Stran 1 od 1
Po mercedeza v tujino
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 1:44 pm
Napisal/-a Agent1
http://www.pozareport.si/?Id=estrada&Vi ... icaID=9137
Ok, pustimo Rop(arj)a in politiko, mene bolj zanima, ali je res takšna razlika, če novega merđota kupiš pri nas ali v Nemčiji? Bi se dalo na ta račun prihraniti tudi pri volkswagnu?
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 1:57 pm
Napisal/-a lisko
Vprašanje koliko potem nanese birokratsko sranje.......če nimaš kakih vez se po moje ne splača..... podobno kot jeepa....dobiš v ameriki pol ceneje kot pri nas....
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 2:06 pm
Napisal/-a adis
kot prvo: prihranek je očiten vsaj 2 ali 3k€
kot drugo: lahko bi to napisal v eno izmed mnogih tem o uvozu avtomobilov v slo

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 2:09 pm
Napisal/-a Dr.M3
Isti falus je pomojem tole recimo:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1999709#
Tak avto s tako opremo sigurno pride pri naših pooblaščenih prodajalcih okrog 50k EUR oz. še kakšnega tisočaka ali dva ali tri ali štiri več.
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 2:13 pm
Napisal/-a trolly23
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 2:36 pm
Napisal/-a graal
Mercedezi so izdelani v EU in že imajo vso papirologijo, a teste, homologacije... urejene. Jeep pa se za EU in US trg razlikuje, zatotorej ga po vsej verjetnosti sploh ni možno Us verzije homolomo v EU, predelave (ponavadi luči in podobno) pa nanesejo toliko, da se zadeva več ne splača.
lp, Aleš.
Re: Po mercedeza v tujino
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 4:53 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Agent1 je napisal/-a:http://www.pozareport.si/?Id=estrada&View=novica&novicaID=9137
Ok, pustimo Rop(arj)a in politiko, mene bolj zanima, ali je res takšna razlika, če novega merđota kupiš pri nas ali v Nemčiji? Bi se dalo na ta račun prihraniti tudi pri volkswagnu?
Odvisno kaj te zanima.
Vem npr. za PASSAT 2,0 TDI 5/2008, nekaj 1000 km, sodlidno opremljen (navigacija, gretje + el. pomik sedežev, park senzorji ... ) za cca 21.000 EUR.
LP
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 6:54 pm
Napisal/-a Doche
Ta človek bolj spada med nategatorje zato verjetno tako nizka cena.
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 7:41 pm
Napisal/-a Nasty
Požarju tudi to ne smeš verjeti, da se Požar piše.
Če bi bilo res 25% cenejši, kot piše, potem bi vsi (tisti,
ki imajo veliko EUR) kupovali avtomobile direktno v Nemčiji.
Za tolikšne % bi se vsi potrudili.
H-FReAK;
če misliš, da greš v Nemčijo po avto, ga plačaš in ga potem v
SLO samo še registriraš in se voziš, se malo motiš.
Kljub vsem naštetim papirjem, je potrebno v SLO opraviti
homologacijo,.....
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 7:47 pm
Napisal/-a sašo5
Nasty je napisal/-a:če misliš, da greš v Nemčijo po avto, ga plačaš in ga potem v
SLO samo še registriraš in se voziš, se malo motiš.
....ne: kontra se dogaja, naši so začeli ven prodajat, prednjači Renault in to večinoma v Francijo(preverjen podatek) - pri nas tudi index prodaje novih vozil naspram prejšnjih let narašča(prvo šeštmesečje letos +11% naspram lani)
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 9:37 pm
Napisal/-a DaDek
na sawalu mi je mož reko da dosti avtov prodajo v italijo, nemčijo in mnađarsko..
čurman je nategator? če pa ma vedno neke hude avte na svojem naslovu ?:)
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 9:43 pm
Napisal/-a graal
Nasty je napisal/-a:Požarju tudi to ne smeš verjeti, da se Požar piše.
Če bi bilo res 25% cenejši, kot piše, potem bi vsi (tisti,
ki imajo veliko EUR) kupovali avtomobile direktno v Nemčiji.
Za tolikšne % bi se vsi potrudili.
H-FReAK;
če misliš, da greš v Nemčijo po avto, ga plačaš in ga potem v
SLO samo še registriraš in se voziš, se malo motiš.
Kljub vsem naštetim papirjem, je potrebno v SLO opraviti
homologacijo,.....
poz!
Vem da temu ni tako. Vendar tukaj ne rabiš nič predelovat, nego si samo vzameš teden dni časa in dovolj financ pa si rešil. Če pa greš uvažat avto iz US ali po možnosti (moje sanje) iz japonske pa si ga najeb***al po dolgem in počez. Tukaj pa nimaš tipskih homologacij in vnaprej pripravljen papirjev. Tukaj je pa postopek mnogo daljši in mnogo dražji.
lp, Aleš.
Objavljeno: Če jul 31, 2008 8:01 am
Napisal/-a Nasty
H-FReAK;
to se pa strinjam.
sašo5;
da se avtomobili nižjega razreda prodajajo iz SLO v tujino,
ni nič novega. In to že nekaj let. Pred dvemi leti sem bil na
razgovoru za službo pri enem VAG dealerju, pa mi je tipson
razlagal, da izvozijo nazaj v Nemčijo približni 80-100 novih vozil.
To velja za nova vozila razreda Polo, Clio, G. Punto,...
Definitivno pa ne za (nova) vozila razreda BMW 3, Audi A4, AR 159,...
To, da pa rabljena vozila prodajo v tujino, pa sploh ni nič novega.