Stran 1 od 1

rav-4 ali pajero?

Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:25 am
Napisal/-a primozbeuc
Kateri avto je bolj hvaležen?

Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:32 am
Napisal/-a Courage™
Letnik, motorji ?

Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:37 am
Napisal/-a DaDek
primerjat hočeš 2 različna avta. edino če misliš pajerota pinin :roll: :lol:

rav-4 bi naj imel nižjo porabo in bolj udoben je verjetno..

Objavljeno: Če okt 30, 2008 9:26 am
Napisal/-a nebivedu
toyota je sigurno bolj trpežna in manj gnije. Pajeroti so od vseh japoncev eni izmed najbolj gnilih avtomobilov. Tok kot ti avtomobili gnijejo, tut stoenke in jugoti včasih niso. Res je prava žalost gledat to. Pa ni tok firma avtomobila kriva, ampak bolj lastniki, ki mislijo, da če imajo terenca, da pa to vse zdrži in delajo s temi avtomobili ko svinja z mehom, servisirajo pa nič, da bi pa kako zaščito dali (poden od terenca je mnogo bolj na udaru od kamnov in vsega) pa še niso slišali. Lahko dobiš 1999 letnik pajerota, pa ima notranje koloteke tok gnile, da s prstom delaš luknje vanje.

Nasprotno pa toyota nič ne gnije. Midva imava rav4 1998 letnik in nima nobenih problemov s plehom.

Pa da ne bo kdo mislu da preveč pljuvam po pajerotu. Vedno mi je bila želja imet ta avto, ampak ko sem pa videl kako je z njihovo ohranjenostjo, sem se premislil in sedaj ga nebi kupil za noben denar.

Objavljeno: Če okt 30, 2008 9:38 am
Napisal/-a maky
no ni treba posploševat... moj pajero je bil letnik 91 pa ob prodaji leta 2002 ni bil nič gnil, s tem da se je uporabljal prvih 5 let kot službeno vozilo RTV v enoti za oddajnike. ob nakupu je bilo potrebno narediti generalni servis, potem pa je to bilo to (oki počla je glava samo pri skoraj 300k je to že za pričakovati). gnil pa ni bil.

Objavljeno: Če okt 30, 2008 10:12 am
Napisal/-a nebivedu
maky je napisal/-a:no ni treba posploševat... moj pajero je bil letnik 91 pa ob prodaji leta 2002 ni bil nič gnil, s tem da se je uporabljal prvih 5 let kot službeno vozilo RTV v enoti za oddajnike. ob nakupu je bilo potrebno narediti generalni servis, potem pa je to bilo to (oki počla je glava samo pri skoraj 300k je to že za pričakovati). gnil pa ni bil.


Potem je bil pa eden redkih, ki je bil dovolj zaščiten, velika večina pa tega ne naredi (zaščite podvozja).
Smo imel problem zadnjič, ko je bilo treba dvignit pajerota L1998, pa je bil tok gnil, da je šasija (podvozje) začelo pokat, pa koloteki so razpadli, ostalo je bilo pa celo in full ohranjeno.

Objavljeno: Če okt 30, 2008 12:28 pm
Napisal/-a RR
O katerem letniku Pajera govorimo?

Objavljeno: Če okt 30, 2008 12:48 pm
Napisal/-a seeman66
Ne vem za kakšen namen avto rabiš. Samo predlog-kaj pa Hyundai Galloper?
Pri RAV-4 pa obvezno poglej robe blatnikov od spodaj.Blatnik je namreč ojačan in meni je tisti material dobesedno odgnil, res pa je da se na blatnikih ni nič videlo. Pa da ne bo pomote bil sem lastnik l.95-prvi.

lp

Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:20 pm
Napisal/-a nebivedu
seeman66 je napisal/-a:Ne vem za kakšen namen avto rabiš. Samo predlog-kaj pa Hyundai Galloper?
Pri RAV-4 pa obvezno poglej robe blatnikov od spodaj.Blatnik je namreč ojačan in meni je tisti material dobesedno odgnil, res pa je da se na blatnikih ni nič videlo. Pa da ne bo pomote bil sem lastnik l.95-prvi.

lp


Ta del so pri 1998 že poštimal in ga nadomestil z aluminijastim, tako da ne gnije več, so pa bili to problemi prvih ravov. Pri pajerotu 2003 so tut poštimal zadeve in imajo na mestih, kjer so prej orenk gnil dodatno pocinkano pločevino. Ampak letnik 2003 je že predrag.