Stran 1 od 2
Prestiž in ekskluziva za malo denarja. Ja ali ne?
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 2:28 pm
Napisal/-a YOC
Če npr pod drobnogled vzamem jaguarja, ki je bil že pred dvajsetimi leti bolj napredno narejen kot npr. jutri narejena KIA (pa brez zamere KIA-ši), so cene resnično nizke. (za 4-5k € čez mejo dobiš že konkreten avto)
Če predvidevaš, da je tak avtomobil kupil verjetno resen človek, ki je večino časa preživel na poslovni poti in to na avtocesti, se nimaš kaj bati glede zjahanega avta, kot npr nakup stare BMW - 3 od tretjega lastnika
Torej, dobiš totalno ekskluziven, zmogljiv avto, z vso možno in nemožno opremo za relativno nizko ceno. Seveda ima ta nizka cena svojo ceno. Ta je predvsem v vzdrževanju in nekaj v porabi.
Torej vprašanje:
Ali ima kdo kaj izkušenj, kako je z morebitnim vzdrževanjem takih avtomobilov ne da bi ga peljal na pooblaščeni servis kjer te verjetno oberejo do konca. Se pravi lokalni majster, rezervni deli prek drugih kanalov, ...
In prosim brez komentarjev, da če nimaš v žepu še za dva jaguarja, si ga ne kupuj
Hvala in lp!
YOC

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 2:35 pm
Napisal/-a abbe
pac se ne morem vzdrzat komentarjev.tak sm.pa mi lah zameris.
mepoznam te nevem kok si star... ampak vzdrzevanje takega avta je drago.precej drago za samo zarad tega ker je jaguar.deli so verjetno dobavljivi samo na pooblacsenem servisu(vrjetn jh anet nima) al pa na ebayu.
ce ze razmisljas o nepooblascenem in kako bi najceneje skos prsu pri vzdrzevanju,ti verjetno nebo zneslo in ga bos prodau nekomu ki bo ravno tako zanj skrbel kot ti in potem bo tisti imel ravno takega "bmw-ja" od 3. lastnika kot si ti opisval da ga nebi mel.
in potem bo padel slab glas na jaguarje ces skos se kvarjo...in bo zgodba ista kot pri vr6 motorju, k bi vsi sam vozil/gonil servisirau(kvalitetno) pa nebi noben
sorry za off
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 2:50 pm
Napisal/-a SamoK
nevem, kaj je tako ekskluzivnega na tem malo boljšem "Fordu"?! zadne case je Jaguar bleda senca samega sebe.. mogoce bo stric Tata kaj naredil v tej smeri!
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 3:36 pm
Napisal/-a Bezi
Moje mnenje...
Če imaš toliko denarja, da ga tankaš, in zavaruješ ga maš pomoje tudi toliko, da tu pa tam kupiš kakšen njegov del, res je da bo mali dražji od kakšnega italijana, tudi kakšen dan ali dva dlje boš čakal na njega, to je pa pomoje tudi vse. Poznam tudi lokalce, ki veliko bolje opravljajo delo mehanika, kot tisti na velikih servisih, ki ti magari še kai uničijo v motorju, samo da se boš čim prej vrnil in bodo oni spet kasirali.
Sorry, ker samo predvidevam. Moje mnenje pač....
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 5:52 pm
Napisal/-a Flexytech
Pri nas doma ima moj fotr Jaguarja x-type 2.5 automatic 4x4 sport l.2003 in je z njim zelo zadovoljen. Do se daj še ni bilo nikakršnih težav z njim. Servisiran je bil vedno na pooblaščenih servisih. Servisi so malo dražji kot pri ostalih znamkah. Avto se pelje izredno dobro, zvok motorja je pa za to prostornino zelo dobr. Poraba je odvisna od vožnje 10 - 12 litrov kdaj tudi več. Ima skoraj vso opremo, ampak karta za navigacijo za slovenijo še ni možna (naj bi prišla letos). Nekateri pravite, da je samo dražji Mondeo, to ni res, samo podvozje je od njega pa še ta je predelan. V notranjosti ni nobenega dela enakega. Je pa veliko lesa in usnja. Če imaš denar in ne bi rad vozil avta, ki ga imajo vsi, kupi Jaguarja

.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 5:58 pm
Napisal/-a nebivedu
Kolega ima jaguarja, vozi pa se s subarujem. Pravi, da je to avto samo za na poslovne sestanke in iz sestanka na servis, pa čez en teden ga prit iskat.
Dokler dela je to odličen avto, z odlično lego in zelo udobno vožnjo, ampak prehiro crkuje, tako da je na leto sigurno en mesec na servisih.
Ravno zato, ga ima samo za na poslovne sestanke, za vse ostalo pa skor 20 let starega subaruja, ki ga pa nikoli ne pusti na cesti.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 6:06 pm
Napisal/-a Flexytech
Katerga Jaguarja pa ima? Fotr je veliko na cesti, naredi veliko km in v 4 mesecih ga še ni pustu na cedilu. Avto ima že skoraj 200.000 km.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 6:09 pm
Napisal/-a MacTron
Flexytech je napisal/-a:naredi veliko km in v 4 mesecih ga še ni pustu na cedilu. Avto ima že skoraj 200.000 km.
opa moment... 4 mesecih ne mores na taksno dobo... pocakaj ko bo naredil glavni
servis po 2-3letih in tudi povprecje v 5letih je... 40.000 na leto, ki jih ni naredil on
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 6:37 pm
Napisal/-a R 26
fotr je mehanik pa je enkrat en jim na siht prpelou jaguarja, pa je reku da je tu tavec j**c.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 7:07 pm
Napisal/-a Gotty
Flexytech je napisal/-a:Fotr je veliko na cesti, naredi veliko km in v 4 mesecih ga še ni pustu na cedilu. Avto ima že skoraj 200.000 km.
Prijatl če tak razmišljaš, te bi reko, da so jaguarji samo nadomestek avta,tistega ki si ga zares želiš imet za daljše obdobje. Kaj to pomeni, da če bi jaguar, ki ga kupiš že po 4 mesecih, čeprav po dosti km prevoženih začel "zajebavat", nebi bil tak avto niti omembe vreden.
Lp
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 7:37 pm
Napisal/-a RED_line
jaguar je anglež in kateri anglež se ne kvari? RR verjetno. take avte kupiš z srcem. to pomeni da te ne zanima koliko stane vzdrževanje. važno je le to da se voziš v stilu. če pogledaš tko ima mečko, bemfo in podobno že skoraj vsak kmet. jaugarja pa ima samo tisti ki bi se rad razlikoval.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 7:58 pm
Napisal/-a TriCikl
RED_line je napisal/-a:jaguar je anglež in kateri anglež se ne kvari? RR verjetno. take avte kupiš z srcem. to pomeni da te ne zanima koliko stane vzdrževanje. važno je le to da se voziš v stilu. če pogledaš tko ima mečko, bemfo in podobno že skoraj vsak kmet. jaugarja pa ima samo tisti ki bi se rad razlikoval.
Od kod ti podatek da se angleži bol kvarijo kot ostali?
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 8:42 pm
Napisal/-a TriCikl
Mogoče je naslov malo narobe postavljen saj tu ne gre za prestiž za ravno malo denarja. Zavarovalni razred je najvišji poraba pa tudi ni zavidanja vredna. Glede pokvarljivosti je največ odvisno od tega koliko je prejšnji lastnik varčeval pri servisih. Rezervni deli so najcenejši na ebayu te dele pa neseš "lokalnemu majstru" in to je to. Jaguarji so res svojevrstni avti, če so ti res všeč se odloči za, če ne pa za ta denar dobiš manj prestižen avto z nižjo porabo ter zavarovanjem. Če veliko prevoziš jaguar vsekakor ni poceni izbira.
Objavljeno: Ne jun 22, 2008 8:43 pm
Napisal/-a Sportivo
Yoc verjetno misli starejše jaguarje xj, ki nimajo dosti veze z dostni novejšimi x al s type. Pri nas je težko dobiti dele ali pa strokovnjake ker so takšni avtomobili redki. Če bi živel v angliji ali nemčiji bi bila verjetno drugačna zgodba...
Objavljeno: Po jun 23, 2008 6:22 am
Napisal/-a Gorgh
Pri nas mamo tudi enega temno zelenega XK-R in z njim ni kakšnih ogromnih problemov (lani mu je en senzor crknil ne vem kje točno, uglavnem avto se je na vsake kvatre ugasnu sam od sebe - popravilo je blo enih 2000eur) to je pa tudi vse kar se okvar tiče - pa avto ima preko 200000 km.
Drugače pa to, da je drago vzdrževanje takega avtomobila, ti mora biti jasno in ti bo usak povedal, če maš pa dovolj $$ in your pocket pa sam veš. Če si pripravljen kakšn dan ali več tud brez avta bit v primeru okvare in da si želiš "ljubiteljsko" imeti avto ker je pač to avto s stilom in "dušo" (za moje pojme) pol nimaš kaj premišljevati

Objavljeno: Po jun 23, 2008 6:51 am
Napisal/-a YOC
Sportivo je napisal/-a:Yoc verjetno misli starejše jaguarje xj, ki nimajo dosti veze z dostni novejšimi x al s type. Pri nas je težko dobiti dele ali pa strokovnjake ker so takšni avtomobili redki. Če bi živel v angliji ali nemčiji bi bila verjetno drugačna zgodba...
Tako je. No, sicer tudi novejše zverce dobiš za 8k€ ampak šarm v starih je neprekosljiv. Če ga čutiš seveda.
Drugače pa še enkrat: saj že zdrava pamet človeku pove, da bo Clio 1.5 DCI za 8k€ porabil večk kot pol manj od Jaguarja, in da komplet gume na Cliotu stanejo kot ena za Jaguarja ampak se mi zdi, da nekateri niste razumeli bistva. Point je v tem, da človek za tak avto plača relativno malo. Tudi vzdrževanje 10 let stare A8 al pa BMW petice na ful napedenane ni poceni pa jih je ko dreka in verjetno vzdrževanje Jaga ne stane 6x več . Ti pa da Jaguar nekaj, česar ti 10 let stara petica ne more dati.
In ja, seveda je nakup takega avtomobila odvisen tudi od tega, za kaj boš avto nucal. Glede na to, da imam dva mulca pa da mi ni do norenja in razkazovanja po cesti, bi imel tak avto zaradi vsega udobja, ki ti ga lahko nudi in nenazadnje zaradi že omenjenega šarma.
Sem pa slišal enkrat hud komentar v zvezi z Jagom: je reku model da je ta avto tko narejen, da lohk komot na njemu peleš kozarc poln vode pa se nau stresu. Seveda je treba to jemati z rezervo a že pove nekaj o kvaliteti in splošnem mnjenju.
lp
YOC

Objavljeno: Po jun 23, 2008 7:11 am
Napisal/-a nebivedu
YOC je napisal/-a:Sem pa slišal enkrat hud komentar v zvezi z Jagom: je reku model da je ta avto tko narejen, da lohk komot na njemu peleš kozarc poln vode pa se nau stresu. Seveda je treba to jemati z rezervo a že pove nekaj o kvaliteti in splošnem mnjenju.
Ne tega ni treba z rezervo jemat. Je tako narejen. To je bil najbolj udoben in najmanj "ladijski" avto od vseh v katerih sem se vozil. Noben BMW ali audi se na cesti tako ne pelje. Resnično ovinkov skoraj ne čitiš, se ne nagiba, te ne premetava v stolu.
Avto je odličen, mene osebno pa motijo bolj tiste ostale zadeve - predragi servisi, in preveč čakanja na dele.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 8:33 am
Napisal/-a FBR
YOC je napisal/-a:Sportivo je napisal/-a:Yoc verjetno misli starejše jaguarje xj, ki nimajo dosti veze z dostni novejšimi x al s type. Pri nas je težko dobiti dele ali pa strokovnjake ker so takšni avtomobili redki. Če bi živel v angliji ali nemčiji bi bila verjetno drugačna zgodba...
Tako je. No, sicer tudi novejše zverce dobiš za 8k€ ampak šarm v starih je neprekosljiv. Če ga čutiš seveda.
Drugače pa še enkrat: saj že zdrava pamet človeku pove, da bo Clio 1.5 DCI za 8k€ porabil večk kot pol manj od Jaguarja, in da komplet gume na Cliotu stanejo kot ena za Jaguarja ampak se mi zdi, da nekateri niste razumeli bistva. Point je v tem, da človek za tak avto plača relativno malo. Tudi vzdrževanje 10 let stare A8 al pa BMW petice na ful napedenane ni poceni pa jih je ko dreka in verjetno vzdrževanje Jaga ne stane 6x več . Ti pa da Jaguar nekaj, česar ti 10 let stara petica ne more dati.
In ja, seveda je nakup takega avtomobila odvisen tudi od tega, za kaj boš avto nucal. Glede na to, da imam dva mulca pa da mi ni do norenja in razkazovanja po cesti, bi imel tak avto zaradi vsega udobja, ki ti ga lahko nudi in nenazadnje zaradi že omenjenega šarma.
Sem pa slišal enkrat hud komentar v zvezi z Jagom: je reku model da je ta avto tko narejen, da lohk komot na njemu peleš kozarc poln vode pa se nau stresu. Seveda je treba to jemati z rezervo a že pove nekaj o kvaliteti in splošnem mnjenju.
lp
YOC

Mam občutek da se tolažis zdaj s temi izjavami. Če bi res tako močno čutil ta "šarm" ne bi tukaj spraševal ampak bi ga že imel doma...
Tudi sam si si odgovoril. Servis bo "pain in the ass". Ma brat MG-ja in je poraz kar se tega tiče. Dele je treba naročat iz skladišča v nemčiji in čakat... ...pa edini servis je v Lj in potem jahanje iz mesta v laibach in kalkulirat kdo te bo peljal nazaj po njega iz servisa... Tudi cena dvomim da bo nizka kjub izmikanju uradnih servisov. Bolj pa vidim problem tam, ko ne bo treba samo olje menjat, ampak tudi konkretno vedet kaj o avtu zato da ga lahko šraufaš... olje že manš, ostalo je bolj problem.
Šparovc pa tud veš da ni. 10l/100 km je kar lepa poraba... sploh pri današnji ceni bencina... jaz vem da ne bi dajal trenutno za poven tank po 80€ da ga zgoniš v šestotih kilometrih... hočem samo ilustrirat, ker ne vem kaj sedaj voziš...
Jaz bi res 2X fajn prej premislu v kaj se spuščaš. Kaj so plusi in kaj minusi in kaj ti odtehta...
Objavljeno: Po jun 23, 2008 10:54 am
Napisal/-a uros_p
abbe je napisal/-a:....deli so verjetno dobavljivi samo na pooblacsenem servisu(vrjetn jh anet nima) al pa na ebayu....
Niti ne. Ne samo to, tudi kaj pretirano dragi niso. Sicer nikoli nisem imel jaguarja, tako tudi izkušenj z njimi nimam. Imam pa izkušnje z rezervnimi deli, ki se jih v slo težko dobi ali pa so zelo dragi.
Tam kjer jaz kupujem rezervne dele, imajo kopije originalov in so dokaj poceni. Dostava v cca 10 dneh, poštnina okoli 50€.
Ker ne vem o katerem jaguarju ti govoriš, sem za mušter šel pogledat za prvega starejšega jaguarja, ki mi je padel pod miškin klik. To je bil 10 let star jaguar XJ8 z 4.0 V8 motorjem.
Pogledal sem nekaj osnovnih delov in njihove cene:
Vodna pumpa: od $81(najcenejša) do $87(najdražja)
Zavorne ploščice spredaj: od $38(najcenejše) do $62(najdražje)
Zavorne ploščice zadaj: od $27(najcenejše) do $67(najdražje)
Klinasti jermen: cca $30
Oljni filter: $9
Končnik: od $18 - $21
Svečke: od $1.21(najcenejša) do $8.39(najdražja)
itd....
Če se to preračuna v EUR, prišteje poštnino, in na vse skupaj da še 20% DDV, se vidi, kako so lahko dobre stvari poceni in kako je lahko majhna država oderuško draga.
Vse se da, ampak na žalost izven Slovenije in Europe, tako da moraš na dele čakat in plačat še poštnino, DDV in carino. Problem lahko nastane kvečjemu pri mehaniku. Ali ga težko najdeš ali pa ti bo računal več kot pa boš dal za vse dele s vsemi dajatvami vred.
Drugače pa meni osebno jaguarji na zunaj niso kaj prida lepi (to pač je stvar osebnega okusa) in zato ga verjetno ne bom kdaj kupil. Če pa bi mi bil lep, pa me deli in vzdrževanje zaradi zgoraj naštetega ne bi skrbeli in bi si ga kupil, če bi le imel denar in to željo. Poiščeš še enega dobrega mehanika v slo in si zmagal. Pa imaš voz kot si ga želiš.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 10:57 am
Napisal/-a Patrik_A3
Uvožen avto komaj kaj lahko potem prodaš,ker že vsak nekaj jamra če je slovenski in kak omeniš da je uvožen se vsak obrne. Tak da ti odsvetujem avto iz uvoza ker se je to že ful razpaslo in ljudje očitno nečejo uvoženega avta ( mel pred kratkim izkušnje )