Stran 1 od 1
hyundai accent 1.3 ali 1.5
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 12:10 am
Napisal/-a xalfist
zanima me , vsi ki ste vozli že oba modela oz izvedbo z obema 1.3 in 1.5 če poveste mnenje , katerega accenta z 1.3 ali 1.5, ali je velika razlika v pospeških in moči ali ni neke očitne rezlike glede na to da je samo 4 konje razlike, ker kopujem in rabim malo pomoči da se lažje odločim.
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 12:19 am
Napisal/-a sandek
letnik,model

Objavljeno: Pe dec 19, 2008 12:22 am
Napisal/-a chevy
1.3 - 12 ventilov
1.5 - 12 ventilov
1.5 GT - 16 ventilov
Kašne velike razlike ni v pospeških, porabi, končni...se mi zdi, da v 1.5 dobiš več opreme.
LP
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 1:29 am
Napisal/-a trust
1.3 večina brez opreme
1.5 z opremo
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 8:55 am
Napisal/-a RpDany
Od 94-98 letnik so 1.3 12v (86KM)in 1.5 12v(90KM), 1.5 GT ima pa 16v(100KM).
potem je 99 letnik mal spremenjena maska, potem pa so tak novejši druge oblika naprej.
glede odpreme je pa tak 1.3 eni novejsi letniki imajo servo nekateri nimajo dobene opreme, sploh prvi modeli 1.3.
1.5 pa imajo opreme (centralno,el pomik)so pa mal dražji.
Poznam par ljudi ko jim je centralno začelo nagajat(ni odpiralo vseh vrat tako bi moralo).El. pomik enim dela brez problema enim pa motorcki odpovejo ali postanejo počasni.(nekaterim ne vsem)
Razlike ni to je samo odvisno katera verzija ti je lepša 3vratna,5 ali 4.
Poraba je nekje ista oz. je tudi odvisna od noge.
meni ded ko me poznas ves kak vozim pa mi pije 7.2 ob lepi voznji.
Jaz ga imam in nimam problema mi vredu služi mašina je ob rednem servisu zanesljiva.tudi gredo krepko cez 200k.
P.s: Imamo 2accenta doma.
Lp
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 11:47 pm
Napisal/-a xalfist
ja zanima me model 94-98 1.3 86 in 1.5 90 konjev, ker mi je en reko da je občutna razlika med pospeški te pa nevem ker samo 4 konjji razlike, model pa tri vrata.
Objavljeno: So dec 20, 2008 9:26 am
Napisal/-a RpDany
kdo ti je zjavo to?
Sem obe masini vido oz. probal.
na pogled sta isti razlika je samo da 1.5 ma večji zračni filter.
Tiste 4 konje pa se ne pozna.
Nevem mozno kje na končni kak km več druga ni.
Oz. bom tak reko je skoraj prej prišo do hitrosti 1.3(je bil le manjsi od 4vratnega).
Primer eni avteji imajo 1.5=75KM oz celo 1.6=90KM. accenta pa 1.3 pa 86.
3 vratnih je kr dosti ja treba samo solidnega najdit.
Lp
Objavljeno: So dec 20, 2008 10:16 am
Napisal/-a GoGo
Razlike med 1.3 in 1.5 praktično ni, 1.5 je sicer malenkost bolj prožen, ni pa biszvene razlike ne v porabi, ne v performanskih (imel obe varianti...). Tudi zavarovanje gre v isti rang, le cestnina je pri 1.3 nižja ker je pod 1350 ccm.
Sicer pa kar se tiče opreme: tudi 1.5 LS so obstajali na začetku (94-96), tisti pa so imeli res 0 opreme (še toniranih stekel ne...).
Sicer pa je klasična GLS oprema pri accentu 1.5 obsegala centralno zaklepanje, električna stekla spredaj in to je poleg boljšega oblazinjenja in tapisona, malo večje sredinske konzole in drugačnih kljuk na vratih to...
Servo volan in karkoli drugega, je bilo potrebno doplačat...
Razen pri TOP-K, ki pa je vključeval tudi servo, 1 airbag, abs, klimo, električn špegle...
To je to..
Predlagam, da se raje kot na to katera je mašina, pri izbiri osredotočiš na to, kateri je najbolje ohranjen...
Objavljeno: So dec 20, 2008 11:09 am
Napisal/-a RpDany
GoGo je napisal/-a:Razlike med 1.3 in 1.5 praktično ni, 1.5 je sicer malenkost bolj prožen, ni pa biszvene razlike ne v porabi, ne v performanskih (imel obe varianti...). Tudi zavarovanje gre v isti rang, le cestnina je pri 1.3 nižja ker je pod 1350 ccm.
To je to..
Predlagam, da se raje kot na to katera je mašina, pri izbiri osredotočiš na to, kateri je najbolje ohranjen...
Točno tak!
Objavljeno: So dec 20, 2008 5:55 pm
Napisal/-a xalfist
ja saj to itak da gledam na to da je čim bolj ohranjen, samo gre se zato da jaz hočem met 3 vratnega 1.5 pa je tri vratnih zelo malo tak da bom te mogo vzet 1.3.
pa z enim sem se meno ko je mel obe mašini, pa je reko da je razlika v pospeških, zato sem vprašo.
Objavljeno: So dec 20, 2008 6:42 pm
Napisal/-a maniaxxx
xalfist je napisal/-a:ja saj to itak da gledam na to da je čim bolj ohranjen, samo gre se zato da jaz hočem met 3 vratnega 1.5 pa je tri vratnih zelo malo tak da bom te mogo vzet 1.3.
pa z enim sem se meno ko je mel obe mašini, pa je reko da je razlika v pospeških, zato sem vprašo.
Moje izkušnje ( mel sm oba tud ), 1.3 je dejasnko celo bolj poskočen, poraba je ista, razen nad 169km/h, tu žre 1.5 manj. 1.5 je bolj povržen porabi olja, kot 1.3, ostalo je pa nekak isto "sranje". Sta pa oba, če redno menjaš olje, lambdo lamelo kable in kolektor zelo trpežna in ne preveč požrešna.
Objavljeno: So dec 20, 2008 9:07 pm
Napisal/-a xalfist
aja tako to no pol pa bom kr vzel 1.3 pa še cestnina manjša več kot 169 pa se tak malo kdaj vozim se ne vozim po avto cesti redko kdaj. zaj morem še samo vreji accenta najt za vreji ceno pa bo. če bo pa kak 1.5 na 3 vrate pa tut 1.5 glavno da bo vreji.
Objavljeno: So dec 20, 2008 9:27 pm
Napisal/-a maniaxxx
Točno, glej na ohranjenost pa opremo, motorja sta oba ok;) če boš rabil še kak nasvet pa vprašaj
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 3:19 pm
Napisal/-a xalfist
danes sem bil na sejmu v mb pa sta bla dva taka ko bi jaz mel , samo ma folk tako ceno da padeš pa še zjebani celi hehe
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 7:33 pm
Napisal/-a RpDany
kolk sta mela ceno , letnik, km?
pa kj blo narobe z njima? Lp
Objavljeno: Po dec 22, 2008 1:49 pm
Napisal/-a MrMatic
speedfreak je napisal/-a:Moje izkušnje ( mel sm oba tud ), 1.3 je dejasnko celo bolj poskočen, poraba je ista, razen nad 169km/h, tu žre 1.5 manj. 1.5 je bolj povržen porabi olja, kot 1.3, ostalo je pa nekak isto "sranje". Sta pa oba, če redno menjaš olje, lambdo lamelo kable in kolektor zelo trpežna in ne preveč požrešna.
Mi smo imeli doma 1.5 letnik tam nekje 94-95. Olja ni pil. Meli smo ga 8 let.
Poraba je lahk dosti nizka, do 6.5, čez 10 nisem prišel pa če sem se izživljal na njem.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:19 pm
Napisal/-a xalfist
en je bil letnik 96 pa cena 700€ samo zadni odbijač pokjen pa zadne obrobe že popravlene samo kak popravljene hehe. en pa tut neki 96 se mi zdi pa cena 850€ pa rjav zadi na obeh straneh pa tut slabo ohranjen.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:32 pm
Napisal/-a chevy
Ni šans, da najdeš take letnike ( '94-'98 ) in da bo bil brez rje na zadnjih obrobah - koliko sem sam zasledil. Če boš kupil bi na tvojem mestu najprej dal izrezati rjast pleh in zamenjati (zašvasati) z novimi obrobami. Z brušenjem, kitanjem rjaste obrobe se bo stvar ponovila.
Pomoje lahko komot zbiješ ceno za kakih 100-200€, daš kakemu mojstru za zamenjat obrobe, pobarvat in zbitih 200€ daš za popravilo, pa bo kot novo
KLIK >
obroba blatnika - zadnja leva 33€
LP
Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:30 pm
Napisal/-a RpDany
ja to bo res težko brez kake pikice rje dobil.
Sicer pa ded itak znaš popravlat že ko si sedanji avto delo nekaj.
Najdi enga pa ti ceno dol spusti pa si sam popraviš.
Ali pa daš komu tako je napiso chevy. Lp
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:58 pm
Napisal/-a xalfist
je enega sem gledo da je bil brez rje na zadnih obrobih oz mogoče že popravlen, samo je mel prevlko ceno, ja saj druge ni kot pa da bom si sam popravo to če bom kupo takega da mu rjavi to. no so pa tut taki ki so bli popravljeni samo kak popravljeni to vprašanje hehe tak da lahko grem ker popravlat zadi pol pa mi reče saj ni rje hehe