Stran 1 od 4
volkswagen fsi motor
Objavljeno: Če jan 15, 2009 6:46 pm
Napisal/-a korencek333
Za kateri motor se odločiti 1.4 fsi ali 1.6 klasika
Objavljeno: Če jan 15, 2009 6:51 pm
Napisal/-a simply
Za kater avtomobil?
Poglej če je pri 1.4 FSIju treba 98 oktanca?
Vsekakor bi se sam odločil za klasiko, predvsem zato, ker FSI 1.4 nima nevem kakšne nižje porabe od 1.6 ter večje možnosti napak oziroma preočutljivosti na slabše gorivo.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:16 pm
Napisal/-a korencek333
[quote="simply"]Za kater avtomobil?
Poglej če je pri 1.4 FSIju treba 98 oktanca?
Vsekakor bi se sam odločil za klasiko, predvsem zato, ker FSI 1.4 nima nevem kakšne nižje porabe od 1.6 ter večje možnosti napak oziroma preočutljivosti na slabše gorivo.[/quote]
golf 6 ponudil mi je cca 2000eurotov cenej avto k je star motor
jaz pa bi raj fsi k ma u štartu več konj
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:43 pm
Napisal/-a sašo5
FSI.......ne sanjaj o starem motorju(če je samo 2000 eur. cenejši nimaš kaj razmišljat....)
P.S FSI- JI se obvezno na 98/100 vozijo.....
a to boš kupil 122 konjev?
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:46 pm
Napisal/-a dnovak24
to je res, starino kupovat je tuga, more bit fsi, sam 2000€ jaz osebno nebi dal več za motor. Res pa je že daš 20.000 za avto še daš 2 jurja za bolši motorček

Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:50 pm
Napisal/-a sašo5
dnovak24 je napisal/-a:to je res, starino kupovat je tuga, more bit fsi, sam 2000€ jaz osebno nebi dal več za motor. Res pa je že daš 20.000 za avto še daš 2 jurja za bolši motorček

18900 je pri nas v Brežicah v salonu - comforline oprema, sicer bel .....122 konjev, cena se mi zdi prava(500 eur bi verjetno še šlo dol)....
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:51 pm
Napisal/-a dnovak24
no pol sm okvirno zadel

Objavljeno: Če jan 15, 2009 9:31 pm
Napisal/-a simply
Potem si mislil TSI?
Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM!
Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:19 pm
Napisal/-a acid
1.4 16v FSI 90 konjev ali 1.6 16v FSI 115konjev, jaz osebno bi izbral slednjega zaradi bolšega navora ter pospeška

Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:36 pm
Napisal/-a brett
Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:
Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni
Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:51 pm
Napisal/-a acid
brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:
Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni
Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.
Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM

Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:57 pm
Napisal/-a Jerch_
poleg tega kar je reku brett, pa lahko tej razliki 2000€ dodaš še 400€ za čipanje in imaš avto z 45% več moči (iz 122->148KM), ki pa ob umirjeni vožnji spije sigurno manj kot 1.6.. Pa še vsaj za 50% bolj lagodno vožnjo zaradi 50%več navora in še manjšo porabo na avtocesti..
sicer pa povzemam avto-magazin (gre pa za test 122KM 1.4TSI):
Čeprav je nastal na temeljih družine TSI, ga raje primerjamo s sedanjim motorjem 1.6 FSI, ker ga bo počasi zamenjal. Številke so impresivne: pri 2.600 vrtljajih ima TSI 42 odstotkov, pri 1.500 pa kar 66 odstotkov več navora. V praksi to pomeni v peti prestavi štiri, v šesti pa pet sekund manj časa za pospešek od 80 do 120 kilometrov na uro. Navorsko gledano se lahko novi TSI postavi vštric z 2,3-litrskim petvaljnikom.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 11:22 pm
Napisal/-a CupraR
acid je napisal/-a:brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:
Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni
Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.
Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM

Jah sam si mel pa tudi 2.0 TSI z 200 in 230ps..
Objavljeno: Če jan 15, 2009 11:45 pm
Napisal/-a brett
Kako pa je s kvaliteto (kvarljivost, vzdržljivost) teh TSI motorjev?! Imate kake izkušnje (iz prve ali druge, tretje roke) z njimi?
Do sedaj sem slišal le hvalnice na njihov račun.
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 12:52 am
Napisal/-a acid
CupraR je napisal/-a:acid je napisal/-a:brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:
Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni
Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.
Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM

Jah sam si mel pa tudi 2.0 TSI z 200 in 230ps..
Cupra TFSI je pa spet razlika

Objavljeno: Pe jan 16, 2009 12:56 am
Napisal/-a acid
brett je napisal/-a:Kako pa je s kvaliteto (kvarljivost, vzdržljivost) teh TSI motorjev?! Imate kake izkušnje (iz prve ali druge, tretje roke) z njimi?
Do sedaj sem slišal le hvalnice na njihov račun.
Jaz lahko govorim samo o presežkih, vsaj za mojega TSIja lahko rečem da je izpolnil vsa moja pričakovanja tako motorja, kot odzivnosti ter vzdržljivosti, da o porabi ne govorim

Objavljeno: Pe jan 16, 2009 7:21 am
Napisal/-a Kael
Vsekakor TSI motor, ker zraven tako v avtu dobiš 6 prestav, kar pomeni ušesom prijaznejšo melodijo na avtocesti ter tudi občutnejši prihranek goriva. 1.6 pije 8 L plus, TSI s 125 al 122 KM pa 6 L plus.
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 7:30 am
Napisal/-a ban
Imam golfa 1.6 "navadenga". po 20 kkm večinoma mestne vožnje imam povprečno porabo 8.2 l, če bi se vozu po bolj odprtih cestah pa bi bla poraba občutno nižja. Ampak če imaš možnost izbire, potem vzemi TSI, je bolj prijeten za vožnjo ker ima turbino in posledično visok navor že od 2.000 obratov.
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 9:29 am
Napisal/-a sašo5
simply je napisal/-a:Potem si mislil TSI?
Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM!
ja TSI seveda

ops: (sploh sem pozabil, da je obstajal FSI) ...samo v golfu VI tega ni več? Al pač
avtor posta nasplošno sprašuje, mene je pa "zavedel" korenčkov333 post, ki se nanaša na golfa VI....
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 3:23 pm
Napisal/-a korencek333
[quote="sašo5"][quote="simply"]Potem si mislil TSI?
Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM![/quote]
ja TSI seveda

ops: (sploh sem pozabil, da je obstajal FSI) ...samo v golfu VI tega ni več? Al pač
avtor posta nasplošno sprašuje, mene je pa "zavedel" korenčkov333 post, ki se nanaša na golfa VI....[/quote]
o.k. nekako 90% sem za fsi zdaj s trgovcem prideva čez za pravo ceno pa bo