Stran 1 od 1

Subaru Legacy

Objavljeno: Ne okt 12, 2008 5:46 pm
Napisal/-a erixon
Torej situacia je takale:
Oče ima doma Subaru Legacy limuzina, 2200 ccm, 100kW. Motor dela odlično, menjalnik je v redu, na splošno tehnično odličen avto in tudi redno vzdrževan.

Problem je v karoseriji. Rjavijo pragovi pri zadnjem kolesu, prtljažna vrata pod letvico, pa še cel kup drugih lepotnih napak. Pragovi so že čisto prhli in jih je treba pod nujno zamenjat. Menjane so že bile obrobe zadnjih blatnikov (pa očitno niso bile najbolje popravljene, ker se je kit malo posedel in se že vidi).

Oče se odloča, da bi pač dal te pragove in prtljažna vrata popravit, ostalih lepotnih napak pač ne. Jaz sem pa seveda dobil drugo idejo.

Popravljat se po moje tega ne splača, razen če si sam klepar. Sem pa gledal na netu za kak enak model, ki je karoserijsko dober, da bi se naredil engine swap pa bi bilo kul.

Primerek, ki pa je na žalost že prodan.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2322078

Zanima me sledeče:
A paše motor 2,2 v avto z 1,8 ali 2,0?
Kako je z menjalniki, ker naš avto nima reduktorja, karavani pa ga praktično vsi imajo?
Se to splača? Po moje bolj kot popravilo pleha, ki je vprašanje kako dolgo bo držal?

Opcija je tudi enak avto, ki bi imel lepo pločevino pa tudi tehnično dobro ohranjen, tega bi pa obdržali za rezervne dele. Če imate še kak drug predlog, prosim predlagajte. Prehod na drug avto oz. sploh znamko trenutno ni v izboru. Ta Subaru nam je pač prirasel k srcu.

Objavljeno: Ne okt 12, 2008 7:19 pm
Napisal/-a ijuvan
Najbolje ti bojo znali povedat tu: http://www.subaru-slo.net/

Objavljeno: Ne okt 12, 2008 7:28 pm
Napisal/-a GorazdO
Na hitro,.. za kaj več pa odsrfaj na Subaru forum

A paše motor 2,2 v avto z 1,8 ali 2,0?
- paše; treba je menjat tudi komplet elektriko (ni tako strašno kot zgleda)

Kako je z menjalniki, ker naš avto nima reduktorja, karavani pa ga praktično vsi imajo?
Limuzine nimajo reduktorjev,.. karavani pa imajo;
Če si ga res želite, je potrebno zamenjat z menjalnikom ki reduktor ima; paziti je potrebno, da ohranite razmere prenosa (gear ratio), ki je pri različnih menjalnikih različen - po domače - rabiš menjalnik od 2.2 karavana; v primeru da dobiš menjalnik od 2.0 je potrebno vzet zraven še zadnji diferencial.

Se to splača? Po moje bolj kot popravilo pleha, ki je vprašanje kako dolgo bo držal?
mnja.. nevem; s plehom je res križ; če imaš spretne roke,.. in malo pomoči, se morda celo splača.

za dodatna pojasnila, vprašanja,.. pa prileti na subaru forum..

Objavljeno: Ne okt 12, 2008 7:33 pm
Napisal/-a erixon
To je tisto....

Spretnih rok nimam, vsaj za pleh popravljat ne...

Nabavil bi limuzino, in po potrebi zamenjal še motor. Lahko pa bi nabavil tudi karavana, in pač po potrebi nekje dobil še ustrezen menjalnik.

Vso menjavo mehanike bi naredil mehanik, ki ima tudi servis za Subaruje, tako da s kvaliteto opravljenega dela ne bi bilo težav.

Bom pa definitivno pogledal še na Subaru forum.

Če pa ima kdo kakega ustreznega Legacy-a za prodat (za ugodno ceno) pa se prosim naj javi.

Hvala zaenkrat.