greš pa res delat je pa odločitev posameznika..
Objavljeno: Ne sep 21, 2008 6:11 pm
Napisal/-a pocesnkII
DeNiŠ je napisal/-a:ja tovojo crx sm gledu

lambo vrata ane

ja sam ka pa ko na tehničnem gleda paprije pa te fore ?? al ni treba nič homologirat če menjaš motor ??
jp ta ista je v moji ikoni. drugace pa okrog homologacije nebi, se pa vse da ce se hoce, kako pa kaj pa nebi da nebi kog prevec oskodoval ko ga taplavi ustavijo.