Stran 1 od 2
se nakup bencinska motorja izplača?
Objavljeno: Če maj 29, 2008 1:28 pm
Napisal/-a Žumi
Ciao
malo premišlujem, glede teh vseh cen nafte in bencina. To je noro. Ravno kar sem si kupil novo avensis diesel. Pa sem samo pomislil, kaj če enkrat pride cena goriva na 2€? potem bom plačal za 50l okoli 100€. OK vse ok avto je na firmo ampak vseen. Mamo pri hiši tudi Nissana muranota ki je predelan na plin. Jaz mislim da je to prihodnost. Vedno več pump v sloveniji, še posebej avtocestne so opremljene z plinskimi pumpami. Ravno kar končujejo pumpo na avtocesti voklo proti lj in proti kr.
Malo me zanima kaj vi menite na vse te stvari. In sploh tisti ki vozite bencinske motorje me zanima, če ste že kdaj razmišljali o predelavi. Morm vam rečt, da murano dela brezhibno. Avto se veliko vozi po Hrvaški, Srbiji, Italiji, Avstriji, Sloveniji. Kar manjka, je samo to da bi bilo dobro imeti, malo več pump
lp
Žumi
Objavljeno: Če maj 29, 2008 1:38 pm
Napisal/-a adis
kaj če bi ti prvo uporabil ISKANJE
ker mi ni jasno toliko si premišljeval, da nisi mogel uporabiti iskalnika

Objavljeno: Če maj 29, 2008 1:49 pm
Napisal/-a Dr.M3
Se strinjam z Adisom.
Glede plina: nekaj investicije je. Če ti prevoziš ene 10k km na leto je plin brez veze vgrajevat! Pa ne mislit, da bo cena plina vedno takšna kot sedaj. Kaj misliš koliko bi bil plin če bi večina vozila na plin? Stavim da dražje kot nafta.
ps: in cena dizla/bencina bo vsekakor čez 2 EUR. Po tem pa verjetno ne bo več zanimiv in bomo prešaltali na kaj drugega.

Objavljeno: Če maj 29, 2008 2:33 pm
Napisal/-a fare
1. čestitam za nakup, Avensis je super avto!
2. glede goriva bi mogel malo prej razmislit.
3. tudi če zdaj prodaš Avensisa in vzameš kaj drugega si takoj v minusu za par T€.
4. vozi kaj maš, če te skrbi poraba pazi na nogo in to je to.
5. glede na to da si se izprsil za novega avensisa mislim da ti ni problem tudi za 2€ tankat.
6. predelava Murana na plin te stane cca. 1500€, se splača?

Objavljeno: Če maj 29, 2008 7:56 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
"Po toči zvoniti je prepozno !"
Izbereš kar ti je všeč, poraba pa je sestavni del "karakterja" vozila. In če se recimo kdo pri BMW-ju M3 ubada in beli glavo z porabo ima po mojem prepričanju, če uporabim blago obliko , "razmetano podstešje".
Sicer pa nudi tržišče že kar nekaj (turbo oz turbo-kompresor) dostopnih bencinarjev (VW, FIAT, RENULT ... ), kjer je velika dilema kaj izbrat.
Osebno bi MURANO "pustil pri miru" (beri : sem proti predelavi)
LP
Objavljeno: Če maj 29, 2008 8:03 pm
Napisal/-a nebivedu
Zdej bodo skoraj vsi "plinarji" počasi začel vgrajevat plinske napeljave tudi v dizle, tako da se nimate kej preveč za sekirat.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:07 pm
Napisal/-a sašo5
nebivedu je napisal/-a:Zdej bodo skoraj vsi "plinarji" počasi začel vgrajevat plinske napeljave tudi v dizle, tako da se nimate kej preveč za sekirat.
..Teoretično je možno, vendar mislim da to ne "špila"
P.S. poznavalci na "plano"..........
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:13 pm
Napisal/-a marjan novak
Razmerje med plinom in bencinom je skoraj enako in tako bo tudi ostalo do trenutka, ko bo večina bencinarjev predelanih na plin. Država mora imeti stalne dohodke od davka, akciz, carin, dohodnine in prometnih prekrškov.
LP
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:52 pm
Napisal/-a nebivedu
sašo5 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zdej bodo skoraj vsi "plinarji" počasi začel vgrajevat plinske napeljave tudi v dizle, tako da se nimate kej preveč za sekirat.
..Teoretično je možno, vendar mislim da to ne "špila"
P.S. poznavalci na "plano"..........
Špila, špila, sej to že počnejo, ampak so v manjšini, počasi bodo pa vseeno na veliko začel delat.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:11 pm
Napisal/-a sašo5
nebivedu je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zdej bodo skoraj vsi "plinarji" počasi začel vgrajevat plinske napeljave tudi v dizle, tako da se nimate kej preveč za sekirat.
..Teoretično je možno, vendar mislim da to ne "špila"
P.S. poznavalci na "plano"..........
Špila, špila, sej to že počnejo, ampak so v manjšini, počasi bodo pa vseeno na veliko začel delat.
.....kako p.......

čeprav ekonomist, mam o mehaniki pojma tolk, da znam mator "širom" vržt in nazaj zložit in mi je kolčkaj jasno, da "sodobne" dizle že najmanjša količina bencina "vrže s tira" nafta je le masna in neglede C.R. ali P.D. stroj in sklopi potrebujejo mazanje, plin je pa "suh" da bolj suh ne more bit.......pa motor poln saj ipd
P.S ajd recimo da dela, ampak ko dela na plin preklapljanja kot na bencinu ni_ nafta adijo....

Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:15 pm
Napisal/-a fifi
Predelava dizla na plin je manj ekonomsko smiselna kot predelava bencinarja. Zakaj? Zato ker je dizel že ob nakupu precej dražji kot benzler in potem še vgradnja plina ca 1500 evrov? Potem traja še dlje, da se ti povrne investicija v dizelskega plinarja kot v primeru bencinskega plinarja. Poleg tega ima dizel v povprečju 20-30% nižjo porabo, s predelavo na plin pa se strošek zmanjša morda še za kakšnih 10%, morda prihraniš 5% keša napram bencinskemu plinarju ob dodatnem dejstvu, da si plačal najprej 1500 evrov extra za dizla potem pa še 1500 evrov za montažo plina, hehe, ni računice pri tem. Seveda vse omenjeno zgolj pod pogojem, da je tehnično možna predelava dizla na plin.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:18 pm
Napisal/-a esem
Preden nadaljujete z neznankami, preberite, kako Avstralci mešajo dizel in plin.
http://www.duofuel.com/
Objavljeno: Če maj 29, 2008 11:38 pm
Napisal/-a RENO911
Najprej so šli vsi dizli na turbine, zdaj pa gredo še bencinarji. In turbo-bencinarji, pa ne mislim 150KM in več, pač pa tam okrog 80-90KM, znajo porabiti enako kot primerljivi dizli, ob udobnejši vožnji (ne velja za tiste, ki ste že od malega v stiku s traktorji in vam traktorski način vožnje ob ropotu ugaja bolj od vožnje z avtom).
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:11 am
Napisal/-a nebivedu
RENO911 je napisal/-a:Najprej so šli vsi dizli na turbine, zdaj pa gredo še bencinarji. In turbo-bencinarji, pa ne mislim 150KM in več, pač pa tam okrog 80-90KM, znajo porabiti enako kot primerljivi dizli, ob udobnejši vožnji (ne velja za tiste, ki ste že od malega v stiku s traktorji in vam traktorski način vožnje ob ropotu ugaja bolj od vožnje z avtom).
Hmm, kolikor jaz vem, so bili prvo turbo bencinarji, potem pa so šele dizle začel opremljat s turbinami.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:19 am
Napisal/-a RENO911
nebivedu je napisal/-a:RENO911 je napisal/-a:Najprej so šli vsi dizli na turbine, zdaj pa gredo še bencinarji. In turbo-bencinarji, pa ne mislim 150KM in več, pač pa tam okrog 80-90KM, znajo porabiti enako kot primerljivi dizli, ob udobnejši vožnji (ne velja za tiste, ki ste že od malega v stiku s traktorji in vam traktorski način vožnje ob ropotu ugaja bolj od vožnje z avtom).
Hmm, kolikor jaz vem, so bili prvo turbo bencinarji, potem pa so šele dizle začel opremljat s turbinami.
Ja, to ja, samo pri bencinarjih je bil namen turbine v večini samo povečevanje moči že v osnovi ne najšibkejših motorjev. Zdaj v zadnjem času se pa začenja s turbinami pri bencinarjih z manjšimi kubaturami, zaradi zmanjševanja porabe ob povečani moči na neko nizko kubaturo, recimo 1.2 bencin.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:21 am
Napisal/-a nebivedu
Ja to pa.
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:46 am
Napisal/-a Žumi
ja zdaj se je pri moranu že povrnila ivesticja 2x. Tko da glede cene plina mi je pa janso, da če gre bencin gor da bo šel tudi plin. vse sorazmerno. ampak vseen je neko pravilo da naj bi bil pol cenejši.
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:49 am
Napisal/-a Žumi
hladni je napisal/-a:odvisno iz katerga zornega kota gledaš. Meni plin ne pride v poštev, ker je v okolici mene le 1 pumpa na plin, pa še do nje mam 30km, to se v roku 5 let nebo spremenilo.(če se sploh bo). Ne vem kakšna je poraba avensisa, ampak jaz zase vem, da če imata bencin in nafta enako ceno, in meni pije dizla 6, bencina pa 9 ali več sem na boljšem, V KOLIKOR NISEM OB NAKUPU PLAČAL 2000EUR VEČ ZA DIZLA!. Če ob tem upoštevam vozne lastnosti,vleka prikolice, skratka prednosti dizla, je zame odgovor jasen. Kdor pa tega ne izpolnjuje, pa zna bit vprašanje. V nemčiji je bila pred parimi dnevi cena nafte in benza identična.Poleg tega pa, kolk je doseg z taknom plina?
LP
ja glede dosega je tko da je zdaj identična. z enimi novimi sistemi in šobami naj bi celo povečal boč za pol procenat(itak nič ampak vseeno) in celo zmanjšal porabo za 5%(zdaj če je to res potem vse lepo in prav)
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:52 am
Napisal/-a Žumi
sašo5 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zdej bodo skoraj vsi "plinarji" počasi začel vgrajevat plinske napeljave tudi v dizle, tako da se nimate kej preveč za sekirat.
..Teoretično je možno, vendar mislim da to ne "špila"
P.S. poznavalci na "plano"..........
baje da se da ja, to sem tud jaz že bral. Na dunaju naj bi 70% busov vozilo na plin, če prov imajo diezel motor. Res pa je da je investicija dosti draga in da je kao bol zaradi ekologije bilo narejeno. Mogoče pa zdaj tudi počasi zaradi cen nafte.
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:54 am
Napisal/-a Žumi
adis je napisal/-a:kaj če bi ti prvo uporabil ISKANJE

ker mi ni jasno toliko si premišljeval, da nisi mogel uporabiti iskalnika

lej jaz sem lepo prašal kaj vi mislite o temu in ne kolk sem se informiral drugod
