Stran 1 od 2
Zamenjati eno garo za drugo?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:39 am
Napisal/-a Miha777
Torej najprej lep pozdrav od novega člana tega foruma.
Torej pred priblizno pol leta sem od prijateja kupil en Ford Escort letnik 96 (bencinar)ki ima 200 000 km za zelo mali denar, ker ga ravno nimam preveč. Avto je čisto zadovljeval moje potrebe, ker sem se vozil večinoma po mestu do trgovine, do punce itd..
Zdaj pa sem nepričakovano dobil boljšo službo. Ampak ta služba je v Ljubljani jaz pa sem iz Maribora. Dobim seveda normalne potne stroške.
Že dva tedna se vozim s tem avtom vsak dan tja in nazaj in zaenkrat je vse ok, samo mislim da nebo dolgo zdržal glede na to da je avto precej star in ima veliko kilometrov.
Računam da bi si čez kako leto ali dve ko prišparam nekaj denarja(kredita ne morem dobit) kupil kakšen konkreten avto. Zdaj pa nevem če bi si nabavil kakšnega starega dizla za največ 1000eur ali se naprej naj vozim s tem? Kaj mislite da lahko kaj crkne pri tako starem avtomobilu? Drugač avto je ne glede na leta in kilometere precej ohranjen in dobro vzdrževan.
lp Miha
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:42 am
Napisal/-a Bor
Tud pr drugi gari lohk crkne. Vozi dokler gre. Pr tem saj veš pr čem si pr kakem drugem še to ne boš.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:44 am
Napisal/-a Mgajvr
dokler ti avto dobro služi, nima smisla menjat za drug avto. ti sam delaj redne servise pa ti bo avto lahko še kar nekaj časa služil. za 1000€ ne boš nič pametnega dobil.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 12:04 pm
Napisal/-a Slicker
pelji ga h kakemu popoldancu ki se na take avtomobile spozna in malo naredita predračun kaj vse zamenjat da bo avto zanesljiv za še kako leto ali 2. pa če te pride 500€ se ti še vedno bolj splača kot za 1000€ drugega kupit, na katerem boš moral spet vse porihtat.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 12:15 pm
Napisal/-a Primoz_86
Jaz bi tega poštimal če je vredu (če ni gnil in ima vredu motor)
200kkm ni dosti, če je bil redno vzdrževan
Objavljeno: Po sep 22, 2008 12:55 pm
Napisal/-a Matjazy
Jst bi šel takoj v nakup dizla!
Ne toliko zaradi tega, ker ti lahko sedaj kaj crkne, vendar zato, ker boš z dizlom na dan prihranil precej na račun porabe.
Tudi jst sem bil v podobni situaciji. Nabavil sem starega audija za 1000€. Vsak dan naredim 200km le v službo in nazaj, in stara gajbica kar dela in dela. Minimalno zavarovanje, nobenih izrednih stroškov, če kaj slučajno crkne, pa so deli zastonj.
Poraba: okrog 4.7l/100km.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 1:42 pm
Napisal/-a graal
poz!
V tem primeru bi se tudi jaz odločil za nakup dizla, ki jih sploh nimam rad. Kupiš nekaj poceni in dobro vzdrževanega. Recimo če smo že pri fordih je to prvi, ki ga najdem:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2255723
Najnižje možno zavarovanje, vendar po mojih izkušnjah kljub temu dovolj moči za vožnjo po avtocesti. Doseže hitrost do 160km/h in lahko normalno potuješ pri 150km/h. Pije pa malo ta avtomobil. Z večimi katerimi sem imel opravka so imeli rjave samo nosilce pod akumulatorjem. Naložiš v kratkem času v njega še ene 500€, da porihtaš vse da bo zanesljiv pa more avto služit namenu. Resda prideš na dobra 2 tisočaka, vendar če bi rad vsak dan delal po 250km, za drobiž ne moreš pričakovat solidne vožnje.
Verjetno bi tudi porabljen denar kar hitro dobil nazaj na zavarovanju in gorivu.
Osnovno zavarovanje za 60-80kW (kjer je verjetno tvoj bencinar) rang brez bonitete in vsega te pride cca. 430€ za dizla 44kW pa cca. 340€. Plus gorivo, ki ga prihraniš, (recima na avtocesti 2.5 - 3L) že dnevno prihraniš cca.: 6,7€
(dizel poraba od oka 5.5L): 16,13€ / 250km
(bencin poraba od oka 8L): 22,82€ / 250lkm
Kar je na 20 delovnih dni cca. 134€.
Če si preračunaš že tukaj v enem letu (2008 ima 251 delovnih dni) prihraniš 1681€. Prišteješ še vse ostale vožnje in zavarovanje pa mislim, da si kar na boljšem s takšno relacijo.
lp, Aleš.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 1:43 pm
Napisal/-a NoFX
Za take kilometre bi že blo fajn dizla met. Ampak za 1000€ ne boš dobil nič pametnega. Glede tega, da ima tvoj avto 200kkm pa se ne sekiraj.
BTW.. koliko ti troši ford na avtocesti?
Re: Zamenjati eno garo za drugo?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 4:10 pm
Napisal/-a ghandaed
Miha777 je napisal/-a:Torej najprej lep pozdrav od novega člana tega foruma.
Torej pred priblizno pol leta sem od prijateja kupil en Ford Escort letnik 96 (bencinar)ki ima 200 000 km za zelo mali denar, ker ga ravno nimam preveč. Avto je čisto zadovljeval moje potrebe, ker sem se vozil večinoma po mestu do trgovine, do punce itd..
Zdaj pa sem nepričakovano dobil boljšo službo. Ampak ta služba je v Ljubljani jaz pa sem iz Maribora. Dobim seveda normalne potne stroške.
Že dva tedna se vozim s tem avtom vsak dan tja in nazaj in zaenkrat je vse ok, samo mislim da nebo dolgo zdržal glede na to da je avto precej star in ima veliko kilometrov.
Računam da bi si čez kako leto ali dve ko prišparam nekaj denarja(kredita ne morem dobit) kupil kakšen konkreten avto. Zdaj pa nevem če bi si nabavil kakšnega starega dizla za največ 1000eur ali se naprej naj vozim s tem? Kaj mislite da lahko kaj crkne pri tako starem avtomobilu? Drugač avto je ne glede na leta in kilometere precej ohranjen in dobro vzdrževan.
lp Miha
Jaz bi na tvojem mestu avto obdržal če je le bil normalno vzdrževan in ni pretirano rjav - kar je sicer hiba starejših fordov. 200 tisoč km niti ni toliko da bi te moralo biti kaj strah.
Kolikor imaš trenutno financ bi jih porabil da bi popravil morebitne napakice na avtu, pri tvoji kilometrini pa bi ga takoj predelal na plin. imaš črpalko v lj tik pred avtocesto na kajuhovi, na tepanjah v obe smeri in 2 takoj ko prideš v mb tako da ne bi smel bit problem glede tankanja. Ceno vgradnje pa v enem letu čez in čez povrneš.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 5:50 pm
Napisal/-a mire
ne splaca se ti vozi tega forda smo mi meli 92 je mel 230000 in je delal brez problema samo servis in gassssss
Objavljeno: Po sep 22, 2008 5:53 pm
Napisal/-a Ivan36
Hja bencin letnik 96 a je to 1.1, 1.3, 1.4 ali pa mogoče 1.6 16v in pa 1.8 16v

do 1.6 ali pa 16v res ne gre nikamor pije pa verjetno dosti jaz ne poznam teh motorjev samo 1.8i 16v 85kW mi je pil okol 8.3l na 100km klima in težka noga hehe. A klimo ima ??? Servo tudi?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 6:00 pm
Napisal/-a cruiser1
Tudi jaz mislim, da zaenkrat kar obdržiš avto, ki ga imaš. Lepo a redno serviseraj pa bo. Za avto so pa vožnje na dolgih relacijah velik manj "škodljive" kakor pa mestna vožnja, veliko ovinkov, stalno prestavljanje, zaviranje, speljevanje, pospešvanje...
Objavljeno: Po sep 22, 2008 7:21 pm
Napisal/-a kofy
Pridružujem se mnenju predhodnikov!
pri sedanjem avtu veš, kaj imaš. za 1kE pa ne boš dobil drugega kot dizelj z 200.000km na 300.000 podlage.Žal!
še veliko varnih km!
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:01 pm
Napisal/-a trust
Off topic:
Koliko minut pa rabiš do Ljubljane.
Namreč jaz rabim za razdaljo 35 km 3/4 ure do centra pa še kakšno minuto več.
Drugače si pa naredi mal računico, definitivno pa menjaj za dizla.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:30 pm
Napisal/-a myster
ti zdle mej rahlo nogo...(tut bencinar zna bit hvaležn na AC).vozi se leto ali 2 s tem avtu...redno ga vzdržuj, pa šparaj denar da drugega...ali najcenejša možnost...kolega je tut dobu dobr šiht iz VE v LJ...bil je še pa edn iz njegovega okoliša in sta se skup vozla...vsak je vozu en tedn...kak mesec počaki na šihtu, mogoč pa je kdo, ki je bliz tebe doma...na tak način se da najbol prihrant :P
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:44 pm
Napisal/-a kolesar
preisli če se ti bol ne splača z vlakom vozt
Objavljeno: To sep 23, 2008 3:33 pm
Napisal/-a lisko
kofy je napisal/-a:Pridružujem se mnenju predhodnikov!
pri sedanjem avtu veš, kaj imaš. za 1kE pa ne boš dobil drugega kot dizelj z 200.000km na 300.000 podlage.Žal!
še veliko varnih km!
Točno tak sploh če gledaš malo bolj "in" avte....kao klima in servo in tako naprej.....za 1000 evrov dobit dobrega dizla je manjša možnost kot dobit sedmico na loteriji.....vendar se da:) Moraš pač vedet da dizelski agregat je malo bolj kompleksen od bencnarja.....zahteva malo več pozornosti in malo več vzdrževanja ( sicer za skoraj podobno ceno kot bencinar) a vendar. Zgonjen dizl bo še vseeno šel....a kaj ko bo ga treba zjutraj vžgat pri minus 15? bencinar brez kompresije bo vžgal, ker mu za vžig skrbi iskra.....dizl pa ne pa če tudi bodo grelne že gorele......Če razumeš point.....dizla je treba spravit v pogon da gre.....bencinarja pa skoraj vedno spraviš v pogon.....ko sta v pogonu pa greta oba....ampak če smo pri zanesljivosti mislim (iz izkušenj) da je bencinar, pa čeprav starejši, dost bolj zanesljiv kot primerno stari dizl.
Sonček: jaz sem ponavadi potreboval od moje službe (nekje 15 minut do mb) pa do elesa v ljubljani nekje uro pa pol......seveda je to vožnja nekje 140 po ac.
Objavljeno: To sep 23, 2008 6:55 pm
Napisal/-a mišek
kolesar je napisal/-a:preisli če se ti bol ne splača z vlakom vozt
Tole opcijo tud jaz predlagam, da premisliš.
Čeprav sem z radovednosti pogledal stran železnic in: ICS iz Mb v Lj vozi malo manj kot dve uri, redna cena je pa tud malo čez 13€. Tak da niti ni poceni in tud kaj ekstra hitro ne. Ne vem koliko časa rabiš z avtom do Lj, če voziš normalno po Ac?
Objavljeno: To sep 23, 2008 6:58 pm
Napisal/-a ghandaed
ICS je kar vredu zadeva ja. Drugače rabi cca 20 min več kot vožnja po omejitvah z avtom, samo če je pa kaka gužva na avtocesti si pa z vlakom hitro na boljšem.
Objavljeno: To sep 23, 2008 7:00 pm
Napisal/-a Drocky
vlak se časovno ne izplača, razen če maš premakljiv delovni čas.
Drugače pa vozi ta avto še naprej in našparaj za nekaj boljšega. Če pa te bo začel zajebavat, ga lahko še vedno zamenjaš