Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Ne avg 03, 2008 9:36 am

Se popolnoma strinjam z razvajanju z navoru. Pri prehitevanju po regionalki bencin vs. naftar - najmanjši problem je kakšno prestavo zbit in avto zavrtet preko 7000rpm, kjer pa JTD že dolgo nima kaj iskat. Ravno tako lahko že imaš malo zaleta in samo stisneš malo gasa in si mimo tako kot pri dieslu....kdor pa z bencinarju (govorim o relativno malih prostorninah in glede na razred avta...) prehiteva v 4., 5. prestavi pri 2000rpm in poln gas je pa tud malo :bonk

Osebno me vedno navduši udarec v hrbet, ko kdo pohodi turbo-diesla, ampak za preganjanje je vseeno neprimeren - sploh zaradi ozkega območja vrtljajev, ki jih lahko izkoristiš.

bass je napisal/-a:V praksi se dodaten navor pač bolj obnese...sploh, če ga je 2x več kot pri primerljivemu bencincu.


To je pa tudi od voznika odvisno kaj želi od avta ;)
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Ne avg 03, 2008 9:49 am

bass je napisal/-a:DonCorleone vozil sem izpraven 1.8, je pa dejstvo da, ko se enkrat navadiš na 330nm navora, 170nm just doesn't cut the mustard. ;) Kar je pod 250nm me sploh ne zanima več.
Glede turbo luknje...LOL :lol: nisem nek penzič, da bi vozil na 1500rpm. ;)

V praksi se dodaten navor pač bolj obnese...sploh, če ga je 2x več kot pri primerljivemu bencincu.


Ma ne vem no. Ne bom pljuval ali vzdigoval drugega motorja gor, ker to ni moj cilj.Bi izpostavil nekaj drugega. Mi je pa smešno da rečeš kar je pod 250nm te ne zanima več. Moj ima(2.0TS+čip) malček čez 200nm navora, samo ga ima nad 160nm raztegnjenih čez 5000rpm, kar pa mislim da tudi ni švoh za prehitevanja in podobne zajebancije.

Poglej si tale graf. To je od čipanega 2.0TS potem pa si poglej še graf od čipa svojega avta, in opazil boš da imaš ti."kick-in" potem pa pade ;)

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 03, 2008 3:14 pm

Nič osebnega, Psepi, a res me TS sploh več ne zanima. Je zabavno en čas, samo mene je že minilo.
Vem, da navor tudi pri čipanemu 1,9 115 jtd-ju pade, a nikoli ne pod 200nm, s tem da HP ta čas raste. V praksi to zgleda, da avto konsktantno vleče od 2000rpm pa do nekje 4200rpm. Torej se v trenutku, ko pohodiš, avto zbudi in si mimo tistega traktorja. V sunku, ne lepo enakomerno kot pri TS.
Imam graf, samo je v pdf-ju... bom probal nalimat.
Priponke
Alfa147-115.pdf
(35.64 KiB) Prenešeno 110 krat
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 106 gostov