Stran 1 od 2
katerega?
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:42 pm
Napisal/-a Mario Car
ju3 se začne jesenski rok mature in ker pričakujem da jo bom naredil pozitivno (čez malo več kot 3 tedne bodo objavljeni rezultati-do takrat imam čas izbrati =) mi je oče obljubil en poceni avto za začetek da se navadim

Odločam pa se med Cliotom 2 , Puntotom ali pa Bravotom !
Recimo nekaj takega:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2234159
ali
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2207627
ali
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2224025
Ušeč so mi coupeji in da nekaj avto zgleda (kot tile ki so malo ampak okusno urejeni )
Pri bravotu mi je ušeč oblika, za puntota je znana baje majhna poraba kot tudi za cliota.
Zanima me, kako bi se vi odločili na mojem mestu s tem, za1x še bolj skromnim budgetom
hvala in lp
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:45 pm
Napisal/-a Luky
raje se še mal uči da boš res naredu

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:48 pm
Napisal/-a Ivan36
No jaz bi ta keš pospravil na račun pa en skuter kupil ( če si v mestu) pa pol po zimi nekaj okol letnika 2003 kupil za 5000€ se marsikaj dobi

, ker taki spedenanio so tudi goneni glej kako mi letiiiiii

škriip bummm

.85% vsaj

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:48 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
kup cliota, ker ima tak "fajn tatoo" pa še na apexih je :P
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:51 pm
Napisal/-a Mario Car
Tudi sam se najbol nagibam k temu cliotu. Ampak me je strah da takrat ne bo več na voljo pa malo me skrbi tale zanj nizka cena

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 4:55 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Mario Car je napisal/-a:Tudi sam se najbol nagibam k temu cliotu. Ampak me je strah da takrat ne bo več na voljo pa malo me skrbi tale zanj nizka cena

nizka cena ----> verjetno je "zjahan", ne avta kupovat glede na to kak je "zrihtan"
pomankanje cliotov---> cliotov se prodaja veliko, in tud kak "zrihtan" soliden bi se našel, ni ta edini
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 5:34 pm
Napisal/-a alesdrolec
jest bi vzel bravota....čeprav ne ravno tega....sem ga videl v živo pa ni lih biserno ohranjen...
ta je videt lep...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2198322
pa če bo bravo ne kupovat 1.4 mašine ker je.....polom
1.6 16v je taprava mašinca.....poraba če boš tišu tud 10 drgač pa 7-8....
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 6:03 pm
Napisal/-a mišek
Jst bi rekel, da če se hočeš nekaj časa vozit se izogibaj takih znižanih avtov pa razno razne plastike gor navešene, pa avsfuf, ki ga skoraj po tleh vleče, dere pa tako, da ga v drugo vas slišiš.
Taki avti so pomoje vsi zgonjeni, ker tak, ki se normalno vozi ga nebo šel nižat pa spojlerje gor vesit, ki so vse kaj drugega kot lepi. Moje mnenje, ki se ga držim in sem se ga tudi držal, ko sem za sebe kupoval.
Sem rekel nočem nekega takega s kao špornim videzem pa lite felge pa tako naprej. Tak, ki niža avto, daje neke široke gume gor jih da zato, ker nori in tak avto je sigurno bolj zmatran kot en, ki so mu bile navadne fedre in gume dovolj. Pa še, ko greš kupovat nove gume te dražje pride, več pije - brez veze. Glej avto, ki je brez nekih predelav.
Imam Cliota s takim motorjem, kot na linku 1.4 75 KM in imam sedaj porabo 5,7 - vsak dan na šiht pa nazaj 28km v eno stran. Res malo pije, če pa je treba pa tud dobro potegne.
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 6:18 pm
Napisal/-a Psepi
mišek je napisal/-a:J
Taki avti so pomoje vsi zgonjeni, ker tak, ki se normalno vozi ga nebo šel nižat pa spojlerje gor vesit, ki so vse kaj drugega kot lepi. Moje mnenje, ki se ga držim in sem se ga tudi držal, ko sem za sebe kupoval.
Sem rekel nočem nekega takega s kao špornim videzem pa lite felge pa tako naprej. Tak, ki niža avto, daje neke široke gume gor jih da zato, ker nori in tak avto je sigurno bolj zmatran kot en, ki so mu bile navadne fedre in gume dovolj. Pa še, ko greš kupovat nove gume te dražje pride, več pije - brez veze. Glej avto, ki je brez nekih predelav.
Jop to je prava slovenska miselnost

Ne bom rekel da ni velikokrat tako, pa vseeno podam komentar v bran rahlo porihtanih avtomobilov.
Po drugi strani ta ki po tvojem mnenju goni , najverjetneje veliko bolj skrbi za avto kot povprečen lastnik, ker mu pomeni do neke mere tudi hobi. Avto je večkrat kvalitetno očiščen, redno servisiran, ko začne kaj cviliti, pokati al prikazovati lučke ga pelje takoj na tester in ne išče izgovorov zakaj bo že vredu vozit en teden tak avto v službo in nazaj, ponavadi ne špara na gumah in ostalih komponentah tako da ne vem, če je tole pljuvanje res tako zlahka postalo dejstvo

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 6:46 pm
Napisal/-a Patrik_A3
mišek je napisal/-a:Taki avti so pomoje vsi zgonjeni, ker tak, ki se normalno vozi ga nebo šel nižat pa spojlerje gor vesit, ki so vse kaj drugega kot lepi. Moje mnenje, ki se ga držim in sem se ga tudi držal, ko sem za sebe kupoval.
Sem rekel nočem nekega takega s kao špornim videzem pa lite felge pa tako naprej. Tak, ki niža avto, daje neke široke gume gor jih da zato, ker nori in tak avto je sigurno bolj zmatran kot en, ki so mu bile navadne fedre in gume dovolj. Pa še, ko greš kupovat nove gume te dražje pride, več pije - brez veze. .
ko bom pri 40ih letih starosti bom tudi jaz tako razmišljal. ker nekdo ki si zniža avto pa mu doda lepše felge,jih ne doda zarad divjanja,ampak zarad lepšega izgleda avta!! kak boš te divjal z nekimi lepimi felgami po naših luknastih cestah????
zaradi tak pametnih kot si ti je treba avto v original stanje dat da se ga lahko proda. in potem kao ni zgonjen

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 6:47 pm
Napisal/-a Falco'
mišek je napisal/-a:Imam Cliota s takim motorjem, kot na linku 1.4 75 KM in imam sedaj porabo 5,7 - vsak dan na šiht pa nazaj 28km v eno stran. Res malo pije, če pa je treba pa tud dobro potegne.

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 6:54 pm
Napisal/-a mišek
Takele avte ponavadi vozi kaka mularija, študentje... Dvomim kako je kaj z vzdrževanjem

Plus tega jaz recimo svojega ne gonim, ni nič predelan in servise delam na 15.000km (po tovarniško najbi bilo 20.000km) na splošno je zlo vzdrževan.
Tak ki ga goni je že v osnovi bolj obremenjen in če dela servise po tovarniških navodilih ali pa še kvečjemu pozneje ravno iz zgornjega razloga (mularija...) bi potem še prej moral delat servise.
Povej mi kateri avto je bolj zmahan po recimo 100.000km tak, ki je normalno servisiran in vožen ali tak, ki je enako servisiran pa gonjen?? Mislim, da je odgovor jasen.
Glede obrabe celega avta se že tukaj na forumu vidi kako je, ko eni pišejo kako živahno vozijo pa bremz ploščice na 40.000 menjujejo, gume jim ne zdržijo več kot 20.000 imajo 8 litrov porabe pri dizlih, ki v normali pijejo pod 6 in tako naprej.
Zdaj mi pa povej kaj dela človk z avtom, če gume uniči v 20.000km?? Če ti pa gume uspe tako znucat pa pomeni, da se to odraža tudi na ostalih delih avta.
Pri meni je nekak tako, da gre 1mm gume za 10.000 km na gumi pa imaš približno 5mm uporabnega profila (recimo da menjaš pri okrog 3mm), torej človk more zlo grobo vozit, da 5mm gume zrabi v 20.000km.
P.S.(Imam Contiental gume, ki so zlo mehke, da ne bo kdo rekel, da imam kako poceni plastiko gor)
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:01 pm
Napisal/-a Patrik_A3
glej sam sem tudi še mlad in študent,pa sem mel dizla pa sem olje menjal na 15000km, ko bi lahko menjal na več,avto sem spustil ker mi je to blo všeč,pri prodaji pa so mi takšni kot si ti pamet solili,pa me jebali v živi mozek, da je avto bil tak pa tak vožen ... mislim wtf? Če se ne ve zgodovina avta naj se nena nekaj na pamet govori,ker če ma tatoo na avtu pa je spuščen pa ma pač neke felge,še ne pomeni da si je to vse umislo zarad gonjenja!
lahko pa kupiš čisto original avto,ki zgleda na prvi poglej v nulo orhanjen pa ti potem tudi lahko mašina zruži. maš ljudi ki so že starejši pa radi na gas stisnejo - govorim ker poznam.
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:01 pm
Napisal/-a adis
mišek je napisal/-a:torej človk more zlo grobo vozit, da 5mm gume zrabi v 20.000km.
kaj pa če se vozi po makedamu? in nima asfalta

Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:13 pm
Napisal/-a mišek
Falco' je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Imam Cliota s takim motorjem, kot na linku 1.4 75 KM in imam sedaj porabo 5,7 - vsak dan na šiht pa nazaj 28km v eno stran. Res malo pije, če pa je treba pa tud dobro potegne.

Ja pa kaj se zdaj ti po tleh rolaš!?
Ja zdja more met pa kar vsak 10s do 100 drugač ne velja ne
Ja itak si bom nabavil 200 konjsko mašino bom 2 min prej na šihtu ne
Res ne vem no, vsepovsod neke gužve, v koloni se voziš če gre 70 si lahko srečen, a avti pa niso nikol dost močni. Razloži mi zakaj? Pa ne mi o nekih prehitevanjih pa divjih speljevanjih govorit, ker vemo, da s tem nič ne dosežeš kvečjemu položnico.
Ko se v bližini mest začnejo delat kolone si pa itak z biciklom hitrejši pa vemo da profi kolesarji imajo manj kot 600 W trajne moči. Torej kakšen pomen ima potem neka bajna moč avta, če ga z lastnimi nogami prehitim pa nisem profi.
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:18 pm
Napisal/-a CupraR
mišek je napisal/-a:Falco' je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Imam Cliota s takim motorjem, kot na linku 1.4 75 KM in imam sedaj porabo 5,7 - vsak dan na šiht pa nazaj 28km v eno stran. Res malo pije, če pa je treba pa tud dobro potegne.

Ja pa kaj se zdaj ti po tleh rolaš!?
Ja zdja more met pa kar vsak 10s do 100 drugač ne velja ne
Ja itak si bom nabavil 200 konjsko mašino bom 2 min prej na šihtu ne
.

seveda bistvo močnejšega avta je samo to da hitrej voziš naokoli itd

zanimivo da tako razmišljajo samo taki z raznimi mlinčki. Nič ni narobe če imaš avto z bolj malo ps, sam ne pisat da dobr potegne, ker pol se ne čudit če se ti smejijo..
In glede predelanih avtov. Jah velik je takih ki so zgonjeni, velik je pa takih ki so posledično še bolj čuvani in lepše peljani, ker lastniku predstvalja neko veselje, hobi.
Itak pa avta se ne kopuje po netu, telefonu, greš na ogled pa eno rečeš z lastnikom pa hitr ugotoviš kolk je ura..
Najraj pa mam take peke, ki misl če je spuščen, kkšne feltne gor da je pa gonjeno in zmahano vse.
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:27 pm
Napisal/-a the_man
mišek je napisal/-a:Falco' je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Imam Cliota s takim motorjem, kot na linku 1.4 75 KM in imam sedaj porabo 5,7 - vsak dan na šiht pa nazaj 28km v eno stran. Res malo pije, če pa je treba pa tud dobro potegne.

Ja pa kaj se zdaj ti po tleh rolaš!?
Ja zdja more met pa kar vsak 10s do 100 drugač ne velja ne
Ja itak si bom nabavil 200 konjsko mašino bom 2 min prej na šihtu ne
Res ne vem no, vsepovsod neke gužve, v koloni se voziš če gre 70 si lahko srečen, a avti pa niso nikol dost močni. Razloži mi zakaj? Pa ne mi o nekih prehitevanjih pa divjih speljevanjih govorit, ker vemo, da s tem nič ne dosežeš kvečjemu položnico.
Ko se v bližini mest začnejo delat kolone si pa itak z biciklom hitrejši pa vemo da profi kolesarji imajo manj kot 600 W trajne moči. Torej kakšen pomen ima potem neka bajna moč avta, če ga z lastnimi nogami prehitim pa nisem profi.
off:
se pravi se ne vozis s cliotom v sluzbo ampak kolesaris
ker je avto nizan in ima litke gor je lastnik divjak
kdo mu je ponujal avto z 200 KM?
si ti ziher da ves o cem se pogovarjas?meni namrec ne delujes tak...
avtorju teme pa,jas bi na tvojem mestu vzel clia, ne nujno tega, ker mi nekak deluje se najboljse od tvojga izbora...pa najvec jih je
lp
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:43 pm
Napisal/-a mišek
Patrik_A3 je napisal/-a:lahko pa kupiš čisto original avto,ki zgleda na prvi poglej v nulo orhanjen pa ti potem tudi lahko mašina zruži. maš ljudi ki so že starejši pa radi na gas stisnejo - govorim ker poznam.
Jaz pa govorim, ker tudi poznam kakšni so v večini taki lastniki, kako vozijo itd.
Povej kdo najpogosteje stopi iz takega avta, ki je čist pri tleh, črne šajbe zraven pa seveda še buta. Ja ponavadi kak tak od 18 pa zlo redko do 30, tisti se že spametujejo. Če pa ne stopi ven pa si lahko že prej predstvljaš kdo je noter po načinu vožnje, cvili pri vsakem semaforju, živčno skakanje iz pasa na pas...
In normalno, da so ti težili, če so videli tak avto, sploh če pride pogledat kak starejši, kaj si pa če mislit druga kot to; mlad voznik bolj na športno predelan avto, sploh če si mel še zadaj kak vufer, ja ta ga po vsej verjetnosti ni šparal si mislijo. Tak pač je pa če je to res ali ne, izvira pa iz tega kar ljudje najpogosteje vidijo v svoji okolici.
Isto kot, če bi okrog hodil cel potetoviran, dolgi lasje, ringli, okrog pasa visijo ketne; kaj misliš kaj si bodo o takem mislili ljudje? Ja s takim rajši nimajo opravka in se ga izognejo.
In normalno, če boš neko čudo navesil na avto, da ga boš težje prodal, če ne naletiš na enako mislečega. Pa ne leti zdaj to ne tebe, ampak nasplošno. To velja predvsem na tiste, ki imajo res neko čudo od plastike gor.
Recimo tak kot tale Honda, to en starejši od 30 sigurno nebo kupil
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2250362#
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 7:48 pm
Napisal/-a Falco'
@mišek, jaz razumem kaj želiš povedat, ampak to se razlikuje od lastnika do lastnika.
Objavljeno: Ne avg 24, 2008 8:33 pm
Napisal/-a alesdrolec
glede podalškov se strinjam z miškem...
če boš mel avto 5 cm od tal boš bolj počsa vozu kot iz enmu k je nvem 12.....
pa tud pr nas recimo je tko ker mamo "stylan" avto.....je zlo redno očiščen, z nobeno stvarjo se ne špara....če kej "nagaja" se takoj zadeva reši....
in tud zlo hitre vožnje vsaj čez našo dolino ni...ker je s takim avtom nemogoča!
voz se pa tko.....fotr čist preprost fura....
1 tolk da spele
2ga do mal pod 3000
3tja 2500
in 4ta z mal gasa....nima veze kjeje...
razn avtoceste....
pa tam k je 90 je 5ta prestava.......
