Stran 1 od 2
VW caddy, seat inca, berlingo, kangoo
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 8:37 pm
Napisal/-a ironmann
Zanimam se za te avtomobile: VW caddy, seat inca, berlingo, kangoo. Avto bi uporabljal službeno. Nameravam dat za avto do 3500 EUR. Pogoj je da je dizel, klima ni tako pomembna. Poraba goriva me zanima kdo ima najmanjšo za določen avto in kdo ima dobro mašino. Pa vaše mnenje glede samega avta, kateri bi bil najbolj primeren in vaše izkušnje.
hvala za odgovore!
lp
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 8:53 pm
Napisal/-a hejho
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 11:05 pm
Napisal/-a Daedalus
Predvidevam da Cordoba in Polo ne prideta v poštev...
Moj glas gre za Berlingota. Zakaj? Ljudje ga hvalijo. Še celo Top Gearovci so bli zadovoljni z njim.

Objavljeno: Sr okt 08, 2008 11:06 pm
Napisal/-a mire
samo eno opozorilo
tam si dal kangoo-ja za 8900€
Objavljeno: Če okt 09, 2008 12:08 am
Napisal/-a snikerson
Sem se vozil z berlingom v službo, 50km v eno smer vsak dan, udoben avto, varčen, dobro potegne, kolkr je pač una 1.6hdi mašina lah, malo pije, le malo "premehak" je mogoče za vozit, drgač pa mislim, da je best buy
Objavljeno: Če okt 09, 2008 7:15 am
Napisal/-a kofy
Odloči se za tistega, kateri je na cesti najbolj zastopan! Kupuješ rabljenega, tako da nikoli ne veš, kaj je prejšnji lastnik z njim počel.
Gre pa moj glas pri premišljenemu nakupu za kanguja, sej ima pred vsemi ostalimi še to prednost, da je plastika v kabini pralna.
Če pa kupuješ za krajši čas, se raje odloči za folcvagna

.
Objavljeno: Če okt 09, 2008 10:53 am
Napisal/-a ironmann
Sam ne vem ali je kangoo mehak avto, kot berlingo. ker sam imam raje bolj trše avtomobile. Tako da caddy je verjetno bolj trd avto za vozit. Berlingota sem peljal in je, kat malo preveč mehak. Kako pa je kaj s temi renault 1.5dci mašinami?
Objavljeno: Če okt 09, 2008 10:57 am
Napisal/-a KARL ABARTH
Svetujem, da pred nakupom predvsem preizkusiš (beri : natovoriš + voziš tvojim vsakdanjim prevozom primerno) kako ti ustreza dinamika vožnje.
1,9 D agregati so bolj ali manj za nezahtevne voznike, če hočeš več ( je treba razmislit o "turbo" različicah.
LP
Objavljeno: Če okt 09, 2008 11:01 am
Napisal/-a ironmann
Ta avto bi imel tako in tako za delat. Mislim da ne rabim ne vem kako močne mašine tukaj se mi gre bolj za porabo goriva, pa da je avto uporaben. Ne vem pa kako varčne so te 1.9d mašine.
Objavljeno: Če okt 09, 2008 12:05 pm
Napisal/-a kofy
Lej, poraba pri kanguju1.5dci je cca5l, samo podvozje je pri modelu z povečano nosilnostjo precej trdo. Ni pa to folcvagen po trdoti, ter lahko z njim komot narediš relacijo 1100 v enem dnevu....
Objavljeno: Če okt 09, 2008 12:19 pm
Napisal/-a hejho
ironmann je napisal/-a:Ta avto bi imel tako in tako za delat. Mislim da ne rabim ne vem kako močne mašine tukaj se mi gre bolj za porabo goriva, pa da je avto uporaben. Ne vem pa kako varčne so te 1.9d mašine.
1.5 dci za ta denar ne dobiš
jaz sem se zmotil
Objavljeno: Če okt 09, 2008 1:20 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
ironmann je napisal/-a:Ta avto bi imel tako in tako za delat. Mislim da ne rabim ne vem kako močne mašine tukaj se mi gre bolj za porabo goriva, pa da je avto uporaben. Ne vem pa kako varčne so te 1.9d mašine.
Ne gre za recimo divjanje ali kakorkoli to imenuješ, ampak za čisto običajne "podvige" kot je recimo prehitevanje, vožnja v klanec ipd.
Zato ti pa svetujem, da preizkusiš - če je zate navaden dizel dovolj zmogljiv potem bo tudi poraba v nekih normalnih okvirih.
Pri porabi je tudi karkoli težko natančneje govorit, ker je slednja pri teh vozilih (precej) odvisna od načina vožnje oz pogojev vožnje - z večanjem hitrosti (recimo : veliko AC km) se veča poraba - vozila imajo ničkaj ugoden zračni upor.
Po mojem prepričanju je s tega vidika, če do prostornosti, nosilnosti, praktičnosti ... nimaš posebnih zahtev, boljša izbira karavan - poraba je nižja, vožnja je (opazno) bolj udobna. Če gremo na konkretne primere recimo GOLF TDI, XSARA ipd.
LP
Objavljeno: Če okt 09, 2008 3:11 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Jaz imam Berlingota 1.9D in je odločno prešibek prav iz razlogov, ki jih je omenil Korl.
Motorizacija je zelo luštkana za skakanje po vasi in okolici, pri nižjih hitrostih bi dejal, da je celo poskočen, je zelo tih, zanesljiv, nekompliciran in popije 6-7l. Za daljše relacije pa je muka. Traktor še prehitiš, kake počasnele pri 70 km/h si pa jaz že skoraj ne upam, na avtocesti pri 130 km/h je že prav naporen. Jaz ga imam vseeno od vsega srca rad, ti pa presodi, kaj bi bilo zate najbolj primerno. Za omenjen denar bi že dobil HDi.
Objavljeno: So okt 11, 2008 4:05 pm
Napisal/-a ironmann
Objavljeno: So okt 11, 2008 6:15 pm
Napisal/-a hejho
OK, samo nima niti osnovne opreme

Objavljeno: So okt 11, 2008 6:52 pm
Napisal/-a AudiBoy
hejho je napisal/-a:OK, samo nima niti osnovne opreme

Nima osnovne opreme? Npr.?
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:02 pm
Napisal/-a hejho
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:28 pm
Napisal/-a kofy
Mogoče malo off, ampak vseeno...
Če rabiš avto za službene potrebe, potem kupiš model, kateri ima vsaj zate minimalno udobje. klimo če voziš na daljše razdalje, za po mestu je ne rabiš, servo volan, če si češplja ali se v prostem času ne ukvarjaš z športom in rekreacijo, predvsem pa rabiš avto, kateri ti bo prinašal denar in boš za njega bres težav dobil popolnoma vse nadomestne dele takoj. Kaj ti pomaga imidž znamka, če imaš za eno malenkost avto na servisu 9 delovnih dni!!!! To ti je popolni izpad dohodka. Na žalost je pri nas edini tak proizvajalec Reno . Res se izredno veliko kvari, vendar dobiš dele skoraj na bencinski črpalki.
Glede Folcvagna (Cady) je stvar taka, da se načeloma kvari veliko(je le včasih bolan

), ampak takrat žal nastane velik problem z dobavo nadomestnih delov. Čeprav ima VW slo. vse na zalogi, je dobavni rok vseeno veliko predolg
Glede Fijata, Citroena, Pežoja, Seata ,Opla nimam izkušenj.
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:39 pm
Napisal/-a AudiBoy
hejho je napisal/-a:Klima.
Klima ne spada pod osnovno opremo.
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:42 pm
Napisal/-a hejho