Stran 1 od 1

Audi TT mk1

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 9:48 am
Napisal/-a ezzy
Pozdravljeni!

Zanimam se za audi TT prve generacije 132KW 1.8T motor.

Zdaj me pa predvsem zanima če ima ta motor oz. avtomobil nasploh kakšne resne tehnične napake? (da manjše stvari odpovejo, je tako pri vseh avtomobilih :roll:)

Glede na stvari prebrane iz drugih forumih, velja 1.8T 132KW za zanesljivega, kar je potrdil tudi moj mehanik, me je pa upozoril da rad crkne nekaj v zvezi z abs-om, pa še par stvari.

Zdaj bi še pa rad zvedel vaša mnenja, najraje pa izkušnje če jih ima kdo ;)


Hvala!

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 2:10 pm
Napisal/-a pocesnkII
res je ma neke tezave glede abs ja in zadnejga diferenciala
nevem po katerem letniku so delali izbolsave in so ga zadaj dodatno obtezili ce se nemotim

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 4:30 pm
Napisal/-a CupraR
Hiba 1.8T motorjev je LMM, crkuje non stop (sploh če je čipana zadeva), vse osatlo glede motorja in menjalnika kr štima, edin vodne pumpe znajo kdaj spustit (če že kaj je sploh možnost da crkne).

Ostalo pa VAG klasika, kkšni problemi z manšetami, volanska letev (j. stika za air bag).

Osebno bi tale motor raj v drugi embalaži uzel, ker TT-ja preveč preplačaš..

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 5:29 pm
Napisal/-a ezzy
TT vsekakor ni najboljša opcija nakupa, ker se ga res preplača...se popolnoma strinjam,
samo je v mojem primeru točno tale skoraj idealka.

Torej praviš LMM motorjem se izogibati, hvala za nasvet... tale ki ga gledam pa ima oznako AJQ..? Ve kdo kaj podrobnejšega o točno tem?

gledal sem tega če ga pozna kdo:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2519235


Za 1x je bilo vse tako kot mi je rekel lastnik(ko sem naknadno preverjal avtomobil...)
Baje ima tudi vse račune menjanih stvari, ter servisev.

Jutri grem na ogled, da se prepričam na latsne oči, če bo OK gre še direkt k mehaniku na pregled, potem pa maybee nakup.

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 5:59 pm
Napisal/-a CupraR
LMM ni tip motorja ampak luft messer katerga majo vsi 1.8T motorji..

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 6:00 pm
Napisal/-a ezzy
aaaa ok :oops:, my bad :lol:

Objavljeno: Po jan 12, 2009 10:56 am
Napisal/-a RedWind
ta TT se prodaja že vec kot 1 leto, vendar nisem prepričan, da je isti lastnik.

ko sem kupoval, sem se lahko preprical, da je tezko dobiti dobrega TTja, sploh pa za ugodno ceno...

napaka, ki jo bo skoraj sigurno imel je kaj v stevcu, kazalec za gorivo...

veliko srece pri nakupu

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:05 am
Napisal/-a MilkoMan
RedWind je napisal/-a:ta TT se prodaja že vec kot 1 leto, vendar nisem prepričan, da je isti lastnik.

ko sem kupoval, sem se lahko preprical, da je tezko dobiti dobrega TTja, sploh pa za ugodno ceno...

napaka, ki jo bo skoraj sigurno imel je kaj v stevcu, kazalec za gorivo...

veliko srece pri nakupu


hehe, točno to, kazalec za gorivo,kasneje pa še senzor temperature...punca ga ima že več kot 2 leti in avto ima prevoženih 200k km, redno servisiran, za LMM pa prvič slišm da bi šli pri teh motorjih...

edina slabost teh vozil je, da ko se pelješ po slabšem terenu, je notranjost dokaj glasna, polno čričkov vsepovsod, maš občutek kot da si v konzervi..ampak enkrat ko se navadiš tut tega ne slišiš več ;)

TT je dober nakup, resda je rahlo predrag,ampak vidiš kasneje zakaj je tolikšna cena

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:08 am
Napisal/-a pocesnkII
ce bi ze jemal pov pogelej za verzijo z 225hp :twisted:

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 3:28 pm
Napisal/-a MilkoMan
225 je quattro...poraba se kr pozna že potem, ker je stalen 4x4 pogon

tut ni slaba odločitev :)

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 3:31 pm
Napisal/-a RedWind
glede porabe skorajda ni razlike ;)

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 4:04 pm
Napisal/-a mega_ne
MilkoMan je napisal/-a:hehe, točno to, kazalec za gorivo,kasneje pa še senzor temperature...

A lahko rečeta z RedWindom kakšno več o tej napaki, predvsem o odpravi? Sosed ma 225 in mu števca za gorivo in temperaturo ne delata tko kot je treba. Pa tudi komplet osvetlitev armature ob kontaktu sveti na polno, ko motor dela pa na minimum. Vem da je zamenjal termostikalo ali senzor temperature (nekaj od tega) samo je isto.

Drugače mi je pa omenil da ga bo verjetno prodal. Kupil ga je poleti, narejen je bil mali servis, kilometrov ima slabih 150000, letnk 99, srebrn, črno usnje, original 17" alu, nove zimske gume, KW gewinde var.2 (nastavljive po višini in trdoti), spredaj navrtani diski (nevem katere firme). Noter je še nekaj muzike. Cena 11tisoč (pomoje se da še kej zmenit, lahko tudi brez akustike).

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 11:34 pm
Napisal/-a CockroaC
MilkoMan je napisal/-a:225 je quattro...poraba se kr pozna že potem, ker je stalen 4x4 pogon

tut ni slaba odločitev :)


Glede na to da smo pred casom ugotovili da je to v bistvu golf, se pravi prečno postavljen motor, se pravi haldex ndbi ravno reko da je pogno stalni.Lahko pa da se motim, ker tt-ja v bistvu še nsiem vido od blizu.

Objavljeno: Če jan 15, 2009 9:42 am
Napisal/-a RedWind
mega_ne je napisal/-a:
MilkoMan je napisal/-a:hehe, točno to, kazalec za gorivo,kasneje pa še senzor temperature...

A lahko rečeta z RedWindom kakšno več o tej napaki, predvsem o odpravi?


edina moznost, da to odpravi, je menjava stevca.

LP

Objavljeno: Če jan 15, 2009 9:56 am
Napisal/-a scoop
Glede kazalca za gorivo, mislim da je problem v plovku v rezervovarju,... Ampak nedam roke v ogenj za to trditev... Sicer se mi pa TT zdi precenjen,... Tko kot golfi novejse generacije,... Pa se kak se najde... :)

Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:04 am
Napisal/-a sašo5
MilkoMan je napisal/-a:punca ga ima že več kot 2 leti in avto ima prevoženih 200k km, redno servisiran, za LMM pa prvič slišm da bi šli pri teh motorjih...


to tud jaz nisem vedel, dokler me "cupra" ni podučil - je pa dejansko res, da na vzdolžnih motorjih(A4/Passat) sploh ljudje ne vedo kaj je LMM, dočim na Seatih, TT-jih, Octavijah crkujejo kot po tekočem traku.....(ni pa nek strošek) dodal bi še, da znajo zajebavat vžigalne tuljave.....- na vseh......

Objavljeno: Če jan 15, 2009 1:17 pm
Napisal/-a mega_ne
RedWind je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:
MilkoMan je napisal/-a:hehe, točno to, kazalec za gorivo,kasneje pa še senzor temperature...

A lahko rečeta z RedWindom kakšno več o tej napaki, predvsem o odpravi?


edina moznost, da to odpravi, je menjava stevca.

LP

hvala. a potem se bo rešil tudi tisti problem z nepravilno osvetljavo armature (ker tudi stikalo kjer prižgeš luči, nastavljaš višino, določaš jakost osvetlitve in tudi komplet osrednje konzole je ob kontaktu svetil bolj, po vžigu manj...)?

Objavljeno: Če jan 15, 2009 1:36 pm
Napisal/-a RedWind
scoop je napisal/-a:Glede kazalca za gorivo, mislim da je problem v plovku v rezervovarju,... Ampak nedam roke v ogenj za to trditev... Sicer se mi pa TT zdi precenjen,... Tko kot golfi novejse generacije,... Pa se kak se najde... :)


bi mel ozgano roko ;)

Objavljeno: Če jan 15, 2009 1:37 pm
Napisal/-a RedWind
mega_ne je napisal/-a:
RedWind je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:
MilkoMan je napisal/-a:hehe, točno to, kazalec za gorivo,kasneje pa še senzor temperature...

A lahko rečeta z RedWindom kakšno več o tej napaki, predvsem o odpravi?


edina moznost, da to odpravi, je menjava stevca.

LP

hvala. a potem se bo rešil tudi tisti problem z nepravilno osvetljavo armature (ker tudi stikalo kjer prižgeš luči, nastavljaš višino, določaš jakost osvetlitve in tudi komplet osrednje konzole je ob kontaktu svetil bolj, po vžigu manj...)?


resil bi probleme s stevcem, ostala osvetlitev je locena.

LP

Objavljeno: Če jan 15, 2009 2:04 pm
Napisal/-a CupraR
sašo5 je napisal/-a:
MilkoMan je napisal/-a:punca ga ima že več kot 2 leti in avto ima prevoženih 200k km, redno servisiran, za LMM pa prvič slišm da bi šli pri teh motorjih...


to tud jaz nisem vedel, dokler me "cupra" ni podučil - je pa dejansko res, da na vzdolžnih motorjih(A4/Passat) sploh ljudje ne vedo kaj je LMM, dočim na Seatih, TT-jih, Octavijah crkujejo kot po tekočem traku.....(ni pa nek strošek) dodal bi še, da znajo zajebavat vžigalne tuljave.....- na vseh......


Lahko potrdim, na Seatu so šle ko je mel avto ene 40.000km na števcu. Je pa vsaj fajn pokal iz izpuha :lol: :lol: