Stran 1 od 3

Megan dizel vs megan bencinar

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 7:00 am
Napisal/-a mitjab
Vem bilo že veliko rečenega samo v vsaki temi vsak pravi svoje. Zanima me kdor ima dizla 1.5 DCI ali pa 1.9 DCI če res ima težave z motorjem ali so vse le napihovanja.

JE nakup bencinarja 1.6 16V bolša izbira, res pa da je poraba večda tudi do 2.5 litra na 100KM.

Hvala

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 8:25 am
Napisal/-a kolesar
mama naredi z meganom bencinarjem 750 km jst pa z dizlom tud 1200km, res pa je da ma ona bol mestno vožnjo jst pa bol relacijsko..
jst mam 1.5 dci za zdej še nobenih problemov.. (mam ga pa pol leta 140.000km že ma res pa je da poznam zgodovino avta..)
težave z motorjem so samo napihovanje (razen mogoče pri modelih začetnega letnika zato raje glej za l.2004 dalje..

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 9:14 am
Napisal/-a bluesman
Jaz se še nisem peljal v bencinarju, ki bi imel vsaj pribl enako porabo kot dizel. Pusti tisto, kar piše na papirju. Če se holeš peljati z bencinarjem pribl enako ga je treba bolj priganjat. In zato je pol poraba višja. Tudi do 2 litra.

Pred kratkim sem vozil megana karavana 1.6 in dizla 1.5 (106 km). Nazadnje sem se odločil za dizla. Da ne bo pomote, z bencincem ni nič narobe, za normalno vožnjo čisto dovolj. Ampak jaz mam raje dizla, ker ma večji navor in potegne tja do 130 zelo dobro. Poraba je okoli 5.5, pri bencinarju pa okoli 7, mogoče malo več.

Je common rail in je tih, 6 prestava je varčna. Mene je prepričal za denar. Zdaj pa sploh ko gre ta model ven in dajejo dodatno opremo not.

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 9:48 am
Napisal/-a mitjab
Torej je nakup dizla pametnejša izbira. Relacije so mešane, od kratkih do dolgih, mogoče več kratkih ko dolgih.

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 10:12 am
Napisal/-a kolesar
mitjab je napisal/-a:Torej je nakup dizla pametnejša izbira. Relacije so mešane, od kratkih do dolgih, mogoče več kratkih ko dolgih.

vse je odvisna od tega kakšna je razlika v ceni med enim pa drugim
meni je dizel bolši za vozit, navor...

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 10:27 am
Napisal/-a weta
iz lastnih izkušenj lahko rečem, da me pri bencinarju moti precejšnje mrtvilo do 4000 obratov ( ma ok...se navadiš, in se da lapo peljat) najslabša stvar pa je menjalnik, s katerim na avtocesti pri 130 in več, voziš z več kot 4000 obrati in posledično je tudi poraba na AC okoli 9-10 litrov na sto.

pri dizlu pa je bistveno bolje, saj ima 6 prestav in je tako bistveno tišji. tudi vleče po občutku bolje pri nizkih obratih. 6 prestav pa je slabost v mestu, ko stalno menjuješ.

poraba : bencinar okoli 9 litrov (mešano) pri dizlu dobrih 6 (enake fure, nikoli teranje)

okvare so tako tako...pri bencinarju v glavnem cinšpule, pri dizlu vse v zvezi z nafto. vse to pa ne tako pogosto kot se govori. Torej tudi z dizlom ni za čakat, da bo šlo vsakih 50 kkm vse v maloro.


ps...v službi vozim bencinca, doma dizla karavan.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 7:31 pm
Napisal/-a schaky
weta je napisal/-a:iz lastnih izkušenj lahko rečem, da me pri bencinarju moti precejšnje mrtvilo do 4000 obratov ( ma ok...se navadiš, in se da lapo peljat) najslabša stvar pa je menjalnik, s katerim na avtocesti pri 130 in več, voziš z več kot 4000 obrati in posledično je tudi poraba na AC okoli 9-10 litrov na sto.

pri dizlu pa je bistveno bolje, saj ima 6 prestav in je tako bistveno tišji. tudi vleče po občutku bolje pri nizkih obratih. 6 prestav pa je slabost v mestu, ko stalno menjuješ.

poraba : bencinar okoli 9 litrov (mešano) pri dizlu dobrih 6 (enake fure, nikoli teranje)

okvare so tako tako...pri bencinarju v glavnem cinšpule, pri dizlu vse v zvezi z nafto. vse to pa ne tako pogosto kot se govori. Torej tudi z dizlom ni za čakat, da bo šlo vsakih 50 kkm vse v maloro.


ps...v službi vozim bencinca, doma dizla karavan.




kakega megana maš če smem vprašat da pije pri 130 okoli 9 litrov. meni laguna 1,6 16v pije pri 130 na avtocesti med 6,8 in 7,3

Objavljeno: Če sep 04, 2008 8:10 pm
Napisal/-a mihhec
Pri nas imamo z meganom 1.6 16V, večinoma relacije, porabo med 8-8.5 litra na 100km.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 10:06 pm
Napisal/-a lumpii
mihhec je napisal/-a:Pri nas imamo z meganom 1.6 16V, večinoma relacije, porabo med 8-8.5 litra na 100km.

Pol je pa nekaj narobe z avtom.
Mešana vožnja je pri mojem meganu z istim motorjem med 6,8 in 7,0 litri na 100km.
Na relacijo je bila poraba 5,6 litr na 100km, vožnja autoban med 120 in 150km/h.

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 7:10 am
Napisal/-a Addicted
Na relacijo je bila poraba 5,6 litr na 100km, vožnja autoban med 120 in 150km/h.


Še nism vidu bencinarja, da bi pri 140~ km/h pil 5-6 litrov ;) in ga tud nebom. :roll:

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 7:47 am
Napisal/-a Kael
lumpii je napisal/-a:
mihhec je napisal/-a:Pri nas imamo z meganom 1.6 16V, večinoma relacije, porabo med 8-8.5 litra na 100km.

Pol je pa nekaj narobe z avtom.
Mešana vožnja je pri mojem meganu z istim motorjem med 6,8 in 7,0 litri na 100km.
Na relacijo je bila poraba 5,6 litr na 100km, vožnja autoban med 120 in 150km/h
V takem primeru bi mel pri vožnji 90 na uro porabo 3-4 litre na 100 km, kar je nemogoče za bencinske motorje, če tega ne dosegajo niti optimizirani dizelski motorji v manjših in lažjih avtomobilih. Ne klamfaj bedarij. Verjel ja, da je avto porabil npr 5L pri 90 na uro, optimiziranem tlaku v pnevmatikah, ugasnjenih vseh možnih porabnikih el. energije v avtu in vožnji v tovornjakovem zavetrju (brez klime, brez luči). To gre, da se boš pa ti pelu 120 - 150 po avtocesti pa mel poraba 5.6 litra, pa ne boš nobenga nategnu. Pel si popravit BC, očitno ti ne dela prav.

V splošnem so renaultovi motorji (čeprav te znamke ne maram in mnogo razlagov, to priznanje pa si zasluži) varčnejši od tekmecev in poraba 7 litrov če lepo voziš je možna, 5.6 na avtocesti pri 150 pa nikakor ne.

Drugače pa naredit razlike 4, 5 litrov na 100 km v porabi pa res ni noben problem naredit. Že šopanje klime na temparatoru skrinje za sladoled in večje gume se hitro poznal debel liter na 100 km, potem pa dodaš še pri stilu 3 L vožnje in si takoj na ogromni razliki v porabi. Naprimer: se peleš z avtom po avtocesti brez klime okoli 90 - 100, boš mel porabo okoli 4.5 L / 100 km. Če pa taistega tiščiš 160 + prižgeš klimo pa poraba leze med 9 in 10 litri (stestirano na VW Touranu).

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 8:32 am
Napisal/-a ducky
Kael je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
mihhec je napisal/-a:Pri nas imamo z meganom 1.6 16V, večinoma relacije, porabo med 8-8.5 litra na 100km.

Pol je pa nekaj narobe z avtom.
Mešana vožnja je pri mojem meganu z istim motorjem med 6,8 in 7,0 litri na 100km.
Na relacijo je bila poraba 5,6 litr na 100km, vožnja autoban med 120 in 150km/h
V takem primeru bi mel pri vožnji 90 na uro porabo 3-4 litre na 100 km, kar je nemogoče za bencinske motorje, če tega ne dosegajo niti optimizirani dizelski motorji v manjših in lažjih avtomobilih. Ne klamfaj bedarij. Verjel ja, da je avto porabil npr 5L pri 90 na uro, optimiziranem tlaku v pnevmatikah, ugasnjenih vseh možnih porabnikih el. energije v avtu in vožnji v tovornjakovem zavetrju (brez klime, brez luči). To gre, da se boš pa ti pelu 120 - 150 po avtocesti pa mel poraba 5.6 litra, pa ne boš nobenga nategnu. Pel si popravit BC, očitno ti ne dela prav.

V splošnem so renaultovi motorji (čeprav te znamke ne maram in mnogo razlagov, to priznanje pa si zasluži) varčnejši od tekmecev in poraba 7 litrov če lepo voziš je možna, 5.6 na avtocesti pri 150 pa nikakor ne.

Drugače pa naredit razlike 4, 5 litrov na 100 km v porabi pa res ni noben problem naredit. Že šopanje klime na temparatoru skrinje za sladoled in večje gume se hitro poznal debel liter na 100 km, potem pa dodaš še pri stilu 3 L vožnje in si takoj na ogromni razliki v porabi. Naprimer: se peleš z avtom po avtocesti brez klime okoli 90 - 100, boš mel porabo okoli 4.5 L / 100 km. Če pa taistega tiščiš 160 + prižgeš klimo pa poraba leze med 9 in 10 litri (stestirano na VW Touranu).


Kael, se strinjam s tabo ja!

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 8:42 am
Napisal/-a mišek
Ja nimaš kej priznate ali pa ne renaulti malo pijejo.
Men Clijek l.98; 1.4 75 KM pije sedaj 5,6 relacija 30 km v eno smer.

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 9:18 am
Napisal/-a Addicted
Ja, so ti že ostali povedali, da pri 80 na uro. Nikakor pa ne pri 150km/h, pa se lahk na glavo postaviš ko itak ni res ;)

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 9:40 am
Napisal/-a weta
za vse varčneže s porabo 5 litrov in manj, mogoče še s polno kantico zraven po 100 km.

jaz govorim iz svojih izkušenj, brez olepševanj. avto bencinar 1.6.16v berline...mešan cikel od 8.5 do 10, odvisno koliko je mestne vožnje oz. AC. če avto laufa na 4000 in več obratov pri 130 je poraba 9 edino v dolino lahko 7, je pa nato v hrib 13.

diesel pa 1.5 106 km...grandtour...mešana vožnja, med vasmi, trgovinami, na delo 15 km v eno smer tekoča vožnja...pod 6 ne gre in pika. povprečje se vrti od 6-6.4 litra na sto.

oba avta sta original, eden skoraj nov eden malce manj, redno servisirana, normalne gume. vožnja zmerna in varčna (vem kaj pomeni varčno vozit) brez delanja kolon, občasno prehitevanje po potrebi.

PS...tudi meni avto cel mesec ni spil nič, ker sem bil na dopustu in avto v garaži.

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 10:53 am
Napisal/-a kolesar
poraba beninar 7-8
dizel 1.5 dci 5-6
ob normalni vožnji..

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 11:25 am
Napisal/-a mišek
Glej jaz se vozim na šiht iz Kozjanskega v Celje. 30 km je v eno smer cesta prvih 15km je taka razgibana, na začetku en klanec z ovinki, potem pa tud skoz bolj ovinkasto, tako da na ravninah do 100km/h. Potem je malo naselja - konstantno 50, od Šentjurja naprej pa do Celja pa tako verjetno veste kako je. Pelješ v vrsti v toku prometa, hitrost do 90, pri Štorah in na vstopu v Celje pa so dostikrat tudi zastoji. Malo naprej od Cinkarne pa zavijem dol na parkplac.
To je moja vožnja in tu mi pije zdaj že zadnja dva meseca med 5,6 in 5,7. Gume imam pa serijske brez nekih brezveznih valjarjev. Valjarje ima CMC jaz jih ne rabim.
Fora je, da je narod živčen in se sploh normalno ne zna peljat. Kar nekaj mislijo kako najhitreje pridet na šiht, zato, ker prepozno dvignejo svoje riti iz postle in potem mislijo kak bodo to na cesti not spravli. Loji.
Rezultat tega pa je kar neko živčno pritiskanje na gas in zaganjanjanje, potem pa bremzanje na vsakem ovinku. Na vsak način hočejo prehitevat in se zato vozijo 70 v tretji in čakajo na kako luknjo, ki pa je seveda ne včakajo. Ampak je pa to taka živčna vožnja, ki zahteva dosti več goriva.
Ko so zastoji, a je treba se tri metre za ritjo vozit? Potem pa skače po bremzi in gasu kot nor. Fora pa je, da umiriš kolono, imaš malo večjo razdaljo do spredaj vozečega in, ko on bremza se še ti kar približuješ z konstantno hitrostjo ali pa samo gas spustiš, ko se mu približaš pa že on spelje ti pa imaš lepo umirjeno vožnjo brez nepotrebnega speljevanja in bremzanja prav tako pa tudi zadaj vozeči, če se prilagodijo tempu. So eni butli, se zažene zateboj, se čist prilepi na odbijač potem more pa bremzat in se spet dela elastika.

Največ je v tem, da spremljaš promet in umirjeno voziš brez živčnosti in neke stalne pripravljenosti na prehitevanje, ker itak nič ne profitiraš - pri semaforju ga vidiš, ko stoji tri, štiri avte pred teboj.

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 11:52 am
Napisal/-a kolesar
mišek dobro napisano..
a slučajno veš kdo ma tam pr vas črno r8, ker obupno vozi, čez tiste ovinke proti prevorju vozi po celi cesti kot bi bil na dirkališču (nič ne rečem čez hitrost sam da čez ovinek prpelje po nasprotni bankini..)

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 12:16 pm
Napisal/-a mišek
@kolesar; ne vem kdo ima to, a prav s teh koncev je doma?
Drugače pa se jaz ne vozim čez Prevorje, vozim se čez Loko pa tu mimo Slivniškega jezera potem pa pridem v tistega krožnega, kjer pride iz Prevorja cesta. Če poznaš te konce; če ne drugače si jih verjetno kdaj z biciklom prevozil.

Objavljeno: Pe sep 05, 2008 12:25 pm
Napisal/-a Mighi
2 leti nazaj sem bil v enaki dilemi in sem se odločil za karavana benz. 1.6 16v:
-dizel 1.5 je bil 2k € dražji kar je bilo pri mojih letnih km preveč (delam do 15k na leto, meja po mojem vsaj 20k)
-večinoma imam kratke relacije (3km)-v tem času se dizel ne segreje, benz pač

Poraba (75% mestna, 25%relac.) 8l/100

min 6,5
max 9,5