Stran 1 od 1

fiat punto 1.4

Objavljeno: To avg 26, 2008 2:37 pm
Napisal/-a Tu_Nera
ok fotr kupuje avt o za majko in se je zagrel za tegale punteka :P :P
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1878014#

mnenje o avtu in o avtohiši. Ker se noče nategnit


mnenje o avtu je mišljeno če ga je šel kdo že gledat in ne o opremi...
aja pa ne mi limat drugih puntonov tu gor gre se izrecno o tem avtu

Objavljeno: To avg 26, 2008 5:23 pm
Napisal/-a Kael
Če ne poznaš nekoga iz avtohiše, ti nakup kakršnegakoli testnega avtomobila odsvetujem. To pa zaradi tega, ker so praviloma ti avtomobili namenjeni za testne vožnje vsakega kurca, ko se malo zanima nakup, potem za kolege avtohiše obstajajo t.i. vikend posoje, pa tist ki ma posojenga da še parim kolegom za sprobat in tako naprej... in jasno vsakega zanima, kuk gre, pa kak fajn bremze primejo, pa kaki so pospeški, ipd... in rezultat maš prilično utrujen material, čeprav ima avto samo 4.000, 5000 kilometrov. In ponavadi se tako vozi z njimi že 0 KM, kar pa naj bo dizel ali becinec sploh ni dobro, saj imaš v vsakih navodilih avtomobila napisano, kako se avto pravilno uvozi... skratka kar ti hočem povedat je to, da ti avtomobili v mnogo primerih niso deležni pravilnega načina utekanja motorja, zavor in še česa, še manj pa se jih vozi kot bi bilo treba (počakaš da se ogreje, potem tiščiš, če ti že tiščal počakaš da se ohladi v primeru da je dizel preden ugasneš, itnp). Pa da mi ne boš rekel, da govorim na pamet: tesna kolegica je lastnica avtohiše, sodelavec v službi ima ženo zaposleno v avtohiši in vidim, kako se ravna s testnimi avtomobili.

Kot drug absurd je pa nekaj (nisem šel gledat opreme), pa je to da 1 leto star avto prodajajo za 1.000 € manj kot stane po ceniku nov. Če mene prašaš, bi se spogajal za čim nižjo ceno in odpeljal novo vozilo.

Druga zgodba pa so vozila, sicer registrirana iz določenih razlogov, kot testna, katerepotem vozijo uslužbenci avtohiš npr slabo leto, nakar se vozilo proda in spet kupi novo. Tako vozilo, če nekoga v avtohiši poznaš kupit, pa je povsem druga pesem. Nikol ne bom pozabu primera, ko sem vozil isti avto, z istim motorjem uraden testni in registriran testni od enega uslužbenca, pa je mel uraden testni pol manj km. Kot bi se peljal v avtu cenovnega razreda niže... vse zjahan in razmajan. In zdej mi bo kdo prijavil, da je bil potem zaenkurac avto. Ne ni res, moj jih ima 6x toliko, je star dve leti pa še vedno ni nič razmajano.

Sploh ponavadi se za drugi avto pri hiši ponavadi kupi avto nižjega cenovnega razreda, ki je potem pri bajti dokler nima 200.000 km (tako vsaj delajo normalne družine, ki ne serjejo dnarja in njih jaz poznam) ali pa ne začne svinsko nagajat. In ravno v poznih kilometrih se pričnejo kazati posledice nepravilnega ravnanja z motorjem.

Objavljeno: To avg 26, 2008 6:10 pm
Napisal/-a Tu_Nera
jah kaj naj svetujem fotru glede na to da se je dobesedno zapičil v ta avto zaradi opreme ki je zraven? kakšen pregled na amzs mogoče?
mama je sicr rekla a se ta vozila ne uporabljajo kot 1. varianta ampak fotr je začel trediti da je to kao druga varianta. kaj naj sedaj :S nočem pa da se ''opeče'' pri nakupu avta saj bo kupljen na lizng

Objavljeno: To avg 26, 2008 6:25 pm
Napisal/-a snikerson
Enostavno; naj si preberel Kaelov post...

Objavljeno: To avg 26, 2008 7:22 pm
Napisal/-a Kael
Tu_Nera je napisal/-a:jah kaj naj svetujem fotru glede na to da se je dobesedno zapičil v ta avto zaradi opreme ki je zraven? kakšen pregled na amzs mogoče?
mama je sicr rekla a se ta vozila ne uporabljajo kot 1. varianta ampak fotr je začel trediti da je to kao druga varianta. kaj naj sedaj :S nočem pa da se ''opeče'' pri nakupu avta saj bo kupljen na lizng

Pri nas npr. se vozimo v Seatih, odkar znam besedo BRUM BRUM (tam od enega 8 meseca baje) in razen kakšne žarnice, zlomljene ključavnice in podobnega potrošnega materiala nismo nikol ustali na cesti. Je pa res, da se vsi doma držimo osnovnih pravil o vožnji avtomobilov, njihovem utekanju ter servisiranju. In ko sem kupil prvi in rabljen avto sem si mislil, u kako sem fajn kupu. A je očitno enkdo motor teral in je crknilo to, pa ono in tisto in tretje. Pa čeprav sem imel na faxu 5 sošolcev z enako ibizo in tistih 3je ki so vozli normalno niso mel enga problema ostala dva pa podobne okvare kot sam. In avto je meu precej opreme, npr. avtomatsko klimo (ki je sedaj nimam v avtu za 20.000 €, pa 2 airbaga, pa servo volan, pa celoten el paket, ipd... kar je bilo precej opreme za letnik 00 in mali avtek). A ker je vedno iz lufta nekaj nagajalo, sem imel vedno slab občutek, kamorkoli it, ker nisem nikoli vedel, ali se bom tja prpelu ali ne. In ko enkrat nimaš več zaupanja v avto, ti dol visi za ves kup dodatne opreme. Avto ti bo namreč služil tako, kot boš z njim ravnal. Prvi del kako ti bo služil, narediš v prvih nekaj 1.000 km, drugi korak pa potem z vso nadaljno vožnjo. Če zafukaš na prvem koraku, ti drugi ne pomaga več veliko. Sicer močno dvomim, da bi me tako šefica servisa, kot kolegica ki ima avtohišo vsaj 5x opozorila, naj se držim tistih navodil za utekanje avtomobila, pa za vsako fazo dodam par 100 km, pa potem vozim kot meni paše. Posledic nepravilnega utekanja pa ne vidiš po 10k km, ampak po nekaj 10tisoč km. To ni moje opozorilo, ampak opozorilo tistih, ki so mi avto prodali in jih popravljajo in sklepam, da vedo o čem govorijo.

Zdej pa k stvari: kupujete avtomobilček za 9.000 €, katerega bo drugi pri hiši, se pravi za vožnje do trgovine, pa froce v vrtec, pa do babice, pa u čistilnico, pa mogoče parkrat na let "do lublane pa nazaj". Glede nato, da ste se omejil na budget za 9.000€ sklepam, da vam je problem kupit pošteno opremljen avto manjšega razreda, ki pride s bencinskim motorjem okoli 11.500-14.000 € (VW polo, nova Seat ibiza, Renault Clio - govorimo o modelih z opremo, ne o golem i bosem avtu). Js bi dal tvojemu fotru za premislit naslednje stvari
- kakšne želje ima tvoja mama: a res rabi za tistih par km vožnje avtomatsko, 70 consko klimo, funkcijo coming home, pa gretje zicov in vso ostalo navlako (karikirano povedano). Strinjam se, da je vredno dodat 1.000 € za ESP, dodatni zračni blazini, ampak v skoraj večini primerov ne potrebuješ polovico krame, katero naložijo v višje nivoje opreme. Naj sama pove, kaj od avta pričakuje, potem pa se začnite pogovarjat, kakšno obliko kredita, kateri model in stopnjo opreme boste naročil.
- poleg vse krame, katero "plačaš" ob nakupu vozila, ne pozabit, da vsak košček dodatne opreme, lepo prinese zraven tudi na zavarovanju. In to velja od prednjih meglenk, ALU platišč, TCS, ESP, serijsko toniranih stekel do ksenonskih žarometov in tako naprej. Sploh pa se to pozna pri polnem kasku zavarovanju, ki je, pri nakupu vozila na lizing obvezno. Se pravi vsak kos opreme, od volana pa zicov dalje plačaš vsako leto pri zavarovanju. Je to res pri avtu za do trgovine pa nazaj potrebno?

Zdej jasno je nekaj: tukaj gledam na nakup avtomobila z racionalnega vidika, ne pa iz vidika kaj bi človek imel... Dejstvo pa je, da tudi za daljša potovanja več od dobrih sedež v avtomobilu (nastavljiv sedež), ne pretrdega podvozja ter ročne klime ne potrebuješ (prav tudi pride čim večja stopnja aktivne in pasivne varnosti). Osebno štejem xenonske žaromete pod elemente aktivne varnosti, medtem ko so ALU dodatki, električni pomik stekel, samodejno odpiranje prtlažnika in vsa ostala možna oprema, luksuz. Samo danes, tako forum ne premore drugiga komentarja kot, to da če nima avto 10x airbagov, led luči, 200 KM, super servo volana, aktivnega tempomata, samodejnega parkiranja, da je to falus od opreme.

O tem katera varianta je to vozilo, se pravi klasično testno ali pa ga je mel samo uslužbenec, pa dokler ni direktor te avtohiše vaš kolega, ne moreš vedet. Prodajalc ti bo natrosu vse živo, samo da ti bo avto prodal, sploh če vidi, da ti je avto všeč. To je isto kot tiste zgodbe o porabi goriva: moj naj bi bil 4.3 l / 100 km (pa če se za kamjonom pele 80 z zavetrju, ne pridem pod 5L).

Objavljeno: To avg 26, 2008 8:03 pm
Napisal/-a 54m0
Sicer se strinjam s Kaelom, ampak če res želite nabaviti Punta s tem motorjem in to opremo, poglejte še kje drugje, ker je Active tako ali tako osnovna verzija opreme pri Puntu.

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 7:36 am
Napisal/-a mišek
Klinc avtomatska klima je že fajn, vsekakor boljše kot kake lite felge s super nizkimi gumami pa neke kromirane kljuke pa tako naprej. Klima dejansko nudi boljše udobje, tisti krom pa neke pretirane felge je pa samo šminka, ki še potem dostikrat zmanjšuje uporabno vrednost avta.