Stran 1 od 2
VW 1.4 TDI ali 1.4 bencin
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 7:23 am
Napisal/-a bad_olio
V ožji izbor za novi avto sta prišla VW Polo ali nova Škoda Fabia. Mal me muči oz. se ne morem odločit kak motorček bo imela mašina.
Cenovno bi prišlo v poštev 1.4 TDI ali 1.4 16V (75KM ali v Škodi 86KM). Odpadejo varjante FSI ali 1.9 TDI. Kake izkušnje imate z temi motorji. Na dan delam okrog 50 km, pa tedensko malo dalša fura. Kako se obnašata motorja, ko so v avtu 4 persone....

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 7:37 am
Napisal/-a Energetik81
Ojej spet debata dizel vs. bencin. Pa tega maš napisanga že kukr hočš! Uporabi iskanje.

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 7:50 am
Napisal/-a ban
Vzem si 1.6 bencinca.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:01 am
Napisal/-a Slicker
mislim da v teh avtomobilih ni 1.6 motoja. 1.4 16v pije ko žolna, gre pa nikamor. sprobano iz NM do Trojan. 1.4TDI ima res nagravžen zvok, gre precej bolš kot 1.4, pije pa odvisno od načina vožnje. če ga fajn teraš pol okol 8, drgač pa okol 6. je pa to 3cilindrska mašina. če že treba neki izmed teh dveh, pol 1.4tdi, 1.4 16v bi se ognil.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:04 am
Napisal/-a fare
Zdravo,
1.4 TDI je trovaljni motor. Zelo je glasen in oddaja ne naraven zvok pri delovanju. Jaz sem se skoraj vstrašil ko sem ga probal na testni vožnji. V nizkih vrtljajih potrebuje kar precej gasa v visokih pa ga zmanjka. Torej, ima zelo ozko območje operiranja nekje med 2200-3000 rpm. Tudi o neki povprečni porabi 4l ni bilo ne duha ne sluha! Na 167 prevoženih km je bila 5.7l.
1.4 16v 86km bencinski motor je veliko boljša izbira ker sem ravno včeraj vozil novo Fabio Combi. Lepo dela, je tih, prav lepo vleče(prižgana klima), brez klime pa še bolj. Avto je dosti bolj vozen od predhodnice. Lepše blaži luknje in je nekoliko tišji v notranjosti. Na avtocesti je tudi glede na daljšo medosno razdaljo bolj miren. Porabo na prevoženih 98 km sem mel 6.2l!
Glede na ceno goriva, to da ne delaš 35-40 TK na leto, stroške vzdževanja, in veliko razliko v nabavni ceni med te dizlom in bencinom bi se jaz (oz. ti svetujem) odločil za bencinsko varianto!
lp,

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:06 am
Napisal/-a fare
Ja Škoda Fabia ima 1.6, 77 kw oz. 105 km, mašino!
To je še najboljša izbira!!!
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:15 am
Napisal/-a Dr.M3
Kupi Fabio. Polo je že precej star model...
Bencinca. Ker tisti 1.4TDI pa preglasi vsakega Zetorja...
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:18 am
Napisal/-a Slicker
to pa nism vedu. kako si se pa vozu da si mel na 1.4 porabo 6.2L?
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:30 am
Napisal/-a ban
S|icKeR je napisal/-a:to pa nism vedu. kako si se pa vozu da si mel na 1.4 porabo 6.2L?
Zakaj se pa to ne bi dalo? Jst sem mel s svojim golfomV 1.6 na relaciji porabo 5.8 (po BC), je pa res da več kot 100 ni šlo.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:11 am
Napisal/-a Psepi
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=62534
Tu imaš napisano marsikaj o vw 1.4... Med drugim tudi to, da gre 230 po ravnem v polotu :P
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:34 am
Napisal/-a IcEm4n
dizla ne vem, če se ti lih splača kupovati zdj, ko je cena dizla podivjala (sploh pa, če je avto še za ene 2000€ dražji od bencinca).
Pomoje, da je res boljše, da vzameš fabio (tko kot so ti že nekateri svetovali).
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 12:14 pm
Napisal/-a Slicker
tako je. fabia, 1.6, črne barve, bela streha in pa 16" felge. meni izgleda taka zlo dobr.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 1:32 pm
Napisal/-a fare
S|icKeR je napisal/-a:to pa nism vedu. kako si se pa vozu da si mel na 1.4 porabo 6.2L?
Pa, vozil sem se normalno. Tako kot vsak dan. Par krat sem do konca ga spusto, vecina pa konstanta 110-120kmh po avtocesti, po regionalki ovinki pa to pa v 4ti okrog 60kmh. Pa mislim da se da lepo ekonimično vozit če imaš lahko nogo!
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 1:34 pm
Napisal/-a fare
FABIA
ne moreš zgrešit 1.4 ali 1.6,
pa poročaj,

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 7:56 pm
Napisal/-a Psepi
Za Fabio 1.4 bencinar pa tudi sam vem, da je zelo hvaležen avto.. Nimaš kej zajebat, je pa res da jo boš roko na srce malo težje prodal

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:41 pm
Napisal/-a piagolo
Vse odvisno od tvojih zahtev. Če si kdaj vozil 1.9 tdi Octavio s 110 KS potem bo 1.4 tdi res reven. Avto pa kljub majhnosti ni skoraj nič lažji od O1. Jaz imam namreč oba zgoraj opisana avta in razliko še kako občutim. Po mojem je problem tudi v turbini, ki pri 1,4 ni variabilna. Avto torej zahteva več gasa pri nizkih obratih. Ko pa potegne pa kar cukne. Glasen pa je na zunaj. Navznoter je fabia zelo udobna (sicet jasno tesnejša) in sploh ne glasen, zvočna kulisa je pa zaznavno drugačna in ni moteča. Žal pa ta 3cyl. pokuri malo več kot 1,9. Vozim mešane vožnje z veliko ugašanja in štartanja, veliko je podeželskih cest in klancev pa ga pod 4,9 še nisem spravil.
Glede na serijsko opremo mi fabia bolj ugaja, glede motorja sem pa že v štartu sklenil kompromis (sem le zamenjal 14 let staro Julko s 57 KS, ki je delo dobro opravljala na istem terenu).
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 9:08 pm
Napisal/-a tha_man
Fural sem novo Fabio z 1.4 in 1.6 motorjem. Glede na majhno razliko v ceni bi osebno verjetno vzel 1.6, je pa res, da neke hude razlike med motorjema ni bilo (1.6 malce tišji in le za spoznanje bolj poskočen od 1.4). Od 1.6 sem pričakoval več, od 1.4 pa manj, zato me je slednji prijetno presenetil.
1.4 TDI je glasen, poleg tega je precej drag in dizelsko gorivo je dražje od bencina. Boš rabu kar nekaj časa da boš pokril višji strošek nakupa, oz. če bo šlo tako naprej, ga mogoče sploh nikoli ne boš. Pa še manj udobno se boš peljal kot z bencinarjem.
Ne vem kako se obnese 1.4 bencinar v Polu, verjetno slabše kot v Fabiji, glede na to da je švohnejši. Ampak jaz bi itak med tema dvema definitivno vzel novo Fabio. Se mi zdi bolj simpatična in bolj kvalitetno narejena kot Polo.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:07 pm
Napisal/-a pingvin
Torej turbina pri 1.4 TDI 80KM ima variabilno geometrijo, vsaj tako povsod piše.
Druga stvar pa, pred letom in pol sem kupil fabio karavan s točno tem motorjem. Moji vtisi so sledeči: motor je glasen kot traktor, mogoče še bolj, vendar pa ga odznotraj ne slišiš, razen če v previsoki prestavi siliš v klanec. Se pa moraš navadit na razne čudne vibracije in občasna klopotanja, posebno na zelo nizkih obratih. Če daš dosti na to, da je avto tih in uglajen, definitivno to ni motor zate.
Nad zmogljivostjo sem pa pozitivno presenečen, predvsem glede navora, sicer normalno da avto ni narejen za divjat, se pa da čisto normalno dinamično vozit, tudi polno naložen.
Moja trenutna poraba je 4.6l, nimam pojma, kako nekateri pridete na 6 in več. Tudi, ko smo šli na sneg v francijo (3 ljudje + polno prtljage + kufer na strehi + več kot 100km vožnje po snegu s povprečno hitrostjo 20km/h) je bla poraba okrog 5 litrov. Tako da to štejem kot zelo velik plus. Moram pa omenit, da sem vozil tudi roomsterja 1.4 TDI z 70KM in da se je poraba gibala okrog 7 litrov in več, nimam pojma, kako to.
V glavnem, po tolkem času sem z nakupom zadovoljen in mi ni žal.
Aja pa to je moj prvi post, ker sem pozabil staro geslo in tudi email in sem se na novo prijavil.

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:10 pm
Napisal/-a piagolo
Pingvin
Daj mi kak uraden link. In ne tistega od novinarjev o variabilni turbini pri 1.4 tdi 80 KS
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:18 pm
Napisal/-a pingvin
piagolo je napisal/-a:Pingvin
Daj mi kak uraden link. In ne tistega od novinarjev o variabilni turbini pri 1.4 tdi 80 KS
Pojma nimam kje bi ti našel kakšen verodostojen vir. Se mi niti ne da iskat, je prepozno

Lahko ti kaj prilepiš, če najdeš.