Stran 1 od 2

VW polo 1.0

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 7:22 pm
Napisal/-a .AMG.
polo 1.0 letnik 97.... kako je z to masino 1.0 ?...slabosti avta vsaka inf. dobrodosla. hvala LP!

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 7:32 pm
Napisal/-a Ivan36
Uau slabosti ? Jih nima! Letnik 97 odličen poraba za en dober zippo :D gre pa nikamor no ene 150kmh še naredi . Rja ' Je ne pozna skratka odličen nakup za do 1300€ ;)

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 8:45 pm
Napisal/-a M
Klinc jih nima. Po 4 letih sem ga prodal, ker ga je preveč sral.

Zgolj kot zanimivost: najbolj bizarna stvar je pa bila, ko sem se v ponedeljek zjutraj vsedel v avto, notri toliko vode, da se mi je zadaj čez sredinski grebenček pretakala. Se zamašijo cevke, po katerih voda steče na tla, nakar gre pač v kabino. Baje nisem bil prvi....

Porabo je bila pa med 7,5 - 8,5 l / 100 km, sicer pretežno mestne vožnje, ampak kljub temu po mojem mnenju občutno preveč. Premakne se pa itak nikamor...

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 8:48 pm
Napisal/-a M
Klinc jih nima. Po 4 letih sem ga prodal, ker ga je preveč sral.

Zgolj kot zanimivost: najbolj bizarna stvar je pa bila, ko sem se v ponedeljek zjutraj vsedel v avto, notri toliko vode, da se mi je zadaj čez sredinski grebenček pretakala. Se zamašijo cevke, po katerih voda steče na tla, nakar gre pač v kabino. Baje nisem bil prvi....

Porabo je bila pa med 7,5 - 8,5 l / 100 km, sicer pretežno mestne vožnje, ampak kljub temu po mojem mnenju občutno preveč. Premakne se pa itak nikamor...

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 8:51 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tudi glede rje nisem čisto prepričan, imam enega v bližini ki je rjav kot lisica po blatnikih, je pa možno da je bil razbit

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 9:22 pm
Napisal/-a lumpii
Pri 1.0 so crkvali motorji da je kr joj.
Imeli so serijsko napako in sicer na odušniku olja, pod zračnim filtrom.
Zadeva je pozimi zmrznila in motor ni več dihal.....Posledica - čez kako leto dve je začel ropotati kot dizel.
Ene so klicali nazaj na servis, da so brezplačno izvedli poseg v motor - zvrtali so neko luknjico in dodatno speljali oddušno cev. Tisti ki pa niso bili poklicani nazaj in so redno servisirali na vw servisu so pa dobili motor nov po približno 5 letih ( med 60 in 80kkm je še vsak crknil, ki je čez zimo zunaj na minusu - pri garažiranih ni problem, ker je bil plus). Bila je njihova napaka ker niso vseh priklicali nazaj ( npr menjava lastništva...) in na rednih servisih niso preverili za napako in jo odpravili.

Toliko z moje strani. Problem je pa bil pri kolegu, ki je imel ta avto.

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 10:30 pm
Napisal/-a .AMG.
M je napisal/-a:Klinc jih nima. Po 4 letih sem ga prodal, ker ga je preveč sral.

Zgolj kot zanimivost: najbolj bizarna stvar je pa bila, ko sem se v ponedeljek zjutraj vsedel v avto, notri toliko vode, da se mi je zadaj čez sredinski grebenček pretakala. Se zamašijo cevke, po katerih voda steče na tla, nakar gre pač v kabino. Baje nisem bil prvi....

Porabo je bila pa med 7,5 - 8,5 l / 100 km, sicer pretežno mestne vožnje, ampak kljub temu po mojem mnenju občutno preveč. Premakne se pa itak nikamor...



dost ti je piu glede na to da je 1.0 motor :shock: kolk pa je teski tak polo? kr pomoje 50HP je malo :oops: mislu sem kupit mam nagledanega....ampak ko vidim te komentare :lol:

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 11:15 pm
Napisal/-a davorz
lumpii je napisal/-a:Pri 1.0 so crkvali motorji da je kr joj.
Imeli so serijsko napako in sicer na odušniku olja, pod zračnim filtrom.
Zadeva je pozimi zmrznila in motor ni več dihal.....Posledica - čez kako leto dve je začel ropotati kot dizel.
Ene so klicali nazaj na servis, da so brezplačno izvedli poseg v motor - zvrtali so neko luknjico in dodatno speljali oddušno cev. Tisti ki pa niso bili poklicani nazaj in so redno servisirali na vw servisu so pa dobili motor nov po približno 5 letih ( med 60 in 80kkm je še vsak crknil, ki je čez zimo zunaj na minusu - pri garažiranih ni problem, ker je bil plus). Bila je njihova napaka ker niso vseh priklicali nazaj ( npr menjava lastništva...) in na rednih servisih niso preverili za napako in jo odpravili.

Toliko z moje strani. Problem je pa bil pri kolegu, ki je imel ta avto.


Točno to se je zgodilo pri meni. Kupil sem garažiran avto, januarja, minus zunaj, pri meni pa bil avto zunaj. Nisem se dolgo vozil. Ker je bila vmes menjava lastništva, ter avto samo prva 3 leta servisiran pri pooblaščencu sem popravljal na lastne stroške. Poglej če je na pokrovu motorja takšna cevka. Ne vem točno kako bi ti razložil, iščem sliko po googlu pa je ne najdem. Zaradi te cevke, ki pride 40€ sem imel ogromno več stroškov! menjavamašine.press

Drgač pa ja. Kuri kr za taki mlinček, meni okoli 6.5-7L, ampak nimam lahke noge, je treba kr vredu pritisnat da gre tko kot ostali. Polo je težak 890KG tam nekje. Je pa zanimivo to. Živel sem zdajle 1 mesec v Ljubljani vozil sem se samo po centru ter obvoznica, oz avtocesta velenje-ljubljana. Nič počasne vožnje. Torej Cel tank bencina 130-140km/h (skor do konca :lol: ), pa center in se ni pri porabi skoraj nič poznalo. Torej tudi ob priganjanju poraba ne naraste. Ne pade pa tudi ne če ga paziš 8) nardim pa okoli 630km s 40litri

Velik sreče pri nakupu!

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 11:48 pm
Napisal/-a .AMG.
res bi blo ql ce bi gdo najdo sliko al pa poslikal to zadevo (cevko) ;) Da pogledam ce ma ;)

Objavljeno: Če okt 02, 2008 8:03 am
Napisal/-a davorz
Dobro jutro.

No pa sem se malo potrudil,da dobiš malo predstave.

Slika brez cevke za oddušek:


Slika

Pa slika kako zgleda s cevko:

Slika

Mislim da se opazi razlika. Zdej tako zgledajo mašine pred letom 98. Moj ima še dodatno plastiko gor, ki zgleda takole:

Slika


Naj te to ne zmede, če bo tako zgledala mašina. Zdaj upam da vidiš kakšna cevka mora biti. Zanimivo je to, da sem gledal po netu na autoscout24.de in skor vsi poloti, ki imajo slikane tudi motorje nimajo te cevke :roll: Vpoklic je bil zgleda res minimalen.

Za pomoč pri odločitvi še ta dva linka:

http://www.mobisux.com/forum/ubbthreads ... er=3080574
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... f87bfcfb60

Ko odpraviš te tri težavici (cevka,senzor temperature ter menjalnik) je avto nasplošno zelo dobro viziti za tako majhno kištico. No vsaj meni se zdi dober ker je to moj prvi avto.

Upam da sem ti kaj pomagal!

LP, Davor

Objavljeno: Če okt 02, 2008 11:52 am
Napisal/-a brett
Zdravo!

Sam imam 1.0 VW polo let. 99.

Z večino zgoraj napisanega se sam ne morem strinjati. Sem drugi lastnik (lastnica pred menoj je naredila cca. 16 tisočakov v 5 letih) in imam 82 tisočakov narejenih, pa nobenih vidnejših težav. Edino pred letom dni mi je crknilo centralno zaklepanje.
Avto dela kot urca, in čeprav je le delno garažiran (čez vikend), nisem imel pozimi nobenih težav z vžigom. Rje na karoseriji ni (prvi zanki se kažejo edinole na loncu izpušnega sistema), olja ne žre, porabo pa imam čez leto povp. 5,5L/100km, pozimi pa tam okoli 5,8L/100km. Če pa so daljše ture pa pade celo na 4,2L/100km (preverjeno 3x). Povprečno z enim tankom naredim preko 800km, pozimi malce manj. Relacije, ki jih naredim so največkrat med 15 in 25km. Je pa res, da ga nikoli ne ganjam preko 110km/h, razen na nekaj mesecev, da se malce "stroj" prediha. Prestavno razmerje imam vedno med 2200 in 2800 obratih/min, v višjo pa prestavim pri dobrih 3000obr./min.
Vse to se posledično pozna pri avtomobilu, saj mi tako zmnernost hvaležno kaže in mi ne dela nobenih preglavic.
:-P
LP

Objavljeno: Če okt 02, 2008 12:35 pm
Napisal/-a davorz
@Brett: Kak ti pa menjalnik služi? a ti gre vedno lepo v vzratno? Pa tako kot si napisal: avto redko vidi hitrosti nad 110km/h. Moj jih skoraj čisto vsak dan na avtocesti vidi 140. Zato tudi razlika v porabi. Vendar meni, pa da resnično pazim pri porabi, mi ga pod 6 ne uspe spravit, pa je bila opravljena generalka pri menjavi mašine. ne vem.. :) (ni to irc, informacije bodo koristne tudi avtorju teme)

LP, Davor

Objavljeno: Če okt 02, 2008 1:03 pm
Napisal/-a brett
Vsak ima svoj pristop do avtomobila. meni so že doma (oče) vcepil v glavo, da če z avtom lepo ravnaš ti bo dobro služil dolgo časa. Zato z njim (ti je moj prvi avto) "na easy", če razumeš kaj želim povedati! Le kaj imam od tega, da ga tiščim do konca, da ročno zategujem, sekam ovinke, speljujem ko utrgan?!? Avtu se to ne bo v + poznalo, jaz bom imel v končni fazi večje stroške (še posebej pri teh malčkih, ki niso narejni za bolj "ekstremne" vožnje), na cilj pa nekdo z zaletavo, dirjaško vožnjo ne bo prišel dosti prej kot jaz. Toliko o tem.

"Rikverc" vedno dajem po sistemu: 1-2-rikverc. In ni težav. Gre kot namazano. Je pa res, da če je avto mrzel in želiš takoj dati na R, da ne "skoči" lepo in posledica je znano škrtanje. Zato pa preverjeno uporabljam zgoraj napisano kombinacijo pri štartu. Če pa se recimo med vožnjo "odločim", da moram iti vzratno, dam takoj v R in ker je stroj že vtečen, segret, tudi menjalnik ne dela težav.
Drugače pa mi menjalnik dela ok, je dokaj natančen (seveda segmentu avta primerno-da ne bo kdo primerjal s kakimi dirkalniki :P ). Odvisno tudi kako z njim postopaš. Eni rujejo iz prestave v prestavo z vso silo - kot da bo to kaj pripomoglo k končenmu učinku!

V končni fazi jaz pravim, da je od lastnika in njegove vožnje zelo veliko odvisno kakšen avto dobiš!

Objavljeno: Če okt 02, 2008 2:17 pm
Napisal/-a Energetik81
davorz je napisal/-a:@Brett: Kak ti pa menjalnik služi? a ti gre vedno lepo v vzratno? Pa tako kot si napisal: avto redko vidi hitrosti nad 110km/h. Moj jih skoraj čisto vsak dan na avtocesti vidi 140. Zato tudi razlika v porabi. Vendar meni, pa da resnično pazim pri porabi, mi ga pod 6 ne uspe spravit, pa je bila opravljena generalka pri menjavi mašine. ne vem.. :) (ni to irc, informacije bodo koristne tudi avtorju teme)

LP, Davor

No, saj zato ti ga pa ne rata pod 6 spravit, če greš vsak dan 140. Taka mašinca se pri tej hitrosti vrti že s kar velikimi obrati, ki nikakor niso optimalni. To je v glavnem mestni avto, kjer žre manj od večjih mašin.

Objavljeno: Če okt 02, 2008 3:44 pm
Napisal/-a Primoz_86
A ni pri teh polotih tudi problem, da se utržejo štifti na diferencialu, pa potem po cesti pometaš zobnike? Pri enih je bilo tako, sam ne vem če je ta letnik

Objavljeno: Če okt 02, 2008 4:52 pm
Napisal/-a .AMG.
davorz je napisal/-a:Dobro jutro.

No pa sem se malo potrudil,da dobiš malo predstave.

Slika brez cevke za oddušek:


Slika

Pa slika kako zgleda s cevko:

Slika

Mislim da se opazi razlika. Zdej tako zgledajo mašine pred letom 98. Moj ima še dodatno plastiko gor, ki zgleda takole:

Slika


Naj te to ne zmede, če bo tako zgledala mašina. Zdaj upam da vidiš kakšna cevka mora biti. Zanimivo je to, da sem gledal po netu na autoscout24.de in skor vsi poloti, ki imajo slikane tudi motorje nimajo te cevke :roll: Vpoklic je bil zgleda res minimalen.

Za pomoč pri odločitvi še ta dva linka:

http://www.mobisux.com/forum/ubbthreads ... er=3080574
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... f87bfcfb60

Ko odpraviš te tri težavici (cevka,senzor temperature ter menjalnik) je avto nasplošno zelo dobro viziti za tako majhno kištico. No vsaj meni se zdi dober ker je to moj prvi avto.

Upam da sem ti kaj pomagal!

LP, Davor


hvala!! sem gledo in avto nima te cevke :-P

Objavljeno: Če okt 02, 2008 6:55 pm
Napisal/-a Dr.M3
Nepokvarljivi VW :P :P

Objavljeno: Če okt 02, 2008 8:49 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Dr.M3 je napisal/-a:Nepokvarljivi VW :P :P


Popolnoma neumesten komentar... :roll:

.AMG. Glede 1.0 motorja ti pa povem da je prešvoh.Prehitevanje odpade in klanci ga ubijejo tako da ti svetujem da pogledaš za močnejšim,ker v vzdrževanju ni razlike.

Objavljeno: Če okt 02, 2008 9:21 pm
Napisal/-a SpeedyRS
JEREMIJA79 je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:Nepokvarljivi VW :P :P


Popolnoma neumesten komentar... :roll:

.AMG. Glede 1.0 motorja ti pa povem da je prešvoh.Prehitevanje odpade in klanci ga ubijejo tako da ti svetujem da pogledaš za močnejšim,ker v vzdrževanju ni razlike.


Glede na to kolk dajate VAG-ovci neumesnih komentarjev... Je pa ta popolnoma opravičljiv.

Objavljeno: Če okt 02, 2008 9:24 pm
Napisal/-a Dr.M3
JEREMIJA79 je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:Nepokvarljivi VW :P :P


Popolnoma neumesten komentar... :roll:

.AMG. Glede 1.0 motorja ti pa povem da je prešvoh.Prehitevanje odpade in klanci ga ubijejo tako da ti svetujem da pogledaš za močnejšim,ker v vzdrževanju ni razlike.

Poglej mister Jeremija. VAGovci serjete v vsako temo kako so drugi avti krš po kvaliteti. Potem pa človek bere (od VAG fanov samih): 1.0 je totaln krš (čeprav me čudi ker gre za tako staro zadevo), 2.0TDI se tudi izogibate, 2.5TDI stari vemo kako je "zanesljiv", in še in še. Ko se boste tudi taki kot si ti bolj brzdali, pa bom tudi sam tak komentar raje zadržal zase. So pa pač dejstva, da ima tudi VAG precej krš motorjev.