Stran 1 od 5

Nakup avtomobila za na avtocesto

Objavljeno: Če jun 12, 2008 9:57 am
Napisal/-a TriCikl
Ja vem, mogoče malo čuden naslov ker so nekako vsi avtomobili za na avtocesto.. Kakorkoli že nekaj časa se odločam za nakup drugega avtomobila pa sem ugotovil da se mi sploh ne sanja kaj hočem.

Vozim se res v veliki večini samo relacijske vožnje (nekje 90%) 15km, 60itd (avtocesta)... Na leto naredim 20.000km.

Velikost avta ne igra velike vloge samo raje imam večje avte (more bit pa tak da lahko grejo 4 osebe udobno na more pa kdaj pa kdaj bi dau kolo za downhill na streho ali v prtljažnik odvisno od avtomobila)

Naj bi biu čim udobnejši pa čim manj plastičen občutek v notranjosti.

Vseeno ali je dizel ali bencinar samo poraba mora biti pod 8l/100km (za relacije) seveda čim manj porabi bolje je, pa ne sme imeti več kot 130kw (zaradi zavarovanja) najraje ta razred med 60 in 80kw

Cena, nekje med 5000 in 7000€, če bi bilo res kaj všečnega pa res največ 11000€ ker avto kopujem za dlje časa.

Mislim da je to vse, lepo prosim za predloge in nasvete :)

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:11 am
Napisal/-a hribko
a si že videl reklamo za novo opel corso?tisto ki se iz zadnjega odbijača pripelje pritljažnik za kolo,nekaj takega bi bilo zate če veliko prevažaš svoje kolo.
sam po moje pa rabiš kaj mal višjega če hodiš veliko na downhill-e,taj se tudi veliko voziš z avti po ne ravno lepih cestah.
al se mogoče motim?
kaj pa škoda octavia karavan 4x4?
npr kaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2104484#
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2103057

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:15 am
Napisal/-a TriCikl
hribko je napisal/-a:a si že videl reklamo za novo opel corso?tisto ki se iz zadnjega odbijača pripelje pritljažnik za kolo,nekaj takega bi bilo zate če veliko prevažaš svoje kolo.
sam po moje pa rabiš kaj mal višjega če hodiš veliko na downhill-e,taj se tudi veliko voziš z avti po ne ravno lepih cestah.
al se mogoče motim?
kaj pa škoda octavia karavan 4x4?
npr kaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2104484#
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2103057


Sicer nimam nič proti 4x4 sam ponavad se peljem sam do kolega pa z njim naprej al pa do doline pol pa kolo z gondolo gor tak da se po hribih ne peljem velik. Vseeno dober predlog, na škodo prej še pomislu nisem.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:15 am
Napisal/-a dnovak24
z moje strani ti priporočam pežoja 307 1.6 110 konjev, 80 kw. Zame super avtek, poraba pa okoli 8.2-8.6 s tem da imam samo kratke vožnje.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:20 am
Napisal/-a hribko
pač poznam par ljudi ki se z downhill-om ukvrjajo in vem kje povsod se vozijo.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:23 am
Napisal/-a TriCikl
hribko je napisal/-a:pač poznam par ljudi ki se z downhill-om ukvrjajo in vem kje povsod se vozijo.


Sej js tud dobr vem kake so ceste :D (če sploh ceste so) zato pa kak kolega pelje js morm pa kolo sam do kolega prpelat, zdej bo en kupu pickupa tak da se zato ne sekiram.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 12:05 pm
Napisal/-a sonic
Če se boš veliko vozil po avtocesti in ti je pomembna majhna poraba, je aerodinamično bolj ugodna limuzinska oblika avta (torej ne karavan ali 5-vratni hatchback).

Objavljeno: Če jun 12, 2008 12:12 pm
Napisal/-a sašo5
...izberi predvsem avto, ki ima 6 prestav, pa da se boš za volanom oz. v sedežu dobro počutil ....

Objavljeno: Če jun 12, 2008 12:29 pm
Napisal/-a AgitatoR
Stilo 1.2. :)

Objavljeno: Če jun 12, 2008 1:49 pm
Napisal/-a TriCikl
sašo5 je napisal/-a:...izberi predvsem avto, ki ima 6 prestav, pa da se boš za volanom oz. v sedežu dobro počutil ....


Ja sm razmišlju o tem. Kak predlog avtomobila z 6 prestavami?

p.s. na avtonetu se ne da to da ma 6 prestav vključit v iskalne pogoje, ali pač?

Objavljeno: Če jun 12, 2008 1:54 pm
Napisal/-a kolesar
jst mam megana 1.5dci poraba 5 - 5,5 l , kollo gre pa v ptlažnik brez podiranja zicov če vzamem kolesa dol..

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:25 pm
Napisal/-a h4ck
hm kaj pa rover 75? ce ze mas zdaj roverja ... 8) maš menda tam tudi diesel.. 2.0 od bmw.. tko da , pa se 4 se lahko udobno vozijo :evil:

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:27 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Avto »rojen« za AC je po mojem prepričanju MB razreda E - udobje (posebno »tišina« v vozilu) in občutek varnosti pri visokih hitrostih je razred zase.
»Problem« je najti dober primerek za primerno ceno (beri:tvoj proračun), velja tudi razmisliti o »konjenici« - najboljša motorna izbira je po mojem prepričanju 320 CDI - ko že presežeš omejitve na SLO AC (cca 150 km/h po števcu) motor »teče« pri cca 2000 vrtljajih, pri cca 200 km/h (še vedno zgledna »tišina« v vozilu) motor doseže »delovne« vrtljaje. Kljub visokim hitrostnim povprečjem, pa ima avtonomijo oz porabo, pri kateri bo voznika prej "izdal" mehur, kot MB-jev rezervoar.
»Low budget« je 220 CDI različica, ki bo za SLO AC čisto dovolj hitra in zmogljiva.
Velja tudi razmisliti o karoserijski različici - karavan ima ogromen prtljažnik (mislim, da blizu 2.000 l), njegova največja »napaka« je v tem, da so materiali enako kakovostni kot v ostali notranjosti - in boš moral razmislit o kakšni ponjavi oz drugi zaščiti pred umazanimi bicikli.
Glede občutka v notranjosti, kvalitete skozi daljše obdobje oz km uporabe pa je škoda izgubljat besede.

LP

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:34 pm
Napisal/-a blazp
za to kilometrino bi se izognil dizlom. srednje močan bencinski motor ob zgledni vožnji ne bo imel pretirane porabe.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:41 pm
Napisal/-a TriCikl
h4ck je napisal/-a:hm kaj pa rover 75? ce ze mas zdaj roverja ... 8) maš menda tam tudi diesel.. 2.0 od bmw.. tko da , pa se 4 se lahko udobno vozijo :evil:


Sm neki časa čaku če bo kak 2.5 V6 naprodaj pa sm obupu. Dizla se mi pa sam 2 dopadeta na avtonetu pa sta oba karavana (beri grda).

KARL ABARTH je napisal/-a:Avto »rojen« za AC je po mojem prepričanju MB razreda E - udobje (posebno »tišina« v vozilu) in občutek varnosti pri visokih hitrostih je razred zase.
»Problem« je najti dober primerek za primerno ceno (beri:tvoj proračun), velja tudi razmisliti o »konjenici« - najboljša motorna izbira je po mojem prepričanju 320 CDI - ko že presežeš omejitve na SLO AC (cca 150 km/h po števcu) motor »teče« pri cca 2000 vrtljajih, pri cca 200 km/h (še vedno zgledna »tišina« v vozilu) motor doseže »delovne« vrtljaje. Kljub visokim hitrostnim povprečjem, pa ima avtonomijo oz porabo, pri kateri bo voznika prej "izdal" mehur, kot MB-jev rezervoar.
»Low budget« je 220 CDI različica, ki bo za SLO AC čisto dovolj hitra in zmogljiva.
Velja tudi razmisliti o karoserijski različici - karavan ima ogromen prtljažnik (mislim, da blizu 2.000 l), njegova največja »napaka« je v tem, da so materiali enako kakovostni kot v ostali notranjosti - in boš moral razmislit o kakšni ponjavi oz drugi zaščiti pred umazanimi bicikli.
Glede občutka v notranjosti, kvalitete skozi daljše obdobje oz km uporabe pa je škoda izgubljat besede.

LP


Zakaj majo pa vsi tulk km prevoženih :o Drugač pa noter zgledajo res udobno. Kaki so pa stroški z vzdrževanjem, ker je pač MB?

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:47 pm
Napisal/-a C4V4L13R
passat 1.9 tdi 130 konjev maš 6 prestav. za 11k dobiš okoli letnika 2003. sam to je v skrajni sili, kot si omenil. kW je več kot 80, cena je pa tud max, kar si omenil. čeprav...od 5-7 pa do 11 je kr precej razlike...

za na avtocesto glej limuzino ali karavana, v malih in kratkih kišticah se ne počutiš nič kaj varno in udobno...

nemci so za na AC ;)

Objavljeno: Če jun 12, 2008 3:50 pm
Napisal/-a h4ck
TriCikl je napisal/-a:
h4ck je napisal/-a:hm kaj pa rover 75? ce ze mas zdaj roverja ... 8) maš menda tam tudi diesel.. 2.0 od bmw.. tko da , pa se 4 se lahko udobno vozijo :evil:


Sm neki časa čaku če bo kak 2.5 V6 naprodaj pa sm obupu. Dizla se mi pa sam 2 dopadeta na avtonetu pa sta oba karavana (beri grda).

hm karavani so res grdi... ke pa ta :

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2123362

al pa opcija 2.0 V6?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1403261

Objavljeno: Če jun 12, 2008 4:00 pm
Napisal/-a blazp
C4V4L13R je napisal/-a:za na avtocesto glej limuzino ali karavana, v malih in kratkih kišticah se ne počutiš nič kaj varno in udobno...


definitivno. pa lepo se mora sedet notri, da nisi zmatran po vožnji!

Objavljeno: Če jun 12, 2008 4:03 pm
Napisal/-a TriCikl
h4ck je napisal/-a:
TriCikl je napisal/-a:
h4ck je napisal/-a:hm kaj pa rover 75? ce ze mas zdaj roverja ... 8) maš menda tam tudi diesel.. 2.0 od bmw.. tko da , pa se 4 se lahko udobno vozijo :evil:


Sm neki časa čaku če bo kak 2.5 V6 naprodaj pa sm obupu. Dizla se mi pa sam 2 dopadeta na avtonetu pa sta oba karavana (beri grda).

hm karavani so res grdi... ke pa ta :

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2123362

al pa opcija 2.0 V6?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1403261


Prvi ma preveč prevoženih za svojo ceno. Bencinarja bi pa res meu 2.5 V6, za 2.0 je zavarovanje enako pa tud pri porabi ni vlke razlike tak da bi res velik raj 2.5. Škoda da ni večje izbire. Je pa definitivno opcija, sam žal noben od teh ki so trenutno na prodaj.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 4:11 pm
Napisal/-a TriCikl
blazp je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:za na avtocesto glej limuzino ali karavana, v malih in kratkih kišticah se ne počutiš nič kaj varno in udobno...


definitivno. pa lepo se mora sedet notri, da nisi zmatran po vožnji!


Ja še najbol se nagibam k limuzinam. Ka pa recimo BMW? Udobje bi moglo bit vredu glede na ime/zgodovino/status.. Sam pride v poštev samo 316i (mogoče 318i) ali pa 320d. Ma kdo izkušnje s katerim od teh motorjev? pa a je velika razlika mend 316i in 318i?