hejho je napisal/-a:drsokodj je napisal/-a:kupi Avto, ki ima PSA motor 1.6 HDi 110KM, daj ga čipat na 136KM in še vedno boš imel porabo okoli 4-5.5L
lahko nehaš z temi ceitroeni samo zato ker ga imaš
Kaj je narobe s tem, da je podal svoje mnenje?
strojnix je napisal/-a:Mislim da fizikalno gledano ne more priti do velike razlike med porabo v 5. oz. 6. prestavi, saj avtomobil za premikanje potrebuje neko energijo, ki jo porabi za premagovanje zračnega upora, kotalnega upora koles, pogona drugih sklopov avtomobila (klima, elektrika). Ne vidim zakaj bi bil vnos energije (goriva) v višji prestavi manjši... Obrati motorja so manjši, verjetno pa mora biti stopalka za plin bolj pritisnjena v višji prestavi za doseganje iste hitrosti...
abbe je napisal/-a:strojnix je napisal/-a:Mislim da fizikalno gledano ne more priti do velike razlike med porabo v 5. oz. 6. prestavi, saj avtomobil za premikanje potrebuje neko energijo, ki jo porabi za premagovanje zračnega upora, kotalnega upora koles, pogona drugih sklopov avtomobila (klima, elektrika). Ne vidim zakaj bi bil vnos energije (goriva) v višji prestavi manjši... Obrati motorja so manjši, verjetno pa mora biti stopalka za plin bolj pritisnjena v višji prestavi za doseganje iste hitrosti...
ja sam je treba povedat da ma diesel veliko navora kar pomeni da ni treba tok vec pritisnit stopalke v visji prestavi da bi se izenacila poraba z prestavo nizje.
suhokranjec je napisal/-a:Avto s 5 prestavami ima peto brzino hitrejšo kot avto z 6 prestavami pa da ga tiščiš v 5. prestavi
strojnix je napisal/-a:Mislim da fizikalno gledano ne more priti do velike razlike med porabo v 5. oz. 6. prestavi, saj avtomobil za premikanje potrebuje neko energijo, ki jo porabi za premagovanje zračnega upora, kotalnega upora koles, pogona drugih sklopov avtomobila (klima, elektrika). Ne vidim zakaj bi bil vnos energije (goriva) v višji prestavi manjši... Obrati motorja so manjši, verjetno pa mora biti stopalka za plin bolj pritisnjena v višji prestavi za doseganje iste hitrosti...
mega_ne je napisal/-a:suhokranjec je napisal/-a:Avto s 5 prestavami ima peto brzino hitrejšo kot avto z 6 prestavami pa da ga tiščiš v 5. prestavi
ni čisto res
bom konkretno razložil na primeru dveh vozil, ki sta sicer v dveh različnih rangih, pa vseeno
Clio 1,5 82PS 5 prestav
-v peti pri 2000/min --- 90km/h
-v peti pri 2500/min --- 120km/h
-v peti pri 3000/min --- 150km/h
Megane 1,9 120PS 6 prestav
-v peti pri 2000/min --- malenkost ČEZ 90km/h
-v šesti pri 2000/min --- 120km/h
-v šesti pri 2500/min --- 150km/h
-v šesti pri 3000/min --- 180km/h
torej Megan ima daljšo peto kot Clio in dodatno še šesto. lahko še dodam da clio ni edini avto, ki ima v peti (od petih) pri 2000/min 90km/h -- tako ima tudi P806 2,0hdi, Ford Transit..... (in še kakšen)
in res je kot je strojnix napisal - ni šesta samo za šparanje, ampak tudi za udobnejšo/tišjo vožnjo in manj obremenjevanja motorja - clio je bil pri 170 že nagravžno glasen in je imel sigurno rezervo za še eno prestavo...
sašo5 je napisal/-a:....za avto cesto je 101% bolje da je šesta prestava, za "drkarijo" je pa vseeno, celo bolje da je samo 5.....
P.S eni 105 konjski golfi so se prodajali s 5 prestav eni s 6 (mislim, da prvi ima porabe (euromix) 5.2, drugi pa 5.1 .....je pa 6 prestav bolje za "čip" tudi 40nm več navora lahko pridobi naspram 5 brzinskega (enako je bilo pri 131 konskem audiju B6, katerega so prav tako izdobavljali s 5 ali 6- timi prestavami.......)
speedfreak je napisal/-a:130 km na dan ( sej jih tok delas ? ) ni tok velik ( sam jih delam toliko ali se vec na dan tudi ), da NUJNO rabis ladjo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov