Stran 1 od 1
Ford Focus
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 5:28 pm
Napisal/-a MatejL
Zanimam se za nakup novega Focusa.
Verjetno se bom odločil za 1.6 ali 1.8 bencinarja ker za dizla delam malo premalo kilometrov (cca 20k na leto). Je kakšen šofer tega avta na forumu da pove malo o izkušnjah s fordovimi motorji? Pa še razlika med Sport in Titanium opremo me zanima, predvsem če se slednja splača (je kaj koristno-uporabnega pri njej?) in pa ali se splača dokupiti še ESP glede na to da ciljam na 115 konjsko različico.
Konec koncev pa, bi veljalo pogledati še kaj v tem razredu avtomobilov, ker 100% za Focusa seveda še nisem odločen. Me je pa na testni vožnji pozitivno presenetil. Sicer sem vozil 2.0 tdci, katerega bi dobil za cca 2k eurov več kot 1.6/1.8 bencinarja o čemer mogoče tudi velja razmišljati a kot sem že rekel, z letno kilometrino ne pretiravam. Uglavnem dilema je tu, kot vedno pri novih avtomobilih.
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 5:33 pm
Napisal/-a Addicted
če ti ni prevelik strošek 2k€ doplačila, ti js osebno priporočam dizla, ker boš dobil solidno moč že pri nizkih obratih, kar je za normalno vožnjo dost bol uporabno kot rečmo 1.6 bencinar (ki se verjetno kar matra), poraba bo pa tudi hvaležna. Lp
Titanium oprema je mislim da bolj vizualnega pomena (platišča,fokusi,pragovi..), verjetno ti bodo pa ostali uporabniki znali dosti več povedat

Objavljeno: Pe jun 20, 2008 5:35 pm
Napisal/-a seat
Glede Focusa ti bojo drugi povedali kaj več jst sem ga sicer vozil na tesni vožnji sam to je premal za neke nasvete ti pa vsekakor priporočam pljunit mal več keša pa dokupit ta ESP,ki sicer ni vsemogočen a kdaj ti mogoče lahko precej pomaga.
Pa velik sreče pri nakupu pa malo prečekiraj forum,kjer je ravno sedaj ena tema o nekvalitetnih fordovih servisih
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 5:46 pm
Napisal/-a seat
Addicted je napisal/-a:če ti ni prevelik strošek 2k€ doplačila, ti js osebno priporočam dizla, ker boš dobil solidno moč že pri nizkih obratih, kar je za normalno vožnjo dost bol uporabno kot rečmo 1.6 bencinar (ki se verjetno kar matra), poraba bo pa tudi hvaležna. Lp
Titanium oprema je mislim da bolj vizualnega pomena (platišča,fokusi,pragovi..), verjetno ti bodo pa ostali uporabniki znali dosti več povedat

Do pred nedavnim sem tudi sam podobno razmišljal a sedaj vidim,da sem se malce motil.
Kaj ti pa vse nudi dizel poleg višjega navora (honda ga itaq nea rabi k ma v(r)tec) in nižjih vrtljajev.......
1.dražje gorivo oz.razlika v ceni goriva na rezervoar,ki se ob manjši porabi že kr precej približa k porabi enako močnega bencinskega motorja.
2.Višje cene cestnega sklada zaradi eko takse pri dizlih....
3.dražje servise........
4.Dražje vzdrževanje....
5.precej bolj moraš pazit na sam motor zaradi možnosti okvare turbine....,ki pomeni kr zajeten strošek,če gre rakom žvižgat
Ima pa res,da dizel večjo prodajno ceno a,če bo nafta dražja od bencina v prihodnosti tudi to vrjetno nebo veljalo več.
Ima pa dizel res,da ta znamenit navor pri nizkih obratih in za lagodno vožnjo ni boljšega kot močan dizel,kjer lahko z 5 prestavo opraviš domala večji del poti.
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 5:51 pm
Napisal/-a Addicted
upajmo da bodo tovornjakarji kej dosegli, še za nas

Sam mam možnost vozit bencinarja in dizla in ti povem da se raje vsedem v dizla.
Pred nakupom ti pa predlagam da se vsedeš v vsakega in ga pelješ na testno, pa boš vidu kako in kaj!

Objavljeno: Po jun 23, 2008 5:14 am
Napisal/-a sio2
Sem lastnik Forda Focusa (karavan, letnik 2007) oprema Sport. Je bencinar 1.6, 115 KM.
Moje mnenje?
Ker avto to uporabljam, kot drugi družinski avto, v katerega gre otroški voziček in ker je bil sorazmerno poceni, ga toleriram. Vse ostalo je pa za pokozlat. Ne vem sicer, kakšna je notranjost recimo pri Ghia opremi, toda v tem modelu izgleda potniška kabina prav mizerno:
- "usnje" na volanu je čisti ponaredek (vsaj na otip),
- prikazovalnik board computerja je "joke",
- naslon za roke (na vratih) se maje in ni tapeciran,
- naslon za roke (sredinska konzola) je plastičen in s smešno malo odlagalnega prostora,
- lučka na stropu spredaj je verjetno modelno leto '72,
- armatura ima sicer mehko plastiko, toda na pogled izgleda "cheap".
Motor, hmm ... glede na to, da je drugi avto diesel, dobim kar pike, ko moram prehitevati. Tudi če zabijem dve prestavi navzdol ne gre nikamor, čeprav pravijo, da ima spreminjajočo geometrijo sesalnih kanalov (a-la VTEC) in pri >4.000 RPM malenkostno bolj vleče
Na 100 km porabim 9,2 l (mešana vožnja, od tega je precej avtoceste). Sploh nad porabo sem razočaran. Drugi avto je Golf V 1.9 diesel in je poraba ob hitrejši in bolj dinamični vožnji 6,1 l/100 km.
Obdelava prtljažnika je še kar v redu, razen pri strani (za blatnikoma) ima dva predala v steni, ki sta narejena tako kot da bi jih izdelali otroci.
Avto je bil kupljen rabljen in ko smo se odločali za nakup avtomobila, smo gledali tudi "novega" Focusa. Zelo sem bil presenečen, ko sem opazil, da je notranjost praktično enaka kot pri modelnem letu 2007. Samo malo facelifta, prikazovalnik board computerja je še vedno "joke", sredinska konzola je le malo spremenjena ...
Zaključek: predlagam, da se Focusu izogneš. Če pa se že boš odločil zanj, potem ti predlagam, da vzameš diesla in čim boljšo opremo. Predvsem pa si v detajle poglej malenkosti, ki sem jih opisal zgoraj (materiali, odlagalni prostori - ki jih ni, malo dvigni tapete v prtljažniku ...). Če imaš omejitev v denarnici si raje oglej kakšen rabljen avto v drugem razredu.
Golf, ki sem ga omenil zgoraj je z opremo Comofortline (kar je več, kot je opremljen Focus), toda po mojem mnenju je SVETLOBNA leta po kvaliteti izdelave pred Focusom. Dvomim, da bi bilo pri Ghia oz. Titanium opremi drugače. Milijon majhnih detajlov ti pove, zakaj pri VW plačaš kakšnega tisočaka več.
P.S.: pa da ne bo kdo mislil, da sem kak VW fanatik. Niti pod razno ne, toda sedaj mi je jasno, zakaj so nekatere znamke dražje od drugih. Sem se prepričal na svoji koži.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 6:13 am
Napisal/-a tomzzi
Tudi sam sem dobil občutek o "rahlo" slabi in površni izdelavi Focusa. Namreč sem ga imel na testni mislim da okrog novembra lansko leto. Sicer to še ni bil facelift ampak ok. Avto je imel po števcu prevoženih cca 7.000 km pa je kazal iste znake kot je zgoraj opisano. Naslon za roke na vratih se je že majal (zadaj ročiča), menjalnik se je obupno zatikal kar na svojem Hyundaiu s katerim sem prevozil cca 130.000 km nisem doživel. Na nekaterih mestih je prav obupno ropotal. Da ne omenjam raznoraznih "špranj" okrog armature in oblog vrat. Aja pa 1.6 ima obupen zvok in ga ni nič kaj velik užitek vozit. Sicer je podvozje odlično in občutek za volanom ampak so me druge stvari odvrnile od nakupa. Znotraj sem dobil občutek kot, da sem se vsedel v 10 let star avto...
Moje mnenje.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 7:38 am
Napisal/-a krho
Urgh. Za nove modele ne vem, Ampak mi imamo 1.6, 101KM Focusa l.99 in zadeva je super za vozit. In avto sploh NI len.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 8:30 am
Napisal/-a Karneki
Pri nas doma mamo 1,6 bencinca 100 KM
Avto se lepo pelje ob normalni vožnji poraba cca 6,5 l/100 km.
Avto je poskočen. Kupljen nov in do sedaj pri cca 50000 prevoženih kilometrih brez
problemov. Da pa je novi Focus tako slab kot ga nekateri grajajo sploh ne morem verjet. Sam sicer vozim Golfa 4 TDI, pa so materiali v notranjosti mnogo slabši od teh ki so v Focusu.

Objavljeno: Po jun 23, 2008 8:35 am
Napisal/-a kolesar
jst sm mel na testu novega focusa dizla, pa me ni ravo navdušo s porabo proti renaultu meganu..