Stran 1 od 1

Nakup Honda ESI l93

Objavljeno: Ne avg 03, 2008 12:10 pm
Napisal/-a Bezi
Lep pozdrav!

Torej lastnike ali tiste, ki se spoznate na ta avtomobil bi prosil, da mi povedo na kaj moram paziti pri nakupu Honde ESI l93. Imam že eno malo nagledano. Je sedanka in po moji oceni motor vredu laufa, servo dela brez problemov, tudi klima dela... Zanima me predvsem kako prepoznaš zgonjen motor. Motor je 1.6 16V 125 hp.

Vaše izkušnje in znanje dobrodošlo, pa brez "baba čula baba rekla" prosim.

Objavljeno: Ne avg 03, 2008 12:27 pm
Napisal/-a CupraR
Mal se pozanimaj kako je z porabo olja, kolk ga kej lastnik dolije na 10.000km.

ESI-ji majo zelo švoh hlajenje (premajhen hladilnik) in ob preganjanju se zelo hitr pregrevajo in posledično začnejo zelo hitr olje pit. Je kr tečna zadeva pr teh motorjih, če avto ni bil lepo vožen in fajn servisiran.

Objavljeno: Ne avg 03, 2008 2:38 pm
Napisal/-a Vido85
Tako kot velja za vse honde, motor more lepo potihem laufat brez tresenja (kokr se pac da za tok star avto), olja ne sme pit al pa spuscat, pa ostale glavne stvari mal poglej, hladiln sistem, okrog motorja, pa ce je bla kdaj kej zaletena...

Objavljeno: Po avg 04, 2008 12:53 pm
Napisal/-a Bezi
Hvala za nasvete! Motor laufa zelo lepo v prostem teku, skoraj ga ne slišiš, ko ga pohodiš pa tudi ne kadi. Zaletena tudi ni bila, tako da bo verjetno kar moja. LP!

Objavljeno: Po avg 04, 2008 10:27 pm
Napisal/-a RED_line
točno to je važno, da ne kadi iz auspuha. sam res pazi da ne pije olja, kr ti motorji so precej zgonjeni in je zlo težko najt enega lepo delujočega. sam če ga dobiš pa si dobil zlato jamo.

Objavljeno: To avg 05, 2008 10:07 am
Napisal/-a pocesnkII
vzemi raje od letnika 96 naprej (abs, air bag, zadaj diski,.....) drugace pa bi bilo priporocljivo menjati hladilnik vode z tistim od vti-ja pa kaki swap prednjih zavor od vti tut nebi skodoval. drugace pa ce nepokadi niti ob vklopu v.teka (esi ma nekje 5200rpm) pol sam ponjo,