Stran 1 od 5
1.8T Gti vs. 1.9tdi 150ps
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:22 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
Zanimam me razlika med tema dvema avtomobiloma:
-poraba
-pospešek
-končna hitrost
Gre pa za golf 4 1.8T gti 150ps, 5 brzin vs. golf 4 1.9 tdi gti 150ps, 6 brzin!
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:30 pm
Napisal/-a alesdrolec
pospešek ma pomoje bolš 1.8T ker se bl zavrti....sam je tud poraba večja k pr dizlu...
jest osebno bi vzel bencinarja 1.8T
več nej pa povejo tisti k to majo...
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:33 pm
Napisal/-a abbe
tovarniska za 1.9 tdi 150 pd
0-100 ma 8.6 sekund.
mislm pa da ga tdi v letecem startu nabrise
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:35 pm
Napisal/-a GOLF GT
Vozu dizla in je kar kul!Koncna je tam tam ni velike razlike!Poraba pa kokr voziš!Jest bi vzel dizla!Navor pa to

!Če je pa premal konjev pa še mal čipaš pa je strup!
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:37 pm
Napisal/-a im nobody
bencinar ma do 100 8.5 sek...pomoje ga dizl nabriše v vseh pogledih...sploh od 100 naprej...navor pač dela svoje...konča dizel je 216 km/h pravtako tudi bencinar

Objavljeno: To jul 08, 2008 9:42 pm
Napisal/-a GOLF GT
vse kakor ga TDI nese!Ga imaš namen kupit????
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:48 pm
Napisal/-a el_diablo
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:51 pm
Napisal/-a Jerch_
vozim passata TDI, čipanega na 162KM. s kolegom, ki ima 1.8T isti letnik, 150KM pogosto menjava avto. naprimer ko gremo ven in potem tisti ki je pač trezen vozi in pa tudi na daljše relacije..
stil vožnje je malo drugačen, občutek navora ti pri dizlu sicer da tisti lažen feeling da bolj gre ampak ura tega ne pokaže.. tako da verjetno kot je že nekdo zapisal pride ta navor do izraza na AC 120-160, mislim pa da nekih drastičnih razlik ne boš opazil.
kar pa sem opazil, je pa bila velika razlkika v porabi. govorim o srednje do zelo dinamični vožnji. kako velika razlika je nebom pisal, ker potem bodo spet vsi vrteli jezik, je pa recimo da vsaj 20-25%, če ne več..
Objavljeno: To jul 08, 2008 9:58 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
ja imam namen kupit pa nevem za kerega se naj odločim...zato vas prosim za čimveč odgovorov
Objavljeno: To jul 08, 2008 10:06 pm
Napisal/-a Jerch_
bencinarja loh bl načipaš.. paše kšn filtr, izpuh, blow-off dodaš.
če delaš kratke razdalje ti bo tut dizel znal kar precej popit, pa še zdravo ni..
do zvoka motorja, porabe, možnosti nadgradnje, stila vožnje si indiferenten?
sicer pa nevem kaj novega tukaj na forumu ne boš zvedel, ker o teh motorjih je napisanega preveč. svoje subjektivno mnenje pa verjetno tudi ne boš izoblikoval na podlagi postov ki kradejo bogu dane ali se motim??
Objavljeno: To jul 08, 2008 10:08 pm
Napisal/-a mihhec
No jst mam prjatla, sicer ma audija 1.9 tdi čipanga na 160 konjev., drug prjatu ma pa tud avdija 1.8 T s 150 konji. Verjetno je pač motor iz vag koncerna

Rečem lahko samo to, da dizel potegne recmo mal hitrej kot turbinar zaradi navora v nižjih obratih, drugače pa ko pride bencinski motor v polje obratovanja tja od 5-7 k obratov pa se lahko dizel skrije ker bencinskemu turbinarju enostavno ne zmanka moči. Res da je poraba višja,samo užitek je pa tud boljši z bencinarjem

Objavljeno: To jul 08, 2008 10:48 pm
Napisal/-a _Ghostrider_
Jerch_ je napisal/-a:bencinarja loh bl načipaš.. paše kšn filtr, izpuh, blow-off dodaš.
če delaš kratke razdalje ti bo tut dizel znal kar precej popit, pa še zdravo ni..
do zvoka motorja, porabe, možnosti nadgradnje, stila vožnje si indiferenten?
sicer pa nevem kaj novega tukaj na forumu ne boš zvedel, ker o teh motorjih je napisanega preveč. svoje subjektivno mnenje pa verjetno tudi ne boš izoblikoval na podlagi postov ki kradejo bogu dane ali se motim??
ja hočem čimboljši stil vožnje pa tudi zvok motorja, seveda pa čipanje tudi zraven spada
Objavljeno: To jul 08, 2008 10:52 pm
Napisal/-a mihhec
Če čipaš 1.8T motor, dobiš vn tam nekje okoli 200 konjev se mi zdi. Za disla pa nisem siguren kolko jih dobiš. Drugače pa se mi zdi da glede zvoka in vsega boš najbolj deležen pri bncinarju. Tako jemoje mnenje.
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 1:07 am
Napisal/-a Jerch_
iz dizla vem da neboš stisnil več kot172KM (videl v živo), iz bencinarja pa z vsemi že omenjenimi dodatki dosti več, nevem če ravno 200..
odzivnost, zvok sta ti važna.. potem res nevem kaj razmišljaš.. sam prenašam traktorja samo zato ker delam 40.000+km na leto, brez kratkih razdalj.
sicer pa probaj oba avta, samo kot sem že zgoraj omenil občutek navora v navezi s pospeškom je lahko tudi varljiv. navidezen mogočen potisk dizla od 1500 obratov naprej (čipan) še ne pomeni, da je realno pospešek boljši od enako močnega bencinarja z manjšim navorom..
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 6:00 am
Napisal/-a RedBaron
Jerch_ je napisal/-a: navidezen mogočen potisk dizla od 1500 obratov naprej (čipan) še ne pomeni, da je realno pospešek boljši od enako močnega bencinarja z manjšim navorom..
Tisti potisk ni nič navidezen, je čist realen!!
Samo pri dizlu je tako, da malo pred 2krpm cukne, pol pa z naraščanjem obratov ne vleče vedno bolj, ampak konstantno oz. celo vedno manj.
Bencinar pa vleče bolj konstantno, ni takih sunkov, pa še z naraščanjem vrtljajev vleče vedno bolj (dokler narašča moč).
Tako da v celoti gledano, pri pospešku od 0 do 100 recimo, pri podobni moči ne bi smelo biti nekih razlik (mogoče malenkost v korist bencinarja). Dizel pač v nižjih obratih cukne, v višjih je pal mal bolj "na easy", pri bencinarju je pa obratno, s tem da moraš dizla večkrat šaltat (ker se pač vrti samo do 4000), tako da je tu spet bencinar mal v prednosti.
Za prehitevanje je ta lastnost dizla OK, ker ni treba šaltat dol, ampak ga pri 2000 rpm pohodiš in potegne, bencinarja pa moraš držat na višjih obratih.
Za (hitra) speljevanja je boljši bencinar (vsaj meni).
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 7:10 am
Napisal/-a Zois
Jaz bi pa se odločil na osnovi če je kateri na avtonetu pomožnosti 4motion.(Če se ne motim jebil pred kratkim en tdi gti 4motion gor )
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 7:54 am
Napisal/-a _Ghostrider_
samo dizla lahko pomoje z normlano vožnjo spraviš tudi na 6l oz manj, bencinarja pod 8 nikakor...seveda če pa ga pohodiš je pa tu spet druga zgodba
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 8:27 am
Napisal/-a Slicker
ARL motor (dizel) se da čipat na 180-185hp. če delaš manj kot 25000km letno, pol bencinarja, ker ga boš že v osnovi dobil vsaj 2 jurja cenejš. 150hp dizla boš težko dubu po 9jurjev, medtem kot GTI, 1.8T pa mora bit za 7000 že vrhunsko ohranjen. če jz nebi delal tolk km letno in bi jih delal samo okol 20000 pol bi se sigurno odloču za bencinarja.
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 10:00 am
Napisal/-a Roady
Mam gti-ja 1.8T. Poraba se mi vrti tam od 9 do 11,5 litrov odvisno od stila vožnje. Če ne delaš 30.000km na leto sploh nimaš kaj za razmišljat. Meni osebno traktor glih ni pri srcu čeprav bi me vožnja prišla zelo ugodno ker bi na firmi lahko tankal cca. 20% ceneje.
Originalna turbina na 1.8t zdrži do 230 ponijov. Menjaš downpipe, izpuh, vložni filter k&n ali green, pa čip na 210 ponijov pa je to to

Pol pa še kaki blowoff od bonalumeja(me zadnjič ustavi policaj pa mi pribije da mi luft pušča nekje da morem avto k mehaniku peljat :lol )
Če te zanima še kaj pa kar vprašaj.
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 10:08 am
Napisal/-a Blinder
1.8t 150: 216 kmh, 8.5 s 0-100, 7.8 l/100 km
1.9 tdi 150: 216 kmh, 8.6 s 0-100, 6.2 l/100 km