Stran 1 od 1
C4 Picasso avtomatik
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 7:42 pm
Napisal/-a kljukec
ali ima kdo izkušnje z citroenovim avtomatskim menjalnikom
gledam mašino 2.0 hdi 138 fap
in vidim da imajo možnosti dveh ''avtomatskih'' menjalnikov (oznaki BVMP6 ter Avt.)
6 st. robotiziran menjalnik ter avtomatski
kakšne so razlike??
se ve za kakšne napake ??
lp
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 9:05 pm
Napisal/-a mihaing
poglej na
http://www.citroen.si/index.php?sv_path ... ,7124,7135
drugače pa se ga izogibaj. Najprej je bil menjalnik kot poskusni zajček v C3 in baje je doživel ogromno predelav preden no ga dali v druga vozila.
avtomatik je zakon
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 10:23 pm
Napisal/-a kljukec
pa se tudi sedaj še kvari ali ne?
nikjer nisem našel razlike med tema dvema menjalnikoma - razen v ceni
sm najdu na francoski strani, da ma robotiziran menjalnik manjšo porabo in boljše pospeške, pa cenejši je
ni neke logike
lp
Objavljeno: Pe jan 16, 2009 10:25 pm
Napisal/-a xandrej
Baba čula baba rekla...
To je robotiziran menjalnik in čisto OK dela brez problemov. Treba se ga je navadit. Idi probat pa boš videl če ti paše.
Objavljeno: So jan 17, 2009 1:15 am
Napisal/-a Legoless
Razlika je predvsem v zgradbi samega menjalnika. C4 Picasso (imamo doma) z BVMP ima ročni menjalnik, kjer ga upravlja elektronika. To je nova PSAjeva tehnologija imenovana EGS (Electronic Gearbox System). Razvita je bila predvsem zaradi znižanja stroškov proizvodnje. To ni dvosklopkovni menjalnik (poznan iz VAG koncerna). Vendar v praksi zadeva prav tako dobro deluje. Prestavlja se ročno na volanu ali pa prestavlja avtomatsko (kdaj je malo pozen z menjavo, vendar se da preživet in tudi menjava malo "cukne"). Medtem, ko dražji 2.0 Avt. ima klasični avtomatski menjalnik z planetarnim sistemom in pretvornikom navora (nima sklopke, medtem ko ima BVMP navadno). Kako se slednji v praksi obnese ne vem, predvidevam pa da ne kaj dosti drugače od tipičnega TipTronica.
Koliko predelav je doživel SensoDrive ne vem, ampak kolikor mi je znano ima EGS tehnologijo samo C4. C3 SensoDrive ni enaka zadeva kolikor vem, oz. je EGS velika nadgradnja tega. Lahko pa je tudi samo drugo ime, tako da me ne držati za besedo.
Drugače je avto super, vsaj tale 2.0 HDI, ima dovolj moči za tak avto, vsekakor pa to ni dirkalnik. Tudi z lego na cesti sem dokaj zadovoljen.
Če te še kaj zanima kar prašaj.
Lp
Objavljeno: So jan 17, 2009 1:35 am
Napisal/-a esem
Mene zanima poraba ob različnih načinih vožnje.
Objavljeno: So jan 17, 2009 9:24 am
Napisal/-a Legoless
Povprečna poraba je ponavadi okoli 6.5-7.0L. To vključuje AC, mesto in relacijo. Vendar umirjene vožnje. Na AC pri 130 km/h je poraba 7.5-8.0 L, v mestu verjetno še kak liter več. Če boš pa bolj pritiskal, bo pa seveda tudi več.
Lp
Objavljeno: So jan 17, 2009 9:33 am
Napisal/-a metallic
Robotiziran je zanimiv, poceni, poraba je nekje kot pri ročnem, edino navadit se ga je treba, ker ne menja tako hitro in odločno kot avtomatski. Preden se ga navadiš bo verjetno mal cukal.
Z avtomatskim pa nimam izkušenj.
Objavljeno: So jan 17, 2009 9:35 am
Napisal/-a kljukec
poraba naj bi bila pri robotiiranem menjalniku nižja od ročnega, pri avtomatskem pa višja
na slovenski strani ni pravih podatkov
uradni podatki:
avtomatski
Consommation urbaine 9,9
Consommation extra-urbaine 5,9
Consommation mixte 7,4
robotiziran
Consommation urbaine 7,9
Consommation extra-urbaine 5,1
Consommation mixte 6,1
tko da kotakže je robotiziran bolj dovršen
hvala za pomoč
kolk km pa mate narjen z njim??
vozil sm se z twingotovim ''avtomatikom00- torej je tole dokaj podobna zadeva
lp
Objavljeno: So jan 17, 2009 9:43 am
Napisal/-a metallic
Jest sm prevozu nekje 100-150km z robotiziranim pa je bla poraba nekje 7 litrov (mestna vožnja predvsem), je bil pa 1.6 hdi motor. Ročni z enakim motorjem ma pa tut tam nekje.
PS, ne preveč vrjet v tehnične podatke.

Sploh pri c4 picassu so take klobase v tehničnih podatkih, da ne morš vrjamt (bencinarji).

Objavljeno: So jan 17, 2009 12:38 pm
Napisal/-a enzospotenzo
Meni dela kot ura.
Imam picasota z robotiziranim menjalnikom BVMP na HDI motor.
Ko sem ga kupoval, sem bil tudi jaz skeptičen, a me je kaj hitrom prepričal nasprotno.
Vožnja je preprosta. Picaso ima tudi ročno zavoro stop n go, tako da z menjalnikom BMVP tvorita otročje lahko upravljanje vozila.
Ko štartaš, daš v brzino A (avtomatic) in potem samo vrtiš volan + gas + nožna zavora.
Desno roko in levo nogo lahko pustiš doma.
Odkar sem se ga navadil, z odporom sedam v drugi avto-ročni menjalnik.
Poraba je zmerna 6-7, pa ga ne šparam.
Avto ima že 40k km, brez (vsakih) problemov.
Kot so ti svetovali, probaj testen avto pa se odloči.
Objavljeno: So jan 17, 2009 1:06 pm
Napisal/-a drsokodj
fantje...menjajte olje pri menjalnikih...pri avtomatikih sploh !!!!! malo vas stane vendar ste brez skrbi...če neboste menjali olja boste lahko kmalu drug menjalnik iskali (govorim za avtomatike....dsg-je ipd. )
pa uspešno uporabo
Objavljeno: Po jan 26, 2009 7:28 pm
Napisal/-a kingroad
ima kdo C4 grand picasso z 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom. kako se kaj obnese?
lp